نرخ اتحادیه سمپاشی در سال ۱۴۰۲ | کیان پاک ✔️

  • سمپاشی منازل با متدهای روز دنیا توسط شرکت کیان پاک در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. خدمات سم پاشی منازل با معتبرترین مواد و بهترین قیمت سمپاشی منازل انجام خواهد شد. شیوه‌های مختلفی برای مبارزه با آفات و مقابله با موجودات موذی وجود دارد. استفاده از مواد آفت کش ، یکی از این موارد است که توسط شرکت‌ سم پاشی خانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سموم دفع حشرات ، مواد شیمیای هستند که برای از بین بردن حشرات موذی یا آسیب رساندن به آفات کاربرد دارند. تولید سم در کارخانجات معتبر با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود. سموم دفع حشرات موذی می‌توانند ترکیب متفاوتی در طول دوره‌های مختلف استفاده ،داشته باشند. این تنوع برحسب منطقه‌ی مورد نظر و نوع حشره و میزان تراکم این حشرات در محل تعیین می‌شود. به‌دلیل اشتباه در عملیات سمپاشی و استفاده مکرر از سموم ، حشرات موذی می‌توانند در برابر سموم مقاومت داشته باشند، به‌همین دلیل شاید سموم بکار گرفته شده و مواد شیمیایی دیگر کارساز نبوده و ناچارا ترکیب‌های جدید با فرمولاسیون خاص توسط متخصیص شرکت سمپاشی کیان پاک برای این منظور کشف می‌شود. از سموم مختلف می‌توانیم برای کنترل حشرات در داخل و خارج از منزل استفاده کنیم. برای کنترل علف‌های هرز نیز سمومی وجود دارد که به وسیله آن ها کنترل می شوند. قارچ‌ها و کپک‌ها نیز با این مواد نابود خواهند شد و متخصصین شرکت‌های سم پاشی منازل ، برای کنترل آفات و دفع حشرات موذی نیز از آن ها استفاده می‌کنند و قیمت سمپاشی منازل برحسب همین موارد به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    سمپاشی منازل بصورت تخصصی

    برای همیشه از خانه و خانواده خود در برابر حشرات ناخواسته محافظت کنید. خدمات سمپاشی حرفه ای را با یکی از بهترین شرکت های کنترل آفات تجربه کنید.

    حشرات از هر نقطه ای می توانند وارد منزل ما بشوند . ورود این حشرات در هر تعداد و هر نوع از سوسک و ساس و دیگر حشرات گرفته تا موجوداتی مانند موش می توانند آزار دهنده باشند و گاها زندگی انسان ها را مختل کنند.

    منشا و خاستگاه حشرات از طبیعت است و نزدیک ترین زندگی انسانی به طبیعت ، روستاها بوده اند ولی شاید بتوان گفت با شروع زندگی شهرنشینی این موجودات تغییر عادت در نحوه زندگی خود داشته اند یا شاید این نکته صحیح تر باشد که شهرها بستر طبیعت را کوچک تر کرده اند.

    به هر حال این انسان ها هستند که مالکیت دنیا را از آن خود می دانند و با ورود حشرات موذی مشکل دارند و با آن مبارزه می کنند ، از این رو کارخانه های تولید سم شروع به فعالیت کردند و با ظهور این کارخانجات ، شرکت های سمپاشی تاسیس شدند و خدمات سمپاشی منازل ، سمپاشی کارگاه ها و سمپاشی کارخانجات و… را انجام دادند.

    خدمات متنوع مبارزه با حشرات و آفات با کیان پاک

    سمپاشی سوسک :

    اگر برای نفرت انگیزترین آفت ، جایزه ای در نظر گرفته شود ، سوسک برنده می شد. رنگ سوسک ها معمولاً قهوه‌ای تیره و طول آن به ۲۵ میلیمتر می‌رسد. آن ها یک حشره موذی رایج در تمام منازل هستند ، سوسک ها از محل هایی که زباله‌های خانگی در کیسه های نامناسب نگهداری می شوند تا جایی که باقیمانده مواد غذایی در آنجا باقی مانده باشند زندگی می کنند و لذت می‌برند.

    رایج ترین انواع سوسک ها در ایران ، سوسک های آمریکایی و آلمانی هستند. سوسک آمریکایی قهوه ای تا قهوه ای مایل به قرمز با حداکثر اندازه ۵.۰ میلیمتر است. سوسک آلمانی قهوه ای کم رنگ و اندازه آن حدود ۲۵ میلیمتر است. برای کمک به از بین بردن سوسک مطمئن شوید که همه کیسه های زباله و سطل های زباله محکم بسته شده اند تا منابع غذایی سوسک ها از بین برون برود.

