شرکت ضدعفونی کننده منازل مجری مبارزه با کرونا | کیان پاک

ضدعفونی کرونا
  • در مورد ویروس جدید کرونا، نکات زیادی برای آموختن وجود دارد. براساس آن‌چیزی که ما هم‌اکنون در مورد کووید-۱۹ (COVID-19) می‌دانیم، شیوع این ویروس از فردی به فرد دیگر ، معمولا در تماس نزدیک حدود ۱.۵ متری اتفاق می‌افتد. این انتقال از طریق قطرات تنفسی روی می‌دهد. دراین مقاله نقش شرکت ضدعفونی کننده و شرکت مبارزه با کرونا را بررسی میکنیم. شرکت ضدعفونی می تواند به وسیله  مواد ضدعفونی استاندارد سازمان بهداشت جهانی کمک شایانی به کنترل ویروس کرونا داشته باشد.این شرکت مقابله با کرونا با دستگاههای حرفه ای اقدام به پاشش مواد ضدعفونی به تمام سطوح می کند.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    مطالعات اخیر نشان می‌دهد که افراد مبتلا به کرونا ویروس ، حتی در صورت نداشتن علائم بیماری نیز می‌توانند ناقل این ویروس باشند. انتقال ویروس کرونا از طریق قطرات تنفسی ، بسیار بیشتر از اشیا و سطوحی مانند دستگیره‌های در ، میز ، صفحه کلید، اسباب‌ بازی‌ها و غیره اتفاق می‌افتد.

    شواهد موجود نشان می‌دهد که ویروس کرونا ممکن است ساعت‌ها تا روزها روی سطوح مختلف زنده بمانند. تمیز کردن سطوح و به‌دنبال آن ، ضدعفونی چنین سطوحی ، بهترین اقدام برای پیشگیری از ابتلا سایر افراد به کووید ۱۹ و سایر بیماری‌های تنفسی ویروسی در خانه‌ها و محیط‌های اجتماعی است.

    یکی از وظایف شرکت مبارزه با کرونا ، اینگونه آموزش هاست. شرکت ضدعفونی کننده علاوه بر اینکه یک شرکت مبارزه با کرونا است ، وظیفه آگاه سازی مردم نسبت به روشهای شیوع بیماری را دارد.

    از آن جهت بایستی با تهیه مقالاتی نقش خود را به عنوان یک شرکت مقابله با کرونا ایفا کند. رعایت کردن این نکات برای جلوگیری از بروز کرونا در کودکان مناسب خواهد بود.

    تکثیر ویروس و روش کار شرکت مقابله با کرونا

    هنوز مشخص نیست که هوای داخل اتاقی که توسط فرد مبتلا به ویروس آلوده شده است ، تا چه مدت به‌طور بالقوه عفونی باقی می‌ماند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد بستن اتاق‌ها یا مناطقی که قبل از آن توسط افراد بیمار استفاده نمی‌شده‌اند، باید عواملی را رعایت کرد.

    این عوامل که توسط شرکت ضدعفونی کننده بدرستی انجام میشود عبارتند از:

    اندازه‌ی اتاق و طراحی سیستم‌های تهویه از جمله دبی که همان تغییر هوا در ساعات مشخص است توسط شرکت مقابله با کرونا در نظر گرفته شود. توجه به محل تاسیسات و منافذ خروجی نیز اهمیت دارد، چرا که می‌توانیم از ورود هوای آلوده به ویروس به سایر اتاق‌های خانه جلوگیری کنیم.

    شرکت مبارزه با کرونا می تواند متخصصین ضدعفونی کردن را اعزام کند تا علاوه بر ضدعفونی محل این موارد و شناسایی ها را برای شما انجام دهد. برای شروع عملیات ضدعفونی که توسط شرکت ضدعفونی کننده انجام می شود  اتخاذ تدابیری برای بهبود تهویه در ناحیه مورد نظر یا اتاقی که شخص مریض در آن بوده یا مشکوک به بیماری کرونا ویروس است. این شرکت مقابله با کرونا می تواند در کوتاهترین زمان انتقال قطرات تنفسی از طریق هوا را کاهش دهد.

