خدمات حمل بار و حمل اثاثیه منزل در تهران | کیان پاک

  • مأموریت ما در شرکت کیان پاک این است که با ارائه خدمات ایمن، مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد و حذف هزینه‌های غیر ضروری حمل بار ، اعتماد شما را جلب کنیم و شما را در حمل اثاثیه منزل به صورت اصولی و حرفه‌ای یاری کنیم.

    کارکنان ما آموزش دیده‌اند تا تمامی نیازهای جابجایی اثاثیه شما را با کمال احترام به مشتری برطرف کنند. هدف ما تنها حمل‌ونقل ایمن و مؤثر است.

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    مزایای استفاده از خدمات حمل اثاثیه منزل کیان پاک

    مردم همواره به علت جابجایی خانه یا منطقه زندگی نیاز به اثاث‌ کشی دارند، زمانی که خودشان مبادرت به جابجایی اثاثیه می‌کنند ممکن است ضررهایی را برایشان به همراه داشته باشد.

    در اینجا چند مورد از مشکلات حمل اثاثیه منزل توسط خودتان ذکر شده است:

    • شکستن ظرف و ظروف
    • آسیب جسمی با حمل غیر اصولی
    • بسته‌ بندی نادرست
    • استفاده از وسایل نقلیه نامناسب برای حمل بار

     

    مزایای استفاده از شرکت خدماتی برای جابجایی اثاثیه عبارت‌ اند از:

    ۱. مراقبت از ظروف

    یکی از عمده مشکلات حمل اثاثیه منزل، شکستن ظروف است. امروزه به علت بالا رفتن قیمت اجناس، حتی اجناسی مانند ظروف چینی نیز از ارزش بالایی برخوردار شده‌اند. بسیار مشاهده شده است زمانی که افراد سعی در جابجایی ظروف می‌کنند، باعث ترک برداشتن یا شکستن این‌گونه اثاثیه می‌شوند اما در صورتی که حمل اثاثیه منزل را به ما بسپارید دیگر نگرانی از بابت این مشکل نخواهید داشت.

    ۲. عدم آسیب جسمی با حمل اصولی

    زمانی که شخص غیرحرفه‌ای مبادرت به حمل اثاثیه منزل می‌کند، به این دلیل که او حمل اصولی را نمی‌داند، باعث آسیب به کمر، زانو و دیگر اعضای بدنش می‌گردد. کارکنان ما در شرکت کیان پاک آموزش دیده‌اند تا به صورت ایمن و اصولی وسایل را جابجا کنند.

    ۳. استفاده از وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار

    در شهرها برای اینکه به راحتی و از لحاظ امنیتی حمل اثاثیه منزل انجام شود، از کامیون مسقف و مجهز استفاده می‌شود؛ رضایت مشتری اولین و مهم‌ترین فاکتور شرکت کیان پارس  برای خدمات‌دهی به همشهریان عزیز است. بنا به درخواست مشتریان، کارگرانی جهت جابجایی اثاثیه در محل اعزام می‌شوند، از ویژگی‌های بارز این افراد مهارت در امر حمل اثاثیه منزل است، بدین ترتیب وسایل بدون ضربه خوردگی و حتی خسارت جزئی به پوشش‌های دیواری شما جابجا می‌شوند. ممکن است فکر کنید که حمل اثاثیه منزل به وسیله شرکت خدماتی از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نباشد، ولی با کمی تعمق به این نتیجه می‌رسید که با توجه به‌سرعت نفرات کارگر و حرفه‌ای بودن آن‌ها در امر جابجایی اثاثیه به صورت اصولی مناسب‌ترین هزینه را برایتان به ارمغان می‌آورد. فراموش نکنید سپردن حمل اثاثیه منزل به افراد غیرحرفه‌ای برایتان عدم رضایت و خسارات جبران‌ناپذیر را حاصل می‌کند.

    ۴. بسته‌بندی صحیح و اصولی اثاثیه

    شرکت کیان پاک در زمینه خدمات حمل اثاثیه منزل با به‌کارگیری تکنولوژی به روز و بسته‌بندی‌های پیشرفته از لوازم شما در برابر خطرات اسباب‌کشی محافظت می‌کند. شما می‌توانید وسایلی که برای حمل آن اقدام می‌کنید را لیست کرده و به ما تحویل دهید تا برای هر وسیله بسته‌بندی مناسب آن در نظر گرفته شود. ما برای محافظت از ساید بای ساید، تلویزیون‌های حساس ال‌ای‌دی شما پک‌های مخصوصی داریم که خیال شما را از هر بابت در زمینه حمل اثاثیه منزل راحت کنیم.

