روشهای سمپاشی سوسک ریز کابینتی

سوسک قهوه ای
  • سوسک های ریز کابینتی یا همان سوسک آلمانی از مشهورترین سوسک های آپارتمانی محسوب می شوند. زمانی که اولین سوسک آشپزخانه ای را دیدید سریعا به فکر سمپاشی سوسک ریز کابینتی باشید. به این دلیل که این نوع سوسک ، توانایی بالایی در زاد و ولد و تکثیر دارد. البته این نکته را فراموش نکنید که استفاده از سموم متفرقه برای سم پاشی سوسک ریز کابینت باعث مقاوم شدن این حشرات نسبت به سم می شود. پس تصمیم عاقلانه کمک گرفتن از یک شرکت سم پاشی سوسک ریز کابینتی است. با اینکار مطمئنا سوسک ها با یک بار سمپاشی سوسک ریز کابینت از بین خواهند رفت و از طرف دیگر با استفاده از سموم استاندارد آسیبی به سلامت ساکنین منزل نمی رسد.
    شرکت کیان پاک با استفاده از بهترین سموم جهت سمپاشی سوسک آشپزخانه و به طور کلی انواع سوسک شما را از شر این حشرات خلاص می کند.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    چرا سوسک ها در کابینت من هستند ؟

    سوسک ها برای زنده ماندن به رطوبت و غذا نیاز دارند. آنها همچنین مناطق تاریک و مرطوب را دوست دارند. بنابراین اگر لوله‌های زیر سینک کابینت آشپزخانه نشتی دارند، ممکن است سوسک‌هایی را در آنجا پیدا کنید. آنها اغلب در کابینت های آشپزخانه با مواد غذایی در باز زندگی میکنند. زیرا این مناطق اکثر مواقع تاریک باقی می مانند و مقدار زیادی تنقلات برای ادامه زندگی سوسک ها دارند. اگر کابینت آشپزخانه شما درهای نامناسبی داشته باشد، سوسک ها ممکن است به راحتی وارد آنها شوند. سوسک ها بدن بسیار مسطحی دارند، بنابراین می توانند از شکاف های باریک هم جا شوند.

    سم پاشی سوسک ریز کابینت

    سوسک آلمانی یکی از کوچک ترین سوسک های خانگی است. سمپاشی سوسک ریز کابینت می تواند عاملی برای مبارزه با سوسک آشپزخانه باشد. بدن آن ها بین ۱۵ – ۱۰ میلی متر و به رنگ زرد طلائی تا قهوه ای مایل به زرد است.

    رنگ نرها روشن تر از ماده ها یعنی قهوه ای مایل به زرد روشن می باشد. همچنین ماده ها درشت تر از نرها هستند. این گونه به بسیاری از سموم مقاوم شده است که این خاصیت آن ها ، راه های سمپاشی سوسک ریز کابینتی را سخت تر می کند.

    سوسک های آلمانی پرکارترین سوسک های داخل فضای بسته و آپارتمان ها هستند و می توانند در مدت ۱۰۰ روز یک نسل تولید کنند. آن ها یکی از آفات گسترده حشرات برای بهداشت عمومی در خانه های شهری ، آپارتمان ها و رستوران ها هستند. آن ها میکروب ها را حمل می کنند و با آلرژی و آسم در ارتباط هستند.

    سمپاشی سوسک ریز کابینت

    نحوه زندگی سوسک ها و راه های سمپاشی سوسک ریز کابینتی

    سوسک ها پس از ورود به اماکن و مستقر شدن در محل مناسب شـروع به تخم ریزی می کنند. تخم سوسک به تـعـداد ۱۶ تا ۴۸ عدد می باشد که درون پوشش یا کپسولی قهوه ای و لوبیا مانند شامل دو ردیف مـوازی اتاقک های حاوی تخم به نـام اائوتک (Ootheca) قراردارد.