    شرکت ضدعفونی کننده

     

    هدف از انتخاب شرکت ضدعفونی کننده

    راهنمایی که شرکت ضدعفونی کننده برای شما در نظر گرفته ‌است شامل موارد زیراست. شرکت ضدعفونی کننده در مورد تمیزکردن و ضدعفونی کردن بوسیله مواد ضدعفونی خانواده ها  پیشنهاداتی دارد. پیشنهادات درخصوص خانوارهایی است که ابتلای آن‌ها به کرونا ویروس اثبات شده است و همچنین خانواده هایی که ممکن است به‌ شدت در معرض آن باشند.

    هدف شرکت ضدعفونی کننده درواقع محدود کردن بقای ویروس در محیط است . در صورت در دسترس بودن اطلاعات اضافی ، شرکت ضدعفونی کننده سعی خواهد کرد که توصیه‌های به‌روزتری را در اختیار شما قرار دهد.

    کرونا در جهان جان افراد بسیار زیادی را گرفته است و با رعایت کردن نکات ساده می‌توانیم تا حد زیادی این بیماری را کنترل کنیم که برای پیشگیری از این بیماری استفاده از مشاوره های یک شرکت مقابله با کرونا بی ثمر نیست.

    کرونا در آمریکا بیش از کشورهای دیگر قربانی داشته است و در صدر رتبه جهانی قرار داشت. اما با توزیع به موقع واکسن توانست ویروس کرونا را مهار کند و جمعیت زیادی را واکسیناسیون کند.

    این دستورالعمل‌ها روی محیط‌های خانگی کاربرد دارد و عموم نیز می‌توانید از آن استفاده کنند. تمیزکردن به از بین بردن میکروب‌ها ، آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها از سطوح اطلاق می‌شود. این میکروب‌ها در واقع نابود نمی‌شوند ، اما با از بین بردن آن ها ، تعدادشان کاهش پیدا کرده و خطر ابتلا به عفونت نیز کاهش پیدا می‌کند.

    از جمله روشهای تمیزکردن که شرکت مقابله با کرونا استفاده می کند ، تمیزکاری با موادضدعفونی است. برای ضدعفونی کردن می‌توانیم از مواد ضدعفونی شیمیایی مانند ضدعفونی کننده‌های ثبت شده در سازمان EPA استفاده کنیم .

    این مواد ضدعفونی برای از بین بردن میکروب از سطوح کاربرد دارند. این فرایند و استفاده از مواد ضدعفونی لزوما سطح کثیف را تمیز یا میکروب‌ها را نابود نمی‌کند. اما با از بین بردن میکروبهای موجود در یک سطح پس از تمیزکاری ، می‌توانید خطر گسترش عفونت را تا حد زیادی کاهش دهیم.

    توصیه‌های کلی برای ضدعفونی کرونا در منازل توسط شرکت مبارزه با کرونا

    اعضای یک جامعه و یا شرکت مبارزه با کرونا می‌توانند ضدعفونی را معمولا از سطوحی آغاز کنند که بیشتر مورد لمس واقع می‌شود . طرز کار و استفاده از مواد ضدعفونی توسط یک شرکت مقابله با کرونا به نسبت مردم عادی بسیار متفاوت است.

    می‌توانیم به میزها ، دستگیره در ، کلیدهای روشنایی ، توالت‌ها ، شیر آب ، سینک‌ها و وسایل الکترونیکی اشاره کنیم. بهتر است که هنگام تمیزکاری به مسائل ایمنی توجه کرده و این کار را با شیوه‌های صحیح توصیه شده از طرف شرکت مقابله با کرونا انجام دهید.

