ضدعفونی منازل

طعمه گذاری موش یا سمپاشی موش
  • کیان پاک، معتبر ترین شرکت ضدعفونی اماکن در تهران با استفاده از خدمات ضدعفونی محل کار ، باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه ها و ضدعفونی منازل و دیگر اماکن عمومی با بهترین مواد ضدعفونی برای ویروس کرونا در تهران جزء بهترین شرکت ضدعفونی اماکن در تهران می باشد.

    برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ضدعفونی مقاله زیر را مطالعه کنید.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    منشا بیماری کرونا

    ویروس کرونا ، ویروس خطرناکی است که از شهر ووهان چین شروع شده و هزارن نفر را در سراسر چین به خود درگیر کرده است و شهر ووهان و برخی شهرهای دیگر چین قرنطینه شدند.

    منشا این بیماری هنوز مشخص نمی باشد. البته منشا اصلی ویروس کرونا را غذای یک رستوران در ووهان چین به نام سوپ خفاش می ‌دانند. ویروس کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها می باشند که خفاش‌ها، خوک‌ها و پستانداران کوچک را آلوده می‌کنند.

    توجه کنید که قدم اول برای مقابله با شیوع ویروس کرونا این است که آرامش داشته باشید. سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و بهداشت فردی را رعایت کنید. در این مقاله ضدعفونی منازل توسط شرکت ضدعفونی اماکن جهت پیشگیری از ویروس کرونا را شرح داده ایم.

    چه مکان هایی نیاز به ضدعفونی برای ویروس کرونا دارند؟

    تمامی مکان های عمومی که رفت و آمد در آنجا انجام میگیرد مستعد این هستند که ویروس کرونا در آنجا منتشر شود. شما برای راحتی خیال خود و مشتریان و ارباب رجوع خود می توانید با استفاده از خدمات ضدعفونی منازل و محل کار که توسط شرکت ضدعفونی اماکن  کیان پاک ارائه می شود استفاده کنید.

    اماکنی از قبیل:

    • کارخانجات
    • ادارات
    • دفاتر کار
    • آرایشگاه ها
    • باشگاه ها و اماکن ورزشی
    • و …

    خدمات ضدعفونی در مجموعه ورزشی بانوان

     

    ضدعفونی منازل و نحوه ضدعفونی

    شرکت ضدعفونی اماکن (کیان پاک) در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمهیداتی برای نیروهای شرکت در نظر گرفته است. شرکت کیان پاک، جهت ضدعفونی منازل شما راهکارهایی را در نظر گرفته و آماده خدمات رسانی به شما می باشد. نیروهای متخصص شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک تمام نکات ایمنی در مورد بیماری کرونا و نحوه ضدعفونی منازل را رعایت می کنند . در صورت مشاهده هرگونه نشانه و یا علائم بیماری در این نیروها بلافاصله نسبت به توقف آن اعزام نیرو اقدام خواهد کرد.

    تمامی نیروهای شرکت ضدعفونی برای ویروس کرونا ، قبل از شروع عملیات نظافت ، دستان خودشان را به طور کامل برای ویروس کرونا ضدعفونی می کنند. از ماسک و دستکش استفاده می کنند. متخصصان شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک ، در هنگام نظافت از مواد ضدعفونی برای ویروس کرونا ، برای ضدعفونی منازل استفاده می کنند . تمام وسایلی که با آن ها کار کرده اند از جمله دستمال ، مایع ، ظروف مواد شوینده و .. را مجددا ضدعفونی می کنند.

    علائم و نشانه های ویروس کرونا چیست؟

    ضدعفونی برای ویروس کرونا

     

    خدمات ضدعفونی اماکن برای آرایشگاه ها

    با استفاده از خدمات شرکت خدمات ضدعفونی در اماکن عمومی ، شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک می تواند در اسرع وقت با حضور متخصصین خاطر شما و مشتریانتان را بابت انتقال ویروس کرونا راحت کند.

    متاسفانه انتقال ویروس کرونا در آرایشگاه ها به راحتی انجام میگیرد. ولی به راحتی می توان با خدمات ضدعفونی اماکن کیان پاک از انتقال این بیماری مهلک جلوگیری کرد.

