شرکت سمپاشی مورچه کیان پاک

سمپاشی
  • فهرست مطالب

    جذب مورچه ها در محیط زندگی آسان و دفع و ریشه کنی آنها کار دشواری است. از بین بردن مورچه ها نیازمند رعایت اصولی خاص می باشد که مستلزم دانش و مهارت ویژه ای می باشد. متخصصین شرکت سمپاشی مورچه ،دانش انجام این کار را دارند و مهارت را در طی انجام درخواست های مشتریان شرکت سم پاشی مورچه کسب می کنند.

    در مواقعیکه با حضور مورچه ها مواجه شدید بهترین کار، تماس با مشاورین کیان پاک است. آنها در ابتدا مشاوره رایگان به شما می دهند، سپس می توانید قیمت ها و شرایط را مقایسه کنید و تصمیم درست را بگیرید.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    آناتومی مورچه :

    مورچه ها موجودات اجتماعی هستند که به صورت سازمان یافته در کلنی خود زندگی می کنند. کلنی توسط مورچه ماده (ملکه) تشکیل می شود. این حشره تقریبا در سراسر دنیا وجود دارند.

    اندازه آنها در گونه های مختلف بین ۲ تا ۲۵ میلیمتر است. تنوع رنگی آنها زرد،قهوه ای و قرمز است. چندگونه از مورچه ها در امریکای شمالی درخشش فلزی دارند. گاها موریانه را با مورچه اشتباه می گیرند، اما تفاوت های آشکاری در این حشره وجود دارد. برای آگاهی از خصوصیات موریانه ها می توانید به مقاله نحوه از بین بردن موریانه مراجعه کنید.

    وجه تمایز موریانه های بالدار با مورچه های بالدار در شاخک مستقیم، کمر پهن و بالهایی با طول برابر هستند. در صورتیکه در مورچه های بالدار، بالهای عقبی کوچک تر از بالهای جلویی هستند.

    سمپاشی مورچه - شرکت سمپاشی مورچه

    انواع مورچه :

    مورچه نجار

    دارای اندازه متفاوتی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیمتر با رنگی متمایل به سیاه می باشند و در فصل بهار بیشتر رویت می شوند. مورچه نجار غیر از حضور آزار دهنده اش مانند سوسک چوبخوار موجب سوراخ کردن چوب و وسایل چوبی می شوند. مورچه های نجار برعکس موریانه ها، در نواحی محل سوراخ شده گل تولید نمی کنند. از علائم حضورشان می توان به وجود بقایای حشرات خورده شده یا مورچه های مرده اطراف لانه اشاره کرد.

    مورچه نجار به چوب خشک و مرطوب علاقه دارند ولی چوب مرطوب را ترجیح می دهند. پس در مناطقی مانند زیرسینک،قاب پنجره و درها، نشتی سقف و دودکش ها و… بیشتر مشاهده می شوند.

    زمانی که مشکوک به حضور کلنی در منطقه ای مثل قرنیزها و محل های چوبی هستید، با ضربه به وسیله پشت پیچ گوشتی می توانید صدای تو خالی بودن را بشنوید. اما کلنی مورچه نجار هر چه باشد نمی تواند آثار تخریب شان در مقایسه با وسعت تخریب موریانه در یک اندازه باشد.

    بهترین راه برای ریشه کنی مورچه پیدا کردن کلنی است. اما این کار احتیاج به تخصص یک شرکت سم پاشی مورچه دارد.

    مورچه برای رفت و آمدهای خود به کلنی از سیستم ردیابی بوسیله پراکنده کردن عطر خود استفاده می کنند. پس برای پیدا کردن کلنی می توانید این مسیر را پیگیری کنید و محل را پیدا کنید. سعی کنید زمانیکه محل کلنی را پیدا کردید از سموم متفرقه برای ریشه کنی مورچه استفاده نکنید و سریعا مراتب را با یک شرکت سم پاشی مورچه در میان بگذارید.

    کلنی از مسیرها و تونل های تو در تو تشکیل شده است پس برای ریشه کنی مورچه احتیاج به تزریق سم مورچه در تمام منافذ دارد. از این رو مبارزه با مورچه بصورت مقطعی و سطحی فقط باعث از بین رفتن مورچه های کارگر می شود. پس برای ریشه کنی بصورت اصولی از یک شرکت سم پاشی مورچه کمک بگیرید.

    از آنجاییکه امکان وجود چندین کلنی در منزل وجود دارد متخصصین شرکت سم پاشی مورچه اقدام به شناسایی آنها کرده و سم مورچه را در تمامی مجاری تزریق می کنند و به شما ضمانت عدم برگشت مورچه را می دهند. گاها برای تزریق سموم، متخصصین مجبور به سوراخکاری اطراف کلنی ها هستند.

