نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران | کیان پاک

شرکت نظافت منزل - شرکت نظافت راه پله
  • نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران از خدماتی است که اغلب افراد انتظار دارند به موقع ، باکیفیت مطلوب و با دستمزد و هزینه مشخص و بدون هیچ توقع اضافه ای انجام پذیرد. نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران از خدماتی است که شرکت خدماتی شرق تهران کیان پاک  ارائه می دهد و این انتظار افراد را برآورده می سازد. نظافت منزل و محل زندگی از قدیم ، مورد توجه بوده است و تمامی افراد برای تمیزی و نظافت هرچه بیشتر خانه و محیط اطراف خود تلاش می کنند. نظافت منزل در شرق تهران از جمله کارهایی است که با گسترش آپارتمان نشینی در کنار زندگی پرمشغله امروزی در بین ساکنین منطقه شرق تهران ، نیاز محسوسی را ایجاد نموده است. یک خانه تمیز نه تنها از منظر زیبایی شناختی اهمیت دارد ، بلکه برای سلامتی کلی اعضای ساکن آن نیز مهم است. اکثر خانم ها تمایل دارند نظافت منزل خود را به صورت دوره ای و منظم به افراد قابل اعتماد و با تجربه مانند نظافتچی شرق تهران و شرکت نظافتی شرق تهران که معتبر باشد بسپارند تا نیاز نباشد هر دفعه به آن ها توضیح بدهند که چه قسمت هایی از منزل را به چه صورت باید تمیز کنند.

    تاریخچه نظافت منزل در شرق تهران

    ایرانیان از قدیم به نظافت منزل اهمیت ویژه ای می دادند. در زمان برگزاری جشن ها ، اعیاد ، مناسبت های ملی ، باستانی و مذهبی نیز شاهد تمیزی و نظافت منازل و شهر بوده ایم. آثار مثبت آن نیز در زندگی و روحیه افراد کاملا مشهود بود. زنان خانه دار در گذشته بسیار هنرمندانه با کمترین امکانات به نظافت منازل خود می پرداختند.

    بدون وجود امکاناتی نظیر آب لوله کشی ، آب گرم و یا سرد ، بدون وجود تهویه مناسب منازل و نبود امکانات کافی جهت نظافت و گردگیری ، همیشه از عهده اداره کارهای نظافتی منازل بخوبی بر می آمدند.

    امروزه وجود وسایل برقی مانند ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و سایر ابزارهای نظافتی که به کمک خانم های خانه دار آمده است ، کار نظافت را به مراتب برایشان آسان نموده است.

    بسیاری از مشکلات روحی روانی و بحران های عاطفی که این روزها افراد به آن دچار هستند ، با نظافت اصولی بخوبی می توان کنترل و یا درمان نمود.

    شرکت خدماتی شرق تهران

     

    شرکت نظافتی شرق تهران بهتر است یا نظافتچی شخصی؟

    خانواده های زیادی وجود دارند که از قدیم یک نفر را می شناسند و برای نظافت منزل شرق تهران هر دو هفته یا هر ماه به خانه آن ها می آید و کارهای نظافتی آن ها را انجام می دهد. برای بسیاری از این خانواده ها ، این نظافتچی شرق تهران قابل اعتمادتر و در دسترس تر بوده و نیازی نمی بینند که به یک شرکت خدماتی شرق تهران مراجعه کنند.

    مزایای استفاده از نظافتچی شرق تهران شخصی :

    • نظافتچی شرق تهران که بصورت شخصی فعالیت دارد مورد اعتمادتر است تا جایی که در بسیاری موارد صاحب خانه کلید خانه را به او می دهد.
    • طرفین با اخلاق یکدیگر آشنایی دارند و نظافتچی حرفی نمی زند که باعث دل خوری خانم خانه شود.
    • نظافتچی شرق تهران با تمام محیط خانه و همینطور حساسیت های صاحبخانه برای نظافت بهتر به مرور آشنا می گردد و نیازی نیست که مدام توضیح داده شود.

