نظافت منزل مطهری توسط شرکت نظافتی مطهری کیان پاک

  • فهرست مطالب

    شرکت کیان پاک به عنوان یک شرکت نظافتی مطهری می تواند خدمات نظافت منزل مطهری ، نظافت مشاعات مطهری ، نظافت شرکت مطهری و نظافت راه پله مطهری را با اعزام نیروی ماهر و آموزش دیده به عنوان نظافتچی مطهری انجام دهد.

    نظافت منزل و نظافت مشاعات یا نظافت دفترکار هر کدام روش های مربوط به خودشان را دارند و از این رو نیروی اعزامی برای هرکدام از این موارد آموزش های لازم را دریافت می کنند.

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷

     

    نظافت منزل مطهری

    چرا باید امور نظافت خود را به شرکت نظافتی مطهری بسپارید؟

    از آنجا که تمیز کردن منزل ، راه پله و مشاعات ساختمان ها نیاز به صرف زمان و انرژی فراوان دارد و از آنجا که افراد عادی هیچ گاه نمی توانند همچون نیروهای متخصص خدماتی ، امر نظافت را به سرانجام برسانند.

    ما پیشنهاد می کنیم که انجام نظافت منزل و محل کار خود را به شرکت های خدماتی معتبر بسپارید .

    نتایج استفاده از افراد نا آگاه در زمینه خدمات منزل و همچنین کار کردن با شرکت نظافتی مطهری نا آشنا و غیر معتبر ممکن است صدمات زیادی را به شما وارد کند.

    شرکت نظافتی مطهری کیان پاک با استفاده از نیروهای متخصص و زبده خدماتی، بهترین خدمات نظافت منزل مطهری و نظافت شرکت مطهری و همچنین نظافت مشاعات مطهری را به شما عزیزان عرضه می کند.

    نظافت شرکت مطهری

    نظافتچی مطهری چه خدماتی را در نظافت منزل تخت طاووس ارائه می کند؟

    پرسنل خدماتی خانم یا آقا از نظر دقت انجام کار و همچنین تخصص و تجربه در امر نظافت منزل مطهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. ولی همان طور که می دانید نظافتچی مطهری با جنسیت زن به علت ظریف و دقیق بودن نظافت داخلی منزل را می توانند بهتر از نظافتچی مطهری آقا  انجام دهند. به این علت که با ظرافت وسایل داخل منزل یا شرکت آشنایی کامل دارند.

    ولی در مواردی مثل نظافت راه پله یا نظافت مشاعات مطهری که نیاز به نیرو و قدرت بدنی برای انجام هر چه بهتر امر نظافت مشاعات مطهری احساس می شود ، نظافتچی مطهری آقا گزینه بهتری می باشد.

    هر چند موارد ذکر شده قطعی نیست و عکس هر دو مورد نیز می تواند صادق باشد.

    به این علت که نظافتچی مطهری خانم و نظافتچی مطهری آقا برای انجام هر گونه خدمات نظافت چه دارای ظرافت و چه اموری که نیاز به قدرت بدنی بیشتری دارد آموزش دیده اند. در مواردی که احتیاج به نظافت شرکت مطهری درخواست بشود، در اکثر اوقات نظافتچی مطهری آقا پیشنهاد و اعزام می شود.

    چون در نظافت شرکت مطهری گاها جابجایی میزها و صندلی ها و مبلمان نیاز می باشد و درخواست انجام این قبیل کارها از نظافتچی مطهری با جنسیت خانم دور از انصاف است و مطمئنا بخوبی نظافتچی مطهری آقا انجام نخواهد شد.

    اما در برخی از محیطهای کاری که تمامی پرسنل خانم  می باشند و یا نظافت منزل مطهری بدلیل معذورات اخلاقی جامعه ما درخواست نظافت شرکت مطهری یا نظافت منزل مطهری را نظافتچی مطهری خانم انجام می دهد.

    شرکت نظافتی مطهری

    قیمت نظافت منزل مطهری

    تعرفه های نظافت منزل مطهری و محل کار به منطقه یا محل خاصی ارتباط ندارد و دلیل آن هم مشخص است.

