کارواش نانو در محل – کارواش سیار

مبل شویی پونک و مبل شویی شمال تهران و مبل شویی شهرک غرب
  • در این مقاله به توضیحاتی درباره کارواش نانو یا کارواش سیار می پردازیم، امروزه این نوع کارواش طرفداران بسیاری دارد، زیرا تمیزکننده فوق العاده‌ای برای انواع خودرو است، این کار تخصصی باید توسط افراد حرفه‌ انجام بگیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. حال سوال اینجاست که برای خدمات کارواش نانو به کجا مراجعه کنیم؟ شرکت کیان پاک برای خدمات رسانی بیشتر به مشتریان خود، کارواش نانو را بین سرویس‌های خدماتی و نظافتی خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارواش نانو بهتر است مقاله‌ای را که در زیر برای شما مشتریان عزیز تهیه شده است، مطالعه کنید.

    کارواش سیار در محل

    شرکت خدماتی کیان پاک با ارائه‌ی انواع سرویس‌دهی در تمامی مناطق تهران و داشتن چندین سال سابقه‌ی کاری موفق، اینک مفتخر است در زمینه‌ی کارواش نانو و کارواش سیار آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان باشد. شما در هرکجای استان باشید می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه‌ی خدماتی کیان پاک به محل موردنظرتان تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن افراد متخصص ما در زمینه‌ی کارواش نانو در محل موردنظر حضور یافته و به ارائه‌ی سرویس کارواش سیار بپردازند.

     

    خدمات کارواش نانو کیان پاک

    کارواش نانو

    با توجه به پیشرفت علم و کمبود زمان برای انجام کارهای روزانه و همچنین صرفه‌جویی در میزان مصرف آب و زمان ، شرکت کیان پاک تصمیم به ارائه‌ی سرویس‌دهی در زمینه‌ی کارواش نانو گرفته است.
    قبل از اینکه درباره‌ی کارواش نانو صحبت کنیم بهتر است که بدانیم منظور از کارواش چیست؟
    کارواش محلی است برای شست و شوی خودرو.
    در گذشته هر فرد به روش شخصی خودش و با یک شلنگ آب و دستمال ماشین (لنگ) به شستشوی خودرو می‌پرداخت که علاوه بر هزینه بر بودن، وقت‌گیر هم بود. اما با گذر زمان و تأسیس کارواش‌ها علاقه‌ی مردم برای شست و شوی خودرو در این مکان افزایش یافت. کارواش‌ها با استفاده از آب تحت‌ فشار گرم و سرد، به شست‌وشو و نظافت خودروی شما می‌پردازند.

    اما موضوع این است که کارواش نانو چیست؟

    امروزه با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی شاهد به‌روزرسانی و توسعه‌ی اموری می‌باشیم که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم.
    کارواش نانو نیز یکی از خدمات نو ظهوری است که با پیشرفت علم نانو ایجاد شده است. استفاده از کارواش نانو یک امر تخصصی است و بهتر است توسط متخصصان حرفه‌ای در حوزه‌ی کارواش نانو صورت گیرد.
    استفاده از کارواش نانو مانند یک کارواش سیار می‌باشد که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در آب و زمان شود.
    بهتر است بدانید که از پوشش‌های نانو در صنعت کشتی‌سازی استفاده می‌شود. از این پوشش به دلیل مقاومت بالا به نفوذ، برای مقاوم کردن سطوحی که در تماس با آب دریا هستند استفاده می‌شود و امروزه با پیشرفت علم و صنعت این پوشش‌ها وارد صنعت خودروسازی نیز شده اند. این پوشش‌ها به علت بافت فشرده‌ای که دارند، وقتی که روی سطوح قرار می‌گیرند مانع از نفوذ گرد و غبار، کثیفی و حتی آب به سطح می‌شوند و خاصیت آب گریزی را ایجاد می‌کنند.

    اما چگونه می‌توان از کارواش نانو استفاده کرد؟

    قبل از هر توضیحی درباره‌ی چگونگی استفاده از کارواش نانو، بهتر است کمی درباره‌ی مواد شوینده صحبت کنیم.
    زمانیکه هر نوع از آلودگی روی سطح قرار می‌گیرد، به خاطر خاصیت جاذبه‌ی بین مولکولی، حالت چسبندگی ایجاد می‌شود و انباشته شدن آنها بر روی سطوح باعث کدر شدن رنگ آنها می‌شود.
    زمانیکه با آب خالی یا آب و مواد شوینده به تمیز کردن خودرو می‌پردازید، مولکولهای آب یا شوینده، نقش واسطه در احاطه‌ی ذرات و جابجایی آنها را بر عهده دارند و هرچه مولکول های آب با سرعت بالاتری به سطح برخورد کنند، توانایی بیشتری در پاک کنندگی دارند.