    مزایای استفاده از شرکت خدماتی شرق تهران :

    • اگر نظافتچی شرق تهران اعزامی از شرکت خدماتی شرق تهران ، کار خود را به درستی انجام ندهد می توان به شرکت نظافتی شرق تهران شکایت کرد تا برای دفعات بعد شخص دیگری را برای نظافت منزل و انجام امور بفرستد. اما نظافتچی شرق تهران آشنای خانوادگی را به این راحتی نمی توان عوض کرد و به دلیل رودبایستی نمی توان امر و نهی زیاد داشت.
    • نیرویی که از طرف شرکت خدماتی شرق تهران می آید ، به دلیل آنکه می داند که باید عملکرد خوبی داشته باشد تا امتیاز خوبی بگیرد تلاش بیشتری می کند. اما نظافتچی شرق تهران که به صورت شخصی فعالیت دارد ، این را می داند که هر مدل هم کار کند ، دفعه بعد هم خودش می آید و نگرانی از بابت عوض شدن ندارد.
    • یک شرکت نظافتی شرق تهران قوانینی دارد که اجازه نمی دهد نظافتچی شرق تهران مبلغی را تحت عنوان عیدی یا کمک از صاحب خانه درخواست کنند. اما نظافتچی شرق تهران شخصی با توجه به رابطه عاطفی که طی ماه ها و سال ها با اعضای خانواده برقرار کرده است معمولا آن ها را در جریان جزییات زندگی خود قرار می دهد. در نتیجه به مناسبت های مختلف انتظار کمک ، عیدی و قرض دارد.

    خدمات نظافت منزل شرق تهران چه خدماتی را شامل می شود؟

    • گردگیری و جارو برقی
    • شستشو و نظافت دیوارها
    • شستشوی سرامیک و کف پوش خانه
    • شستشو و نظافت سرویس های بهداشتی و حمام
    • تمیز کردن درها و پنجره ها
    • نظافت اتاق پذیرایی و اتاق خواب
    • شستن و اتو کردن لباس ها
    • شستشوی ظروف
    • تمیزکردن یخچال و فریزر
    • تمیزکردن گاز و هود و داخل کابینت ها
    • مرتب کردن قفسه کمدها

    نظافت راه پله شرق تهران - شرکت نظافتی شرق تهران

     

    چه عواملی در هزینه نظافت منزل شرق تهران تاثیر گذار است؟

    نظافت منزل شرق تهران از معدود شغل هایی است که در آن استفاده از خدمه خانم به آقا برتری دارد و اتفاقا دستمزد نیروهای خدماتی خانم نیز بالاتر از نیروهای خدماتی آقا است.

    بنابراین ، اینکه شما برای نظافت منزل شرق تهران بخواهید نظافتچی خانم اعزامی از طرف شرکت نظافتی شرق تهران داشته باشید یا نظافتچی آقا و یا اینکه چند بار در طول هفته یا ماه نیاز به نیروی نظافتچی شرق تهران داشته باشید همه از عوامل تاثیر گذار در قیمت نظافت منزل شرق تهران می باشد.

    تجربه نشان داده اگر برای کارهای نظیر شستشوی دیوار ، تمیز کردن پنجره ها ، شستشوی حمام و سرویس های بهداشتی ، جابجایی اثاثیه منزل و نظافت راه پله شرق تهران و نظافت مشاعات شرق تهران با توجه به سخت بودن کاری که وجود دارد از نظافتچی آقا استفاده کنید نتیجه بهتری را شاهد خواهید بود و حتما این گزینش و انتخاب نیرو را به اپراتور شرکت نظافتی شرق تهران اطلاع دهید.

    برای شستشو و جابه جایی ظروف ، گردگیری ، جارو برقی و تی کشیدن کف ، اتو و چیدمان لباس داخل کمدها و در کل کلیه کارهای سبک و ظریف نیز ، نظافتچی خانم درخواست دهید.

    بخوانید!
    اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی

    همچنین متراژ خانه و تعداد اتاق ها و دوره های زمانی نظافت منزل نیز در هزینه نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران تاثیر دارد.
    معمولا سرویس های نظافت منزل شرق تهران از پایه ۴ ساعت شروع شده و نهایتا تا ۱۰ ساعت کاری در طول روز محاسبه می شوند. در صورتی که نظافت منزل شرق تهران بیشتر از ۴ ساعت طول بکشد نیز معمولا ساعت های مازاد با نرخ کمتری محاسبه می گردد.