     

    سوسک

    آشپزخانه و گوشه کنار اجاق گاز و مایکروفر را مرتبا تمیز کنید. با این کار ته مانده غذاها که منبع اصلی غذای سوسک ها است از بین می رود. زمانی که منزل شما گرفتار سوسک شد ، اجازه دهید شرکت سمپاشی کیان پاک یک بازرسی کامل از خانه و محیط شما انجام دهد و نقاط ورودی احتمالی و هم چنین مناطق مخفی شدن آن ها را شناسایی کند. تکنسین‌های ما با سمپاشی منازل شما این سوسک ها را از بین خواهند برد. ما نسبت به از بین بردن حشرات منزل شما متعهد هستیم و با اعلام یک قیمت سمپاشی منازل منصفانه بهترین راهکار را پیش روی شما قرار دهیم.

    سمپاشی ساس :

    سالیان سال روستاییان ایران به واسطه نگهداری از دام و داشتن طویله ، از وجود ساس در منازل رنج می بردند و معمولا با روش های سنتی فقط تعداد ساس را کنترل می کردند و در ریشه کن کردن ساس موفق نبودند.

    ولی در سال های آتی به دلیل محیا بودن مواد غذایی این حشره ، که خون است ، مهاجرتی باورنکردنی به شهرها داشته اند و روز به روز بر تعداد منازل آلوده به ساس افزوده می شود.

    ساس ها انگل هایی هستند که از خون انسان تغذیه می کنند و از خون برای رشد و تولید مثل خود بهره کافی را می برند. ساس ها هم چنین می توانند از حیواناتی مثل سگ ، گربه و دیگر حیوانات خانگی تغذیه کنند. اکثرا بدون این که افراد متوجه گزش ساس شوند ساس ها از خون آن ها تغذیه می کنند. واکنش به نیش ساس از عدم واکنش تا خفیف ( لکه قرمز ) تا شدید (به صورت کهیر) می تواند متفاوت باشد.

    البته هرگونه گزشی به این شکل باشد را نمی توان به ساس نسبت داد و می تواند این گزش ها را اگر از یک روز بیشتر باشد را به کک یا کنه هم نسبت بدهید. پس برای اطمینان از نوع حشره می توانید از متخصصین شرکت سمپاشی منازل کمک بگیرید. شما در ابتدا می توانید با مشاوره تلفنی و اعلام علائم از نوع حشره موجود در منزلتان اطمینان حاصل کنید و سپس با پیشنهاد قیمت سمپاشی منازل خود تصمیم نهایی را بگیرید.

    بیولوژی ساس

    • پس از جفت گیری ، ماده ها تخم های سفید و بیضی شکل (۲۹میلیمتر) را در شکاف ها و محل های مناسب جای گذاری می کنند.
    • یک ساس به تنهایی توانایی این را دارد که در طول زندگی خود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تخم بگذارد.
    • تخم ها در عرض ۶ تا ۱۰ روز از تخم خارج می شوند و تبدیل به ساس می شوند. ساس های تازه متولد شده به دنبال یک وعده غذایی خونی می گردند و از نزدیک ترین میزبان خود تغذیه را شروع می کنند.
    • ساس ها معمولاً به سر و گردن میزبان حمله می کنند، اما بازوها و دست ها و پاهای برهنه هم می تواند برای ساس وسوسه انگیز باشد.
    • آن ها معمولاً محل زندگی خود را در نزدیکی محل خواب ، استراحت یا نشستن افراد قرار می دهند.
    • آن ها در شب فعال هستند و معمولاً در روز پنهان می شوند و این بزرگ ترین عامل در ناشناس بودن محل گزش این حشره است.
    • زمان تغذیه ساس از بدن میزبان به مدت ۲ تا ۵ دقیقه زمان می برد و سپس به سرعت به یک مکان مخفی پناه می برند.
    • ساس ها باید حداقل یک بار قبل از هر پوست اندازی (زمانی که اسکلت بیرونی و پوسته بیرونی را می ریزند) تغذیه کنند ، اگرچه می توانند به اندازه یک بار در روز تغذیه کنند.
    • ساس نابالغ قبل از رسیدن به بلوغ پنج بار پوست اندازی می کند.
    • یک ساس ممکن است سه نسل یا بیشتر را در سال به وجود بیاورد. در یک جامعه از ساس ها از همه سنین یافت می شود این باعث دوام نسل آن ها در یک منزل یا هر محل دیگری می شود.
    • در شرایط عادی طول عمر ساس بالغ می تواند حدود ۲ تا ۴ ماه به طول انجامد.
    • ساس جوان می تواند بدون غذای خون برای روزها تا چند ماه زنده بماند.
    • ساس های مسن‌تر و بالغ‌ها می‌توانند بدون غذا زمان طولانی‌تر را زنده بمانند ، در شرایط مطلوب تا یک سال هم می توانند بدون غذا دوام بیاورند.

