خدمات مبلشویی پونک کیان پاک

خدمات مبل شویی
  • اگر در منطقه پونک زندگی می‌کنید، می‌توانید از خدمات مبلشویی پونک بهره‌مند شوید. این خدمات شامل مبل شویی در منزل پونک ، تمیزکاری مبلمان و ارائه خدمات شستشوی مبل با بهترین تجهیزات و محصولات مخصوص است. با تماس با مرکز مبلشویی پونک به نام کیان پاک، قیمت مبلشویی در پونک و هزینه های مربوط به خدمات شستشوی مبلمان را دریافت کرده و به راحتی محیطی تمیز و آراسته را در خانه خود خلق کنید.

    پونک یکی از محله های به نام در تهران است. طبق آخرین آمار، این محله حدود ۲۹۰۰۰ نفر جمعیت دارد. شرکت کیان پاک تهران قصد دارد که به تمامی مناطق تهران از شمال گرفته تا جنوب ، از شرق تا غرب بزرگ ترین شهر ایران ، خدمات خودش را ارائه کند.

    شعبه مبل شویی پونک آماده به خدمت است که خدمات مبلشویی در منزل پونک و مبلشویی در منزل پونک و … را با بهترین قیمت مبلشویی در پونک به شما ارائه کند.

    شرکت کیان پاک تهران تعرفه های بسیار مناسب و منطقی برای هزینه مبلشویی در پونک در نظر گرفته است. مبل شویی پونک یکی از هزاران خدماتی است که شرکت بزرگ کیان پاک به اهالی این منطقه ارائه می کند.

    در ادامه شما را بیشتر با خدمات مبلشویی پونک و پرسنل مبلشویی در منزل پونک شرکت بزرگ کیان پاک آشنا می کنیم. لطفا ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید تا با ما بیشتر آشنا شوید و در صورتیکه ما توانستیم نظر شما را جلب کنیم یک همکاری دو طرفه و فوق العاده با یکدیگر داشته باشیم.

     


    پشتیبانی پونک

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

     

    مبل شویی پونک

    مبل شویی پونک یکی از خدمات کیان پاک تهران

    شرکت کیان پاک خدمات متنوعی همچون نظافت منزل، نظافت راه پله، نظافت باغ و باغچه، باغداری، سرایداری، حمل و نقل اثاثیه منزل، خدمات ضدعفونی اماکن و همچنین مبل شویی پونک و… را ارائه می کند.

    این شرکت جزو بزرگترین و معتبرترین شرکت های خدماتی و نظافتی در تهران می باشد که دارای مجوزهای لازم از وزرات بهداشت و سازمان های مرتبط است.

    خدمات مبلشویی پونک چند سالی می شود که مورد توجه فوق العاده و مطلوب مردم اهالی پونک تهران قرار گرفته است. ما نیز سعی کرده ایم در این سالها با ارائه نازلترین هزینه مبلشویی در پونک نسبت به رقبا و استفاده از مجهزترین و به روزترین دستگاه ها به شما مشتری های ثابت و خوش سلیقه خود به بهترین شکل ممکن خدمت کنیم.

    تجربه بالای پرسنل مبلشویی در منزل پونک

    ما در انتخاب پرسنل مبلشویی خود برای استخدام در مبل شویی پونک به شدت سخت گیری می کنیم. چرا که به این معتقدیم که اگر در اول کار سختگیرانه با این موضوع برخورد نکنیم، در آینده با مشکلاتی مواجه می شویم و خدایی نکرده باعث کاهش رضایت مشتریان خود می شویم.

    افراد پیش از آنکه در شرکت ما به عنوان نظافتچی، کارمند، تلفنچی، مسئول مبل شویی و… انتخاب شوند از فیلترهای قوی و مشخصی عبور می کنند.

    √ اولین فیلتری که باید از آن عبور کنند. نداشتن سوء سابقه در گذشته است. این مورد برای ما به شدت اهمیت دارد و از به کارگرفتن افرادی با گذشته مبهم خودداری می کنیم.

