شرکت سمپاشی کک در تهران کیان پاک

سمپاشی کک
  • فهرست مطالب

    شرکت سمپاشی کک در تهران با نام کیان پاک ار مراکز تخصصی مقابله با کک می باشد. این مرکز روشهای مبارزه با کک را با ارائه ضمانت نامه انجام می دهد. به دلیل چرخه عمر طولانی کک، خلاص شدن از شر آن فرآیندی پیچیده است. برای از بین بردن کامل این حشره از محیط زندگی کمک گرفتن از یک شرکت سم پاشی کک در تهران به سود شماست. زیرا بعد از اتمام سمپاشی شما هیچگونه شستشویی نخواهید داشت.

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    direct android minbazaar icon min 1 e1680050753913

    آشنایی با کک جهت شناخت روش های مبارزه با آن

    کک حشره ای بدون بال با اندازه ای حدود ۱تا ۳ میلیمتر است. کک پاهای بلندی دارد که با پرش هایی حدود ۳۴ سانتی متر باعث جابجایی موفق این حشره می شود. غذای اصلی کک  مانند ساس از خون است که معمولا از پستانداران و گاها پرندگان تغذیه می کند.

    از ۲۵۰۰ گونه کک فقط ۱۲ گونه به انسان حمله می کند. مهمترین آنها کک جوندگان، کک انسان، کک گربه و سگ است. کک ها غیر از اذیت و آزاری که دارند عامل بیماریهای تیفوس و طاعون خیارکی هستند. بیشترین مشاهده کک در کسانی است که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند.

    یک کک می‌تواند تا ۱۴روز روی بدن انسان زندگی کند. یک ماده کک نیز می‌تواند طی یک روز حدود ۵۰ عدد تخم بگذارد. فراموش نکنید که این میزان برابر با ۱۵۰۰ تخم‌ در طول یک دوره زندگی کک ها است.

    کک انسان (تونگا) پوست انسان را سوراخ می کنند و با تخمگذاری زیر پوست انسان یا حیوانات باعث عفونت می شوند. تخم کک جیگر(jigger) نام دارد. اگر تخم با جراحی از بدن انسان خارج نشود باعث عفونت خونی و پوستی و گاها مرگ می شود.

    کک ها در همه جا می توانند زندگی کنند. در حیاط منازل ، جنگل ها ، پارک و هر جایی که بتوانند منتظر میزبان خود بمانند قادر به زندگی هستند. محیط های گرم و مرطوب از مطلوب ترین محلها برای زندگی و زاد و ولد کک خواهد بود.

    گزش کک بسیار سخت و آزاردهنده است. به طوری که محل گزش قرمز و متورم می شود و خارش های شدیدی را به همراه دارند. در محل هایی که پوست بدن نازک تر است مثل مچ پا و دست و در کودکان بصورت لکه ای تره رنگ تا ماه ها اثرش باقی می ماند. داشتن دانش و مطالعاتی درباره کک و حشرات موذی دیگر، راه های موثری در مقابله با کک پیش روی کارشناسان شرکت سمپاشی کک در تهران قرار می دهد.

    شرکت سم پاشی کک در تهران

    نشانه‌های وجود کک در محیط و چگونگی سم پاشی کک

    شما می‌توانید با شناسایی کک‌ ، مراقبت بهتری از حیوانات خود داشته باشید. اگر حیوان خانگی شما دچار خارش شده باشد، مراتب را از نظر وجود کک بررسی کنید.

    مناطق ریزش موی حیوان را بررسی کرده و ببینید که دچار قسمت های کچلی یا دردناکی هستند یا خیر.

    بهتر است که در صورت مشاهده‌ قرمزی یا تحریک حیوانات خانگی، آنها را نزد دامپزشک ببرید. پوست ضخیم نیز در برخی از موارد می‌تواند نشانه‌ای برای وجود کک باشد.

    به‌عنوان مثال می‌توانید اطراف لبه‌های گوش را بررسی کرده و ببینید که متوجه وجود کک‌ها می‌شوید یا خیر.

    می‌توانید لکه‌های ریز و تیره‌ رنگ را در خزه‌های سگ و گربه بررسی کنید. حشرات کوچکی به رنگ سیاه و قهوه‌ای می‌توانند در این نقاط حضور بیشتری داشته باشند. جمعیت زیاد حشرات موذی معمولا حیوان را دچار خارش شدید می‌کند.

    اگر خودتان نیز دچار گزش ناشی از حشرات موذی شده‌اید، احتمالا حیوان خانگی شما نیز از این بحران بی‌نصیب نمانده است. در صورتیکه هرکدام از این سوالات برای شما اتفاق افتاده است، می‌توانید به وجود کک در زندگی خود شک کنید و سریعا برای مشاوره با شرکت سم پاشی کک در تهران تماس بگیرید.

