راهکار شرکت سمپاشی موریانه جهت مبارزه با موریانه

سمپاشی سوسک چوب خوار و خرید سم برای سوسک چوب خوار
  • فهرست مطالب

    موریانه ها می توانند آسیب های زیادی به خانه شما وارد کنند، به همین دلیل است که هزینه کردن در سمپاشی موریانه بسیار مهم است. محصولات و سموم زیادی در بازار موجود است، اما موثرترین آنها سم موریانه ترکیبی است. این نوع سم معمولاً در مناطقی که موریانه ها فعال هستند اسپری می شود و می تواند از آسیب بیشتر به خانه شما جلوگیری کند. برای تهیه و استفاده حداکثری از سم موریانه ، بهتر است یک شرکت سمپاشی موریانه حرفه ای را استخدام کنید. آنها می توانند مناطق آلوده و همچنین موثرترین راه برای استفاده از سم را شناسایی کنند. شرکت سم پاشی موریانه ،  همچنین تجهیزات مناسبی مانند تجهیزات محافظ و سمپاش های ویژه را برای انجام درست کار خواهند داشت. با داشتن یک شرکت حرفه‌ای مبارزه با موریانه ، می‌توانید مطمئن باشید که خانه‌تان در برابر موریانه‌ها در امان است و هر گونه آسیبی که آنها ایجاد کرده‌اند می‌تواند به سرعت رفع شود.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    توصیه شرکت سم پاشی موریانه جهت شناسایی کلنی موریانه

    یک شرکت سم پاشی موریانه متشکل از متخصصین با تجربه حشره شناسی و سم شناسی می باشد. آن ها وظیفه شناسایی درست کلنی موریانه و وسعت پراکندگی این حشرات را بر عهده دارند.

    گاها تصور شما بر این است که فقط در محل خاصی ، کلنی موریانه تشکیل شده است که در بیشترین موارد در مراجعاتی که کارشناسان شرکت سم پاشی موریانه به محل داشته اند ، متوجه شده اند که کلنی های بیشتری وجود دارد.

    آن ها زیاد اهل حرکت های تند نیستند و زیاد از تونل های خود خارج نمی شوند. به همین دلیل زمانی شما به وجودشان در منزلتان آگاه می شوید که حتما تخریبی صورت گرفته باشد. ولی زمانی که به وجود آن ها مشکوک شدید طبق تجربه شرکت سمپاشی موریانه می توانید علائم زیر را بررسی کنید:

    ۱- باد کردن کف پوش اتاق ، سوراخ شدن قسمت های چوبی منزل و یا سوراخ شدن قسمتی از لوازم چوبی ، تو خالی شدن فونداسیون خانه و ریختن خاک در اطراف محل سوراخ ها از علایم وجودشان است.

    ۲- پیچ گوشتی را بردارید و به محل های مرطوب منزل مانند زیر زمین بروید. به دیوارها و چوب ها ضربه بزنید. اگر چوب و یا دیوار به راحتی شکست و یا صدای تو خالی بودن داد احتمال وجودشان بیشتر می شود. اگر چوب خالی به نظر رسید و مقداری گرد و غبار از آن بیرون می رود این بدان معناست که در حال حاضر چوب توسط تونل هایی که آن ها ایجاد کرده اند ، تخلیه شده است.

    ۳- در هنگام بررسی به دنبال مدفوع ( دانه های کوچک وتیره ) باشید.

    بخوانید!
    هزینه سمپاشی موریانه چگونه محاسبه می شود ؟

    موریانه - سم موریانه - موریانه چوب

    ۴- توجه به لانه سازی و علائم وجودشان را بررسی کنید. موریانه زیر زمینی ، تونلی از گل تولید می کند و گونه چوب خشک در اثاثیه منزل جا خوش می کند. در حالت کلی توجه داشته باشید که لانه آن ها اکثرا در زیر زمین یا در داخل سازه های چوبی یافت می شود.

    ۵- برای اطمینان از وجود این حشرات ، بدلیل تغذیه این حشره  از کارتن (سلولز) ، چند تکه کارتن مرطوب را روی هم قرار دهید. کارتن ها را به نزدیکی محلی که مشکوک هستید بگذارید ، بی شک آن ها به سراغ کارتن ها می آیند. اگر خودتان نتوانستید این کارها را انجام بدهید حتما از متخصصان شرکت سم پاشی موریانه مشاوره بخواهید.

    اگر علائم حضورشان را کشف کردید، باید بلافاصله با شرکت سمپاشی موریانه تماس بگیرید. به احتمال زیاد ، آن ها مدت ها قبل به خانه شما آمده اند و خسارات جدی وارد کرده اند. همه این ها به شدت آلودگی ، مهارت فرد در سمپاشی موریانه و مواد شیمیایی لازم برای سم پاشی موریانه بستگی دارد. بهترین راه برای از بین بردن موریانه ها تماس با یک شرکت حرفه ای کنترل آفات است. حتی باهوش ترین صاحب خانه نیز نمی تواند با تجربه ، دانش و محصولات و تجهیزات تجاری با یک تکنسین آموزش دیده رقابت کند.