    √ نحوه برخورد و رفتار مناسب

    √ داشتن سابقه خوب و کافی در حوزه مرتبط

    √ گذراندن دوره های آموزشی فشرده

    √ کسب نمره و امتیاز کافی و به صلاحیت شناخته شدن توسط سرپرست های کیان پاک

    مبل شویی پونک _ مبلشویی در منزل پونک

    خدمات مبلشویی پونک آماده ارائه خدمات

    مبل شویی پونک کیان پاک آماده ارائه خدمات به تمامی سینماها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و… می باشد. کیان پاک کمترین هزینه مبلشویی در پونک را برای مشتریان ثابت خود در نظر گرفته است.

    همچنین قیمت مبلشویی در پونک برای مراکز اجتماعی با توجه به تخفیف های فوق العاده ای که برای آنها وجود دارد تا میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

    بخوانید!
    شستن مبل در منزل ولنجک | شرکت مبلشویی ولنجک کیان پاک

    شما می توانید نظافت و شست و شو تمامی مبل ها ، صندلی میز ناهارخوری ، چرمی و… رستوران و کافی شاپ خود را به ما بسپارید. با تمیز نگه داشتن رستوران و کافه خود می توانید رضایت مشتریان بیشتری را جذب کنید و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که نظافت و پاکیزگی سینماها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و… تاثیر به سزایی در جلب توجه مشتریان دارد.

    لازم به ذکر است که چنانچه شما صاحب اتوبوس هستید، می توانید برای تمیز نگه داشتن آنها و رفو کردنشان از خدمات مبلشویی پونک استفاده کنید.

    با کمک خدمات مبلشویی پونک ، مبلمان اتوبوس خود را مثل روز اول تمیز کنید و ظاهر اتوبوس خود را مردم پسندتر کنید. هر چه اتوبوس شما تمیزتر باشد، بهداشت بیشتر در آن رعایت می شود و بیماری ها به سادگی گذشته به افراد منتقل نمی شود.

    مبل شویی پونک آماده ارائه خدمات مبلشویی پونک با منازل ترین قیمت مبلشویی در پونک و مبلشویی در منزل پونک به تمامی اهالی محترم منطقه پونک تهران می باشد.

    شما می توانید برای رزرو درخواست خود با شماره هایی که بر روی تصاویر درج شده است، تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. پرسنل ما دقیقا در همان روز و ساعتی که مد نظر شماست در محل حضور یافته و مبلشویی در منزل پونک و خدمات مبلشویی پونک را به شما ارائه می دهند.

    هزینه مبلشویی در پونک

    عوامل زیادی در تعیین هزینه مبلشویی در پونک تاثیر گذار است. در ادامه چند مورد از آنها را به شما معرفی می کنیم.

    ← چه تعداد مبل مدنظر است؟

    شما باید به صورت دقیق مشخص کنید که قصد شست و شو چه تعداد مبل دارید. شما باید تعداد دقیق مبل ها، کوسن ها، کاناپه، صندلی ناهار خوری و… را گزارش کنید. تعداد مبلمانی که قصد دارید بشویید تاثیر مستقیمی بر روی قیمت مبلشویی در پونک دارد.

    ← جنس مبل چیست؟

    جنس مبل خود را مشخص کنید. تعرفه مبلشویی که برای هر نوع مبل در نظر گرفته شده است، متفاوت است. جنس مبلهایتان اعم از فلزی، چوبی، چرمی، پارچه ای و… را مشخص کنید. اما به خاطر داشته باشید که مبل شویی پونک برای هر جنسی از مبلمان، خدمات مبلشویی پونک را ارائه می دهد.

    ← ارسال عکس به متخصصین برای پیشنهاد قیمت دقیق تر کمک می کند

    شما می توانید با ارسال عکس مبلمان خود برای پشتیبانان مبلشویی در منزل پونک از هزینه مبلشویی در پونک با طور کامل و دقیق آگاه شوید. پشتیبانان ما به طور ۲۴ ساعته، پاسخگوی نیازهای شما هستند و به ابهامات شما پاسخ می دهند.