    شناسایی وجود کک در حیوانات خانگی

    حیوانات خانگی خود را می‌توانید با یک شانه دندانه ریز که روی یک سطح سفید قرار دارد، مرتب کنید. هرگونه کک یا مدفوع در سطح برس رسوب خواهد کرد. در این حالت می‌توانید چند قطره آب اضافه کنید. در صورتیکه مدفوع به رنگ مایل به قرمز تغییر کرد، به احتمال زیاد حیوان خانگی شما میزبانی برای کک‌ها شده است و سریعا به فکر مبارزه با کک باشید.

    بخوانید!
    علائم حضور کک گربه و چگونگی سم پاشی کک گربه

    اگر هنوز هم مطمئن نیستید که حیوان خانگی شما کک دارد یا خیر، می‌توانید از مشاورین شرکت سم پاشی کک در تهران مشاوره های لازم را دریافت کنید.

    نظافت همواره به دور شدن کک و حشرات موذی دیگر کمک می‌کند. نظافت حیوانات خانگی به‌طور منظم فواید زیادی می تواند داشته باشد و می‌توانید حضور حشرات موذی روی آنها را بهتر تشخیص دهید.

    اگر سگی با موهای کوتاه دارید ، بازهم باید پاکیزگی سگ را مرتبا چک کنید. انجام این کار را به یک برنامه تبدیل کرده و سعی کنید که خز آنها را مرتبا تمیز کنید. بدین ترتیب مشخص خواهد شد که حیوان خانگی شما کک دارد یا خیر.

    گربه ها نیز مکررا در خطر ابتلا به کک و کنه می باشند. از این جهت بایستی مکررا گربه خود را بازرسی بدنی کنید. کک هایی که به حیوانات حمله می کنند نمی توانند به انسان آسیبی برسانند. از این رو نگهداری از حیوانات خانگی نمی تواند خطری برای شما داشته باشد.

    شرکت سمپاشی کک در تهران

    حمله کک به گربه

    گربه بیش از حد به نظافت خود اهمیت می دهد و غیر قابل باور است که این حیوان گرفتار کک و کنه شود. اما این انگل خارجی به هر روشی خود را به بدن گربه ها می رسانند و جدا کردن آنها از بدن گربه نیازمند راه کارهایی است که مشاورین شرکت سمپاشی کک در تهران بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. گربه هایی که همیشه در منزل نگهداری می شوند هم می توانند گرفتار کک شوند. این گربه ها در مراجعات به دامپزشکی، شکارکردن حیواناتی مثل موش و مواجهه با گربه های دیگر آلوده به کک و کنه می شوند.

    کک گربه سایزی به اندازه ۱ – ۲ میلیمتر دارند. در مواقعی که گربه آلودگی به کک یا کنه داشته باشد شواهدی نظیر سوزش و خارش پوست، عفونت های پوستی، انتقال بیماری و درد و ناراحتی قابل مشاهده است که سریعا برای استفاده از روشهای مقابله با کک از یک شرکت سمپاشی کک در تهران کمک بگیرید.

    عوارض ناشی از مکیدن خون توسط کک و کنه در گربه شامل تب شدید، بی اشتهایی، ضعف و بی حالی، سقط جنین، تشنج، استفراغ، ترشح از چشم و… خواهد بود.

    حمله کک به سگ

    سگ ها از جاندارانی هستند که گونه ای از کک علاقه شدیدی به گزش این حیوان دارد. برای تغذیه ابتدا پوست حیوان را گاز می گیرد به همین دلیل محل پوست دچار التهاب و حساسیت می شود. گاها در برخی موارد زخم حاصل از گزش دچار عفونت می شود.

    کک سگ بدلیل جثه خیلی ریز قابل رویت نیست پس بشدت مراقب سگ خود باشید که دچار کک یا کنه نشود. چون تا وقتیکه تکثیر پیدا نکرده باشند و تعدادشان زیاد نشده باشند شاید متوجه حضورشان نشوید.

    برای تشخیص وجود کک با آزمایش مدفوع از سگ می توان به وجود آن در سگ آگاهی پیدا کرد. پس از انجام آزمایش و مشخص شدن وجود کک می توانید با شرکت سمپاشی کک در تهران تماس بگیرید و مشاوره های لازم در جهت مبارزه با کک آموزش ببینید.

    درمان کک سگ و گربه

    زمانی که سگ و گربه آلوده به کک می شود در درجه اول بایستی با دامپزشک مشورت کرد تا واکسن های لازم برای دور کردن کک از حیوان تجویز شود. مرحله بعد پاک سازی منزل از حضور کک است که با مشاوره از یک شرکت سم پاشی کک در تهران و اقدامات لازم برای از بین بردن کک می توانید محیط منزل را پاک سازی کنید. بعد از سم پاشی کک که توسط متخصصین انجام می شود یک سری از فعالیت ها باید انجام شود که مستلزم همکاری شما است.

    به طور مثال تا یک هفته بعد از سمپاشی کک ، با کیسه یکبار مصرف منزل را جاروکشی کنید. محل خواب حیوان را شستشو کنید. درزها و محیط هایی را که سگ آنجاها رفت و آمد داشته ضدعفونی کنید.

