نظافت منزل تهرانسر | نظافتچی تهرانسر | شرکت نظافتی تهرانسر کیان پاک

مبلشویی غرب تهران
  • شرکت خدماتی تهرانسر خدمات متنوعی را به ساکنین این محله ارائه می کند. کیان پاک در تهرانسر خدمات متنوعی مانند نظافت منزل تهرانسر ، نظافت راه پله تهرانسر و خدمات شستشوی مبل در تهرانسر را به صورت حرفه ای انجام می دهد. شرکت نظافتی تهرانسر این خدمات را با اعزام نظافتچی تهرانسر که آموزش دیده و ماهر باشد انجام می دهد.

     


    پشتیبانی تهرانسر

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    اهمیت نظافت منزل توسط شرکت نظافتی تهرانسر

    شاید از خود بپرسید که نظافت منزل چه اهمیتی دارد؟
    یا اصلا چرا نباید نظافت منزل را خودمان انجام دهیم؟
    به قول معروف، هر کسی را بهر کاری ساختند!
    این ضرب المثل، جواب کاملی برای این سوال است. هر کسی مهارتی دارد؛ بنابراین باید هر کار را به متخصصش سپرد.

    نظافت منزل تهرانسر نیز از این قاعده مستثنی نیست.در صورتی که امر نظافت منزل را به فرد ماهری در این زمینه بسپارید از خسارات و خطرات احتمالی جلوگیری خواهید کرد.

    این خطرات می توانند بسیار کوچک ، مانند زنگ زدگی میله راه پله و یا بزرگ مانند انفجار باشد. علاوه بر این در صورتی که برای نظافت منزل ، از خدمات نظافت تهرانسر شرکت کیان پاک بهره ببرید در زمان و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. نظافتچی های ما با استفاده از بهترین روش ها و وسایل نظافت ، کار را در کمترین زمان و با صرف انرژی نسبتا کمتری انجام خواهند داد.

    اگر مایل به استفاده از خدمات نظافت تهرانسر شرکت کیان پاک هستید می توانید به وب سایت کیان پاک مراجعه کنید. قطعا پس از اولین استفاده از خدمات ما ، شرکت کیان پاک در لیست مورد علاقه های شما قرار خواهد گرفت!

     

    نظافت منزل تهرانسر

    خدمات نظافت تهرانسر به صورت علمی و اصولی توسط نظافتچی تهرانسر

    همانطور که در مقدمه گفتیم ، امروزه تقریبا همه کارها، مانند نظافت منزل ، به صورت علمی و اصولی و توسط متخصص انجام می شوند.

    اما نظافت منزل اصولی و علمی چیست؟

    کیان پاک ، آموزش های خاصی برای نظافتچی های خود در نظر گرفته است. در این دوره های آموزشی ، بهترین راه و روش ها و وسایل برای نظافت منزل ذکر می شوند. در نتیجه این نظافتچی ها ، برای هر قسمت از منزل ، از مواد و وسایل خاصی استفاده می کنند. مثلا مواد و وسایل استفاده شده برای نظافت چوب ، با مواد و سایل نظافت فلزها مخصوصا آهن متفاوت است. این موضوع ، امکان خسارات و خطرات را به صفر می رساند.

    خدمات نظافت منزل تهرانسر

    یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت کیان پاک به هموطنان عزیز ارائه می کند، خدمات غرب تهران می باشد. از جمله خدمات دیگر مانند خدمات شهرک غرب ، نظافت منزل تهرانسر است. با استفاده از خدمات نظافت تهرانسر ، می توانید با پرداخت کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ، امور نظافتی خود از جمله نظافت راه پله تهرانسر را انجام دهید.

    نکته قابل توجه این است که شما می توانید با استفاده از این خدمت کیان پاک، تمیزکار حرفه ای و زمان دقیق نظافت را نیز مشخص کنید. منظور از زمان دقیق ، تاریخ و ساعت و حتی دقیقه مورد نظر شماست. این موضوع نظم شرکت نظافتی تهرانسر کیان پاک را به خوبی مشخص می کند. همچنین علاوه بر خدمات نظافت تهرانسر ، شما می توانید از خدمات دیگر ما مانند خدمات در سعادت آباد نیز استفاده کنید. برای سفارش خدمات نظافت تهرانسر و دیگر مناطق ، می توانید به سادگی و با یک کلیک به وب سایت شرکت نظافتی تهرانسر کیان پاک مراجعه کنید.