    سوسک ها این کپسول ها را در محل های تاریک و دور از چشم در شکاف ها و درزها گذاشته و یا به سطوح زیرین مـیز و صندلی یا تختخواب ، جعبه چوبی و دیگر وسایـل بسته بـندی شده  می چسبانند.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی برای سوسک فاضلاب

    اطلاع داشتن از محل های تخم سوسک در مراحل سمپاشی سوسک ریز کابینتی مفید است. کپسول ها به تدریج بزرگ شده ، پس از مدتی سوسک های جوان سفیدرنگ کوچک بدون بال از درون آن خارج می شوند. از ابتدای تخـم ریزی تا خارج شدن نوزاد سـوسک (نـمف) ، سی تا پنجاه روز طول می کشد. سوسک بالغ چند ماه تا یک سال زندگی می کند و در این مدت عمل تخم ریزی چندین بار تکرار می شود.

    این تخم ها را می توان با خدمات سمپاشی سوسک ریز کابینت از بین برد. این خدمات به صورت تضمینی را از ما بخواهید. کافیست تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

    بهترین زمان برای سمپاشی سوسک ریز کابینت  

    سوسک ها بعضی مواقع روزها در شکاف و درز دیوارها ، چهارچوب درها و مبل ها پنهان می شوند.

    نقاط تاریک مانند: تختخواب ، پشت یخچال و اجاق خوراک پزی و ظروف آشپزخانه ، کابینت ها ، توالت ، حمام ، لوله بخاری ، محل نگهداری حیوانات ، زیرزمین ها ، حتی داخـل تلویزیون و رادیو و دیگر وســایل الکــتریکی ، آبروها و سیستم فاضلاب محل اختفای سوسک ها است.

    سوسک ها شب هنگام فعالیت می کنند در مواردی که آلودگی شدید باشد یا به شدت گرسنه باشند در طول روز نیز مشاهده می شوند. اما متخصصین شرکت سم پاشی سوسک ریز کابینت آگاهی لازم را جهت پیدا کردن محل اختفا سوسک های آلمانی دارند از اینرو در هر زمان از شابه روز آمادگی لازم برای سمپاشی سوسک ریز کابینی را دارند.

    تعرفه سم پاشی سوسک ریز کابینت

    برای تعیین قیمت سم پاشی سوسک ریز کابینت اطلاع داشتن از یک سری موارد در مورد مشخصات منزل شما می تواند کمک شایانی باشد. از این جهت که متراژ منزل شما ، میزان هجوم این حشرات موذی و… تعیین کننده قیمت سمپاشی سوسک ریز کابینتی می باشند.

    شما برای از بین بردن حشرات دو راه دارید : موقتی یا دائم

    در صورتی که قرار بر این باشد که مبارزه با سوسک و سمپاشی سوسک ریز کابینتی بصورت موقتی و چند روزه باشد می توانید از یک فروشنده سم ، یک سم سوسک تهیه کنید و این کار را انجام دهید. با توجه به این که شما مراحل یک سمپاشی اصولی برای سوسک را نمی دانید پس در نتیجه بخاطر اثر سم ، چند روزی را از شر این حشرات خلاص شده اید ولی آن ها در درزها و مکان های مخفی میهمان شما هستند.

    اما اگر قصد از بین بردن سوسک را به صورت دائم داشته باشید می توانید از یک شرکت دفع حشرات موذی و سم پاشی سوسک ریز کابینت کمک بگیرید . این شرکت ها تعرفه سمپاشی مشخصی دارند.

    یک شرکت سمپاشی سوسک ریز کابینتی بسته به میزان آلودگی محیطی به حشرات و تخمین مقدار و نوع سم ، قیمت سمپاشی را به شما اعلام خواهد کرد. معمولا قیمت های پیشنهادی با ارائه ضمانت نامه خواهد بود.