    از این نکات می‌توانیم به استفاده از دستکش و اطمینان از تهویه مناسب هنگام استفاده از محصول اشاره کنیم. یقینا رعایت کردن موارد توصیه شده از طرف شرکت مبارزه با کرونا بسیار مهم خواهد بود.

    بخوانید!
    ارائه بهترین خدمات ضدعفونی توسط شرکت خدمات ضدعفونی کیان پاک

    برای محصولات الکترونیکی ، حتما دستورالعمل‌های سازنده را برای همه‌ی محصولات دنبال کرده و به شیوه‌ای صحیح و ایمن ، ضدعفونی کرونا از این سطوح را دنبال کنید. شرکت مبارزه با کرونا کیان پاک اقدام به چاپ و توزیع این دستورالعملها در بین مشترکین خود کرده است. استفاده از پوشش‌های قابل پاکسازی برای وسایل الکترونیکی را همواره درنظر داشته باشید.

    توصیه‌های شرکت ضدعفونی کننده برای منازلی که فردی به ویروس مبتلا است

    در این زمینه شما حتما باید خانواده‌ی خود را در مورد علائم ویروس کرونا آگاه‌سازی کنید. نکات لازمی را  که شرکت مقابله با کرونا به شما پیشنهاد می دهد مطالعه کنید. همچنین درصورت ابتلا با یک شرکت مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع این ویروس در تماس باشید. سطوحی که اعضای خانواده به‌ صورت مشترک آن را لمس می‌کنند و محل رفت و آمد بسیاری است را تمیز و ضدعفونی کنید.

    شرکت مقابله با کرونا

    به‌عنوان مثال می‌توانیم به میزها ، صندلی‌های دارای پایه محکم ، دکمه‌های در ، کلیدهای روشنایی ، تلفن ، تبلت ، صفحه نمایش لمسی ، کنترل از راه دور ، صفحه کلید ، دستگیره‌ها ، توالت و سینک اشاره کنیم.

    یکی از پیشنهادات شرکت مبارزه با کرونا در خصوص اتاق خواب فرد بیمار است. اتاق خواب یا حمامی که به فرد بیمار اختصاص داده شده است ، دفعات تمیزکاری را تا حد مورد نیاز افزاش دهید .

    از دیگر پیشنهادات شرکت مبارزه با کرونا نحوه تماس با فرد بیمار است. توصیه اکید شرکت مقابله با کرونادر خصوص افراد بیمار این است که  از تماس غیرضروری با فرد بیمار جلوگیری کنید. تا آن جا که ممکن است ، یک فرد بیمار باید در یک اتاق خاص و به‌دور از سایر افراد خانه ، همراه با مراقبت‌های بهداشتی در قرنطینه حضور داشته باشد.

    شرکت مقابله با کرونا درخصوص تامین وسایل فرد بیمار براین عقیده است که فقط یکنفر از اعضای خانواده با فرد بیمار برخورد داشته باشد. این موارد لزوما شامل دستمال ، دستمال کاغذی ، پاک کننده‌ها و مواد ضدعفونی کننده‌های ثبت شده و استاندارد هستند.

    اگر حمام جداگانه‌ای برای فرد بیمار در دسترس نیست ، حمام باید پس از هر بار استفاده توسط شخص بیمار به وسیله مواد ضدعفونی تمیز  شود. اگر چنین امکانی وجود ندارد ، باید پس از استفاده‌ی فرد بیمار از حمام ، طبق توصیه شرکت مبارزه با کرونا سطوحی که بیشتر لمس شده‌اند ، تا زمانی که این کار ممکن باشد، صبر کند و اجازه‌ی استفاده‌ی فرد دیگری از حمام را ندهد. اعضای خانواده باید هنگام تعامل با افراد مشکوک به بیمار کووید-۱۹ و اتاق و حمام جدای آ‌نها ، نکات بهداشتی را با شدت بیشتری پیروی کنند.

