اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره آب و خاک به همراه نیروی خدماتی

  • یک جاروبرقی صنعتی به گونه ای طراحی شده است که به طور موثر خاک و زباله و آب را در اماکن بزرگ جمع می کند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره باعث می شود تا کار شما آسانتر و سریع تر انجام شود. جاروبرقی صنعتی که برای تمیز کردن مناطق بزرگ مانند دفاتر، کارخانه ها، مراکز خرید و انبارها به کار گرفته می شود، می تواند حتی سخت ترین کارهای نظافتی را به سرعت و کارآمد انجام دهد. شرکت کیان پاک توانسته با ارائه متنوع ترین لیست از برندها و مدل های جاروبرقی مناسب را برای نیازهای شما فراهم کند و به شما این امکان را می دهد که بدون دردسر و سر و صدا به کار تمیز کردن بپردازید. جهت اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران و استعلام قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی با شماره های زیر تماس بگیرید

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۰۷۶۲

     

    پشتیبانی 

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران

    شرکت کیان پاک با اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران ، در تلاش است تا نیازهای شما را برطرف کند. کارکنان و نیروهای خدماتی این شرکت برای ارائه اجاره جاروبرقی ۴ موتوره مهارت دیده اند.

    جاروبرقی صنعتی خاک

    جاروبرقی صنعتی آب

    جاروبرقی نیمه صنعتی

    جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره

    جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین

    هر کدام از این جاروبرقی ها با مکش های متفاوت کارایی خاصی دارند و استفاده های بسیاری در زمینه های مختلف از آنها می شود.

    شرکت کیان پاک همانطور که از اسمش پیدا است با اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره ، پاک بودن محیط را به شما هدیه می دهد. برای نظافت سالن های بزرگ ، توصیه ما به شما اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران است. اگر شما هم طرفدار محیط زیست سالم هستید پس انتخاب اجاره جاروبرقی صنعتی کیان پاک بهترین گزینه است.

     

    اجاره جاروبرقی صنعتی 4 موتوره

    قطعات مهم جاروبرقی های صنعتی کیان پاک

    هر دستگاه از قسمت های مهمی تشکیل شده است که برای کار کردن نیاز به قطعات مهمی دارد که با در کنار هم قرار گرفتن این قطعات ارزشی به آن دستگاه می دهند. دستگاه جاروبرقی صنعتی شرکت کیان پاک نیز از قطعات اصلی و مهمی تشکیل شده است.

    قطعات مهم دستگاه جاروبرقی صنعتی کیان پاک :

    1. موتور با قدرت بالا
    2. فیلتر هوا
    3. فیلتر مخصوص آب
    4. پمپ
    5. سطل
    6. لوله خرطومی
    7. کفی جمع کننده آشغال

    که با در کنار هم قرار گرفتن یک دستگاه با مکش بسیار قوی ساخته می شود.

    نکته : اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره ، به دلیل خرطوم بزرگ که انعطاف پذیری بالایی دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است ، می تواند گزینه مناسبی برای نظافت سالن هایی با مساحت بالا باشد.

    رهایی از آلودگی با اجاره جاروبرقی صنعتی

    به علت آلودگی بسیار زیاد در تهران با اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره ، گرد و خاک را از محیط اطراف خود دور کنید. شرکت کیان پاک با اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره در تهران آلودگی و گرد و غبار را از محیط اطرافتان که بسیار برای سلامتی مضر است دور می کند.

    بخوانید!
    نظافت منزل فرحزاد و نظافت راه پله فرحزاد با شرکت خدماتی فرحزاد کیان پاک

    این شرکت با ارائه خدمات اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره علاوه بر اینکه سلامتی شما را تضمین کرده ، بلکه راحتی شما را برای نظافت مکان های سخت و دشوار را نیز فراهم آورده است. با اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتور به کارهای خود سرعت بیشتری می دهید.

    اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتور در سالن های بزرگ

    شاید دیده باشید که در بسیاری یا سالن های همایش بعد از خالی شدن ازدحام در گوشه و کنار سالن ها پر از گرد و خاک و زباله است، در این مواقع استفاده از جاروبرقی معمولی و یا ابزار دیگر برای جمع آوری زباله در آن فضای بسیار بزرگ دشوار است.

    به همین علت به شما توصیه می شود با درخواست آنلاین از شرکت خدماتی کیان پاک و اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران ، سالن ها , و مراکز بزرگ را به راحتی تمیز و مانند روز اول کنید.

    اجاره جاروبرقی آب و خاک

    نمونه ای از جاروبرقی های صنعتی که در لیست جاروهای این شرکت می باشد جاروبرقی آب و خاک است. جاروبرقی آب و خاک دارای فیلترهای مخصوص جمع آوری آب می باشند.

    در مواقعه ای مانند نشستی آب فاضلاب ، تعمیرات سرویس ها ، تعمیر کابینت آشپزخانه یا هر موردی که باعث آبریزی داخل محیط زندگی شما شود می توانید با اجاره جاروبرقی آب و خاک سریعا آب داخل محیط را جمع آوری کنید.