    شرکت کیان پاک در بسیاری از موارد با پرسش های متداولی که از درخواست کننده انجام می دهد ، به اطلاعاتی دست پیدا می کند که میزان سم مصرفی و هزینه های سمپاشی را به صورت واقعی اعلام کند تا در هنگام انجام سمپاشی مشکل و اختلاف سلیقه ای پیش نیاید. ما برای شما فایلی را آماده کرده ایم که در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

    بخوانید!
    سمپاشی سوسک آشپزخانه توسط متخصصین کیان پاک

    تعرفه سمپاشی سوسک

    اهمیت پزشکی سمپاشی سوسک ریز کابینتی

    وجود سوسک ها می توانند باعث مشکلاتی برای سلامتی انسان به وجود بیاورند.

    آلرژی: سوسک ها به طور منظم پوست اندازی می کنند. زیرا به سرعت رشد می کنند. وجود این آلاینده ها در هوا می تواند آلرژی را تحریک کند، عطسه، مشکل در تنفس و بثورات ایجاد کند. کودکان و افراد مسن می توانند به ویژه در برابر آلرژن های این حشرات حساس باشند.

    غذای آلوده: سوسک ها هنگام عبور و خوردن غذای شما مدفوع و بزاق را پشت سر می گذارند. اگر این غذای آلوده را لمس کنید یا بخورید، ممکن است از انواع مشکلات سلامتی مانند مشکلات گوارشی و تب رنج ببرید. بیماری: سوسک‌ها می‌توانند باعث انتقال چندین بیماری جدی به انسان شوند، اگرچه میزان شیوع کم می باشد ولی ابتلا به آن جدی است. اگر با سوسک ها یا فضولات آنها در تماس باشید، ممکن است به بیماری هایی مانند اسهال خونی، گاستروانتریت، تب حصبه و سالمونلا و غیره مبتلا شوید.

    سمپاشی سوسک ریز کابینتی

    سوسک ریز کابینتی چگونه وارد منزل ما می شود؟

    نکته مهم و سوال تمام آن هایی که مشکل سوسک کابینتی دارند این است که این سوسک ها از کجا وارد منزل ما شده اند؟

    پاسخ آسان است. بیشترین عامل در نقل و انتقال سوسک آلمانی ، کارتن های و جعبه های مقوایی است. شما برای جابجایی های سالانه خود احتیاج به جعبه های مقوایی دارید و برای این منظور دست به دامان سوپر مارکت های محله خود می شوید.

    اکثر انبارهای این مغازه ها ، محل زندگی سوسک های ریز کابینتی هستند و بهترین محل تخم گذاری آن ها در محل درزهای جعبه ها می باشد. در هنگام انتقال این جعبه ها به منزل تخم ها که در دمای ایده آل قرار گرفته اند تبدیل به سوسک های جوان می شوند.

    از موارد دیگر در هنگام خرید به وسایلی مثل شانه تخم مرغ و کیسه های خرید توجه کنید و سریعا آنها را از منزل خارج کنید.

    پس برای اینکه احتیاج به سمپاشی سوسک ریز کابینتی نداشته باشید هر وسیله ای را که وارد منزل می کنید بازرسی کنید. در صورتی هم گرفتار این نوع سوسک شدید از شرکت سم پاشی سوسک کابینت مشاوره رایگان بگیرید.

    مبارزه با سوسک آشپزخانه در چند مرحله انجام می شود ؟

    با پیشرفت دانش و بروز بودن شرکت های سمپاشی و با بکارگیری سموم ترکیبی می توان ضمانت نامه معتبر با مهر شرکت به مشتریان ارائه کرد تا سمپاشی در یک مرحله به نتیجه مطلوب برسد و دیگر اثری از سوسک در منزل شما نباشد

    بعد از سمپاشی سوسک لزومی به تخلیه منزل است؟

    برای سمپاشی سوسک به دو روش طعمه گذاری و سمپاشی مایع استفاده می شود. در روش طعمه گذاری احتیاجی به تخلیه منزل نمی باشد ولی نتیجه گیری مستلزم زمان است. اما در سمپاشی مایع بایستی منزل تخلیه شودو بعد از مراجعه اثری از سوسک نمی باشدhttps://www.kiyanpak.com/%D8%B3%D9%88%D8%B3%DA%A9-%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%9F

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481