    این اقدامات برای این که تخم ها و لاروها در محیط وجود نداشته باشد پس از سم پاشی و اینکه کک دوباره به بدن حیوان نفوذ نکند لازم است.

    بخوانید!
    عکس نیش کک چطوری است؟

    از راه های موثر در جلوگیری از حضور کک در بدن حیوان، استفاده از شامپوهای مخصوص ، اسپری ضد کک و… است که کمک شایانی به شما می کند که دیگر نیاز به مراجعه شرکت سمپاشی نداشته باشید.

    یکی از اقدامات لازم بعد از مراجعه کارشناسان شرکت سمپاشی کک ، خروج از منزل است، به طوری که بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از سم پاشی شما و حیوان خانگی بایستی منزل را تخلیه کنید.

    شرکت سمپاشی کک در تهران چگونه خدمات خود را ارائه می دهد؟

    شرکت سمپاشی کک در تهران برای مقابله با کک دارای مراحلی است که از بازرسی گرفته تا چک کردن شرایط محیط را شامل می‌شود. صرفا افرادی نیاز به دریافت این خدمات خواهند داشت که از حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می‌کنند. نیش کک می‌تواند حیوان خانگی شما را ناراحت کرده و باعث خارش آنها شود. مشکلات دیگری نیز احتمالا وجود خواهد داشت که همگی ناشی از گزش کک هستند.

    حیوانات خانگی می‌توانند نسبت به بزاق کک حساس باشند. مقابله با کک در چنین شرایطی حتما باید صورت گرفته و از بیماری های کشنده‌ی حیوانات خانگی جلوگیری به عمل آید.

    آنها می‌توانند واکنش آلرژیک نیز نسبت به این موضوع داشته باشند. بنابراین اگر چنین آلرژی‌هایی در حیوان خانگی خود سراغ دارید، باید نسبت به سم پاشی کک احتمام بیشتری بورزید.

    شرکت سمپاشی کک در تهران با رعایت اصول بهداشتی و طبق استانداردهای جهانی این خدمات را در اختیار شما می‌گذارد. کک از خون تغذیه می‌کند و بنابراین حیوانات جوان یا ضعیف می‌توانند در اثر از دست دادن خون ضعیف شده یا بمیرند. دانستن این اطلاعات لزومت مبارزه با کک در زمان مناسب را برای ما با اهمیت می‌کند.

    مبارزه با کک را می‌توانید به‌ صورت دوره‌ای انجام داده و در بازه‌های زمانی مختلف دوباره محل را چک کنید. حیوانات خانگی می‌توانند کک‌ها را از بیرون منزل به داخل محل زندگی شما منتقل کنند. فراموش نکنید که این معضل قابل درمان است و می‌توانید از شرکت دفع آفات در تهران برای این موضوع مشاوره دریافت کنید.

    کک‌ها می‌توانند بیماری های مختلفی را به حیوان خانگی شما منتقل کنند. فراموش نکنید که میکسوماتوز یک بیماری جدی در این زمینه است که بیشتر برای خرگوش‌ها روی می‌دهد و می‌تواند توسط کک منتقل شود.

    سم پاشی کک - مقابله با کک

    لزوم مقابله با کک به شیوه‌های اصولی توسط شرکت سم پاشی کک در تهران

    فراموش نکنید که سم پاشی کک یه امر ضروری باتوجه به عدم وجود اطلاعات کافی برای انسان‌های عادی است. شما به صورت شخصی نمی‌توانید یک سم پاشی کک صحیح و استاندارد داشته باشید. در چنین شرایطی کک هنوز هم روی بدن حیوانات خانگی شما باقی مانده و به تولید مثل ادامه خواهند داد. وجود آفات در زندگی شما می‌تواند حتی جان حیوان خانگی شما را به‌ خطر بیندازد.

    کک‌ها انواع مختلفی دارند و بنابراین شیوه‌های اختصاصی برای مبارزه با کک بایستی رعایت شود. بازرسین و متخصصین مجرب شرکت سمپاشی کک در تهران آموزش های لازم را دریافت کرده‌اند. شرکت سم پاشی کک در تهران (کیان پاک) با سخت گیری تمام افراد مجرب این کار را استخدام کرده و فیلترهای زیادی را روی آن ها اعمال کرده است. در کنار آن، آموزش های لازم نیز به کادر داده می‌شود تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. می‌توانید با یک تماس این مشاوره‌ها را دریافت کرده و شرایط لازم را برای سمپاشی اصولی فراهم آورید.

    آیا بعد از مراجعه کارشناسان شرکت سم پاشی کک در تهران بایستی منزل را ترک کرد؟

    در مبارزه با کک موجود در منزل شما از روشهای پاشش مایع و تزریق گاز استفاده می شود که می تواند برای سلامت ساکنین مضر باشد

    کیان پاک بعد از انجام عملیات مقابله با کک ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای در از بین بردن کک ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۲

      Thank you for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do some research about this. We got a grab a book from our local library but I think I learned more clear from this post. I’m very glad to see such excellent information being shared freely out there.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481