    نحوه‌ی تمیزکاری و ضد عفونی کرونا بوسیله مواد ضدعفونی

    سطوح سخت

    برای مبارزه باکرونا و ضدعفونی کردن سطوح از دستکش یک‌بار مصرف استفاده کنید. پس از هر بار تمیز کردن ، دستکش‌ها را باید به دور بیندازید. در صورت استفاده از دستکش‌های قابل استفاده مجدد ، آنها را تنها برای تمیزکردن و ضد عفونی از سطوح در نظر بگیرید. برای اهداف دیگری از این دستکش‌ها استفاده نکنید. برای تمیز کردن و استفاده از مواد ضدعفونی، از دستورالعمل‌های سازنده پیروی کنید. دستانتان را بلافاصله پس از برداشتن دسکتش پاک کنید.

    شرکت مبارزه با کرونا - مواد ضدعفونی

    اگر سطوحی کثیف است ، باید قبل از ضدعفونی کردن ، با استفاده از مواد شوینده یا آب و صابون تمیز شوند. سعی کنید حتما برچسب مواد ضدعفونی را مطالعه کرده و غلظت مناسب و روش استفاده از مواد ضدعفونی را همواره در نظر بگیرید. زمان تماس و نکات ایمنی در حین استفاده از این مواد همواره باید مدنظر شما باشد. در صورت مناسب بودن سطوح ، می‌توانید از محلول‌های سفیدکننده خانگی رقیق نیز استفاده کنید. محلول سفید کننده خانگی که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد ، در صورت رقیق بودن ، در برابر ویروس‌های کرونا موثر خواهد بود.

    مواد ضدعفونی

    می‌توانید از سفیدکننده‌های حاوی ۵/۲۵ الی ۸.۲۵ درصد هیپوکلرید سدیم نیز استفاده کنید. اگر درصد این مواد در محدوده‌ی گفته شده نیست یا مشخص نشده است ، از محلول‌های سفید کننده استفاده نکنید. برای اطمینان از حداقل زمان تماس یک دقیقه‌ای ، دستورالعمل سازنده را برای استفاده از محصول مطالعه کنید.

    در حین و بعد از استفاده باید از تهویه مناسب اتاق اطمینان حاصل کنید. تاریخ انقضای مواد را بررسی کرده و سپس مبادرت به استفاده از آن کنید.

    سفید کننده‌های خانگی را با آمونیاک یا هر پاک کننده دیگری مخلوط نکنید ، چنین کاری باعث ایجاد بخارهایی می‌شود که ممکن است تنفس آن‌ها بسیار خطرناک باشند. همین موارد را می‌توانید هنگام استفاده از ضدعفونی کننده ادارات یا ضدعفونی کننده بیمارستان نیز در نظر داشته باشید.

    خودتان نیز می‌توانید محلول سفید کننده را با مخطوط کردن این مواد آماده کنید:

    ابتدا ۵ قاشق غذاخوری (۱/۳ فنجان) محلول حاوی ۵.۲۵ الی ۸.۲۵ درصد سفید کننده در هر گالن آب با دمای اتاق یا ۴ قاشث چای خوری سفید کننده ۵.۲۵ الی ۸.۲۵ درصد را به‌ازای هر یک چهارم آب با دمای اتاق، می‌تواند تا ۲۴ ساعت برای ضد عفونی کرونا از روی سطح بسیار مناسب باشد.

    بهترین مواد ضدعفونی

    توصیه اکید شرکت مقابله با کرونا این است که از مواد ضدعفونی ثبت شده برای هر سطوح استفاده کنید. برچسب‌هایی که روی مواد ضدعفونی وجود دارد را مطالعه کنید.