    انتخاب نظافتچی تهرانسر

    همانطور که گفتیم ، با استفاده از خدمات نظافت منزل تهرانسر ، شما می توانید نظافتچی تهرانسر را طبق سلیقه شما انتخاب کنید. این موضوع به شما کمک می کند که علاوه بر تجربه بهترین خدمات ، با نظافتچی تهرانسر اصطلاحا رو دربایستی نداشته باشید.

    بخوانید!
    نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی توسط شرکت کیان پاک

    اما چگونه باید نظافتچی مورد نظر را انتخاب کرد؟

    اگر قصد ثبت سفارش آنلاین در شرکت نظافتی تهرانسر را دارید ، می توانید نظافتچی تهرانسر خانم یا آقا را با توجه به سلیقه و نیاز خود تعیین کنید. همچنین می توانید خدمات نظافت تهرانسر را با تماس با کیان پاک سفارش دهید. در این صورت هم به راحتی ، می توانید نظافتچی تهرانسر مورد نظر خود را به اطلاع شرکت نظافتی تهرانسر برسانید.

     

    شرکت نظافتی تهرانسر - خدمات نظافت تهرانسر

    نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا ؟

    ابتدا بهتر است بدانید که تمام نظافتچی هایی که ما به شما ارائه می کنیم ، آموزش دیده و ماهر و زبده هستند. همچنین تمام پرسنل شرکت نظافتی تهرانسر اعم از نظافتچی تهرانسر و دیگر خدمه ، امانت دار ، صادق و منظم نیز می باشند. بنابراین نیازی به نگرانی درباره نظافتچی تهرانسر اعزامی از شرکت نظافتی تهرانسر نیست. اما تجربه ثابت کرده است که معمولا برای انجام امور نظافتی نسبتا کم وسعت و یا نظافت منازل کوچک و متوسط ، از نظافتچی تهرانسر با جنسیت خانم استفاده می شود. همچنین معمولا برای نظافت ساختمان های غیرمسکونی ، اداری و بزرگ و یا منازل بزرگ و امور نظافتی طولانی ، از نظافتچی تهرانسر آقا بهره گرفته می شود.

    خدماتی که در نظافت منزل تهرانسر ارائه می شوند :

    ما همیشه در خدماتی که ارائه می کنیم ، حق را با مشتری قرار می دهیم. شما مشتریان گرامی ، می توانید لیستی از خدمات نظافتی مورد نظر خود را آماده و به نظافتچی تحویل دهید. در اینصورت علاوه بر اینکه بهترین کیفیت را شاهد خواهید بود ، کارها نیز منظم پیش خواهند رفت. در ادامه لیستی از خدمات معروف و پرطرفداری که ارائه می شوند را مشاهده می کنید. باز هم تاکید می کنیم که خدمات ما به این لیست محدود نمی شوند.

    • نظافت حیاط
    • نظافت پارکینگ
    • نظافت راه پله
    • نظافت حمام و سرویس بهداشتی
    • نظافت کف، سقف و دیوارها
    • نظافت آشپزخانه
    • نظافت پذیرایی و اتاق خواب
    • شستشوی ظروف
    • شستشو و اتوی البسه
    • شستشوی پرده ها
    • شستشوی فرش ها

    نکات مهم برای بهبود کیفیت نظافت منزل تهرانسر

    در ادامه ، نکات مهمی خدمت شما ارائه می شود که رعایت آنها می تواند به افزایش چشمگیر خدمات نظافت منزل تهرانسر و دیگر نقاط منجر شود. همانطور که گفتیم ، بهتر است که لیست خدمات مورد نظر خود را به صورت مکتوب به نظافتچی تحویل دهید. این کار نظم و سرعت کار را بهبود می بخشد. یکی از مشکلاتی که در برخی موارد پیش می آید ، صحبت و برقراری ارتباط بیش از حد مشتری با کارگر می باشد.

    این کار در نظافت خلل ایجاد می کند و کاهش کیفیت خدمات را در پی خواهد داشت. قطعا نیروهای ماهر ما به وظیفه خود به بهترین نحو عمل خواهند کرد ، اما این عملکرد با مدیریت شما به نتیجه خواهد رسید. به طور مثال بعد از سفارش نظافت منزل تهرانسر ، اگر شما مدیریت خوب و باجدیتی داشته باشید ، قطعا کار به بهترین نحو پیش خواهد رفت. همچنین باید یادآوری کنیم که در صورت داشتن وسایل حساس و یا خطرناک خاص در منزل ، مراتب را به نظافتچی گزارش دهید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

    قیمت نظافت منزل تهرانسر

    همان طور که می دانید ، در حال حاضر قیمت های متفاوتی برای خدماتی مانند نظافت منزل تهرانسر  وجود دارد. شرکت های نظافتی مختلف ، قیمت های مختلفی را ارائه می کنند. مواردی مانند شرکت ، نظافتچی ، کیفیت خدمات ، مکان ارائه خدمات ، زمان خدمات دهی و … می تواند در این موضوع موثر باشد.