    همان زحمتی که برای نظافت منزل در مناطق پایین شهر کشیده می شود به همان اندازه هم زمان و نیروی بدنی برای انجام نظافت منزل مطهری و مناطق بالای شهر نیاز است. معمولا هزینه اعزام نظافتچی خانم نسبت به آقایان کمی بیشتر می باشد.

    به طور کلی نحوه محاسبه هزینه نظافت منزل مطهری بدین صورت است که حداقل ۴ ساعت کاری برای ارسال نظافتچی مطهری در نظر گرفته می شود و برای نیروهای آقا مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای ۸ ساعت ۶۵۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است و بعد از آن به ازاء هر ساعت اضافه کاری مبلغ ۷۰ الی ۸۰ هزار تومان به هزینه کلی نظافت منزل اضافه می شود.

    بخوانید!
    ارائه خدمات تخصصی نظافت منزل نواب توسط شرکت خدماتی نواب

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محاسبه قیمت نظافت منزل با کارشناسان ما در شرکت کیان پاک تماس حاصل بفرمایید.

    مشتریان نظافت منزل و نظافت مشاعات مطهری چه نکاتی را رعایت کنند؟

    در این قسمت توجه شما را به مطالبی جلب می کنیم که در صورتی که از خدمات شرکت کیان پاک برای نظافت منزل و یا محل کار خود استفاده کردید ، توجه به آن ها باعث آسودگی خیال شما و اجرای کار به نحو احسن می شود.

    در مرحله اول و قبل از شروع هرکاری به نظافتچی توضیح دهید که چه وسایل یا قسمت هایی از منزل یا محل کار باید تمیز شوند و اگر قسمتی از منزل یا وسایلی در خانه شما وجود دارد که شما تمایل ندارید نظافت آن را به نظافتچی اعزامی از شرکت نظافتی مطهری بسپارید حتما آن موارد را گوشزد کنید تا خدای ناکرده باعث خسارت مالی نگردد و نیز مواد شوینده ای که برای نظافت نیاز است را حتما قبل از شروع کار به نظافتچی اعزامی از شرکت نظافتی مطهری تحویل دهید.

    1.  توجه داشته باشید که با نظافتچی زیاد صحبت نکنید و هر چند که خوشرویی و متانت طبع باعث می شود که پرسنل خدماتی با دقت بیشتری وظایف خود را به انجام رسانند ولی هیچ گاه از موضع جدی خود خارج نشوید و بدون رودر بایستی تمام مواردی که باید انجام شود را به پرسنل شرکت نظافتی مطهری گوشزد نمایید.
    2. توجه داشته باشید این شما هستید که از قسمت های حساس منزل یا محل کار خود آگاه هستید و یا اینکه اگر وسایل حساس ، گران قیمت یا کمیابی در منزل وجود دارد شما هستید که از وجود آن اطلاع دارید . پس لطفا در صورت نیاز آنها را به کارگران خدماتی توضیح دهید.

    نظافتچی مطهری - نظافت مشاعات مطهری

    چه مواردی در نظافت منزل مطهری انجام می شود؟

    هر قسمتی از منزل و محل کار یا راه پله و مشاعات ساختمان که نیاز به نظافت دارند، در صورت اعلام شما به نظافتچی، باید انجام شود. یعنی نظافت به طور کلی روال ثابتی ندارد و بیشتر کارفرما تعیین کننده نحوه انجام آن است. ولی در صورتی که مورد خاصی مد نظر کارفرما نباشد لیست کارهایی که کارگر نظافتچی باید انجام دهد به شرح زیر می باشد.

    1. نظافت راه پله و مشاعات
    2. شستشوی ظروف
    3. شتشوی فرش
    4. مبل شویی
    5. شستشوی البسه
    6. نظافت داخل منزل
    7. نظافت آسانسور
    8. نظافت سرویس بهداشتی و حمام
    9. نظافت دیوار، کف، سقف و…
    10. نظافت پارکینگ
    11. نظافت حیاط و…

    نظافت شرکت مطهری

    با توجه به موقعیتی که خیابان مطهری ( تخت طاووس ) دارد تعداد زیادی از شرکت ها و ادارات در این منطقه تجمع دارند. از این رو خدمات نظافت شرکت مطهری و نظافت دفترکار مطهری بسیار مورد نیاز می باشد.