    این برچسب ها حاوی دستورالعمل‌هایی برای استفاده‌ی ایمن و موثر از آن‌ها است . با مطالعه برچسب ها اقدامات احتیاطی لازم که باید هنگام استفاده به آنها توجه کنید نیز آورده شده است. اگر راهنمای تولید کننده در دسترس شما قرار ندارد اقدامی دیگر انجام دهید.

    استفاده از دستمال مرطوب یا اسپری حاوی الکل برای ضدعفونی کردن صفحه‌های لمسی را همواره در نظر داشته باشید. برای جلوگیری از جمع شدن مایعات ، باید سطح موردنظر را کاملا خشک کرده باشید.

    بخوانید!
    سمپاشی کرونا

    بهترین مواد ضدعفونی که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است اتانول۷۰درصد می باشد. بهترین مواد ضدعفونی که شرکت مقابله با کرونا کیان پاک از آن استفاده می کند ، ترکیب اتانول ۷۰درصد وگلایکل می باشد.

    توجه داشته باشید در مواد ضدعفونی دست ، گیلیسیرین بابت نرمی دست اضافه میشود . توجه داشته باشید بهترین نوع ضدعفونی توسط یک شرکت ضدعفونی کننده می تواند انجام شود.

    این شرکت مبارزه با کرونا می تواند با تجربه ای که از ضدعفونی منازل و نحوه صحیح استفاده از مواد ضدعفونی دارد ، فرد مبتلا را راهنمایی اصولی نماید و مشکل ضدعفونی منزل را یرطرف نماید.

    سطوح نرم

    برای سطح نرم همانند کف فرش ، موکت و درپوش ، ابتدا آلودگی‌هایی که قابل مشاهده هستند را از بین ببرید. سپس با تمیز کننده و مواد ضدعفونی مناسب ، این سطوح را تمیز کنید.

    پس از این کار ، مطابق با دستورالعمل سازنده ، این سطوح را به‌طور مناسب شستشو داده یا در صورت امکان ، وسایل را با آب گرم کاملا بشویید. در غیر اینصورت ، می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که برای برای ضدعفونی وسایل نرم مناسب هستند و تائیدیه‌های بهداشتی را نیز دریافت کرده‌اند.

    وسایل الکترونیکی

    برای ضدعفونی وسایل الکترونیکی راه حل مناسبی وجود دارد. وسایلی مانند تلفن‌های همراه ، تبلت‌ها ، صفحه‌های لمسی ، ریموت کنترل و صفحه کلید ، در صورت وجود آلودگی ، ابتدا آن را برطرف کنید.

    برای همه‌ی محصولات می‌توانید دستورالعمل سازنده را برای تمیزکاری و ضدعفونی کردن چنین سطوحی دنبال کنید. استفاده از مواد ضدعفونی جهت وسایل الکترونیکی با حساسیت خاصی باید انجام شود. استفاده از پوشش‌های قابل پاک‌سازی برای وسایل الکترونیکی نیز نکته بسیار مهمی است.

    اگر راهنمای سازنده را برای این منظور ندارید این مطلب را بخوانید.

    استفاده از دستمال مرطوب یا اسپری حاوی الکل برای ضدعفونی کردن صفحه‌های لمسی را در نظر داشته باشید.برای جلوگیری از جمع شدن مایعات ، سطوح را باید کاملا خشک کنید.

    استفاده از مواد ضدعفونی کننده سطوح همواره باید با رعایت نکات ایمنی باشد تا آسیبی به وسایل الکترونیکی وارد نکنند.

    ضد عفونی کرونا برای ملحفه، لباس و سایر مواردی که در ماشین لباس‌شویی قرار می‌گیرند

    هنگام دست زدن به لباس‌های کثیفی که فرد بیمار از آن استفاده کرده است ، می‌توانید از دستکش یک‌بار مصرف استفاده کنید . پس از هربار استفاده دستکش  را دور بریزید. در صورت استفاده از دستکش‌های قابل استفاده مجدد، آن‌ها را تنها برای تمیزکاری و ضدعفونی کردن سطوح بیماری کووید-۱۹ اختصاص دهید . نباید از این دستکش ها برای مصارف دیگر خانگی استفاده شود.