    قیمت باربری اثاث منزل

    شرکت کیان پاک، با کارگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده خود در حمل اثاثیه منزل ضامن سلامت وسایل شما خواهد بود. بسته‌بندی وسایل حساس و ظریف به صورت کاملاً اصولی و بدون دریافت هیچ هزینه اضافی بابت بسته‌بندی صورت می‌گیرد.

    برای حمل سالم اثاثیه هنگام رزرو ما را از وجود لوازم خاص همچون اثاث ظریف یا با سایز بزرگ مثل یخچال، پیانو و… با خبر کنید تا لوازم مرتبط برای خدمات‌دهی ارسال گردد.

    برای محاسبه قیمت بابری اثاث منزل کافی است با شرکت کیان پاک تماس حاصل فرمایید و ما را از جزئیات نیاز حمل اثاثیه منزل خود آگاه کنید.

    حمل اثاثیه منزل غرب تهران

    کیان پاک با کارکنانی آموزش‌دیده و مجرب در کنار شماست و خدماتی از قبیل جابجایی اثاثیه منزل، شرکت‌ها و تولیدی‌ها را در ۲۴ ساعت روز ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید حمل اثاثیه منزل را با دقت و سرعت بالایی دریافت کنید، پس با ما تماس بگیرید. حمل اثاثیه منزل غرب تهران با بالاترین سرعت و کمترین هزینه و بیشترین دقت ارائه می‌شود. اطمینان از رضایت مشتری دغدغه اصلی ما در شرکت کیان پاک است.

    حمل ‌و نقل با سرعت ‌بالا و ایمن

    حمل‌ونقل اثاثیه منزل توسط کامیون‌های بزرگ و مسقف انجام می‌گیرد، بنابراین از نشستن آلودگی‌های زیست محیطی مثل غبار روی اثاثیه منزل خود نگران نباشید. وسایل حمل‌ونقل دارای مجوز و با سرعت بالا می‌باشند تا اثاثیه منزل با سرعت بالایی جابجا شود. سرعت بالای حمل اثاثیه منزل باعث ارائه زمان بیشتر برای فعالیت‌های اسباب‌کشی می‌شود.

    ایمنی حمل لوازم‌خانگی الکترونیکی

    شرکت کیان پاک، طیف گسترده‌ای از تدارکات و خدمات حمل‌ونقل مورد نیاز برای حمل اثاثیه منزل از جمله لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی مصرفی، تجهیزات فناوری پیشرفته و محصولات مخابراتی را فراهم می‌کند.

    کیان پاک به مشتریان خود کمک می‌کند جریان‌های منظم حمل‌ونقل با تکنولوژی پیشرفته را تجربه کنند. شرکت ما حمل‌ونقل محموله‌های مختلف در مناطق غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران را سازمان‌دهی می‌کند.

    کارکنان باتجربه ما هر نیاز مشتری و ویژگی‌های بار برای هر یک از مراحل تحویل بهینه را که هزینه حمل‌ونقل وسایل خانگی را به حداقل برساند، در نظر می‌گیرند. زمان تحویل هر بار را با در نظر گرفتن مقصد جغرافیایی سازمان‌دهی می‌کند.

    متخصصان کیان پاک، یک وسیله نقلیه مناسب برای محموله و نیازهای هر مشتری را انتخاب می‌کنند. برای حمل‌ و نقل کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی وسایل نقلیه به طور معمول با تجهیزات امنیتی مانند بسته‌بندی، پتو و قفل‌های اضافی مجهز می‌شوند.

    تحویل به ‌موقع اثاثیه منزل

    دهه‌ها تجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل، باعث شده است که امروز مشتریان برای حمل‌ و نقل و جابجایی اثاثیه مثل مبلمان و لوازم خانگی با شرکت کیان پاک تماس بگیرند.