    اما شرکت نظافتی تهرانسر به نام کیان پاک همواره سعی دارد که بهترین قیمت را به شما مشتریان گرامی ارائه کند. می توانید مطمئن باشید که با استفاده از خدمات شرکت کیان پاک ، می توانید به مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با ما ، از قیمت ها مطلع شوید.

    بخوانید!
    نظافت منزل پونک | نظافت راه پله پونک | شرکت نظافتی پونک کیان پاک

    در حال حاضر در سال ۱۴۰۱ برای خدمات ۸ ساعته نظافت منزل ، قیمت استثنایی ۳۵۰.۰۰۰ تومان ارائه می شود.

     

    نظافت راه پله تهرانسر - نظافتچی تهرانسر

    نظافت راه پله تهرانسر

    شرکت کیان پاک جهت نظافت ساختمان و مشاعات شما خدمات نظافت راه پله تهرانسر را پیشنهاد می دهد. راه پله و مشاعات هر ساختمان نشان دهنده شخصیت و بهداشت ساکنین آن آپارتمان است. بطوریکه اگر مشاعات ساختمان از تمیزی و نظافت برخوردار باشد مراجعه کنندگان حتما حس خوبی نسبت به ساکنین پیدا می کنند. جهت نظافت راه پله تهرانسر بصورت عمومی نظافتچی آقا اعزام می شود. انجام تمیزکاری ساختمان و نظافت راه پله تهرانسر بصورت تخصصی و بوسیله نظافتچی راه پله انجام می شود.

    به این صورت که نظافتچی در ابتدا از خرپشته اقدام به جاروکشی می کند. پس از جاروکشی برای انجام کامل تر نظافت راه پله تهرانسر اقدام به شستشو و نظافت درهای ورودی می کنند. در سرویس های ویژه و ادواری نظافت راه پله تهرانسر و نظافت مشاعات تهرانسر اقدام به دیوارشویی می شود.

    جهت سرویس دیوارشویی حرفه ای اقدام به تهیه طی حوله ای و شوینده مناسب کنید.

    در ادامه کار نظافت راه پله تهرانسر ، نظافتچی تهرانسر به وسیله طی نخی و شوینده مناسب راه پله ها را تمیز می کند. سپس نوبت به نظافت اتاق آسانسور می رسد. نکته مهم در نظافت اتاق آسانسور این است که حتما از محلول چند منظوره و دستمال حوله ای استفاده شود. مهمترین قسمت نظافت راه پله تهرانسر ، نظافت پارکینگ و ورودی ساختمان است.

    این قسمت بایستی با صبر و حوصله بیشتری انجام شود ، زیرا که محل ورود مراجعین و ساکنین از ورودی ها بوده و باعث می شود تا رضایت خاطر ایجاد شود.

    قیمت نظافت در تهرانسر

    قیمت نظافت راه پله در تهرانسر بستگی به تعداد طبقات و واحدها دارد. به طوریکه در سال ۱۴۰۲ تقریبا قیمت هر طبقه تک واحدی ۷۰.۰۰۰ تومان محاسبه می شود. قیمت نظافت منزل و اماکن دیگر به صورت روزکاری و ۸ ساعت در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰۰.۰۰۰ تومان برای نیروی آقا در نظر گرفته شده است. بابت ساعت اضافه کاری مبلغ ۷۰.۰۰۰ تعیین شده است.

    سخن آخر
    نظافت منزل ، یکی از مهم ترین ارکان زندگی است که به ارتقاء بهداشت و کیفیت زندگی کمک شایانی می کند ، از این رو انجام آن ضروری است. شرکت کیان پاک ، با ارائه خدمات نظافت تهرانسر توسط نظافتچی تهرانسر کارآزموده و ماهر است می تواند به شما در این زمینه کمک کند. با استفاده از خدمات شرکت کیان پاک ، شما از خدماتی اصولی جهت نظافت منزل تهرانسر و نظافت راه پله تهرانسر با کمترین قیمت برخوردار خواهید بود. برای استفاده از خدمات ما ، می توانید به وب سایت شرکت نظافتی تهرانسر کیان پاک مراجعه کنید.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و… را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    سفارش نظافت مشاعات و راه پله

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481