    نکات مهم برای نظافت منزل شرق تهران توسط شرکت خدماتی شرق تهران

    ۱- تمیز کردن کفپوش های منزل نقش مهمی در تغییر چشمگیر منزل خواهند داشت. برای شروع نظافتِ کفپوش و سرامیک ، ابتدا باید سطح خشک با دستمال و یا جاروبرقی از گردو خاک تمیز شده ، سپس با استفاده از جرم گیرهای صنعتی و یا شوینده های دست ساز مانند آب ، صابون ، سرکه و الکل به نظافت کف اتاق ها پرداخت ، بعد از شستشو اجازه دهید کف اتاق کاملا خشک شود.

    ۲- بهتر است در نظافت منزل شرق تهران که توسط شرکت خدماتی شرق تهران انجام می شود ، برای تمیزی درب و پنجره هایی که بصورت فلت و با ارتفاع زیاد هستند ، از غلطک های مخصوص استفاده شود تا جاهایی که دسترسی دشوار است به آسانی تمیز گردد.

    ۳- توصیه شرکت نظافتی شرق تهران برای تمیزی ماکروویو بدون نیاز به شوینده های مخصوص ، باید از محلول های حاوی سرکه و آب برای تمیزی سریع سطح استیل آن استفاده کرد. با این روش می توان جرم و لک های سخت شده را به راحتی پاک کرد.

    ۴- هربار پس از استفاده از وان و سرویس بهداشتی سعی کنید همه سطوح را با شوینده تمیز کنید. زیرا رسوب آب و کف های ناشی از شوینده ها وارد سرامیک و کاشی ها می شود. در نظافت سرویس بهداشتی و حمام از سری خدمات نظافت منزل شرق تهران ، باید خروجی های آب کاملا تمیز شوند و آشغال ها در سطل زباله ریخته شوند. از موارد مهمی که در تمیزی حمام باید مورد توجه قرار داد تمیزی و نظافت دیوارها است. گاهی رسوباتی که در فضای حمام پخش می شوند ، در قسمت هایی از کاشی ها مشاهده می شوند. مواد شوینده و سفید کننده و لکه بر مانند وایتکس ، ترکیبات پیچیده شیمیایی و خطرناکی دارند. از آنجا که این محلول ها برای جرم گیری خاصیت اسیدی دارند سعی کنید در مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند ، هوای تازه و تهویه مناسب وجود داشته باشد. در غیر این صورت حتما به ریه ها ، پوست ، مو ، چشم ها و سلامتیتان صدمه های جبران ناپذیری را وارد خواهید کرد.

    ۵- با مواد شیمیایی سنگین می توانید اجاق گاز را تمیز کنید. محلول های مخصوص جرم گیری با گذشت اندک زمانی، به راحتی جرم های موجود در سطوح شیشه ای، لعابی و استیل اجاق گاز را از بین می برد. دقت داشته باشید هیچ جرمی را بدون زمینه سازی اولیه جهت رفع آن با ضربه و قدرت زیاد پاک نکنید. تمیز کردن روزانه و مرتب اجاق گاز باعث می شود همیشه تمیز بوده و دیگر اثری از لک ها و یا رسوب غذاهای ریخته شده نخواهد بود. سر شعله ها و دستگیره های اجاق گاز نیز چربی ها و لکه های زیادی به خود می گیرد که می توان با خیساندن در محلول های سنتی و دست ساز به راحتی تمیز کرد.

    ۶- شستشو و نظافت پردها نیز در خدمات نظافت منزل شرق تهران مهم می باشد. پرده ها دید زیادی در منازل دارند. غبار ، گرد و خاک موجود در سطح آن ها باید گرفته شده و در صورت وجود لک ، با پارچه و محلول های لکه بر آنرا تمیز نمود. در صورتی که غبار و گردو خاک را برای مدت زیادی گرفته نشده باشد، باید حتما پرده ها شسته شود. به کار بردن مواد شوینده مخصوص ، شستن اصولی ، آبگیری و اتو زدن پرده ها کار تخصصی است که باعث حفظ عمر پارچه و تمیزی چشمگیر آن ها می شود.

    ۷- شستشوی ملحفه و پارچه های اتاق خواب مانند ملحفه ، روکش متکا ، لحاف و روتختی از مواردی هستند که باکتری ، میکروب های ناشی از عرق بدن و محیطی که در آن استفاده شده است را به خود جذب می کنند. با تشخیص تغییر رنگ پارچه بر اثر کثیفی یا بوی نامطبوع حتما اقدام به شستشوی آن ها نمایید. این پارچه ها در تماس مستقیم با پوست و بدن بوده و به راحتی می توانند سلامتیتان را تحت تاثیر قرار دهند.