    هزینه مبلشویی در پونک در سال جاری عبارت است از:

    مبل ۵ نفره معمولی                  ۷۳۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۵ نفره تشک دوبل              ۸۹۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره معمولی                  ۸۰۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره تشک دوبل              ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره معمولی                  ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره تشک دوبل               ۱میلیون و ۳۰۰ تومان

    خوشخواب ۱ نفره                      ۴۰۰.۰۰۰ تومان

    خوشخواب ۲ نفره                      ۶۰۰.۰۰۰ تومان

    صندلی ناهارخوری                     ۷۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو تک نفره         ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو دو نفره          ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو سه نفره        ۶۵۰.۰۰۰ تومان

    بخوانید!
    ارائه خدمات مبلشویی ستارخان با شرکت مبل شویی در ستارخان کیان پاک

    شستشوی موکت در محل           ۲۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان

    شستشوی فرش در محل            ۳۵.۰۰۰ تومان

    قالیشویی در کارخانه                  ۳۵.۰۰۰ تومان

    قیمت مبلشویی در پونک _ هزینه مبلشویی در پونک

    تخفیف های ویژه و کاهش قیمت مبلشویی در پونک

    وقت آن رسیده که خبرهای خوشی را به شما بدهیم. شرکت بزرگ کیان پاک تخفیف های ویژه برای اهالی محترم پونک در نظر گرفته است. تخفیف ها به چند دسته تقسیم می شوند.

    ۱_ تخفیف های فصلی :

    کیان پاک در هر فصل از سال، تخفیف های خاص و ویژه ای برای کاربران و مشتریانش برای شستشن مبلمان در نظر گرفته است. شما می توانید در زمانی که با پشتیبانان ما تماس گرفتید درباره تخفیف های فصلی هم سوال بپرسید.

    ۲_ تخفیف های مناسبتی :

    در مناسب های مختلف به ویژه در روزهای عیدهای ویژه تخفیف های فوق العاده ای برای مشتریان مبل شویی پونک در نظر گرفته می شود.

    این تخفیفات را از دست ندهید. شما می توانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما همچون اینستاگرام، توییتر، تلگرام، لینکدین و آپارات و… از تخفیفات ما آگاه شوید. البته بدانید که ما این تخفیف ها را در سایت نیز قرار می دهیم.

    ۳_ شستن ۱ مبل رایگان به ازای شست و شوی N مبل

    یکی از جالب ترین شیوه هایی که مبلشویی در منزل پونک برای کاهش قیمت مبلشویی در پونک در نظر گرفته است، ترفند شستن ۱ مبل رایگان به ازای شست و شوی N مبل است. N یک متغییر است که در زمانهای مختلف تغییر می کند. بسته به شانس شما این رقم به اعداد کوچک تر میل می کند.

    ۴_ تخفیف ها ویژه برندگان مسابقات اینستاگرامی کیان پاک

    هر هفته یک مسابقه در اینستاگرام کیان پاک برگزار می شود که برای برندگان این مسابقات، تخفیف های ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی در نظر گرفته می شود. توصیه می کنیم برای کاهش قیمت مبلشویی در پونک حتما اینستاگرام ما را دنبال کنید.

    خدمات مبلشویی پونک

    سخن پایانی

    شرکت مبلشویی کیان پاک از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات منازل مثل مبلشویی در سراسر پایتخت کشورمان می باشد. سابقه این شرکت طولانی است. شما می توانید برای مطالعه بیشتر درباره رزومه این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت ما سر بزنید. هر آنچه نیاز دارید به صورت مختصر و جامع برای شما گردآوری شده است.

    همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی مختلف درباره آشنایی با انواع حشره ها ، انواع سمپاشی ، خدمات کیان پاک و … را در آپارات و اینستاگرام ما دنبال کنید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید. سوالات خود را نیز از ما بپرسید. ما سعی می کنیم تا در کمتر از ۲۴ ساعت به تمامی مشکلات و ابهامات شما پاسخ دهیم. اینکه تا این جای کار با ما همراه بوده اید و ما را حمایت کرده اید از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

    مبلشویی در منزل پونک ارائه دهنده بهترین خدمات مبلشویی پونک مطلوب ترین هزینه مبلشویی در پونک نسبت به سایر رقبا برای شما در نظر گرفته است. با استفاده از تخفیفات ویژه ما، هزینه مبلشویی در پونک خود را تا میزان زیادی بکاهید. هزینه مبلشویی در پونک خود را با ما به کمترین میزان خود برسانید.

    خدمات مبلشویی پونک بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی پونک بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی در منزل پونک شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبل شویی پونک ، موکت شویی ، قالیشویی در پونک و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۱

      Real informative and superb body structure of content material, now that’s user friendly (:.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481