نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی توسط شرکت کیان پاک

  • نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی یکی از خدمات شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک تهران می باشد. نظافت منزل از ضروری ترین کارها برای خانواده های شهری می باشد. مشغله زندگی مجال رسیدگی به تمیزکاری های معمول را نمی دهد از طرفی پیدا کردن نظافتچی پارک وی  امری بسیار دشوار است. با توجه به اهمیت نظافت و بهداشت در ارتقای سلامت جامعه ، خدمات نظافت منزل اهمیت بیشتری پیدا کرده است.امروزه امر نظافت منزل ، یکی از مشکلات مردم شده است. زیرا در بسیاری از خانواده‌ها ، مرد و زن در کنار هم برای رشد و ترقی خود و خانواده خود به کار در بیرون از خانه مشغول هستند. شرکت کیان پاک بعنوان عامل شرکت نظافتی پارک وی توانسته خدمات نظافت راه پله پارک وی بخوبی انجام دهد.
    اگر خودتان قصد نظافت منزل را داشته باشید ، با شرایط ذکر شده، تنها زمانی که می‌توانید به این کار برسید ، روزهای تعطیل است.



    شعبه پارک وی 

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     


    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    چرا  شرکت نظافتی پارک وی باید کیان پاک باشد ؟

    خدمات نظافت منزل پارک وی که توسط شرکت نظافتی پارک وی ارایه می شود فعالیتی کاملا حرفه ای است . شرکت نظافتی پارک وی نباید افراد بدون صلاحیت را استخدام کند. این روزها پیدا کردن نظافتچی پارک وی که کارآزموده باشد بسیار دشوار شده است. استفاده از نظافتچی های غیرحرفه ای می تواند هزینه بیشتری را دربرداشته باشد. در صورت بروز مشکل و یا خسارت مالی به لوازم، نظافتچی های غیرشرکتی هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرند.

    پس بهتر است که از خدمات شرکتهای خدماتی نظافتی معتبر مانند شرکت نظافتی پارک وی کیان پاک استفاده کنید. نظافتچی پارک وی استخدامی  شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک که عامل شرکت نظافتی پارک وی است بسیار متعهد و کارآزموده است. این نظافتچی پارک وی خدمات نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی را به خوبی انجام می دهند.

    خدمات نظافت منزل پارک وی سرویسی ویژه برای ساکنین این محدوده می باشد. نظافتچی های این شرکت ، می توانند همه کثیفی ها را طبق برنامه ریزی منظم و در زمان کوتاه تری انجام دهند.

     

    نظافتچی پارک وی

    نظافت منزل پارک وی شامل چه فعالیت‌هایی است؟

    زمانی که نظافتچی پارک وی جهت نظافت منزل شما مراجعه می کند سعی کنید برنامه منظمی برای نظافت منزل پارک وی داشته باشید. توجه داشته باشید نظافتچی پارک وی اموزشهای لازم را در شرکت نظافتی پارک وی کیان پاک دیده است. از این رو نظافتچی نحوه صحیح نظافت منزل پارک وی را خوب می داند. اگر برای نظافت منزل پارک وی خود برنامه خاصی دارید حتما نظافتچی پارک وی را درجریان بگذارید.

    در حالت کلی نظافت منزل شامل موارد زیر می شود:

    • نظافت حمام و سرویس بهداشتی
    • جارو و پاک کردن و گردگیری تمامی زوایا و گوشه کنار محیط داخلی خانه
    • نظافت انباری و حیاط
    • پاک کردن شیشه‌ و در و پنجره‌ها
    • نظافت آشپزخانه
    • کشیدن جاروبرقی سالن و اتاق‌ها
    • شستشوی فرش و موکت
    • شستشوی ظروف، لباس و روتختی ها
    • نظافت و خشک کردن داخل یخچال

     

    سفارش نظافت منزل

    نظافت مشاعات پارک وی و نظافت راه پله پارک وی توسط نظافتچی پارک وی

    راه پله هر ساختمان نشان دهنده شخصیت و نحوه زندگی ساکنین ساختمان است. از این رو شرکت نظافتی پارک وی درخصوص نظافت مشاعات پارک وی برنامه مدونی دارد.

    بخوانید!
    شرکت خدماتی نظافتی گاندی | نظافت شرکت گاندی | نظافتچی در گاندی

    این شرکت در درجه اول شروع به آموزش نظافتچی پارک وی در خصوص نظافت راه پله پارک وی نموده است. این آموزش ها در خصوص نحوه استفاده صحیح از شوینده هاست. از دیگر آموزش های چگونگی نظافت راه پله پارک وی میتوان به نحوه صحیح استفاده از ابزار شستشوی اشاره کرد . این که گفته می شود نحوه استفاده از شوینده به این دلیل است که برخی از شوینده ها برای محل های خاصی درست شده اند.

    پس زمانی که نظافتچی چهت نظافت مشاعات پارک وی مراجعه می کند باید توانایی تشخیص شوینده ها را داشته باشد. از موارد مهم اینکه هیچ گاه نظافتچی پارک وی را مجبور به استفاده از جوهرنمک برای نظافت شیرآلات نکنید.

    در خصوص نظافت راه پله پارک وی نیز باید تذکر بدهیم که جوهرنمک را برای سطوح سنگ استفاده نکنید. نحوه انجام نظافت راه پله پارک وی به مانند نظافت راه پله جمشیدیه باید با وسواس خاص و با نظم انجام شود .