    ۸- زمانیکه قسمت کوچکی از فرش لک شده باشد ، می توانید با استفاده از تهیه محلولی حاوی یک پیمانه شامپو فرش و آب ولرم به همراه اسفنج مخصوص فرش را تمیز نمود. همین امر برای تمیز کردن مبلمان نیز می تواند استفاده شود. پس از تمیزی صبر کنید تا محل مورد نظر کاملا خشک شود. شرکت نظافتی شرق تهران توصیه می کند که از راه رفتن در روی فرش تمیز شده یا نشستن بر روی مبل لکه گیری شده پرهیز کنید.

    با رعایت اصولی که شرکت خدماتی شرق تهران به آن ها اشاره کرد می توانید بصورت روزانه یا هفتگی ، محیط اطراف زندگی تان را بررسی و تمیز نمایید. با این کار دیگر نیازی به پاکسازی ، شستشو و تغییرات طولانی و طاقت فرسا نیست.

    اگر امکان تمیزی روزانه را ندارید و شاغل هستید ، ممکن است در طی روز در محل کارتان باشید و شب ها وقتی برای نظافت منزلتان نداشته باشید ، در این صورت می توانید از شرکت خدماتی شرق تهران با سابقه و معتبر مانند کیان پاک استفاده کنید تا عملیات نظافت منزل شرق تهران و نظافت مشاعات شرق تهران را توسط این شرکت نظافتی شرق تهران به خوبی انجام دهند. این شرکت خدماتی شرق تهران در راستای رضایت مشتری همواره بهترین خدمات را ارائه می دهد.

    شرکت کیان پاک از سال ۱۳۸۹ در این منظقه تهران توانسته خدمات متنوعی را به عنوان شرکت نظافتی شرق تهران به همشهریان این منطقه ارائه کند.

    بخوانید!
    نظافت شرکت جمهوری | شرکت خدماتی جمهوری | نظافتچی جمهوری

    ساکنین منطقه برای رزرو هر سرویسی می توانند با شماره ۳۳۸۳۲۱۷۱ این شرکت نظافتی شرق تهران تماس بگیرند.

     

    نظافت منزل شرق تهران - نظافتچی شرق تهران

    نکات مهم نظافت توسط نظافتچی شرق تهران

    نظافت راه پله شرق تهران و مشاعات مجتمع مسکونی ، از مهم‌ترین امور نظافتی می باشد و باید زمان خاصی را برای نظافت و تمیز کردن آن اختصاص داد. زیرا با ورود افراد به مجتمع مسکونی ، اولین جایی که بسیار جلب توجه می‌کند و می‎تواند در ذهن و روحیه افراد بسیار تاثیر بگذارد ، راه پله و دیواره‌های ساختمان است. بسیاری از نقاط مشاعات ساختمان در حین نظافت از قلم افتاده و کثیف باقی می‌مانند.

    بهتر است قبل از شروع کار نظافت راه پله شرق تهران توسط نظافتچی شرق تهران اعزامی از طرف شرکت نظافتی شرق تهران است ، لیست کارها را نوشته و به نیروها دهیم تا در حین نظافت ، هیچ کدام از قسمت های ساختمان را فراموش نکنند.

    نکات لازم در زمان نوشت لیست کارهای نظافت راه پله شرق تهران

    ۱- از نظافت راه پله شرق تهران شروع کنید ، بدون شک کف راه پله ‌ها کثیف ‌ترین محل در ساختمان هستند ، جارو و تی کشیدن آن ها را در اولویت لیست قرار دهید. مورد بعدی نظافت نرده‌ها ، دیواره‌های کنار راه پله و کلید و پریز می باشد ، این قسمت‌ها به خاطر لمس دست ها و کشیده شدن انگشت روی آن ها چرب و سیاه به نظر می رسند. با گذاشتن آن ها در لیست کار نظافتچی شرق تهران که شرکت خدماتی شرق تهران اعزام کرده ، رنگ روشن و تمیز را به آن ها برگردانید.