    مورچه خانگی خوشبو

    در همه جا لانه گذاری می کنند. زیر سنگ ها،کنده ها،لانه پرندگان و پستانداران،داخل منازل،دیوارها و قاب پنجره ها و… برای از بین بردن مورچه خانگی از طعمه های خوراکی استفاده می شود. معمولا با رخنه کردن در منازل چندین کلنی همزمان ایجاد می کنند از این رو متخصصین شرکت سمپاشی مورچه در ابتدای حضور اقدام به پیدا کردن کلنی ها می کنند و سپس طعمه گذاری را انجام می دهند.

    مورچه قرمز

    مورچه های قرمز تبحر خاصی در ایجاد نیش دردناک دارند و در افرادی که حساسیت داشته باشند محل نیش، خود را بیشتر نشان می دهد و گاها شبیه به محل گزش کنه می باشد. رنگ این گونه قهوه ای متمایل به قرمز است. شکل ظاهری بصورت بخش بندی و بیضی با اندازه ۴۵ تا ۹۶ میلیمتر است.

    مورچه قرمز معمولا از طریق گلدان ها و دریچه ها وارد منازل می شوند.

    راه های از بین بردن مورچه قرمز

    1. راه حل اول استفاده از طعمه های خوراکی است
    2. استفاده از سمپاشی مایع که می تواند کلنی را مورد حمله قرار دهد.

    شما می توانید استعلام قیمت سمپاشی را از مشاورین شرکت سم پاشی مورچه کیان پاک بگیرید و تصمیم لازم را بگیرید.

    مورچه دزد – گریس (مورچه چربی)

    بهترین راه حل پیشنهادی شرکت سم پاشی مورچه برای ریشه کنی مورچه چربی طعمه گذاری است. این روش برای مورچه هایی که در منازل، لانه کرده اند بسیار موثر است ولی برای کلنی های موجود در فضای باز بی تاثیر است. سم پاشی مورچه های بیرونی را در اسرع وقت انجام دهید تا آنها برای یافتن غذا به داخل منزل شما هجوم نیاورند.

    مورچه فرعون

    اندازه آنها ۲ میلیمتر است ولی می توانند بزرگتر شوند. یک کلنی مورچه فرعون می تواند شامل چندین ملکه باشد و از چند هزار تا صد هزار عضو تشکیل شود. برای ایجاد یک کلنی جدید، یک ملکه و کارگرانش از کلنی خارج می شوند و شروع به تشکیل کلنی جدید می کنند.

    برای ریشه کنی مورچه فرعون می توان از طعمه گذاری استفاده کرد بطوریکه مورچه های کارگر طعمه ها را به داخل کلنی می برند و بقیه استفاده می کنند و تمام !

    البته باید صبور باشید. شرکت سمپاشی مورچه با ارائه یک نرخ سمپاشی عادلانه ظرف چند روز شما از از شر مورچه موجود در منزلتان راحت می کند.

    مورچه ارواح

    مورچه های ارواح بسیار متحرک هستند. آنها کلنی هایی با چندین ملکه تشکیل می دهند. کنترل آنها بدلیل ساختن لانه های فراوان در کلنی خود سخت است. اما شرکت سمپاشی مورچه نحوه از بین بردن مورچه ارواح را می داند و با ضمانت معتبر شما را در ریشه کنی آنها کمک خواهند کرد.

    مورچه آرژانتینی

    این گونه از پر ملکه ترین کلنی ها در مورچه ها هستند. از آنجاییکه مورچه آرژانتینی با لانه سازی گسترده کلنی می سازند، شرکت سمپاشی مورچه آرژانتینی برای امحاء کلنی آنها با دقت بسیار بالایی کار را انجام می دهد. از مسائل مهم در درخواست های ریشه کنی مورچه ، قیمت سمپاشی مورچه است که شرکت سم پاشی مورچه (کیان پاک) با استفاده از بهترین سموم مورچه موجود در بازار توانسته کارهای خود را با ضمانت نامه معتبر ارائه کند.

    مورچه صحرایی

    محل اصلی زندگی آنها در چمنزارهاست. مورچه صحرایی کلنی تپه مانند می سازند. اندازه این تپه دارای ۱۸۰ سانتی متر قطر و ۱۶۰ سانتی متر ارتفاع است.

    این گونه از مورچه ها بیشترین صدمه را به مزارع وارد می کنند و برای کشاورزان اهمیت زیادی دارد که با پرداخت هزینه منصفانه به شرکت سمپاشی مورچه می توانند این کلنی ها را از بین ببرند.