    در خصوص انتقال بیماری از طریق گزش ساس هیچ گونه گزارشی داده نشده است. ساس ها در بسیاری از مکان ها از جمله خانه ها ، مدارس ، مراکز خرده فروشی ، ساختمان های اداری ، کتابخانه ها و سایر مکان های عمومی یافت می شوند. شما برای مبارزه با ساس می توانید از متخصصین سم پاشی منازل مشاوره رایگان بگیرید. قیمت سمپاشی منازل جهت دفع حشراتی مانند ساس بسته به متراژ و حجم آلودگی محیط متغیر می باشد. مطمئن باشید کیان پاک منصفانه ترین قیمت سمپاشی منازل برای دفع ساس را به شما پیشنهاد می دهد.

    سمپاشی موریانه :

    موریانه ها گروهی از حشرات سلولزخوار هستند که سیستم اجتماعی و طریق زندگی کردن آن ها شباهت قابل توجهی با مورچه ها و زنبورها دارد. موریانه ها با مورچه ها ارتباط نزدیکی ندارند ، ولی گاهی اوقات به آن ها مورچه های سفید هم گفته می شود.

    مطالعات فیلوژنتیکی نشان داده است که نزدیک ترین نسبت به موریانه ،سوسک ها هستند. به همین دلیل گاهی موریانه ها را در ردیف Dictyoptera قرار می دهند که شامل مانتیدها نیز می شود.

    از ۲۷۵۰ گونه موریانه حدود ۱۰ درصد آن ها به عنوان آفت شناخته شده است. بسیاری از این گونه های مضر باعث آسیب شدید می شوند و هزینه های زیادی را برای صاحبان منازل ایجاد می کنند. در چنین مواردی قیمت سمپاشی منازل برای دفع موریانه به نسبت هزینه های تخریبی این حشره غیر قابل مقایسه است.

    بزرگ ترین گونه موریانه ها دو نوع هستند: موریانه های زیر زمینی و موریانه های چوب خشک.

    موریانه زیرزمینی :

    این گونه از موریانه ها وابستگی شدیدی به رطوبت خاک دارند و معمولاً از طریق ستون های چوبی به کار برده شده در ساختمان ها به زیر سازه راه پیدا می کنند. رایج ترین روش از بین بردن موریانه زیر زمینی و کنترل آن ها به این صورت است که در اطراف ساختمان کانالی کم عمق را حفر کرده و سپس با غرقابی کردن کانال با سم موریانه و پوشاندن دوباره آن با خاک میسر می شود.

    سمپاشی برای موریانه در اطراف ترک ها و شکاف های فونداسیون نیز مفید هستند. توصیه اکید شرکت سمپاشی منازل این است که مکررا اطراف فونداسیون و شکاف و ترک های موجود بازرسی شوند. هنگامی که موریانه ها یک محل را آلوده می کنند ، طعمه موریانه ترکیبی از یک ماده سلولزی حاوی سم کیتین به کار می رود که توسط کارشناسان سم پاشی منازل تولید می شود و در کلونی موریانه ها به کار برده می شود و این طعمه ها توسط موریانه های سرباز به داخل کلونی برده می شود و به دیگران داده می شود و پس از تغذیه باعث از بین بردن موریانه های دیگر می شود.

    این راه یکی از روش های سم پاشی منازل بوده و برای مقابله با موریانه بسته به محل آلوده روش های زیادی توسط شرکت سمپاشی منازل به کار گرفته می شود. در خصوص قیمت سمپاشی منازل جهت از بین بردن موریانه به عواملی هم چون متراژ محل درگیر ، نوع موریانه و بالاخص محل مورد نظر که کلونی در آن تشکیل شده است دارد. در بیشتر مواقع کارشناسان با مراجعه به محل و بازرسی دقیق می توانند قیمت سمپاشی منازل برای موریانه را اعلام کنند.

    موریانه چوب خشک :

    موریانه های چوب خشک در چوب ها زندگی می کنند و از همان چوب محل زندگی خود تغذیه می کنند و به هیچ وجه به خاک حمله نمی کنند. از آن جا که محل زندگی مخفی دارند کنترل آن ها دشوار است. اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با موریانه چوب خشک ، شامل استفاده از چوب های فن آوری شده هنگام استفاده در ساخت و ساز و بالاخص استفاده از رنگ یا سایر پوشش های بادوام برای پوشش ترک ها در سطوح چوب است.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی حلزون و حلزون بی صدف

    بخور دادن چوب در کارخانه های مکانیزه موثرترین روش برای از بین بردن موریانه چوب خشک است. روش دیگر قرار دادن طعمه موریانه در سوراخ های کوچک بوجود آمده در چوب آلوده است. در مواقعی که این نوع موریانه به لوازم چوبی منازل رخنه کرده باشد با ارسال عکس های لوازم می توان قیمت سمپاشی منازل جهت این حشره را اعلام کرد.