    توصیه این خدمات ضدعفونی در زمانی لازم است که فردی در محیط کار و آرایشگاه شما دچار کرونا شده باشد. اما در شرایط عادی کارکنان آرایشگاه بایستی شرایط ایوزوله بودن محیط را محیا کنند. برای این کار لوازم و وسایل آرایشگاه را بایستی مرتبا ضدعفونی برای ویروس کرونا کنند.

    بخوانید!
    شرکت ضدعفونی کرونا کیان پاک پیام آور سلامت و مبارزه با کرونا

    بطوریکه در هربار استفاده از لوازم و وسایل ، بصورت مکرر ضدعفونی شوند. محیط آرایشگاه و صندلیهای انتظار آن می توانند در تکثیر این ویروس سهم زیادی داشته باشند.

    توصیه شرکت ضدعفونی اماکن ، ضدعفونی با اتانول ۷۰ درصد توسط پرسنل آرایشگاه است. این ضدعفونی محیط پی در پی و پس از خروج هر مشتری باید انجام شود. پرسنل آرایشگاه از ضدعفونی منازل خود غافل نشوند. شاید در مراجعه به منزل بدون اینکه آگاهی داشته باشید باعث انتقال ویروس به منزل خود باشید. لباس های آرایشگری را در محل آرایشگاه تعویض نمایید و به هیچ وجه با لباسهای آرایشگاه به منزل مراجعه نکنید.

    راههای انتقال ویروس کرونا

    عطسه و سرفه از مهمترین وشایع ترین روش های انتقال ویروس کرونا می باشد.همچنین ویروس کرونا از طریق ارتباط مایع و مخاط بیمار انتقال می یابد. از آنجا که ویروس کرونا از نظر وزنی سنگین است بر روی اجسام می نشنید . لازم است که مهمترین راه انتقال یعنی دهان را دائما ضدعفونی کرده و دستان خودتان را به صورت مرتب جهت ضدعفونی برای ویروس کرونا بشوئید.

    این روزها دغدغه افراد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. مسئله‌ای که ترس از این ویروس را بالا برده ، سرعت انتقال و شیوع آن است. ویروس کرونا از ویروس‌های مقاومی است که طول عمر بالایی دارد. طبق نتایج تحقیقات ویروس کرونا به مدت تقریباً ۹ روز روی انواع سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی و … ماندگار است.

    اما یکی از مسائل مهم برای مقابله با ویروس کرونا و هر ویروس مقاوم دیگر ضدعفونی منزل و محیط کار است. کار ضدعفونی منازل توسط شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک انجام میگیرد.

    شرکت ضدعفونی اماکن - ضدعفونی منازل

    ضدعفونی کرونا در باشگاه های ورزشی

    باشگاه ها و اماکن ورزشی از دیگر اماکن پرتردد می باشند. شرکت ضدعفونی اماکن سعی بر این دارد که شما ، مشتریان خود را حفظ نموده و از طرفی مشتریان شما بتوانند با خیال راحت به فعالیت های ورزشی خود بپردازند. شرکت خدمات ضدعفونی برای ویروس کرونا کیان پاک علاوه بر خدمات ضدعفونی منازل با استفاده از پکیج خدمات ضدعفونی به یاری شما می آید. باشگاه ها و اماکن ورزشی راه های انتقال ویروس کرونا را با از بین بردن اصل ویروس کرونا می بندد.

    شرکت کیان پاک چه خدماتی را برای ار بین بردن ویروس کرونا ارائه می کند؟

    همه ما در روز برای انجام امورات روزانه و کارهای مختلف مثل مراجعه به محل کار ، خرید روزانه ، مراجعه به ادارات و… به بیرون از خانه می رویم.

    در شرایطی مثل الان که ویروس کرونا به شدت شیوع پیدا کرده باید بعد از برگشت به خانه بلافاصله لوازم و وسایل خود را ضدعفونی برای ویروس کرونا کنیم. مواد غذایی که از سوپرمارکت و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری می‌کنید در معرض آلودگی و میکروب قرار دارد ، بعد از خرید بسته‌های مواد غذایی مثل ماکارونی ، بطری شیر ، رب گوجه و … را با یک دستمال آغشته به مواد ضدعفونی ، تمیز کنید و بعد در یخچال و کابینت قرار دهید. میوه و سبزیجات را نیز قبل از قرار دادن در یخچال شسته و بوسیله مواد ضدعفونی کنید ، محیط سرد و تاریک یخچال و فریزر محل خوبی برای ماندگاری ویروس کرونا است.