    کلنی مورچه‌ را می توان یک ابر جامعه توصیف کرد. به این علت که مورچه‌ها در کنار یکدیگر در اجتماع کار می‌کنند و از کلونی خود دفاع به عمل می آورند. پراکندگی مورچه ها در تمام کره زمین بجز جزیره های دور دست وجود دارد ، بطوریکه هیچ جای دنیا را که انسان وجود دارد نمی توان پیدا کرد که این حشرات کوچک و سختکوش در آنجا نباشند. مورچه ها بدلیل کلنی های پرجمعیتشان آمار وسیعی از موجودات روی خشکی را شامل می شوند. تقریبا ۱۵ تا ۲۰ درصد این آمار را بخود تعلق داده اند.

    مورچه بینی ندارد. حال سیستم بویایی با این قدرت را چگونه بدست آورده اند؟

    شاخک ها عضو مهمی از مورچه را تشکیل می دهد. شاخک ها وظیفه چشایی،بویایی و شنوایی را برعهده دارند. مورچه از طریق همین شاخک ها غذا را ردیابی و دنبال می کنند.

    پیشنهاد شرکت سم پاشی مورچه جهت پیشگیری از حضور مورچه :

    1. نشتی ها و هر مکانی که احتمال وجود رطوبت را داشته باشد رفع کنید.
    2. تماس چوب ها را از زمین حذف کنید. مثلا در محل های محوطه سازی شده از تماس خاک با دیوارهای چوبی اجتناب کنید.
    3. از تماس درخت ها و پوشش های گیاهی با بنای خانه جلوگیری کنید.
    4. ترک ها و منافذ موجود در فنداسیون را ترمیم کنید.
    5. محل هایی که در آن هیزم نگهداری می کنید توجه خاص داشته باشید و سعی کنید هیزم ها را از سطح زمین فاصله دار کنید.
    6. جاروکشی مداوم منزل و اجتناب از وجود خورده های غذا در گوشه و کنار منزل
    7. نظافت مستمر محل تغذیه حیوانات خانگی

    چگونه باعث ریشه کنی مورچه شویم ؟

    انگیزه اصلی بقای مورچه ها نداشتن نظافت است. خورده غذاهای به جا مانده در گوشه منزل، غذاهای مانده به همراه ظروف در سینک آشپزخانه، خرده های نان و هر منبع غذایی در دسترس مورچه که در منزل وجود دارد، امید به زندگی را در مورچه بیشتر می کند.

    از دیگر دردسرهای مورچه ها انتقال باکتریایی آنهاست. در مواجهه با حضور مورچه در هر مکانی در اولین اقدام با شرکت سم پاشی مورچه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید. بعد از دریافت مشاوره، تصمیم درست را خواهید گرفت.

    از راه های دیگر در مبارزه با مورچه جستجوی محل زندگی آنها است. به هرحال هر روشی را که برای از بین بردن مورچه در نظر بگیریم پیدا کردن محل اختفا و زندگی آنها بیشترین تاثیر را در ریشه کنی مورچه خواهد داشت. معمولا پیدا کردن محل زندگی آنها کار راحتی نیست.

    سختی پیدا کردن محل زندگیشان به آن دلیل است که مورچه ها بصورت پراکنده ای به دنبال غذا و انجام وظایفشان در منزل می گردند. به همین دلیل پیدا کردن کلونی آنها معمولا بوسیله متخصصین شرکت سم پاشی مورچه راحت تر به نتیجه می رسد.

    پس از شناسایی استفاده از سموم استاندارد که سازگار با محیط زندگی شما و نوع حشره باشد از دیگر موارد مهم در مبارزه با مورچه است. توجه داشته باشید که در روش سمپاشی پایه شیمیایی که توسط کارشناسان شرکت سمپاشی مورچه انجام می شود، برای حفاظت از سلامتی ساکنین، بایستی چندین ساعت منزل خود را تخلیه کنید.

    نحوه سمپاشی توسط شرکت سمپاشی مورچه :

    اولین فکری که به ذهن شما در صورت مواجهه با مورچه ها می رسد این است که از چه روشی برای ریشه کنی مورچه استفاده کنیم ؟

    دقت داشته باشید که مبارزه با مورچه در محیط خود را به هر کسی نسپارید. زیرا ممکن است افراد غیر متخصص با استفاده از مقادیر زیاد سم و نوع سم غیر مرتبط و یا غیر بهداشتی موجبات خساراتی برای سلامتی شما شوند.

    در مسیر سم پاشی مورچه شناسایی گونه مورچه از اهمیت بالایی برخوردار است. اما نگران نباشید در شهرها تمامی گونه ها زندگی نمی کنند و فقط چند گونه از آنها تمایل به زندگی شهرنشینی دارند.