    موش

    سمپاشی کنه :

    از حشراتی آزاردهنده که باعث مرگ انسان می شود کنه است. کنه ها در بهار و تابستان پیدایشان می شود. غیبت آن ها در پاییز و زمستان به این دلیل که به میزبان خود چسبیده اند و فصل تخمگذاری آنهاست ، معمولا خبری از آنها نیست.

    کنه‌ها نمی‌توانند بپرند یا پرواز کنند، اما اغلب از علف ها و درختچه ها بالا می‌روند تا به افراد یا حیواناتی که در حال قدم زدن هستند تماس برقرار کنند تا بتوانند خود را بچسبانند و از خون آن ها تغذیه کنند.

    کنه ها پتانسیل انتقال بیماری هایی مانند بیماری لایم را دارند. بیشتر بیماری های منتقله از طریق کنه نیاز به چسبیدن کنه به بدن میزبان و تغذیه چندین ساعته از بدن فرد دارد. گزش کنه اغلب در ابتدا بدون درد است و بیشتر مردم نمی دانند که گزیده شده اند، بنابراین بررسی خود و حیوان خانگی خود برای وجود کنه بلافاصله پس از قرار گرفتن در منطقه آلوده بسیار مهم است. گونه های زیادی از کنه ها در ایران و سراسر جهان وجود دارد، اما همه گونه های کنه بیماری را منتقل نمی کنند . اگر برای شناسایی کنه به کمک نیاز دارید، سعی کنید برای دریافت کمک و مشاوره رایگان با تیم شرکت سم پاشی منازل کیان پاک تماس بگیرید .

    عکس کنه

     

    نکات کنترلی جهت دفع کنه :

    • خود ، فرزندان و حیوانات خانگی خود را به طور منظم بررسی کنید و هر گونه کنه ای را که ممکن است پیدا کنید بردارید.
    • هنگامی که در خارج از منزل هستید سعی کنید از تماس با علف های بلند و درختچه هایی که ممکن است کنه ها را در خود جای داده باشند خودداری کنید.
    • کفش های جلو بسته و لباس های رنگ روشن بپوشید تا بتوانید کنه ها را روی لباس خود ببینید. پاچه شلوار را در جوراب فرو کنید تا از ورود کنه به داخل شلوار جلوگیری کنید.
    • استفاده از اسپری ضد کنه بر روی پوست و لباس در معرض حمله کنه را مطابق دستورالعمل روی اسپره انجام دهید. بسیاری از اسپری دفع حشرات در برابر کنه ها موثر هستند.
    • با جمع کردن به موقع برگ های خشک ، کوتاه کردن علف های بلند ، بوته ها از مناطقی که به طور مرتب در آن رفت و آمد می کنید ، وجود کنه ها را در محیط و حیاط خود کاهش دهید.
    • دور نگه داشتن حیوانات و جوندگان از حیاط خانه می تواند به کاهش تعداد کنه ها کمک کند.
    • اگر با این پیشنهادات به کنترل مطلوب دست پیدا نکردید می توانید از شرکت سم پاشی منازل کمک بگیرید . آن ها نحوه صحیح استفاده از آفت کش ها و سموم را می دانند.
    • حیوانات خانگی می توانند کنه ها را به خانه شما بیاورند. قبل از ورود حیوان خانگی از دامپزشک خود مشاوره بگیرید و گزینه های کنترل کنه برای حیوانات خانگی را از ایشان بیاموزید.

    تعهد شرکت سمپاشی کیان پاک به دوستی با محیط زیست است

    خلاص شدن از شر حشرات موذی اغلب مستلزم استفاده از مواد شیمیایی و سموم قوی است ، اما شرکت سمپاشی منازل می تواند از محصولات یا سموم مختلف با دوز مشخص که برای محیط زیست و سلامت انسان ها خطری نداشته باشد ، برای پایان دادن به نفوذ حشرات موذی استفاده کنند. البته این مهم را فراموش نخواهیم کرد که جهت کاهش قیمت سمپاشی منازل از هرگونه سم و آفت کش بدون استاندارد استفاده نکنیم.

    در واقع ، برخی از شرکت‌ها که بر هدف حفاظت از محیط زیست متمرکز هستند ، از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند و به جای آن از راه های طبیعی برای خلاص شدن از شر آفات استفاده می‌کنند.