    ۲- مورد بعدی کناره های دیوار و سقف است که ممکن است در طی هفته‌ ها و ماه‌ ها ، بسیار کثیف شده باشد. تمیزی لامپ های موجود در راه پله از موارد دیگر در لیست نظافت راه پله شرق تهران می باشد که نظافتچی شرق تهران باید انجام شود . نظافت چراغ راه پله را نیز در اولویت لیست بگذارید ، نشستن گرد و غبار روی حباب چراغ ، نور را کدر می‌کند. بعد از شستشو و تمیز کردن دیواره‌های راه پله ها ، اگر در راه پله پنجره‌ای دارید ، نظافت آن را نیز در لیست نظافت راه پله شرق تهران که توسط نظافتچی شرق تهران انجام می شود قرار دهید.

    ۳-  تمیز کردن شیشه های راه پله مهم می باشد ، اثرات انگشت و لکه‌های دیگر باید از روی آن پاک شوند. جای اثر انگشت و لکه ‌های گوناگون روی شیشه ها باعث زشت شدن ساختمان می باشد، پس این گزینه را هم وارد لیست نظافت مشاعات شرق تهران کنید.

    ۴- نظافت درب ورودی راه پله را فراموش نکنید و تمیز کردن آن با یک دستمال مرطوب را در لیست نظافت مشاعات شرق تهران قرار دهید.

    ۵- حال از بخش مربوط به نظافت مشاعات شرق تهران که بگذریم باید مشاعات دیگر ساختمان را در نظر بگیرید و نظافت بخش بیرونی ، حیاط و پارکینگ را در لیست شرکت خدماتی شرق تهران قرار دهید. ابتدا باید کف پارکینگ و حیاط از زباله های بزرگ و کوچک و قابل دید تمیز شود. سپس با استفاده از آب فشار قوی لکه های باقی مانده از باران و گل پاک شود.

    ۶- اگر در ساختمان خود آسانسور دارید ، نظافت درب بیرونی و داخلی آن نیز مهم است. تمیزی کابین داخلی آسانسور ، آینه و دیواره‌های داخلی نیز در زیبا و شیک نشان دادن ساختمان بسیار مهم هستند. پس آن ها را هم به لیست نظافت مشاعات شرق تهران وارد کنید.

    ۷- نظافت دیواره‌های سنگی حیاط ، آلاچیق و حاشیه‌های کنار باغچه نباید فراموش شود و آن را نیز در لیست نظافت راه پله شرق تهران قرار دهید.

    ۸- درب ورودی مجتمع اولین چیزی است که به چشم افراد مختلف می‌خورد ، پس این نقطه را نیز وارد لیست نظافتی شرکت نظافتی شرق تهران خود کنید. محوطه‌ بیرونی ساختمان را هم به لیست نظافت مشاعات شرق تهران اضافه کنید و در آخر این لیست را در اختیار نیروهای نظافتی قرار دهید.

    سخن پایانی

    نظافت منزل شرق تهران و نظافت مشاعات شرق تهران از کارهای خدماتی مهم شرکت نظافتی شرق تهران کیان پاک می باشد که نیروهای آن دارای تجربه و تخصص های زیادی هستند.

    مسلما کسی که  تخصص کافی ندارد ، وقتی اقدام به کار نظافت می‌کند ، هیچ وقت نمی‌تواند مانند فردی که هر روز با این حرفه سروکار دارد ، به امر نظافت و پاکیزگی منزل بپردازد.

    مراقبت از منزل و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل خانه از موضوعات مهمی است که در زمان انتخاب نظافتچی باید توجه ویژه ای به آن گردد. شرکت خدماتی شرق تهران کیان پاک یکی از معتبرترین شرکت های خدماتی نظافتی در تهران است.

    کیان پاک با اعزام نظافتچی های حرفه ای و متخصص برای انجام خدمات نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران متعهد می گردد که کارهای نظافت را به خوبی انجام دهد.

    نیروهای متخصص نظافت منزل شرق تهران در شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک به صورت کامل با مواد شوینده و پاک کننده و نیز روش های اصولی استفاده از آن ها آشنایی دارند و از آسیب رساندن به خانه و وسایل آن در هنگام نظافت جلوگیری می‌کنند. از این رو ، در خدمات نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران  شما می توانید از کیفیت خدمات و آقا یا خانم بودن نظافتچی اطمینان داشته باشید.

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و … را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    سفارش نظافت مشاعات و راه پله

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481