راهنمای استفاده از ربات نظافتچی تلگرام کیان پاک

چگونه با ربات نظافتچی تلگرام کیان پاک کار کنیم ؟ با توجه به ، به روز شدن زندگی های امروزی وکمبود وقت شرکت های نظافتی پدیدار شدند و در شرایط کنونی که تماس تلفنی در مواقعی از لحاظ وقت و هزینه به صرفه نمی باشد بر آن شدیم تا بتوانیم با استفاده از نرم افزاری به روز همچون تلگرام در خواستهای نظافتی وخدماتی پذیرنده های کیان پاک را ثبت کنیم.

از آنجا که تلگرام در کشورمان ایران همه گیر شده است ولی داشتن گروه ویا کانال تلگرامی از لحاظ شأن ومنزلت پذیرنده های کیان پاک موجه و موقر نبوده و نیست پس رباتی را طراحی کردیم به نام نظافتچی تلگرام که در آن واحد به مانند ۵۰ منشی تلفنی بدون بوق اشغالی و یا پشت خطی عمل میکند . البته با طراحی زیبا و راحت که با چند کلیک به هدف وخواسته تان خواهید رسید .

بدین صورت که شما در تلگرام خود لینک را جستجو (سرچ) کرده و پس از ثبت نام و درج مشخصاتتان ، خدماتی که از جمله نظافت منزل، نظافت راه پله ، نگهداری از کودک وسالمند وحتی اسباب کشی را به همراه لیست قیمتها ملاحظه می کنید وپس از ثبت سفارش نیروی خدماتی مورد نظر شما از طریق نزدیک ترین شعبه کیان پاک به درب منزل شما اعزام می گردد.

مزایای ربات نظافتچی تلگرام

۱ – در دسترس بودن وآنلاین بودن ربات نظافتچی تلگرام و اینکه لازم نیست پشت خط بودن ویا اشغالی تلفن ها را تحمل کنید.
۲ – با آرامش خیال و به تناسب میزان ساعتی که نظافت منزل شما به طول می انجامد ، می توانید پس از ملاحظه گزینه ها و لیست قیمت ها ، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.
۳ – در ربات نظافتچی تلگرام گزینه هایی جهت اسباب کشی و نگهداری سالمند وکودک نیز تعبیه شده است که چون این گزینه ها بایستی به صورت تعاملی و توضیحی اقدام شودپس از ثبت درخواست توسط شما ، ظرف مدت حداکثر ۱۰ دقیقه توسط کارشناسان کیان پاک با شما تماس خواهند گرفت و شرایط و موارد مورد نظر شما را برای انتخاب یک نیروی متناسب با درخواست شما مورد بررسی قرار خواهند داد ودر آخر نیرویی که با شرایط شما سازگاری داشته باشد را به شما پیشنهاد می دهند.
۴ – در ربات نظافتچی تلگرامی کیان پاک فقط یکبار بایستی مشخصات خودتان را ثبت کنید ودر دفعات بعدی مراجعه ، ربات کیان پاک محل سکونت ومشخصات شما را شناسایی کرده و فقط منتظر درخواست نوع خدمات از طرف شما می باشد

با انتخاب هرکدام از این گزینه ها شرایط و لیست قیمت باز می شود وشما با انتخاب تاریخ و ساعت  ربات نظافتچی تلگرام را ملزم به اعزام نیروی خدماتی کرده اید. به همین راحتی ….. !!!!

توجه کنید ربات به شما هدیه هم می دهد، ربات را نصب کنید دوستانتان را به نصب ربات دعوت کنید و از ربات هدیه و تخفیف بگیرید .

09906281481