    • شرکت‌های سنتی کنترل آفات :
       خدمات سنتی اغلب شامل آفت‌کش‌ها و سمومی است که حاوی مواد شیمیایی قوی مانند پیرترین و پیرتروئیدها هستند. این روش ها نسبت به برخی از روش های سازگار با محیط زیست می توانند تأثیر منفی بیشتری بر محیط زیست داشته باشند. سایر مواد شیمیایی رایج عبارتند از پیپرونیل بوتاکسید ، هیدرومتیلنون و فیپرونیل.
    • شرکت‌های کنترل آفات سبز :
      این شرکت ها در سم پاشی منازل از روش‌ها یا موادی استفاده می‌کند که برای از بین بردن آفات ، مهربان تر با محیط زیست هستند و موادی مانند مواد شیمیایی با غلظت کمتر یا محصولات طبیعی مانند اسید بوریک را استفاده می کنند.
    • شرکت‌های چندوجهی کنترل آفات :
      این شرکت ها زمانی که شدت حجوم و حمله حشرات موذی کم باشد از روش های سبز استفاده می کنند اما در زمانی که این گونه روش های سم پاشی منازل کارساز نباشند ، لزوما از روش های سنتی و سخت برای از بین بردن حشرات استفاده می کنند.

     قیمت سمپاشی منازل توسط شرکت سمپاشی چگونه محاسبه می شود؟

    برای صاحبان منازل مهم است که در مورد هزینه کنترل آفات و سم پاشی منازل و نحوه پرداخت و قیمت سمپاشی منازل تحقیق کنند. هنگام مقایسه ، گزینه های پرداخت و قیمت سمپاشی منازل برای هر شرکت را بررسی کنید.

    • هزینه خدمات یک باره :
      برخی از شرکت ها خدمات یک بار مصرف را برای مقابله با آفات و سم پاشی منازل ارائه می دهند. این به این معنی است که شرکت سمپاشی منازل ، حشره موجود در منزل را از بین می برند و تضمینی برای ماه های آتی نمی دهند.
    • خدمات و صورتحساب های منظم :
      برخی از شرکت های سم پاشی ، خدمات منظمی را برای پیشگیری و دفع آفات فصلی یا در طول سال ارائه می دهند. این طرح ها اغلب مقرون به صرفه تر از دریافت خدمات یکباره هستند.
    • طرح‌های صورت‌حساب سفارشی :
      برخی از بهترین شرکت‌های کنترل آفات بر اساس تاریخچه آفات، ویژگی‌های دارایی و بودجه مشتری، برنامه‌ای سفارشی برای کنترل طولانی‌ مدت آفات طراحی می‌کنند.

     در مورد شهرت شرکت سم پاشی منازل تحقیق کنید

    انجام تحقیقات در خصوص پیشینه و بررسی سوابق شرکت سمپاشی منازل قبل از استخدام بسیار مهم است. گزینه های زیادی به عنوان شرکت سمپاشی منازل وجود دارد ، اما همه آن ها کیفیت خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند.

    • سابقه اثبات شده :
      باید مطالعه کرد که شرکت سم پاشی منازل برای چه مدت زمانی در مقابله با هجوم حشرات موذی و از بین بردن آن ها موفق بوده است. بررسی های درست یک شرکت سمپاشی منازل نشان دهنده این است که آن ها با چه احتمالاتی کارایی دارند و می توان آن را یک شرکت ارزشمندی برای همکاری انتخاب کرد.
    • زمان در کسب و کار :
      بسیاری از شرکت های جدید کنترل آفات (به ویژه شرکت های دوستدار محیط زیست ) به اندازه شرکت های قدیمی امتحان خود را پس نداده اند و تجربه و شهرت و تعهدات آنها باید ثابت شود. این بدان معناست که صرف پول برای آنها برای خدمات کنترل آفات می تواند یک قمار باشد، زیرا موفقیت آن ها در حذف آفات به خوبی ثابت نشده است.
    • صلاحیت ها :
      تکنسین ها و متخصصان سم پاشی منازل باید کاملا آموزش دیده و دارای مجوز باشند. اگر یک حشره شناس خبره جزو لیست کارکنان شرکت سم پاشی منازل وجود داشته باشد ، معمولاً نشانه خوبی است.
    • نظرات:
      نظرات موجود در سایت و شبکه های اجتماعی را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا مشتریان شرکت راضی هستند یا خیر!

    به دنبال نظراتی در مورد ضمانت نامه ، زمان بندی ، نتایج ، صورت حساب و ارائه قیمت سمپاشی منازل مناسب و این قبیل مسائل باشید. کسب‌ و کار و شرکت سم پاشی منازل ی را انتخاب کنید که نظرات و پاسخ‌های قوی به بازخوردهای منفی مشتریان داشته باشد.