    بخوانید!
    شرکت ضدعفونی کننده منازل مجری مبارزه با کرونا | کیان پاک

    خدمات ضدعفونی

    قسمت هایی از منزل که توسط شرکت ضدعفونی اماکن پاکسازی می گردد

    در زمان انجام خدمات ضدعفونی منازل با توجه به تجربه متخصصین ضدعفونی منازل مکان هایی از منزل که ضدعفونی برای ویروس کرونا می شوند به شرح ذیل می باشند.

    ۱.حمام و سرویس بهداشتی محل مناسبی برای تجمع باکتری می باشند و باید ضدعفونی برای ویروس کرونا شوند. روشویی دستشویی ، توالت فرنگی در تماس مستقیم با افراد هستند. بنابراین باید تمیز شوند و جزو کارهای ضدعفونی منازل باشند.

    پس به نیروهای نظافتی که به منزل شما می آیند باید در ضدعفونی منازل ، اول ضدعفونی کردن حمام و سرویس بهداشتی و ضدعفونی کردن دیوار و کاشی‌ها ، سقف ، کف ، سینک دستشویی ، پرده حمام ، فن تهویه و سردوش به این نیروها یادآور شوید.

    ۲. تمیز و ضدعفونی کردن دستگیره‌های در ، پنجره ، کمد و کلیدهای برق نرده پله ها ، شیر آب ، دستگیره یخچال و فریزر و… که در تماس با افراد است و امکان آلوده شدن آنها به ویروس کرونا بالا است.

    ۳.انواع سطوح خانه و آشپزخانه ، ریموت کنترل های لوازم الکترونیکی منزل ، تلفن ، تلویزیون ، میزها و مبل که در ارتباط زیاد با دست هستند باید تمیز و ضد عفونی شوند.

    ۴.ضدعفونی کردن اسکاچ و اسفنج های ظرفشویی زیرا اسفنج ها در صورت آلوده بودن، میکروب ها را به همه افراد خانه منتقل می کنند.

    ۵.دسته کلید ، کیبورد کامپیوتر ، هندزفری و گوشی‌های تلفن همراه و… حتما باید با محلول ۷۰ درصد الکل ضدعفونی شوند.

    ۶.ملحفه‌ ها ، روتختی ، روبالشی‌ها ، حوله‌های دستشویی و حمام باید توسط شرکت ضدعفونی کرونا پاک گردد.

    ۷.اسباب‌ بازی‌های بچه‌ها

    مراحل ضدعفونی منازل

    درب و پنجره‌ها را در هنگام ضدعفونی منازل توسط شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک به مدت چند دقیقه باز بگذارید. تا هوای آلوده و میکروبی از فضا خارج شده و هوای تمیز و تازه جایگزین شود. یکی از راه های تولید و تکثیر انواع ویروس و میکروب در فضاهای بسته ، عدم جریان هوای پاک و تمیز است.

    نیروهای متخصص شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک برای ضدعفونی منازل از مواد شوینده آنتی باکتریال استفاده می کنند . این مواد قابلیت از بین بردن ویروس‌ها ، پاک کردن جرم‌ها و میکروب‌ها را دارند و  علاوه بر خاصیت شویند‌گی ، ضدعفونی برای ویروس کرونا نیز هستند.

    در آخر این نکته را یادآوری می شویم که نکاتی که در بالا گفته شد بخشی از مواردی بود که به منظور ضدعفونی منازل و از بین بردن ویروس‌ها و میکروب زدایی باید انجام دهید.

    چه بهتر که این کار حساس و طاقت فرسا را به شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک سپرده تا با نیروهای کارآزموده و باتجربه به طور صحیح به میکروب ‌زدایی پرداخته و هرآنچه که برای از بین بردن باکتری‌ها لازم می باشد را انجام دهند.

    توصیه شرکت خدمات ضدعفونی کیان پاک به شما این است که با رعایت بهداشت فردی از ورود این بیماری به بدن خودداری کنید. تا حد امکان محیط منزل و محیط کار خود را ضدعفونی برای ویروس کرونا کنید. جهت استفاده از خدمات ضدعفونی منازل و محل کار نیازمند یک ضدعفونی و پاکسازی حرفه ای می باشد که شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک در جهت ضدعفونی کردن این محیط ها اقدامات لازم را برای شما انجام می دهد و همینطور نکات بهداشتی را به شما آموزش می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481