    تیزر معرفی کارواش سیار با مواد نانو شرکت کیان پاک

    با مشاهده کلیپ ذیل با خدمات کارواش نانو کیان پاک بیشتر آشنا شوید.

     

    کارواش نانو جایگزین شستشو با آب

    حالا شما زمانی را تصور کنید که آب در اختیار نباشد، در این صورت نیاز به یک ماده ای دارید که همان نقش واسطه گری آب و مواد شوینده را داشته باشد. با پیشرفت علم و ورود ذرات نانو در امر شست و شوی خودرو این مشکل حل شده است، شما به راحتی می‌توانید از خدمات کارواش سیار استفاده کنید.
    زمانیکه شما خودرو را با کارواش نانو تمیز می‌کنید، این ذرات با ابعاد بسیار ریز نانومتری بر روی سطح نفوذ می‌کنند و جرم های بسیار ریز غیر قابل رویت که در ابعاد نانو می باشند از روی سطوح پاک می شوند.
    بهتر است بدانید که این مواد در کارواش نانو بعد از فرایند شست‌وشوی خودرو ، با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا از سطوح محافظت می‌کنند.

    بخوانید!
    تعمیرکار یخچال تهران کیان پاک

    نحوه شست‌ و شو در کارواش سیار

    در کارواش نانو ابتدا باید مواد نانو را به سطح خودرو اسپری کنیم که این عمل باعث جدا شدن آلودگی از آن سطح شده و هم‌زمان لایه ای بسیار ظریف از ذرات نانو در زیر آلودگی ایجاد می‌شود، سپس با کشیدن حوله اول تمام آلودگی و کثیفی جذب حوله شده و بلافاصله حوله دوم کشیده می‌شود. کشیدن حوله دوم سبب یکنواختی و پرداخت همان لایه نانو و براق شدن سطح می‌شود. در نهایت خواهید دید به همین سادگی با کارواش نانو اتومبیل تمیز و واکس شده است.
    یکی از مهم‌ترین مزایای کارواش سیار چند منظوره بودن آنهاست که علاوه بر نظافت و درخشندگی فوق‌العاده به علت وجود واکس مخصوص موجود در این شوینده خودرو مدت بیشتری نسبت به روش سنتی تمیز و براق باقی می‌ماند.

    خاصیت استفاده از کارواش نانو

    بعد از شست‌وشو با این مواد همان گونه که ذکر شد لایه ای بسیار ظریف از ذرات نانو به صورت واکس روی رنگ خودرو ایجاد می‌شود که دارای ۴ خاصیت بسیار مفید است که نام‌ برده می شود.

    1. در کارواش نانو سطح خودرو بسیار صیقلی و لیز می‌شود و چنانچه گرد و خاک در حالت سکون روی خودرو بنشیند، پس از حرکت بخش عمده آن آلاینده‌ها در اثر باد از روی ماشین بلند خواهد شد.
    2. رنگ خاصیت آب‌گریز و آنتی استاتیک پیدا می کند و به همراه خاصیت اول که همان سطح بسیار لیز است. پس از تجمع قطرات کوچک به قطره‌های بزرگ‌تر سبب جاری شدن آب از روی بدنه خودرو می‌شود.
    3. به علت وجود صمغ مخصوص در کارواش نانو ، از کدر شدن رنگ بدنه در اثر تابش خورشید جلوگیری می‌کند.
    4. واکس های مورد استفاده در کارواش نانو همان طور که قبلا توضیح داده شد موجب درخشندگی رنگ بدنه خودرو می‌شوند.