    سمپاشی منازل

    نحوه انتخاب سموم خاص برای سم پاشی منازل

    یک شرکت سم پاشی منازل که معتبر باشد همواره باید به این فکر باشد که کدام آفت کش برای سم پاشی منازل شما و نوع حشره شما مناسب خواهد بود و آن را انتخاب کند. شرکت دفع حشرات موذی بایستی بصورت واقع بینانه از سمومی برای سمپاشی منازل استفاده کند که در طولانی مدت کارساز باشد. در برخی از منازل ، با تشخیص صحیح نوع و میزان بکارگیری سموم ، استفاده از کمترین درجه از سموم و آفت کش ها ، محیط را پاکسازی خواهد کرد و ساکنین را از شر حضور آن حشره آسوده می کند. این نکته را مورد توجه قرار دهید که استفاده مکرر از سموم ، از خود آفات خطرناک‌تر باشند. اقدامات پیشگیرانه کنترل آفات را همواره در نظر داشته باشید.

    بخوانید!
    هزینه سم پاشی به چه عواملی بستگی دارد ؟

    شناسایی دقیق آفات و سموم موردنیاز برای سم پاشی منازل

    شناسایی دقیق سموم قبل از استفاده در سمپاشی منازل و محیط اهمیت بسیار زیادی دارد. همواره باید نقاط مختلف خانه را بررسی کرده و با یک شرکت سم پاشی منازل مشورت کنید.

    با کمک گرفتن از یک متخصص در شرکت سمپاشی منازل می‌توانید بررسی‌های لازم را انجام دهید. بعد از بررسی ، بهترین شیوه برای سم پاشی منازل برای خانه‌ی شما اتخاذ خواهد شد. این شیوه باید توسط کادر متخصص روی منزل پیاده‌سازی شده و سپس خانه در اختیار شما قرار گیرد.

    خدمات شناسایی و بازرسی منزل برای سم پاشی منازل ، یک کار تخصصی و بسیار حساس است. چنین تخصصی را می‌توانید از شرکت سمپاشی کیان پاک درخواست کنید. می‌توانید از جایگزین های سموم نیز استفاده کنید. کنترل و دفع آفات توسط هر شرکت سمپاشی منازل باید همراه با دریافت مجوز از وزارت بهداشت و علوم پزشکی باشد و کادر متخصص نیز بایستی آموزش لازم را دیده باشند.

    سموم مختلف و تاثیر آن ها در دفع آفات

    سموم موجود در بازار جهت دفع حشرات موذی تاثیر متفاوتی روی حشرات خاص دارند ، بعضی از حشرات در مقابل این سموم مقاومت خواهند کرد. در صورت استفاده از سموم اشتباه ، ممکن است باعث قوی‌تر شدن یا تجمیع آفات در منزل شویم.

    در مواقعی که خودتان دست به کار می شوید و اقدام به سمپاشی منازل خود می کنید ،حداقل از سمومی استفاده کنید که برای مصارف خانگی هستند که تاثیرات مخرب کمتری روی سیستم ایمنی بدن خواهند داشت. همه‌ی سموم برای دفع آفات مصارف خانگی ندارند و گاها در کشاورزی استفاده می شوند و استفاده آنها در سمپاشی منازل می تواند مضر باشد و استفاده‌ی نادرست آنها می‌تواند آسیب‌زا باشد.

    سمپاشی ایمن

    هنگام استفاده از سموم دفع آفات ، کارشناسان شرکت سمپاشی منازل ، معمولا نکات خاصی را رعایت خواهند کرد. این افراد سموم دفع آفات را از مراکز معتبر تهیه کرده و به‌ اندازه مورد نیاز و مشخص شده در پروژه‌های سمپاشی منازل از آن سموم استفاده می‌کنند. توجه به میزان سم مورد استفاده در سم پاشی منازل اهمیت زیادی دارد. دستورالعمل های خاصی برای هر ماده‌ سمی وجود دارد که سازنده به آن ها اشاره می‌کند شما به‌عنوان مشتری باید چنین مواردی را مطالعه کنید.

    سم پاشی منازل

    توجه به این نکات دقیق به شما کمک می‌کند که از مضرات آن آگاه شوید. آگاهی کامل در خصوص ، میزان دوری شما از محل سمپاشی ، نکات بهداشتی قبل و بعد از سمپاشی منازل از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت استفاده بیش از حد از ماده‌ سمی در سم پاشی منازل نکات ایمنی نقض خواهند شد و این کار به سلامتی ساکنین آسیب می رساند.

    توجه داشته باشید اکثر سموم پایه شیمیایی دارند و هنگام استفاده از آنها در سم پاشی منازل ، مستلزم تخلیه منزل و دوری از محل سمپاشی شده است ، تا آسیبی به ساکنین وارد نشود. پس در خصوص آگهی هایی با مضمون ” سمپاشی منازل بدون تخلیه منزل ” بسیار مراقب باشید و تحقیق کنید.

    واکنش شیمیایی سموم و ترکیب خطرناک آن ها

    شما نباید سموم را با هم مخلوط کنید ، در مواقعی که بدون اطلاع و آگاهی این کار انجام می شود ، یک واکنش شیمیایی غیرمنتظره رخ خواهد داد و می‌تواند بسیار خطرناک باشد. رعایت این نکات و چگونگی ترکیب سموم ، توسط کارشناسان شرکت سمپاشی منازل به شدت رعایت می شود. همواره باید سموم دفع آفات را در ظروف اختصاصی خودشان مورد استفاده قرار دهید.

