خدمات متنوع یک شرکت خدماتی در پاسداران | شرکت نظافتی پاسداران کیان پاک

مبلشویی غرب تهران
  • اگر ساکن منطقه پاسداران هستنید مطمئنا به دنبال یک شرکت نظافتی پاسداران هستید. شرکت کیان پاک به عنوان یک شرکت خدماتی پاسداران خدمات متنوعی مانند نظافت منزل ، خدمات شستشوی مبل و قالیشویی را انجام می دهد. تضمین ارائه کلیه خدمات با ضمانت کیان پاک انجام می شود.

    ثبت سفارش نظافت منزل پاسداران
    نظافتچی پاسداران _ شرکت خدماتی پاسداران

    نظافت منزل پاسداران کاری بی اهمیت یا مهم؟!

    انسان موجودی اجتماعی است؛ یعنی اجتماعی بودن و ارتباط با دیگران، امری فطری برای انسان است. به علاوه اکثر انسان ها، نظم و ترتیب و پاکیزگی را در زندگی خود یک اصل می دانند.

    به همین دلیل است که به نظافت و تمیز کردن خود و منزل اهمیت پیدا می کند.

    با توجه به توضیحاتی که داده شد، خدمات منزل رابطه مستقیم با کیفیت ارتباطات شما با دیگران دارد. هر چقدر نظافت منزلتان را دقیق تر و از روش های علمی و به صورت مداوم انجام دهید، قطعا شانس بیشتری برای ارتباط مداوم با دیگران خواهید داشت.

    اما حتی اگر به ارتباطات اجتماعی در زندگی فکر نکنیم، به راحتی می توان دریافت که نظافت محسط زندگی، رابطه تنگاتنگی با سلامتی شما دارد. مطمئنا اگر هر انسانی در محیط آلوده ای زندگی کند، سلامتی او به خطر خواهد افتاد.

    بنابراین تا اینجا مشخص شد که انجام نظافت منزل به صورت مداوم، ارتباطی با وسواسی بودن نداشته و فواید و آثار مثبت بسیاری در زندگی انسان خواهد داشت.

    اما بهترین گزینه برای نظافت منزل پاسداران چیست؟

    امروزه نظافت منزل، امری است که قواعد و اصول و مقرراتی دارد.

    بعضی افراد با هدف خدمات رسانی به دیگران این اصول را تحت نظارت شرکت نظافتی پاسداران آموزش می بینند تا به بهترین شکل نظافت را انجام دهند.

    از این رو بهترین کار این است که نظافت منزل را به افراد ماهر و مطمئن که تحت استخدام شرکت خدماتی پاسداران باشند بسپارید.

    کیان پاک بهترین نظافتچی پاسداران را به شما معرفی می کند.

    در این صورت علاوه بر صرفه جویی در زمان، در انرژی نیز صرفه جویی کرده و از خسارات و خطرات احتمالی نیز جلوگیری می کنید.

    اما چگونه باید این افراد ماهر و مطمئن را یافت؟

    اگر یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید، خواهید دید که تعداد شرکت خدماتی پاسداران به تعداد زیادی وجود دارد. اما در این میان یک شرکت نظافتی پاسداران که معتبر باشد به تعداد انگشت های دست رسیده اند.

    شرکت ارایه خدمات در شمال تهران کیان پاک، یکی از این شرکت های مطمئن، ماهر و معتبر می باشد.

    شرکت کیان پاک به عنوان یک شرکت خدماتی پاسداران با در اختیار داشتن پرسنل آموزش دیده، امانت دار و ماهر، می تواند با بهترین کیفیت، خدمات نظافت منزل پاسداران ، خدمات شهرک غرب،  خدمات سعادت آباد، خدمات ستارخان و… را به شما ارائه دهد.

    به طور مثال در خدماتی مانند نظافت منزل پاسداران ، نظافتچی پاسداران اعزام شده از طرف شرکت نظافتی پاسداران ، بهترین و مطمئن ترین پرسنل ما هستند.

    بنابراین این پرسنل و نظافتچی پاسداران تمامی نگرانی های شما را مرتفع خواهند ساخت.

    بنابراین، برای استفاده از بهترین خدمات نظافت منزل ، از جمله نظافت منزل پاسداران، نظافت منزل سعادت آباد، تمیزکاری اکباتان ، خدماتی تهرانسر و … با یک کلیک به وب سایت کیان پاک مراجعه کنید.

    نظافت منزل پاسداران چه خدماتی است؟

    همان طور که ذکر کردیم، نظافت منزل پاسداران، یکی از مهم ترین خدمات شرکت نظافتی پاسداران به شمار می آید.

    این موضوع به دلیل درخواست های متعدد برای نظافت منزل پاسداران و نظافت راه پله پاسداران و همچنین پرجمعیت بودن این منطقه است.