    به همین دلیل شرکت نظافتی مطهری کیان پاک اقدام به آموزش اصول نظافت شرکت مطهری به تعدادی از نیروهای خود کرده است.

    حال چرا آموزش در نظافت شرکت مطهری اهمیت دارد ؟

    این اهمیت به این دلیل است که انجام امور نظافت شرکت در حین فعالیت پرسنل آن مکان باید انجام بپذیرد. از این رو نظافتچی که بابت انجام امور نظافت دفترکار مطهری اعزام می شود نباید به سیستم کاری آن شرکت یا اداره خللی ایجاد کند. معمولا نظافتچی اعزامی ترتیب کار را از جارو کشی زیر میزهای پرسنل آغاز می کند.

    بخوانید!
    نظافت منزل ازگل | نظافت راه پله ازگل | شرکت نظافتی ازگل کیان پاک

    سپس وسایل روی میزها رو را طوری باید نظافت کند که نظم و ترتیب اولیه خود را از دست ندهند. نظافت پنجره ها یکی از اصلی ترین بخش های نظافت شرکت مطهری است که به همین دلیل توصیه ما برای نظافت شرکت مطهری و نظافت دفترکار مطهری ، نیروی  نظافتچی مطهری با جنسیت آقا است.

    پس از طی کشی و گاها نظافت دیوارها، سرویسهای بهداشتی و نظافت آشپزخانه یا آبدارخانه بایستی با دقت زیادی انجام بگیرد. تخلیه زباله های موجود در شرکت از جمله وظایف نظافتچی مطهری است.

    نظافت مشاعات مطهری

    یکی از خدمات حرفه ای شرکت نظافتی مطهری کیان پاک، نظافت مشاعات مطهری است. شاید کمی برایتان عجیب باشد که نظافتچی منزل و نظافت مشاعات مطهری تفاوت ها و توانایی های متفاوتی را باهم دارند.

    نظافتچی که کار نظافت مشاعات مطهری را انجام می دهد بدلیل تفاوت های شستشوی مشاعات با دیگر نظافت ها بایستی دوره مربوط به نظافت مشاعات مطهری را طی کند.

    در نظافت مشاعات مطهری و نظافت راه پله مطهری ، نیروی اعزامی باید متوجه این نکته باشد که نظافت این بخش اصول و قواعد خاص خود را دارد.

    برای اینکه اصول کار رعایت شود و رضایت مشتری برای دفعات بعدی جلب شود نیروی متخصص نظافت راه پله مطهری کار به بخش های مستقلی تقسیم بندی می کند. تا در انتهای هر بخش از کار نظافت آن قسمت خودش را نمایان کند.

    در نظافت راه پله مطهری طریقه استفاده از شوینده ها و انتخاب نوع آنها از اهمیت بالایی برخوردار است تا مبادا بر عبور و مرور ساکنین لطمه ای ایجاد نشود.

    برای استفاده مداوم از خدمات نظافت مشاعات مطهری می توانید از کد اشتراکی که بصورت پیامکی و نسخه چاپی به حضورتان ارسال می گردد در دفعات استفاده کنید و دیگر نیازی به اعلام آدرس و مشخصات ندارید.

    در ضمن در پرتفوی خود می توانید زمان بندی مشخصی را برای اعزام نظافتچی مطهری اعلام نمایید تا بصورت خودکار نیرو به محل شما اعزام شود و دغدغه ای از این بابت نداشته باشید.

    سخن آخر

    شرکت نظافتی مطهری با نام کیان پاک همواره سعی خود را کرده تا با اعزام نظافتچی مطهری که ماهر باشد به محل شما موجبات نظرات و پیشنهادات مشتریان گرامی زمینه های رشد و شکوفایی و پیشرفت روز افزون ما را فراهم می آورند. پس اگر عیبی در کار ما یا پرسنل خدماتی ما مشاهده کردید خوشحال می شویم اگر این موارد را به ما اطلاع دهید. ما سعی می کنیم با برآورده کردن خواسته های شما ، رضایت هر چه بیشتر شما را فراهم آوریم. پس نظرات سازنده خود را از ما دریغ نکنید.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و… را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481