    با کمک ساختار شرکت و پرسنل مجرب، ما می‌توانیم در سراسر تهران، خدمات حمل‌ونقل مبلمان و وسایل خانگی را با تحویل به موقع و با قرار ملاقات ارائه دهیم، چه شما محصولاتی را به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های سنتی خریداری می‌کنید، ما می‌توانیم بالاترین کیفیت را در حمل‌ونقل و تحویل دقیق تضمین کنیم.

    حمل و نقل لوازم خانگی – چگونگی حمل اصولی

    رفتن به یک خانه جدید به اندازه کافی استرس‌زا است، حتماً شما هم نگرانی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی خود در حمل اثاثیه منزل دارید.

    فرقی نمی‌کند که شما در حال حمل‌ونقل وسایل توسط خودتان هستید یا می‌خواهید یک شرکت خدماتی حمل اثاثیه منزل را استخدام کنید، قوانینی وجود دارد که باید پیگیری کنید تا مطمئن شوید که وسایل شما سالم به مقصد می‌رسد و با خانه جدید نیازی به خرید اسباب جدید ندارید.

    در زیر ما مجموعه‌ای از راهنمایی برای حمل اثاثیه منزل آماده کردیم. بعضی از آن‌ها برای اکثر وسایل خانگی مفید هستند و برخی نیز تنها به انواع خاصی از اثاثیه مربوط می‌شوند. در این مقاله، ما نمونه‌هایی از توصیه‌ها برای جابجایی اثاثیه مثل یخچال‌ها، ماشین‌های ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی را انتخاب کردیم، زیرا به نظر می‌رسد که حمل‌ونقل آن‌ها بسیار دشوار است.

    مراقبت از تمام عناصر قابل جابجایی

    این همیشه اولین گام است شما باید تمام قطعات قابل جابجایی دستگاه (مانند قفسه‌ها و ظروف در یک یخچال و یا سبد در یک ماشین ظرف‌شویی) را حذف کنید و آن‌ها را به طور جداگانه حمل کنید (ترجیحاً بسته بندی شده در کارتن). هنگامی که در داخل دستگاه حمل می‌شود، این عناصر مخصوصاً در معرض حرکت قرار می‌گیرند که می‌تواند به آن‌ها یا خود دستگاه آسیب برساند.

    درب‌ها را بسته و محکم نگه دارید

    اطمینان حاصل کنید که درهای دستگاه به درستی قفل شده‌اند و در حین حمل اثاثیه منزل باز نمی‌شوند (بهتر است آن را با برخی از نوارها محافظت کنید). این توصیه به نظر بسیار واضح است، اما شما شگفت‌زده خواهید شد، که اغلب افراد درب‌های وسایلی مثل ماشین لباسشویی را چفت نمی‌کنند.

    هنگامی که حمل‌ونقل بر اساس برنامه انجام می‌شود، مسئله‌ای ایجاد نمی‌شود، اما در صورت وقوع خطر در جاده‌ها، باز و بسته شدن با شدت و ناخواسته درب‌های وسایل می‌توانند منجر به آسیب رساندن به دستگاه شوند.

    دستگاه خود را از آسیب‌های مکانیکی محافظت کنید

    این به معنای بیش از آن است که فقط آن را در خودرو محافظت کنید تا از حرکت در حین حمل‌ونقل جلوگیری کنید. تمام لوازم را در پوشش مناسب قرار دهید و پیچ‌ها را با کمی چرخاندن ایمن کنید و وسایل را در یونولیت بگذارید، این کار به شما کمک می‌کند وسایل خود را از هر گونه ضربه و یا خراش در زمان حمل اثاثیه منزل محافظت کنید. به یاد داشته باشید در حالی که اغلب لوازم خانگی از فلز ساخته شده‌اند، آن‌ها قادر به تحمل ضربه‌های قوی و حتی یک ضربه کوچک (بسته به محل آن) نیستند که می‌تواند منجر به آسیب جدی (و اغلب دائمی) در دستگاه شما شود.

    آماده کردن یخچال برای حمل و نقل

    یخچال خود را از برق بکشید و در صورت نیاز یخ‌زدایی کنید. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، هر قسمت جداشدنی (قفسه‌ها و ظروف)را حذف کنید. یخچال را خشک کرده و درب آن را با نوار ببندید. سپس تمام لوازم داخلی را در پوششی گذاشته و در کارتن قرار دهید.

