شرکت موش گیری کیان پاک

سمپاشی موش
  • فهرست مطالب

    سمپاشی موش شاخه ای از فعالیت های سمپاشی شرکت کیان پاک می باشد. اگر در منزل و یا کارگاه خود گرفتار موش شده اید به فکر گرفتن موش نباشید. در تماسهایی که با ما گرفته می شود گاها شنیده می شود که از شرکت موش گیری انتظار گرفتن موش را دارند. ولی تنها راه خلاصی از شر آنها طعمه گذاری موش است. شرکت سمپاشی موش کیان پاک توانسته با استفاده از سم موش که در ساختن آن از فن آوری خاصی استفاده شده است راه حلی مناسب برای مبارزه با موش به شما پیشنهاد دهد.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    wAAACwAAAAAAQABAEACAkQBADs=

    wAAACwAAAAAAQABAEACAkQBADs=

    موش از موجوداتی است که اگر در خانه خود آن را مشاهده کردید، باید سریعا از شر آن خلاص شوید. برخلاف ظاهر زیبا و فریبنده موش، به علت تولید مثل بالا ، این موجود می تواند به سرعت خود را تکثیر نموده و مشکلات فراوانی برای تشکها ، ملحفه ها ، کیسه های برنج ، لوازم مصرفی آشپزخانه و … به وجود آورد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

    موش :

    موش پستاندار کوچک از راسته جوندگان است. معمولا بصورت گروهی زندگی می کنند.برای جویدن و خرد کردن غذا ، از آرواره تحتانی با حرکات رفت و برگشتی استفاده می کند. دندان های موش رشد دایمی دارد و از این بابت مجبور است به وسیله اجسام نسبت به فرسایش آنها اقدام کند. موش اگر جسم سختی پیدا نکند اقدام به جویدن کتاب ، فرش ، لباس یا هر چیز دیگری می کند. از این رو است که بیشتر افراد گمان می کنند که موش این وسایل را خورده است . طول دم موش در تقسیم بندی آنها به صحرایی و … سهم بسزایی دارد و این تقسیم بندی را می توان از روی دم آنها انجام داد.

    تولید و مثل موش :

    موش ها با جفت گیری و زنده زایی در یکسال می توانند ۵ زایمان داشته باشند . در طول این زایمانها ۷ الی ۱۵ نوزاد به دنیا می آورند. نوزاد موش از بدو تولد حدود ۵ هفته بعد می تواند بارور شوند و به همین علت است که رشد و گسترش موشها سریع اتفاق می افتد. از این بابت اگر خطری آنها را تهدید نکند و به اصطلاح  در خلا زندگی کنند یک جفت موش در سال شاید هزاران و میلیونها موش می توانند به دنیا بیاورند. ولی نگران نباشید خوشبختانه میزان مرگ و میر در ابتدای زندگی موش ۹۵ درصد است.

    سمپاشی موش

    انواع موش که در جوامع انسانی حضور دارند :

    موشها از جانداران موذی به شمار می آیند که سالیان زیادی است که در جوامع انسانی و شهرنشین حضور پر رنگی داشته اند. موشها عامل انتقال بیماریهایی مثل طاعون بوده اند و باعث صدمه به محصولات کشاورزی زیادی زده اند از این حیث می توان به صدماتی که به تاسیسات و کابلهای برق و تلفن وارد کنند اشاره کرد. یک شرکت سمپاشی موش بعنوان یک شرکت موش گیری متخصصین خود را با انواع گونه موش آشنا می کند.

    در جوامع شهری انواع موش دیده شده است که در زیر به چند نوع آن که بیشترین جمعیت را در کنار انسانها تجربه کرده اند اشاره می کنیم:

    ۱- موش قهوه ای ( موش فاضلاب ) یا موش نروژی : شرکت سمپاشی موش

    این گونه بزرگترین نوع موش است . اولین بار در تهران اوایل دهه ۴۰ در خیابان لاله زار دیده شده است. زادگاه اصلی موش نروژی چین و هند است که بوسیله بارهای کشتی و هوایی می تواند به ایران منتقل شده باشد. در موارد انتقال بیماری ، خسارت و… به آن اشاره کرده ایم . بیشترین وجه تمایز آن در داشتن یک جفت دندان پیش (ثنایا) است که رشد بیش از حدی دارد و این موش برای فرسایش آن مجبور به جویدن هر جسم سختی است. موش قهوه ای شناگر واردی است و از طریق فاضلاب شهری خود را به سیستم فاضلاب داخلی ساختمان می رساند و از آنجا وارد سرویس بهداشتی واحدهای یک آپارتمان می شود.
    موشهای قهوه ای در طول حدود ۱و نیم متر و در ارتفاع حدود ۷۰ سانتی متر پرش داشته باشند که این توانایی بالقوه کمک شایانی به آنها در خصوص بالا کشیدن خود از هر معبری می کند. اینگونه از موشها بدلیل تغییر اقلیمی و عادتهای غذایی شهرنشینی از گیاهخواری به گوشتخواری رو آورده اند. آنها روزانه ۲۰ گرم مواد غذایی و ۴۰ سی سی آب مصرف می کنند . از این رو یکی از معضلات مدیریت بحران در زلزله شهرهایی مثل  تهران ، وجود این موشها را بعنوان سومین عامل مرگ و میر بعد از زلزله و آتش سوزی می نامند. بیشترین درخواستهای شرکت سمپاشی موش که گاها بعنوان شرکت موش گیری نامیده می شوند مبارزه با این گونه است. میزان زاد و ولد بالا ، حس شنوایی و لامسه و بویایی ، قدرت حافظه استثنایی داشتن زندگی اجتماعی موفق ، قدرت تحرک بالا و عدم رعایت نکات بهداشتی و بالاخص پراکندگی زباله های شهری از عوامل مهم در زیاد شدن جمعیت این گونه موشها است. در صورت استشمام بوی آمونیاک یا دیدن فضله یا شنیدن صدای نا معقول خش خش هرچه سریعتر با شرکت سمپاشی موش کیان پاک تماس بگیرید .

    ۲ – موش صحرایی :

    موش های صحرایی به ندرت وارد ساختمان های مسکونی می شوند ،اما در ماه های زمستان وارد سوله ها و دیگر سازه های حیاط خانه می شوند .

    قصدشان از ورود ، تغذیه از میوه ها و سبزیجاتی است که در آنها ذخیره می شود. موش های صحرایی تهدید بزرگی برای مشاغل فعال در کشاورزی و کشاورزی هستند. کشاورزان می توانند برای مبارزه با اینگونه از یک شرکت سمپاشی موش برای طعمه گذاری موش در مزارع خود کمک بخواهند.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی موش فاضلاب کیان پاک

    اندازه موش صحرایی:

    سر و بدن بزرگسالان ۸۰ تا ۱۰۰ میلی متر طول دارد. دم ۷۰ تا ۹۰ میلی متر  است و وزن نر می تواند ۲۵ گرم و ماده ۲۰ گرم باشد.سم موش مشخصات ظاهری و پوست آنها به رنگ نارنجی قهوه ای روی سر و پشت می باشد. نوع مایل به زرد در پهلوها و سفید روی شکم دارد. معمولاً رگه هایی از زردی روی سینه دیده می شود. چرخه زندگی طول عمر آنها به طور متوسط دو تا سه ماه است ، اما آنها می توانند تا ۲۰ ماه در طبیعت زندگی کنند. تولید مثل آنها در بهار و تابستان و پاییز است ولی در مواقعی که در محیط زندگی انسانی هستند و دما و شرایط ایده آل آنها است در تمام فصول زاد و ولد دارند. بارداری موش صحرایی تقریباً ۲۵ روز طول می کشد. اولین پوشش مویی آنها بعد از شش روز  شروع به رشد می کند. چشمانشان بعد از ۱۶ روز باز می شود و آنها در حدود ۱۸ روزگی از شیر گرفته می شوند. بهترین زمان برای طعمه گذاری موش توسط شرکت سمپاشی موش در زمان زاد و ولد موشهای صحرایی است. رژیم غذایی آنها بطوری است که علاقه زیادی به دانه های درختانی مانند بلوط ، راش ، خاکستر ، آهک ، زالزالک و چنار دارند. در اواخر بهار و اوایل تابستان که بذر کمتری وجود دارد حلزون های کوچک و به ویژه حشرات منابع مهم غذایی آنها به حساب می آیند. آنها همچنین سیب می خورند و به دانه های حبوبات تازه کاشته شده حمله خواهند کرد.

    ۳ – موش سفید پا :

    موش سفید پا یک جوندگان نسبتاً کوچک است که اندازه گیری سر و بدن آن فقط ۳.۵ تا ۴ اینچ است. نامگذاری آنها از روی شکم و پاهایشان صورت گرفته است. قسمتهای بالایی بدن آنها مایل به خاکستری تا قهوه ای مایل به قرمز و دم آن دو رنگ است. محل زندگیشان در نزدیکی جنگلها است. همچنین زمین های کشاورزی ممکن است درمعرض خطر این جوندگان قرار گیرند. در مواقعی که موش سفید پا به مزارع حمله می کند ، شرکت مبارزه با موش می تواند از سم موش و روشهای فیزیکی در طعمه گذاری موش انجام دهد.