    مبلشویی در منزل با اجاره جارو برقی آب و خاک

    گاها خیلی از افراد با استفاده از شامپو فرش اقدام به مبلشویی در منزل می کنند. با استفاده از شامپو فرش ، آلودگی و کثیفی مبل از سطح رویی مبل باک می شود ، ولی این آلودگی ها تبدیل به مایع چرک می شود که بایستی از سطح مبل و لایه های پارچه مبلمان جمع آوری شود.

    استفاده از جاروبرقی صنعتی آب و خاک باعث جمع آوری آب و کف آلوده از سطح مبل می شود. قابل ذکر است که کیان پاک برای شستشوی مبل در منزل شما تیم مخصوص شستن مبل در منزل داشته و با اعزام این تیم مبلمان شما را در منزلتان شسته و خشک شده به شما تحویل می دهد.

    تعرفه و قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره

    اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره به صورت روزانه و برای هر روز مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰تومان تا ۱.۵۰۰.۰۰۰تومان بسته به نوع جاروبرقی درسال ۱۴۰۲ می باشد و امکان اجاره بیش از یک روز وجود دارد.

    توجه داشته باشید که هزینه ارسال و برگشت جاروبرقی به عهده مشتری می باشد. در صورت درخواست اجاره می توانید از طریق تماس تلفنی یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین موجود در سایت و همچنین از طریق اپلیکیشن کیان پاک خدمات خود را درخواست دهید.

    بخوانید!
    شرکت نظافتی کیان پاک

    فواید استفاده از جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره

    هزینه

    قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. قطعا شما که به دنبال اجاره هستید مدت کمی احتیاج به جارو دارید. پس خرید یک جارو اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود.

    کارکرد آسان

    کار کردن با آن بسیار آسان است. کارکرد با این جارو ها تفاوت زیادی با جاروهای معمولی ندارد و فقط مکش بسیار بالاتری دارد.

    صرفه جویی در زمان

    مکش بالای جاروبرقی صنعتی می تواند با سرعت بالایی مکان شما را تمیز کند. این سرعت بالا به خاطر قدرت بالای مکش این جاروها است.

    برتری و تفاوت آشکار جاروبرقی های صنعتی از معمولی

    جاروبرقی های صنعتی تفاوت بسیاری با جاروبرقی معمولی دارد. تفاوت اساسی و چشمگیر جاروبرقی های صنعتی با معمولی بسیار واضح است.

    موتورهای توربینی و پمپ قوی

    محفظه بسیار مقاوم

    دارای کالسکه بزرگ

    یک مخزن بزرگ برای جمع آوری آشغال

    کار کردن در مدت زمان بسیار طولانی

    دقت جمع آوری بالای مواد و انواع آلودگی ها

    جمع آوری گرد و غبارها

    مکش بسیار بالا در جمع آوری مواد مایعات و جامد

    اصلی ترین تفاوت ها در موارد بالا اشاره شده است؛ البته جاروبرقی های معمولی نیز کارکردهایی دارد، اما قابل مقایسه با جاروبرقی بزرگ صنعتی نمی باشد.

    اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران

     

    جاروبرقی صنعتی را از کجا اجاره کنیم؟

    شرکت کیان پاک در سال های اخیر تا به امروزه از دستگاه جاروبرقی صنعتی در مارک ها و برندهای متفاوت که ساخت بهترین کشورها است و هزینه بالایی برای خرید آنها پرداخت می کند ، خریداری کرده و برای خدمت رسانی به شما شهروندان تهرانی در تمامی لحظات آماده خدمت است. با اجاره جاروبرقی صنعتی در تهران از شرکت کیان پاک با دغدغه نظافت محیط های بزرگ خداحافظی کنید.

    اجاره جاروبرقی صنعتی به همراه نیروی خدماتی

    از آن جاییکه کیان پاک یک شرکت خدمات منازل است جهت انجام خدمات نظافت منزل از نیروهای خدماتی ماهری استفاده می کند. نظافتچی های کیان پاک آشنایی کامل با نحوه کارایی جاروبرقی دارند.

    زمانیکه شما جاروبرقی را به همراه نیرو اجاره می کنید مطمئن باشید که تمام مراحل نظافت محیط شما با اصول درست انجام خواهد شد.

    خلاصه مقاله

    شما با اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره به همراه نیروی خدماتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. نیروی خدماتی کیان پاک اصول نظافت منزل و کارکردن با این جاروها را می داند. اجاره جاروبرقی صنعتی ۴ موتوره برای نظافت یک گزینه عالی برای کسانی است که بودجه لازم برای خرید جاروبرقی با کیفیت را ندارند.

     

    آیا برای اجاره جاروبرقی احتیاج به مراجعه به شرکت می باشد؟

    خیر ، کیان پاک به همراه نیروی انسانی نظافتچی جارو برقی صنعتی را برای شما ارسال می کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    ۳ نظرات
    • آریا کریمی
      ۱۳۹۸-۰۶-۲۶

      سلام. مبلغ روزانه اجاره جارو برقی صنعتی شما چقدر هست؟

    ببخشید، نمی‌توانید دیدگاهی بنویسید.

    09906281481