    به یاد داشته باشید هنگام حمل اثاثیه منزل، یخچال باید به سمت بالا حمل شود تا از نشت مایعات داخلی دستگاه جلوگیری شود. هم‌چنین حمل‌ و نقل یخچال به سمت بالا، لوله آن را از هر گونه فشاری که ممکن است منجر به آسیب شود محافظت می‌کند. بعد از انتقال یخچال به منزل جدید، باید ۱۲ ساعت صبر کنید تا دوباره آن را وصل کنید و شروع به استفاده از آن کنید.

    آماده کردن ماشین ظرف‌ شویی برای حمل‌ و نقل

    برای اغلب قسمت‌ها، حمل‌ونقل ماشین ظرف‌شویی شبیه به جابجایی یخچال است. باید به خاطر داشته باشید که سبدها را بردارید و درب را ببندید. ماشین ظرف‌شویی نیز باید به سمت بالا حمل شود تا از چکه چکه کردن آب از آن جلوگیری شود. در حمل‌ونقل ماشین ظرف‌شویی، یک مورد دیگر برای شما وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید – خطوط آب. پس از جدا کردن دستگاه از منبع قدرت و خطوط آب، کابل‌ها را به هم متصل کنید تا آن‌ها را از گره خوردن غیرضروری حفظ کنید. هم‌چنین مطمئن شوید که پشت ماشین ظرف‌شویی در هنگام جابجایی اثاثیه ایمن است (هیچ‌چیز نمی‌تواند در ترمز اضطراری بر روی آن بیفتد یا ماشین ظرف‌شویی سقوط نکند).

    آماده‌سازی ماشین لباس‌شویی برای حمل‌ و نقل

    اولین مورد اینکه ماشین را از آب و برق جدا کنید. مطمئن شوید که هیچ آبی در داخل آن باقی نمانده است. بهتر است که درام را محکم کنید، بنابراین در طول حمل اثاثیه منزل حرکت نخواهد کرد، چون این بخش مستعد آسیب رساندن به بخشی از ماشین لباس‌شویی است. هم‌چنین همان‌طور که قبلاً گفته شد، دقت کنید که هر دو درب‌ها (درب اصلی و درب مواد شوینده) بسته باشند و با کمی نوار آن را ببندید. دقت کنید که ماشین لباس‌شویی خود را با پوشش مناسب حمل کنید. در ماشین لباس‌شویی، مهم است که از خراش در طول حمل‌ و نقل اجتناب کنید. لایه رنگ که ماشین لباس شویی را پوشش می‌دهد به عنوان محافظت در برابر رطوبت عمل می‌کند، که در غیر این صورت می‌تواند باعث زنگ زدن دستگاه ‌شود و به طور دائم به دستگاه آسیب بزند.

    نکات ایمنی حمل‌ و نقل لوازم الکتریکی

    • لطفاً توجه داشته باشید: اگر در دماهای زیر صفر لوازم الکتریکی خود را حمل می‌کنید، باید به مدت حداقل ۸ ساعت قبل از استفاده دستگاه را در اتاقی با درجه حرارت بالاتر از صفر درجه سانتی‌گراد نگه دارید. همچنین – به یاد داشته باشید که دوباره لوازم الکتریکی را پس از حمل‌ و نقل بررسی کنید. حتی اگر در نگاه اول لیستی از قطعات را به خاطر آوردید، دوباره قبل از شروع به کار دستگاه موارد را چک کنید.
    • لوازم را به سمت بالا حمل کنید و مطمئن شوید که قطعات متحرک به طور جداگانه جابجا می‌شوند. تمام سیم‌ها را محکم ببندید.
    • هر گونه آب اضافی را در صورت نیاز حذف کنید. یا اگر از آسیب زدن به وسایل الکتریکی خود می‌ترسید – همیشه می‌توانید از یک شرکت خدماتی برای حمل اثاثیه منزل کمک بگیرید. یک شرکت حرفه‌ای نه تنها به شما در جابجایی اثاثیه کمک می‌کند بلکه به شما توصیه می‌کند که بهترین راه برای آماده کردن وسایل خود برای حمل‌ و نقل را فراهم کنید.

    این مقاله که توسط شرکت کیان پاک تهیه شده است، به شما برای حمل اثاثیه منزل به صورت اصولی کمک شایانی می‌کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481