    شرکت موش گیری

    کنترل آلودگی موش

    از اثرات وجود موش در خانه ، فضله های کثیف ، فرش ها ، کتاب ها و ملحفه های جویده شده می باشد. گاهی اوقات موش ها از طریق سوراخ های موجود در خانه به درون دیوارهای خانه می روند که در صورت بروز این اتفاق می توانند با دندان هایی که همه چیز را خرد می کند درون دیوار برای خود لانه ای درست کرده و در آنجا زاد و ولد نمایند. در این مورد از بین بردن آنها به دلیل پنهان بودنشان بسیار سخت تر می شود. بعد از اینکه متوجه شدید در خانه ی شما موش وجود دارد، می توانید با شرکت سمپاشی موش کیان پاک که از متخصصین در زمینه سمپاشی موش می باشد، تماس حاصل نموده تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

    طعمه گذاری موش

    رفتارشناسی موش :

    موشها در سراسر جهان گسترده هستند. این گستردگی به دلیل منطبق شدن آنها با محیط اطرافشان است. موشها قابلیت های همزیستی و مقاومت بالایی دارند. آنها مانند شتر بی آبی را تحمل کند ، توانایی شنا کردن تا نیم مایل را دارند . بدنشان در برابر افتادن از ارتفاع مقاوم است. در طول نسلها خود را با سموم مختلف از جمله سموم کشاورزی سازگار کرده اند. که این قضیه مصونیت در برابر سم موش برایشان به ارمغان آورده است. هیچ خانه ای در دنیا را نمی توان به گونه ای ساخت که ضدموش باشد و برای مبارزه با موش برای ورود آن طراحی شده باشد. این به آن دلیل است که موشها از هر سوراخی که یک چهارم عرض بدنشان باشد وارد شوند. آنها از هر ارتفاعی می توانند بالا بروند. سختی دندان آنها باعث می شود که هر چیزی را گاز بگیرند و به راحتی خودشان را سیر کنند. موشها از بوی گربه متنفر هستند و می توانید برای مبارزه با موش از یک گربه در منزلتان نگهداری کنند.

    کوید۱۹ و تاثیر آن بر رفتار موشها  :

    با شیوع  بیماری کرونا و تعطیلی مراکزی مانند رستورانها پیدا کردن غذا برای موشها دشواریهایی را به همراه داشته است.در این ایام موشها رفتار جسورانه تری از خود برای پیدا کردن غذا نشان داده اند. بطوریکه دیده شده آنها از محله ای به محله دیگر که تا بحال اثری از موش نبوده مهاجرت کرده اند. در شرایط کنونی یکی از راههای موثر طعمه گذاری موش به صورت تخصصی است. همانطور که می دانیم چند شهر آمریکا مانند نیویورک و شیکاگو که همیشه در معرض حمله موشها قرار می گرفتند. اهالی این شهرها و مشاغلی که در این ایام صدمات بیشتری دیده اند اقدام به طعمه گذاری موش کرده اند. آنها خوب می دانند که اگر در محیط های خود از طعمه گذاری موش استفاده نکنند خسارات جبران ناپذیری متحمل می شوند.

    دور کردن موش از محیط خانه و طعمه گذاری موش  :

    تقریبا تلاش برای جلوگیری از زاد و ولد موشها امکان پذیر نیست . زیرا این روش در وهله نخست احتیاج به از بین بردن منابع غذایی آنها دارد که با رعایت نکردن اصول جمع آوری زباله های شهری این تئوری در ابتدا با شکست روبرو می شود. از روشهای مبارزه با موش و دور کردن آن از محیط منزل بستن درزها و سوراخهای منزل است. هر لوله یا سوراخی که موش از طریق آن وارد می شود را ببندید. در داخل منزل طوری وسایل را مرتب و منظم نگهدارید که جایی برای پنهان شدن موش نباشد. مواد غذایی را در ظرفهای در بسته نگهدارید.

    بخوانید!
    معرفی بهترین طعمه موش و سم موش

    شرکت سمپاشی موش و راه حل آن برای مبارزه با موش :

    برای از بین بردن موش همانطوری که در بالا گفتیم اگر بر این باور باشید که بتوانید موش را به صورت زنده دستگیر کنید خیال باطل است. شاید بشود موش را در هر حفره بطور مثال گیر انداخت و به روشهایی مثل سم موش کشت و از بین برد . گاها برخی افراد با بکارگیری از مواد غذایی آغشته به سم موش اقدام به طعمه گذاری موش می کنند. اما از این موضوع غافل می شوند که بعد از بین بردن موش ، بوی نامطبوعی تمام محیط را فرا می گیرد.
    شرکت سمپاشی موش کیان پاک برای این معضل به عنوان شرکت مبارزه با موش چه راهکاری دارد؟
    شرکت سمپاشی موش یا به اصطلاح عام شرکت موش گیری کیان پاک با استفاده از فناوری نانو اقدام به تولید سم موش کرده است. این سم موش با توجه به اینکه از فن آوری خاصی استفاده کرده که در درجه اول با بوی مطبوع و طعم خوب ، موش را به سمت خود می کشاند. موش در وهله اول جذب بوی مطبوع این سم موش می شود. پس از خوردن سم موش این طعمه گذاری تا اینجای کار بخوبی عمل کرده است . بعد از آن موش احتیاج به آب پیدا می کند . اگر آب برای خوردن پیدا کند که مواد زودتر به روده های موش می رسد و دیگر تمام . اگر آبی برای آشامیدن پیدا نکند که این سم موش آب بدن را جذب کرده و به صورت مواد منقبض کننده مسیر روده را می بندد.