    شرکت ضدعفونی

    دستانتان را بلافاصله پس از برداشتن دستکش پاک کنید. استفاده از مواد ضدعفونی کننده کف نیز می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. ژل ضدعفونی کننده دست هنگام نبود امکان شستشوی دست می‌تواند کارساز باشد. اگر هنگام دست زدن به لباس‌های کثیف، از دستکش استفاده نمی‌کنید ، حتما دستان‌تان را بشویید . برای  لباس ها ، از ضدعفونی کننده لباس استفاده کنید.

    در صورت امکان ، لباس‌های شسته شده کثیف را تکان ندهید. با این کار احتمال پراکنده شدن ویروس از طریق هوا به حداقل خواهد میرسد. مطابق دستورالعمل سازنده ، موارد گفته شده را به‌طور مناسب شستشو داده و در صورت امکان ، وسایل را با آب گرم بشویید.

    لباس های شسته شده‌ی فرد بیمار را می‌توانید با وسایل دیگری شستشو دهید. لباس های چرم را طبق راهنمای گفته شده برای سطوح ، تمیز و ضدعفونی کنید. در صورت امکان ، از یک پوششی که یکبار مصرف بوده و قابل دور انداختن و شستشو باشد استفاده کنید.

    بهداشت دست و سایر اقدامات پیشگیرانه از کرونا

    اعضای خانه باید مرتب دست‌های خود را شستشو دهند. استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست می‌تواند در این زمینه کارساز باشد. این مورد مخصوصا بلافاصله بعد از درآوردن دستکش و پس از تماس با یک فرد بیمار الزامی خواهد بود.

    شستشوی دست‌ها با آب و صابون و حتما باید به‌مدت حداقل ۲۰ ثانیه باشد. توصیه ای که شرکت مقابله با کرونا دارد این است که اگر آب و صابون در دسترس ندارید و دست‌ها به وضوح کثیف نیستند، می‌توانید از یک مواد ضدعفونی کننده الکلی که حداقل دارای ۷۰ درصد الکل است، استفاده کنید.

    اگر دستان‌ شما به وضوح کثیف شده است، حتما باید همیشه از آب و صابون برای شستشو استفاده کنید. اعضای خانه باید اقدامات پیشگیرنه عادی را  رعایت کنند. هنگام کار در خانه و از جمله بهداشت توصیه شده برای دست و اجتناب از لمس چشم ، بینی یا دهان با دست‌های نشسته را انجام دهند.

    زمانهایی که شما حتما باید دستان خود را تمیز کنید ، عبارت‌ است از:

    بعد از صرفه ، عطسه یا خارش بینی ، بعد از استفاده از سرویس بهداشتی ، قبل از خوردن یا تهیه غذا ، پس از تماس با حیوانات یا حیوانات خانگی ، قبل و بعد از مراقبت از شخص دیگری که به کمک دیگری نیاز دارد، مانند کودک.

    ملاحضات دیگر

    فرد بیمار باید در صورت امکان در اتاق خودش غذا بخورد. دستان خود را پس از دست زدن به وسایل غذای دست دوم تمیز کنید. در صورت امکان یک سطح زباله اختصاصی برای فرد بیمار در نظر بگیرید. هنگام برداشتن کیسه‌های زباله ، دست زدن به آن‌ها و دور انداختن آن ، از دستکش استفاده کنید. پس از دست زدن یا دور انداختن سطح زباله ، دست‌های خود را کامل بشویید. در صورت امکان می‌توانید از اداره بهداشت محلی مشاوره بگیرید و یا با یک شرکت ضدعفونی کننده (کیان پاک) در مورد دفع زباله‌های فرد بیمار ، مشاوره بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بدون دیدگاه
    ارسال دیدگاه

    09906281481