سم پاشی مگس / شرکت سمپاشی مگس کیان پاک

  • فهرست مطالب

    می خواهیم در مورد شرکت سمپاشی مگس که یک شرکت پیشرو در خدمات کنترل آفات صحبت کنم! کیان پاک با تخصص خود در تولید سم مگس و سم پاشی مگس، شیوه برخورد ما با مگس های مزاحم را متحول کرده اند. این شرکت خدمات درجه یک را ارائه می دهد که فراتر از سمپاشی ساس می باشد. متخصصین این شرکت به ارائه راه حل های موثر و کارآمد برای حذف مگس ها از خانه ها و مشاغل شما ارائه می دهند. شرکت سم پاشی مگس اهمیت محیطی عاری از مگس را درک می کند و تیم متخصص آنها در مورد جدیدترین تکنیک ها و فناوری های حذف حشرات موذی آموزش دیده اند.

    چه یک ملک مسکونی باشد و چه یک مؤسسه تجاری، آنها راه حل های متناسب با هر نیازی را می دانند. تعهد آنها به رضایت مشتری قابل ستایش است و آنها تلاش بیشتری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریانشان از خدمات آنها رضایت کامل داشته باشند.

    آنچه شرکت سمپاشی مگس را از سایر شرکت های کنترل آفات متمایز می کند توجه آنها به جزئیات و استفاده از روش های ایمن برای سلامتی انسان ها و سازگار با محیط زیست است.

    بنابراین اگر از حضور مگس خسته شده‌اید و می‌خواهید برای مشکلات آفت‌ محیط خود راه حلی طولانی مدت داشته باشید، به شرکت سمپاشی مگس مراجعه کنید. تخصص آنها در تولید سم مگس و سم پاشی مگس می باشد و شما را از نتایج شگفت زده می کند.


     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    انواع مگس

    متداول ترین مگس ها در خانه های ما مگس های خانگی، پشه ها و مگس های میوه ای هستند. اگرچه در حدود ۱۰۰۰۰۰ گونه از مگس ها روی زمین زندگی می کنند، اما افراد خانواده شما در منزل و محیط کار بیشتر با نوع خانگی و پشه ها سر و کار دارند.

    اگرچه این مگس ها به طبیعت کمک کرده و تهدیدی برای آفات مضر محسوب می شوند، اما مطمئناً برای انسان مضر و مزاحم هستند. مگس ها بسته به نوع خود تغذیه متفاوتی دارند ولی اکثر آنها می توانند از مواد غذایی گندیده و پوسیده تغذیه کنند و با انتقال ویروس ها باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی انسان شوند.

    روش های شرکت سمپاشی مگس

    دور نگه داشتن مگس ها از خانه هایمان اهمیت بسیاری دارد که با روش های سمپاشی این امر تحقق می یابد. کیان پاک با کادری مجرب و آموزش دیده می تواند انواع حشرات و مگس ها را به راحتی از خانه و محیط کار و زندگی شما دور کند یا آنها را با انواع سموم و روش های سمپاشی از بین ببرد.

    شرکت سمپاشی مگس

    در اینجا روش های مبارزه با مگس توسط متخصصین شرکت سمپاشی مگس کیان پاک توضیح داده شده است:

    ۱- تعیین نوع مگس و حشرات موذی

    برای مقابله با موجودات ناخواسته نظیر انواع حشرات، مگس ها و سوسک ها لازم است که گونه موجود مورد نظر، اشکال تولید مثل آن و مواد تغذیه ای آنها را بشناسید.

    بخوانید!
    سمپاشی رستوران عاملی برای جلوگیری از برگشت حشرات

    اگر متوجه شوید که کدام گونه از مگس ها خانه یا باغ شما را برای زندگی و تغذیه خود انتخاب کرده اند، می توانید با توجه به ویژگی های این گونه، روش مبارزه خود را تعیین کنید.

    ۲- نظافت و حذف رطوبت

    تمیز کردن و تمیز نگه داشتن خانه به طور مرتب زباله ها را خالی کردن و حذف رطوبت از اطراف کابینت ها و شیر آب ها باعث می شود که مگس ها از خانه دور بمانند. تمیز کردن سطوح و دیوارها همپنین می تواند با آب و صابون صورت گیرد.

    متخصصین شرکت سمپاشی مگس معتقدند که حشرات موذی، موریانه و سوسک در محیط های مرطوب و کثیف بیشتر تولید مثل می کنند.

    ۳- استفاده از مواد طبیعی برای از بین بردن مگس

    برای مقابله با مگس  و سم پاشی مگس می توانید از بسیاری از مواد طبیعی استفاده کنید. با ترکیب های مختلف از مواد طبیعی را با هم برای سمپاشی مگس استفاده کنید.

    در اینجا برخی از قاتلان و روش های طبیعی از بین بردن مگس ها بیان شده است:

    • یک قاشق غذاخوری الکل
    • دو قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا
    • یک قاشق غذاخوری روغن اکالیپتوس و لیمو
    • نصف قاشق چایخوری روغن برگ لیمو درون آن بریزید. مخلوط را به درها و پنجره ها اسپری کنید.

    پوست پرتقال و لیمو را برداشته و آنها را در قسمت های مختلف خانه قرار دهید. این روش به خصوص در برابر مگس های خانگی موثر است.