     

    کارواش سیار در محل

    واکس‌های مورد استفاده در کارواش نانو

    واکس های موجود در بازار دارای درصد بالای سیلیکون بوده و از خاصیت چرب کردن برای درخشندگی بهره می‌گیرند و همانطور که همگان مطلع هستند هر ماده ای که چرب باشد به‌خوبی خاک و گرد و غبار را به خود جذب کرده و سیلیکون که باعث سفت شدن لاستیک می‌شود لاستیک را دچار ترک های زود هنگام در دیواره‌ها می‌کند. اما واکس هایی که در کیت محصولات کارواش سیار ما قرار دارد با استفاده از مواد گیاهی تولید شده و فاقد سیلیکون است و درخشندگی عاری از چربی را به ارمغان می‌آورد.
    آیا خودمان می‌توانیم از کارواش نانو استفاده کنیم؟
    بسیاری از مردم فکر می‌کنند انجام کارواش نانو کار ساده ای است و نیاز به تخصص ندارد و می‌توانند خودشان این امر را انجام دهند، اما خوب است بدانید که استفاده از مواد نانو نیاز به تخصص و آگاهی به علم چگونگی استفاده از آن را دارد، شرکت خدماتی کیان پاک با داشتن متخصصان حرفه‌ای و مجرب و آگاه به فناوری روز دنیا و داشتن چندین سال سابقه در زمینه‌ی کارواش سیار خودرو برای رفاه حال شهروندان آماده‌ی خدمت‌رسانی می‌باشد.

    قیمت کارواش سیار کیان پاک

    عوامل گوناگونی در قیمت‌گذاری سرویس کارواش نانو تاثیر گذارند. که برخی از آنها عبارتند از :

    ۱. تاثیر مواد شوینده در قیمت کارواش نانو

    اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار در هزینه‌ی کارواش نانو، نوع مواد شوینده است که در روشویی و صفرشویی خودرو استفاده می‌شود. شوینده‌های استفاده شده در کارواش نانو، بر پایه ی مواد نفتی ساخته شده‌اند و طی عملیات آزمایشگاهی و بهره‌گیری از فناوری نانو به مواد شوینده‌ی ایمن و بهداشتی تبدیل شده اند.

    ۲. محلول کارواش نانو

    محلول‌های پایه ی شوینده‌های نانو ، توسط ۲ یا ۳ شرکت بزرگ در دنیا ساخته می‌شوند و در ادامه، در کارخانجات کوچک به تولید می رسند، به همین دلیل در بازار محلول‌های شوینده‌ی نانو با قیمت‌های متفاوتی وجود دارند. یکی از مواد تاثیر گذار در قیمت محلول شوینده، ویسکوزیته ی موجود در آن می‌باشد. هرچه ویسکوزیته و یا گران روی محلول شوینده بیشتر باشد، قدرت پاک‌کنندگی و جلادهندگی آن هم بیشتر می‌شود و باعث افزایش قیمت محلول شوینده نیز می شود.

    ۳. استفاده از بخار

    عامل بعدی که در افزایش قیمت کارواش نانو می تواند موثر باشد استفاده از بخار است. استفاده از بخار در هنگام انجام کارواش نانو می تواند علاوه بر اینکه بخش‌های مختلف خودرو را ضدعفونی می‌کند، روند شست‌وشوی خودرو را نیز سریعتر می‌کند. برخی از این دستگاه‌های بخار دارای مخزن مخصوص برای نگهداری محلول شوینده هستند که این امر امکان ارائه‌ی سرویس کارواش نانو بخار را به متخصصان این حوزه می‌دهد. همین امر باعث افزایش قیمت در کارواش نانو نیز می شود.

    بخوانید!
    تعمیر آبگرمکن بوتان در محل توسط سرویسکاران کیان پاک

    ۴. پولیش در کارواش سیار کیان پاک

    استفاده از دستگاه پولیش عامل موثر بعدی در قیمت‌گذاری کارواش نانو می باشد. استفاده از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش در پخش کردن محلول شوینده نانو روی رنگ بدنه خودروها، تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی دارد. چرخش سریع دستگاه پولیش باعث می‌شود ذرات سازنده‌ی شوینده‌ی نانو به صورت یکدست روی رنگ بدنه اتومبیل قرار گیرد که این امر سبب درخشندگی و جلای پیکره‌ی خودرو خواهد شد. استفاده از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش برای پخش کردن مواد شوینده نانو بر روی بدنه خودرو، یک امر تخصصی به‌حساب می‌آید و بهتر است توسط افراد حرفه‌ای انجام شود، از همین رو معمولا استفاده از دستگاه پولیش بر هزینه کارواش نانو تا حد قابل توجهی تاثیر می‌گذارد.