    شما با توجه به چنین نکاتی می‌توانید رعایت شدن آن ها را توسط شرکت‌های سمپاشی بررسی کنید. سموم دفع آفات باید در ظروفی با درب محکم نگهداری شوند. کودکان نباید به این مواد شیمیایی و سمی نزدیک شده و همواره سموم را در ارتفاع و محل هایی خارج از دسترس کودکان نگهداری کنید ، می‌توانید از گاراژهای محبوس برای این منظور استفاده کنید.

    متخصصین سمپاشی منازل نحوه صحیح استفاده از سموم را می دانند. آن ها در هنگام سمپاشی منازل از لباس های محافظ ، طبق دستورالعمل سازنده سموم استفاده می‌کنند. کادر سمپاشی و متخصصین سم پاشی منازل ، می‌دانند که هنگام استفاده از سموم در سمپاشی منازل ، باید از خوردن ، آشامیدن و مصرف سیگار امتناع کنند. شستن مداوم دست ها بعد از عملیات و هنگام سمپاشی منازل توصیه شده است.

    توصیه متخصصین شرکت کیان پاک هنگام سم پاشی منازل

    هنگام استفاده از سموم دفع حشرات در منازل ، باید به چند نکته‌ی مهم توجه داشته باشیم.

    قفس پرندگان و آکواریوم ماهی را پوشانده یا آن ها را بردارید. بسیاری از سموم برای پرندگان و ماهی ها مضر و کشنده هستند.

    سایر حیوانات خانگی را قبل از سم پاشی منازل جا به جا کنید و به یک محیط امن منتقل کنید.

    غذا و لوازم پخت و پز خود را از محیط منزل خارج کنید ، می‌توانید به‌ جای این کار ، از نایلون برای ایجاد پوشش روی آن ها استفاده کنید و صندلی‌های آشپزخانه و وسایلی که هنگام سم پاشی منازل در محیط وجود داشته اند را قبل از استفاده کاملا تمیز کنید.

    سمپاشی نقاط مختلف خانه

    پرسنل شرکت سمپاشی منازل کیان پاک از سموم مختلف روی مناطق خاص منازل استفاده می‌کنند که قابل لمس توسط اعضای خانواده است. در دوره‌ی سمپاشی منازل از دست زدن به چنین سطوحی خودداری کنید. مبلمان و کابینت های آشپزخانه از این دست سطوح هستند. شرکت‌های سمپاشی منازل از یک‌ سری سموم و اسپری‌ها صرفا برای مناطق دور از دسترس استفاده می‌کنند.

    آن دسته از سموم دفع آفات که خطرات کمتری دارند ، برای حشراتی هم چون مگس و پشه استفاده می‌شود. بعد از استفاده از این موارد ، سعی کنید پنجره را باز گذاشته و امکان تهویه را فراهم کنید.

    در مواردی که برای ازبین بردن موجودات موذی مانند موش احتیاج به طعمه گذاری است. در چنین مواقعی لزومی به تخلیه منزل نیست ولی باید توجه داشت که این طعمه ها از دسترس اطفال به دور باشد.

    هرچند طعمه گذاری هم جزو سمپاشی منازل محسوب می شود ولی نیاز به خارج کردن حیوانات خانگی نمی باشد اما لازم است که توجه داشته باشید که این حیوانات از این طعمه ها استفاده نکنند.

    در هنگام طعمه گذاری بقایای مواد غذایی یا ضایعات آن ها را حتما پاک کرده و اجازه‌ی تجمع حشرات را ندهید. بدین ترتیب، جانوران موذی صرفا به طعمه‌ها کشیده خواهند شد. این بدان معنی است که شما به طعمه‌های کمتری برای سم پاشی منازل نیاز خواهید داشت.

    قیمت سمپاشی منازل

    سمپاشی منازل با متدهای روز دنیا

    همانطور که می‌دانید موجودات در طول حیات خود به تکامل می‌رسند. چنین موضوعی در طول قرن ها و سال‌ها زندگی روی کره زمین روی داده است. حشرات و موجودات موذی نیز چنین شرایطی دارند و برای نابودی آن ها روش های مختلف وجود دارد.

    حشرات می‌توانند در برابر برخی سموم و روش های نابودی و دفع حشرات ، از خود مقاومت نشان دهند. در چنین شرایطی علم روز دنیا وارد عمل شده و دانشمندان سموم جدیدی را کشف می‌کنند.