    سرکه مالت را در اتاق بجوشانید. بوی سرکه مگس ها را دور می کند. خیار، پیاز، سیر، اسطوخودوس، فلفل کاین، دارچین، نعناع، برگ های ریحان تهدیدی برای مگس ها هستند.

    اگر آماده کردن ترکیب طبیعی برای از بین بردن مگس ها به نظرتان کار سختی می آید و حوصله این کار را ندارید، با شرکت سم پاشی مگس کیان پاک تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و خدمات بی نظیر کیان پاک برای سمپاشی مگس و حشرات موذی بهره ببرید.

    ۴- آماده کردن تله برای مگس

    شما می توانید با ریختن آب و شکر در یک لیوان و بستن آن با یک کاغذ مخروط، موثرترین تله مگس را تهیه کنید. مگس هایی که وارد کاغذ می شوند در آب قند غرق می شوند و می میرند.

    همچنین شما می توانید با ترکیب مواد زیر تله ای برای از بین بردن مگس میوه ای درست کنید:

    ۰.۲۵ لیتر شیر

    ۳ قاشق غذا خوری شکر

    ۱ قاشق غذاخوری فلفل

    در یک کاسه کم عمق قرار داده و حرارت دهید تا مخلوط جوشانده شود. شما می توانید با استفاده از فرمون یک تله تهیه کنید.

    تله فرمون که در بسیاری از فروشگاه ها عرضه می شود سبب می شود مگس ماده مگس ماده دیگر را پیدا کند. تله های فرمون از یک میز چسبنده با یک کپسول جاذب فرمون تشکیل شده است.

    همپنین می توانید کاغذ مگس را آماده کنید. مواد لازم برای این کار کاغذ قهوه ای یا مقوا نازک، ماهی تابه، قیچی، شربت ذرت و آب است.

    بخوانید!
    سمپاشی پشه و مبارزه با پشه توسط شرکت سمپاشی پشه کیان پاک

    کاغذ را ۲ اینچ برش دهید. شربت ذرت و آب را در یک قابلمه به اندازه مساوی قرار دهید و تا زمانی که جوش بیاید حرارت دهید. نوارهای کاغذی را در مخلوط غوطه ور کنید و بعد از جذب کامل آنها را بگذارید تا خنک شود و آنها را در محل مگس ها قرار دهید.

    ۴- گیرانداختن مگس ها با استفاده از محصولات مرتبط

    شما می توانید با خرید ابزارهایی مانند جارو برقی مگس، اسلحه الکترونیکی با مگس ها مبارزه کنید.

    لامپهای UV قاتل مگس ها هستند و این لامپ ها با نوری که ساطع می کنند، آنها را جذب می کنند و با این عمل به عنوان تله آنها را می کشند.

    شرکت سم پاشی مگس _ سم پاشی مگس

    ۵ -از روشهای شیمیایی شرکت سمپاشی مگس استفاده کنید

    اسپری کشنده حشرات که در بازار فروخته می شود . برای از بین بردن بسیاری از حشرات (سمپاشی مگس)  موثر می باشد. ۱۰ قطره مواد شوینده ظرفشویی و ۲ فنجان آب ولرم را به یک ظرف اسپری خالی اضافه کرده و مخلوط کنید. مخلوط را در جایی که مگس وجود دارد، اسپری کنید.

    می توانید اسید بوریک را با آب مخلوط کرده و آن را در یک بطری اسپری که مگس ها مستقر هستند ، اسپری کنید. اگر در خانه خود بچه های کوچک و حیوانات خانگی دارید، باید مراقب باشید و آنها دور از دسترسشان بفشارید.

    ۶- شکار مگس ها با روش های گیاهی

    گیاهان گوشتخوار را در خانه خود قرار دهید. آنها مگس ها را می گیرند و می خورند. می توانید از تنظیم کننده های رشد حشرات و اختلال گران رشد حشرات استفاده کنید.

    همچنین می توانید از اسپری های حشره کش حاوی پایرترین pyrethrine استفاده کنید. برای انتخاب بهترین روش گیاهی جهت از بین بردن مگس ها با متخصصین کیان پاک ارتباط برقرار کنید.

    ۷- ایجاد محیطی که مگس ها دوست ندارند

    اگر می خواهید مگس ها به طور خودجوش بیرون بیایند، تمام چراغ های موجود در خانه را خاموش کنید و پنجره ها را باز کنید. مگس ها به سمت نور می روند.

    راه حل دیگر افزایش یا پایین آمدن دمای اتاق است. مگس ها نمی توانند در دمای ۴۷ درجه سانتی گراد زندگی کنند، این دما برای انسان نیز مناسب نیست. پس دمای اتاق را تا ۹ درجه سانتی گراد کاهش دهید تا مگس ها از خانه تان بیرون بروند.

    دریافت پشتیبانی از شرکت سم پاشی مگس

    مگس ها مانند سایر حشرات به عنوان تهدید در نظر گرفته نمی شوند. اما این موجودات با تولید مثل به سرعت می توانند به راحتی به خانه و باغ شما حمله کنند.

    بنابراین شما می توانید با دریافت خدمات سم پاشی مگس از شرکت سمپاشی مگس نظیر شرکت کیان پاک، مانع از انتشار آلودگی شوید. کیان پاک یک شرکت سم پاشی مگس معتبر در تهران می باشد و از بهترین تجهیزات، سم مگس و روش ها برای از بین بردن حشرات موذی در منزل یا محیط کار شما شما بهره می برد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481