    ۵. صفرشویی خودرو

    صفرشویی و دیتلینگ خودرو، یکی دیگر از سرویس های ارائه شده توسط کارواش نانو می باشد که در قیمت‌گذاری کارواش نانو موثر است. صفر شویی به مجموعه اموری گفته می‌شود که مربوط به تمیز و ضدعفونی کردن قطعات و بخش‌های داخلی کابین خودروها است. در فرایند صفرشویی خودرو از وسایل مختلفی مثل وکیوم های صنعتی، فرچه، گردگیر و پدهای مخصوص شست‌وشو استفاده می‌شود. در فرایند صفرشویی خودرو از شوینده‌هایی که متفاوت از شوینده‌های روشویی است استفاده می‌شود.

    ۶. دیتلینگ خودرو

    در کنار فرایند کارواش نانو، دیتلینگ خودرو نیز می توان انجام داد. در این فرایند سعی می‌شود تا تمامی آثار رنگ پریدگی و خط و خش روی بدنه و قطعات داخلی خودروی شما از بین برود. در هنگام دیتلینگ خودرو از شوینده‌های نانو با ویسکوزیته ی مناسب و پولیش های مخصوص استفاده می‌شود که همین امر باعث افزایش قیمت در کارواش نانو می باشد.

    کارواش نانو در محل

    خدمات کارواش سیار

    شرکت خدماتی کیان پاک با دارا بودن افراد متخصص در زمینه‌ی کارواش نانو با ارائه‌ی بهترین سرویس و خدمات‌دهی و رعایت حال اقتصادی شما با نازل ترین قیمت‌ها برای رفاه حال شهروندان آماده‌ی خدمت‌رسانی کارواش سیار در هر نقطه‌ای از تهران می‌باشند.
    به خاطر داشته باشید که با استفاده از کارواش نانو، به خاطر نوع خاص مواد شوینده‌ی استفاده شده در شست شو که مانع از نفوذ کثیفی در سطح می‌شود، تا مدت ها از شست و شوی دوباره خودرو در آسایش می‌باشید که این امر موجب صرفه‌ جویی اقتصادی شما نیز می شود.

    کارواش نانو در محل

    با توجه به وجود ترافیک های جاده ای و ماندن در صف‌های انتظار برای شست و شوی خودرو در کارواش ، شرکت خدماتی کیان پاک این امکان را به شما می دهد تا در هر نقطه‌ای از استان تهران که حضور دارید، در کوتاه ترین زمان ممکن برای سرویس‌دهی و شست و شوی خودرو به وسیله‌ی کارواش نانو اقدام نمایند.
    شرکت خدماتی کیان پاک با دارا بودن افراد متخصص و آگاه به فناوری روز دنیا در زمینه‌ی کارواش نانو، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات و سرویس‌دهی به شما شهروندان عزیز می‌باشد.
    شست شوی روکش صندلی ، سقف اتومبیل ، ستون‌های خودرو ، کف‌پوش‌ها و… با استفاده از شوینده‌های مخصوص نانو ، از مهم‌ترین خدمات شست‌وشوی خودرو در محل می‌باشد.

    خدمات کارواش نانو

    برخی از خدماتی که شرکت کیان پاک برای فرایند نانو ارائه می‌دهند عبارتند از:

    • نانو کارواش بخار
    • نانو کردن بدنه ماشین
    • نانو فرش
    • واکس ماشین
    • اسپری نانو برای ماشین
    • شست و شوی داخل ماشین با استفاده از شوینده‌های مخصوص نانو
      و در آخر نیز خوب است بدانید که استفاده از کارواش نانو برای تمیزی خودرو علاوه بر مزیت هایی که در صرفه‌جویی آب و زمان دارد، برای خودرو نیز مفید است. از مهم‌ترین مزیت های کارواش نانو که می‌توان نام برد عبارتند از:
    • جلوگیری از پوسیدگی خودرو
    • حفاظت از بدنه خودرو در برابر مات شدن ناشی از عوامل محیطی
    • شست‌وشوی ماندگار و در نتیجه دیرتر کثیف شدن خودرو
    • شفافیت خودرو و جلوگیری از غبار آلود شدن بدنه

    با این حساب اگر در فکر شست و شوی اتومبیل خود هستید ما به شما کارواش نانو را پیشنهاد می‌کنیم. کافی است تلفن را برداشته و با نزدیک‌ترین شعبه‌ی شرکت خدماتی کیان پاک به محل مورد نظرتان تماس گرفته و از ارائه‌ی سرویس کارواش سیار بهره‌مند شوید تا یک تجربه‌ی رضایتمند و با آسایش خاطر را داشته باشید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481