    در حالت کلی نظافت راه پله پارک وی شامل موارد زیر است:

    • نظافت راه پله
    • نظافت لابی و محوطه فضای سبز ساختمان
    • نظافت پارکینگ و حیاط
    • نظافت کف راه پله و نرده ها و شیشه های آن
    • نظافت پنجره های قابل دسترس عموم
    • پاک کردن کلید و پریز و آیفون ساختمان
    • پاک کردن کلیه درب های درون راه پله ساختمان
    • نظافت داخل آسانسور ساختمان

    شرکت نظافتی پارک وی - نظافت منزل پارک وی

     

    چرا توجه به نظافت منزل پارک وی امری مهم می باشد؟

    ۱- جذاب و زیبا نگه داشتن منزل و دورکردن هر نوع گرد وخاک ، کثیفی و آشغال از محیط زندگی ، باعث رضایت خاطر مهمانان و اعضاء خانواده خواهد شد.

    ۲- نظافت بهداشتی منزل برای میکروب زدایی و ضدعفونی کردن اهمیت ویژه ای دارد.

    ۳- اگر منزل شما به اندازه کافی تمیز نباشد ، محل مناسبی برای رشد باکتری به وجود می آید و بعضی از این باکتری ها زندگی انسان را مختل می کند . در نتیجه بسیاری از بیماری ها شیوع پیدا می کند و حتی سبب مرگ انسان می شود.

    ۴- افرادی که به نظافت منزل خود اهمیت می دهند ، عمر مفید طولانی تری خواهند داشت.

    ۵- باکتری و میکروب درمکان های نم دار ، ولرم ، کثیف ، محیط های غیربهداشتی رشد و تکثیر می شوند.

    ۶- نظافت منزل روی روحیه افراد حاضر در آن محیط تاثیر می گذارد. اهمیت نظافت منزل علاوه بر بعد روحی روی بعد جسمی انسان هم تا حدودی تاثیر می گذارد.

    وسایل نظافت منزل پارک وی شامل چه چیزهایی است؟

    نظافت منزل پارک وی یکی از کارهای به نسبت دشوار است که دغدغه بیشتر افراد می باشد. اکثر افراد با یک شیشه پاک کن و پارچه ، اقدام به نظافت منزل می‌کنند ، اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که ممکن است شیشه پاک کن همه جا را به خوبی تمیز نکند.

    برای اینکه نظافت به شکل درست تری انجام شود و اثاثیه منزل به خوبی تمیز شوند صرف کمی زمان و انرژی برای انتخاب ابزار مناسب برای نظافت ، بسیار با ارزش خواهد بود.

    بخوانید!
    خدمات متنوع یک شرکت خدماتی در عباس آباد

    ابزارهای نظافت به طور کلی شامل موارد زیر است :

    جارو و جاروبرقی ، دستمال یا پارچه گردگیر ، دستکش پلاستیکی ، اسکاج ، اسفنج ، تی آب جمع کن ، سطل ، موادشوینده مناسب ، شامپو فرش ، شوینده شیرآلات و سرویس ، مایع ظرفشویی و موارد دیگر می باشند.

     

    نظافت مشاعات پارک وی - نظافت راه پله پارک وی

     

    مراحل نظافت منزل

    1. اولین مرحله تهیه وسایل نظافت به میزان کافی می باشد.
    2. نظافت پذیرایی نقطه آغاز نظافت منزل است. معمولا نظافت از وسیع ترین و در معرض دیدترین نقاط آغاز می شود.
    3. این مرحله دیوارشویی انجام می شود که معمولا دیوارهای پذیرایی هر ۶ ماه و به خصوص در موعد خانه تکانی شسته می شوند.
    4. کشیدن جارو برقی ، گردگیری از ویترین و تابلوها از جمله آخرین اقداماتی است که برای نظافت پذیرایی انجام می شود.
    5. تمام مراحل بالا در مورد نظافت اتاق خواب ها نیز انجام می شود و فقط نظافت کمد دیواری و سرویس خواب نیز اضافه خواهد شد.
    6. در این مرحله نظافت سرویس‌ بهداشتی و نظافت حمام انجام می شود.
    7. نظافت آشپزخانه بهتر است آخرین مرحله باشد زیرا معمولا وقت زیادی از نظافتچی را به خود اختصاص می‌دهد.

    سخن پایانی

    شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک با ارائه خدمات مورد نیاز و سرویس‌های مناسب، با فرستادن نظافتچی پارک وی و انجام دادن خدمات شما ، شما را در بهتر زندگی کردن یاری می‌رساند. این شرکت زمینه‌های نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی نیز فعالیت می‌کند. شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک این افتخار دارد که خدمتگذار منطقه پارک وی در امر نظافت ساختمان و منزل در آن محدوده باشد و به رضایت مشتری ها خیلی اهمیت می دهد. شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در تهران توانسته است یک رضایت کامل از مشتریان خود داشته باشند و این افتخار بزرگی برای این شرکت می‌باشد. این شرکت در تلاش است با ارائه خدماتی نوین و نیروهای کارآمد و آموزش دیده و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت خدمات نظافت منزل پارک وی و نظافت مشاعات پارک وی را به نحو احسن انجام دهد.

    همچنین این شرکت قابلیت‌ این را دارد که با تنوع خدمات گوناگون مانند سمپاشی ، مبلشویی ، تعمیرات ساختمان ، تعمیر آبگرمکن و… تمام نیازهای مورد نظر شما برآورده نماید و در زمان و وقت شما صرفه‌جویی کند.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و… را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    سفارش نظافت مشاعات و راه پله

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481