    کارشناسان شرکت سمپاشی مورچه کیان پاک ابتدا اقدام به شناسایی گونه می کنند. سپس با بررسی محل زندگی آنها اقدام به تولید سم مورچه می کنند.

    از بین بردن مورچه با آن کلونی تو در تو کار هر کسی نیست. در زمانیکه مورچه در منزل رفت و آمد دارد به طور محال اگر کلونی آنها را پیدا کنید بایستی سمپاشی مورچه بصورت اصولی انجام شود. سمپاشی با سم مورچه غیر استاندارد باعث مقاومت بدن آنها نسبت به سم و مهاجرت به نقطه ای دیگر از منزل می شود.

    قیمت سمپاشی مورچه - سم مورچه

    عوامل موثر بر قیمت سمپاشی مورچه :

    قیمت سمپاشی بسته به عوامل متفاوتی است. از عوامل موثر بر قیمت سمپاشی مورچه می توان به شرایط زیر اشاره کرد :

    • محل سمپاشی مورچه و عوامل بازدارنده در ریشه کنی مورچه
    • نوع و میزان تجمع حشرات
    • میزان مصرف سم
    • متراژ محیط
    • فاصله منزل تا شرکت سمپاشی مورچه

    در حالت کلی نمی توان بطور دقیق و مستقیم قیمت سمپاشی مورچه را مشخص کرد ولی با اعلام دقیق شرایط یک قیمت حدودی را می توان مشخص کرد.

    این اطمینان به شما داده می شود در شرکت کیان پاک ،قیمت سمپاشی مورچه هر چه که باشد، اول اینکه طبق نرخ اتحادیه می باشد و نکته بعد اینکه با این قیمت سمپاشی اعلامی و پرداخت شما، از خیلی هزینه ها و خسارت دیگر جلوگیری می شود.

    توجه داشته باشید قیمت سمپاشی برای مورچه که توسط متخصصین شرکت سمپاشی مورچه اعلام می شود، هر مبلغی که به شما پیشنهاد داده می شود بایستی با ارائه ضمانت نامه باشد.

    از عوامل موثر در قیمت سمپاشی مورچه ، استفاده نکردن از سموم مورچه بوسیله ساکنین است. ساکنین منزل نمی توانند از هر نوع سمی برای ریشه کنی مورچه استفاده کنند. سم مورچه غیر استاندارد باعث مقاومت مورچه ها می شود. پس برای این که هزینه سمپاشی مورچه برای شما کمتر حساب شود اقدام به سمپاشی خودسرانه نکنید.

    مضرات استفاده از سم مورچه غیر استاندارد توسط افراد غیر متخصص

    • استفاده از سموم غیر استاندارد که معمولا هم با افراط استفاده می شوند، می تواند موجبات از بین بردن موجودات زنده دیگر و یا حتی انسان شود.
    • استفاده از سموم متفرقه می تواند منجر به بیماری های تنفسی،تپش قلب،افزایش ضربان قلب،کاهش یا قطع تنفس و… شود.
    • افراد غیر متخصص نمی توانند به صورت کامل مورچه ها را از بین ببرند و شما با پرداخت هزینه های مکرر جهت سمپاشی متحمل ضرر و زیان مالی نیز می شوید.

    شرکت سم پاشی مورچه

    نتیجه گیری

    در صورتیکه تصمیم گرفتید به صورت اصولی و با استفاده از متخصصین شرکت سمپاشی مورچه جهت ریشه کنی مورچه منزل خود اقدام کنید، متخصصین شرکت کیان پاک در خدمت شما عزیزان می باشند. شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در ابتدای همین مطلب و یا با استفاده از راه های ارتباطی موجود در صفحه اصلی سایت با شرکت سم پاشی مورچه کیان پاک تماس بگیرید و مشاوره های لازم در این خصوص دریافت کنید، سپس می توانید تصمیم درست را بگیرید.

    آیا بعد از سمپاشی برای مورچه، بایستی منزل را ترک کرد؟

    سمپاشی مورچه به دو روش مایع و خوراکی(طعمه گذاری) انجام می شود. در صورت استفاده از طعمه گذاری لزومی به تخلیه منزل نمی باشد. ولی در نظر داشته باشید اثرگذاری و ریشه کنی با این روش تقریبا ۱۵ روز به طول می انجامد. اما در سمپاشی مایع که بعد از حضور در منزل تمامی مورچه های در محیط شما نابود می شود نیاز به تخلیه ۱۲ ساعته منزل توسط ساکنین می باشد

    کیان پاک بعد از انجام عملیات ریشه کنی مورچه ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای برای مورچه ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک به عنوان یک شرکت سم پاشی مورچه برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه معتبر ارائه می کند

    سفارش آنلاین
    سمپاشیکلیک کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    09906281481