    اگر موش بمیرد بوی تعفن آن چه می شود ؟

    شرکت سمپاشی موش کیان پاک برای تولید سم موش از فن آوری خاصی استفاده می کند که اگر موش در محیطی غیرقابل دسترس از بین رفت لاشه آن بوی تعفن ندهد. پس در این فرآیند طعمه گذاری موش یکی از بزرگترین معضلات شرکت موش گیری حل شده است. در سالهای قبل اگر در خصوص محلهایی که موش حضور داشته شرکت موش گیری ، در خصوص طعمه گذاری موش و از بین بردن موش موفق عمل می کردند ولی این مورد که لاشه موش در محل ایجاد بوی تعفن می کرد راه کاری نداشتند. ولی شرکت سمپاشی موش کیان پاک به شما این ضمانت را می دهد که در فرآیند طعمه گذاری موش اگر لاشه موش را پیدا نکردید به دلیل استفاده از مواد بکار رفته در سم موش هیچگونه بوی متعفنی در محل شما را آزار ندهد.

    تله های شرکت موش گیری

    خوشبختانه در ۱سال گذشته شرکت سمپاشی موش کیان پاک توانسته درخواستهای زیادی را به عنوان یک شرکت مبارزه با موش انجام دهد. البته به اتمام رساندن این سرویسهای طعمه گذاری موش همانطور که گفته شد بطوری بوده که اثری از بوی تعفن در منزل ایجاد نشده است. در برخی از درخواستها خوشبختانه بدلیل محل قرارگیری موش ، این شرکت مبارزه با موش عملا به عنوان یک شرکت موش گیری عمل کرده است. شایان ذکر است که شرکت موش گیری کیان پاک علاوه بر اینکه از سم موش استفاده می کند اقدام به استفاده از تله هایی دست ساز خود شرکت موش گیری کرده است. متخصصین شرکت سمپاشی موش با اتکا بر تجربه و مطالعه بر نوع علاقه و رژیم غذایی مورد توجه موش اقدام به تولید تله هایی برای موش گیری به صورت زنده گیری کرده است. استفاده از این تله های شرکت موش گیری به این صورت است که متخصص سمپاشی موش طبق تجربه خود و پیدا کردن مناطقی که موش در آنجا حضور بیشتری داشته تله را در آن محل کار می گذارد. یکی از عوامل مهم در درست عمل کردن این تله های شرکت موش گیری سکوت کامل محل حضور موش است. بطور معمول و در شرایط ایده آل با تجربه ۲ الی ۳ ساعت بعد از گذاشتن تله موش در تله گرفتار می شود.

    ضررهای استفاده از سم موش غیر بهداشتی توسط افراد غیر متخصص

    •  در وهله اول افراد غیر متخصص به دلیل زیاده روی در مصرف سموم که  اغلب غیر بهداشتی می باشند باعث بروز خسارت و بیماری در موجودات زنده و حتی انسان می شوند.
    •  از نتایج استفاده از سم های غیر بهداشتی شیمیایی در انسانها، افزایش سرعت فعالیت های بدنی، تپش قلب، تعریق بیش از حد بدن و در بعضی مواقع کاهش یا حتی توقف تنفس انسان می شود.
    • در اثر تماس سم موش شیمیایی غیر بهداشتی با افراد، موجبات تغییر سلولی و افزایش فعالیت های عصبی فراهم می شود.

    شرکت سم پاشی موش

    سمپاشی موش خانگی و موش بزرگ نروژی

    جهت سپردن عملیات سمپاشی موش به متخصصین شرکت کیان پاک می توانید با شماره تلفن های ذکر شده در ابتدای همین مطلب تماس حاصل کنید و یا با استفاده از راه های ارتباطی موجود در صفحه ی اول این وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

    آیا بعد از سمپاشی موش ، بایستی منزل را ترک کرد؟

    موش که جزو پستانداران است با سمپاشی مایع از بین نمی رود و بایستی از روش طعمه گذاری موش استفاده کرد که در نتیجه مشکلی برای حضور ساکنین در منزل وجود ندارد

    کیان پاک بعد از انجام عملیات طعمه گذاری موش ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    09906281481