    شرکت سم پاشی موریانه

    راه های پیشگیری از ورود موریانه با کمک شرکت سمپاشی موریانه :

    اگر ما بخواهیم سریعا به سراغ سم موریانه برویم پس رسالت شرکت سم پاشی موریانه را بدرستی انجام نداده ایم. یک شرکت سمپاشی موریانه که وظیفه اش کنترل و دفع آفات است وظیفه دیگری هم دارد. این شرکت سم پاشی موریانه وظیفه آگاه سازی و پیشگیری از هجوم حشرات موذی را بر عهده دارد. برای اینکه نخواهید سریع به سراغ سمپاشی موریانه بروید از راه های زیر که تجربه متخصصان کیان پاک است استفاده کنید:

    ۱- در ابتدا در هنگام خرید منزل توجه داشته باشید که در منطقه ای که موریانه خیز باشد اقدام به خرید نکنید. طبق بررسی که متخصصین شرکت سم پاشی موریانه انجام داده اند ، در محله هایی از تهران تراکم بیشتری از این حشره وجود داشته است.

    ۲- خانه را خشک نگهدارید. خشک نگه داشتن منزل به این معنی است که اگر نقطه ای از منزل نشتی آب دارد آن را رفع کنید. تجربه شرکت سم پاشی موریانه بر این است که هر چه رطوبت بالاتر باشد حضور این حشره بیشتر احساس می شود.

    ۳- ترک ها را بپوشانید. ترک های موجود در داخل و بالاخص بیرون منزل محل خوبی برای شروع کلنی حشرات گوناکون است. برای پوشاندن حرفه ای ترک ها بهتر است حتی الامکان از یک متخصص تعمیرات منازل استفاده کنید. شناسایی محل ترک های بالفعل توسط متخصصین شرکت سم پاشی موریانه قطعا راحت تر انجام می شود.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی موریانه بوشهر

    ۴_ هیزم و الوار را از خانه دور نگه دارید تا احتیاج به استخدام شرکت سمپاشی موریانه نداشته باشید.
    ۵ _ در صورتی که منزل شما برای وجود حشره و کلنی سازی بالفعل است سمپاشی موریانه را دوره ای انجام دهید. شرکت سمپاشی موریانه کیان پاک برای این منازل ، سم موریانه استانداری پیشنهاد می دهد. متخصصان شرکت سمپاشی موریانه برای دوره سالیانه سم پاشی موریانه برنامه ریزی مدونی دارند.

    سمپاشی موریانه یک اقدام ضروری و فوری برای خلاص شدن از شر آن ها است. توجه داشته باشید تا زمانی که صاحب خانه مطلع شود ، بیشتر سازه های چوبی کاملاً نابود می شوند. در این حالت کار سمپاشی موریانه شاید دیگر فایده نداشته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که هرچه سریعتر از حضور حشرات موذی در خانه  در منزل خود مطلع شوید. تا هرچه سریع تر از شر آن ها با یک اقدام حرفه ای خلاص شوید.

    سمپاشی موریانه _ شرکت سمپاشی موریانه

    سخن آخر

    اگر به دنبال یک شرکت سم پاشی موریانه معتبر هستید، در جای مناسبی هستید! شرکت ما در ارائه راه حل های سریع و موثر برای هجوم موریانه ها تخصص دارد. تکنسین های مجرب ما در آخرین تکنیک های کنترل موریانه آگاه هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که مشکل شما به سرعت و کارآمد حل خواهد شد. ما از سم موریانه ای استفاده می کنیم که به طور ویژه برای هدف قرار دادن موریانه ها و کلونی های آن ها فرموله شده است. این سم به طور مستقیم به مناطق آلوده به موریانه اعمال می شود، جایی که به سرعت شروع به کار می کند. با استفاده از تکنیک های پیشرفته کیان پاک ، می توانید مطمئن باشید که آلودگی موریانه در محل شما به سرعت و به طور کامل ریشه کن خواهد شد و با نرخ های مقرون به صرفه به مشتریان ما، دیگر نخواهید بود. بنابراین اگر به دنبال یک شرکت سمپاشی موریانه معتبر هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

    آیا بعد از سمپاشی موریانه ، بایستی منزل را ترک کرد؟

    در صورتیکه سمپاشی بصورت پاشش سم مایع صورت گرفته باشد، بدلیل اینکه سموم مایع پایه شیمیایی دارند جهت حفظ سلامتی ساکنین باید منزل تخلیه شود

    شرکت سمپاشی موریانه بعد از انجام عملیات سمپاشی ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای
    09906281481