    شرکت های سمپاشی منازل موظف هستند که با رعایت نکات استاندارد ، عملیات سمپاشی را انجام دهند. سازمان بهداشت جهانی سموم مجاز را در سایت خود قرار داده و ترکیبات آنها را اعلام می‌کند.

    قیمت سمپاشی منازل با توجه به نوع آفات

    قیمت سمپاشی منازل می‌تواند بر حسب عوامل مختلف متفاوت باشد. برحسب موجودات مختلفی که در خانه شناسایی می‌شود ، سمپاشی می‌تواند دارای مراحلی باشد که این مراحل بر قیمت سمپاشی منازل تاثیر مستقیم می گذارد.

    هرکدام از حشرات ، سموم خاص خودشان را نیاز دارند و گاهی اوقات سمپاشی باید مرحله به مرحله باشد. ساس‌ تختخوابی ، سوسک ، مورچه ، زنبور و مواردی از این دست ، هرکدام روش های مختلفی برای سمپاشی نیاز دارند.

    شرکت های سم پاشی منازل بر حسب مراحل مورد نیاز جهت سمپاشی یا سموم مورد نیاز می توانند قیمت سمپاشی منازل را اعلام نمایند. نوع حشره موجود در محیط عامل بسیار موثر در تعیین قیمت سمپاشی منازل است به این دلیل که بابت نابودی هر حشره ای سم مورد نیاز ، متفاوت است.

    در مواردی که صاحبان منازل ، اقدام به سمپاشی غیر اصولی با استفاده از سموم غیر استاندارد کرده باشد این کار باعث مقاومت حشرات نسبت به سموم می شود. از این رو قطعا قیمت سمپاشی منازل با افزایش چشم گیری روبرو خواهد بود زیرا برای از بین بردن حشرات مقاوم شده در برابر سموم احتیاج به سم با دوز بالاتر یا در مواردی استفاده از مقدار بیشتر سم توصیه می شود.

    نکته قابل تذکر در استعلام قیمت سمپاشی منازل این است که در استعلام های گرفته شده این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت مورد نظر که عملیات سم پاشی را به عهده می گیرد حتما مجوزهای لازم را داشته باشد.

    افرادی که مجوز فعالیت نداشته باشند به دلیل اینکه تعهدی نسبت به کیفیت کار ندارند جهت کاهش قیمت سمپاشی منازل اقدام به تهیه سموم غیر استاندارد می نمایند.

    این کار در درجه اول باعث صدمه زدن به سلامت ساکنین منزل می شود ، در مرحله بعدی گاها این سموم اثر بخشی لازم را نداشته و تجدید عملیات سمپاشی منازل جهت دفع حشرات موذی را لازم دارد که با پرداخت دوباره هزینه خدمات سمپاشی ، هزینه سمپاشی منازل بالاتر از نرخ پیشنهادی از طرف شرکت های دارای مجوز می باشد.

    شرکت کیان پاک به‌صورت تخصصی ، نسبت به سمپاشی اختصاصی هرکدام از این شرایط ، اقدام می‌کند. در ابتدا بهتر است که با پرسنل مجرب شرکت تماس حاصل کرده و اجازه‌ی بررسی محیط را صادر کنید.

    بعد از بررسی‌های صورت گرفته ، مراتب جهت سمپاشی و پاک سازی محیط به شما اطلاع داده خواهد شد. کادر متخصص این اطلاعات را در اختیار مشتری نیز خواهند گذاشت.

    در پایان این نکته را متذکر می شویم که قیمت سمپاشی منازل یک کمینه و بیشینه خاصی دارد و نمی تواند تفاوت فاحشی با شرکت های دیگر داشته باشد. پس در انتخاب شرکت سمپاشی منازل در کنار پیشنهاد قیمت سمپاشی منصافانه ، تعهد و تجربه پرسنل شرکت سم پاشی منازل را جزو موارد مهم خود قرار دهید.

    در آخر هرگاه در منازل خود گرفتار حشره خاص شدید از انجام هرگونه عملیات هیجانی خودداری کنید و با نزدیک ترین شعبه از شرکت کیان پاک تماس بگیرید و با یک مشاوره تخصصی بهترین تصمیم را بگیرید.

    آیا بعد از سمپاشی منزل ، بایستی منزل را ترک کرد؟

    در صورتیکه سمپاشی بصورت پاشش سم مایع صورت گرفته باشد، بدلیل اینکه سموم مایع پایه شیمیایی دارند جهت حفظ سلامتی ساکنین باید منزل تخلیه شود

    کیان پاک بعد از انجام عملیات سمپاشی ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد
    .
    بهترین زمان برای سمپاشی چه زمانی است؟

    با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و محیا بودن شرایط برای تکثیر در منازل شهری و محدود بودن فضا ، در هر ساعت از شبانه روز می توان حشرات را از بین برد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    بدون دیدگاه
    ارسال دیدگاه

    09906281481