    بخوانید!
    شرکت خدماتی انقلاب کیان پاک

    در خدمات نظافت منزل پاسداران و نظافت راه پله پاسداران بعد از اینکه سفارش شما از طریق سایت و یا از طریق تماس با ما ثبت شد، در زمان تعیین شده توسط شما، نظافتچی پاسداران به محل اعزام خواهد شد.

    شما می توانید لیست اشیا و قسمت هایی که نیاز به نظافت دارند را به نظافتچی پاسداران ارائه کنید.

    همچنین باید بدانید، مادامی که خدمات درخواستی شما در حیطه نظافت منزل به شمار می رود، این خدمات برای شما به بهترین نحو و به صورت اصولی انجام خواهد شد.

    نظافت راه پله پاسداران

    ثبت سفارش در شرکت نظافتی پاسداران چگونه است؟

    شما برای ثبت سفارش نظافت منزل پاسداران و یا خدمات دیگری مانند خدماتی پونک، نظافت منزل اکباتان، نظافت منزل تهرانسر، نظافت منزل شمال تهران و … می توانید از دو روش که در ادامه معرفی می شود استفاده کنید.

    روش اول، مراجعه به وب سایت شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک می باشد. شما مشتری گرامی می توانید به سادگی و با یک کلیک به وب سایت شرکت کیان پاک مراجعه کنید. سپس می توانید سفارش خود را با ذکر زمان و تاریخ آن ثبت کنید.

    در روش دوم، ثبت سفارش خدمات با تماس با شرکت خدماتی پاسداران کیان پاک می باشد. شما می توانید به سادگی و با تماس با شماره تلفن ۲۲۹۵۳۴۷۰ خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

    در هر دو روش، شما قادر به انتخاب نظافتچی پاسداران مورد نظر و همچنین زمان دریافت خدمات خواهید بود.

    توجه داشته باشید نوع خدمات و جنسیت نظافتچی ارائه شده توسط شرکت خدماتی پاسداران بسته به نوع درخواست دارد. بطورری که نیروی اعزامی جهت نظافت منزل پاسداران یا نظافت راه پله پاسداران متفاوت است.

    موارد نظافت در نظافت منزل پاسداران

    همان طور که قبلا نیز گفتیم، شما می توانید خدمات نظافتی مورد نیاز خود را به نظافتچی اعلام کنید تا ایشان این خدمات را تحت نظارت شرکت نظافتی پاسداران برای شما انجام دهد. یعنی شما از این لحاظ محدودیتی نخواهید داشت.

    اما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما مشتریان گرامی، لیستی از خدمات معمول و پرطرفدار ارائه خواهد شد که می توانید از آن استفاده کنید.

    • نظافت پذیرایی
    • نظافت اتاق خواب
    • خدمه راه پله و مشاعات
    • نظافت حیاط
    • نظافت پارکینگ
    • نظافت کف، سقف و دیوارها
    • نظافت سرویس بهداشتی و حمام
    • نظافت آشپزخانه
    • شستشوی ظروف
    • شستشوی فرش ها و پرده ها
    • شستشوی البسه
    • گردگیری وسایل و اثاثیه منزل

    انتخاب نظافتچی پاسداران در شرکت خدماتی پاسداران

    همان طور که گفتیم، در صورتیکه از خدمات نظافت منزل پاسداران شرکت نظافتی پاسداران استفاده کنید، می توانید جنسیت نظافتچی پاسداران را تعیین کنید.

    اما نظافتچی خانم یا خدمه آقا ؟

    انتخاب نظافتچی برای نظافت منزل پاسداران، کاملا به سلایق و نیاز شما بستگی دارد.

    اما معمولا برای منازل مسکونی کوچک و متوسط از نظافتچی پاسداران خانم و برای نظافت منازل وسیع و یا ساختمان های غیر مسکونی از نظافتچی پاسداران آقا استفاده می شود.

    در مورد انتخاب جنسیت نظافتچی پاسداران دقت لازم را به خرج دهید.

    آقایان برای انجام کارهای سنگین تر ، جابجایی ها و … مناسب ترند و خانم ها برای انجام کارهای ظریف مانند نظافت ظروف قیمتی مناسب تر هستند.

    قیمت نظافت منزل پاسداران

    قیمت خدمات نظافت منزل می تواند با توجه به شرکت خدماتی پاسداران ارائه دهنده خدمات، کیفیت خدمات ، مدت زمان نظافت، جنسیت نظافتچی و… متغییر باشد.

    بخوانید!
    شرکت خدمات مشاعات تجریش با ارائه خدمات تخصصی نظافت راه پله تجریش

    اما می توانید مطمئن باشید که شرکت خدماتی پاسداران بهترین قیمت را به شما ارائه خواهد داد. به طور معمول، قیمت نظافت منزل پاسداران حدود ۴۰۰.۰۰۰ تومان تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ می باشد. البته این قیمت می تواند بسته به جنسیت نظافتچی پاسداران افزایش یا کاهش نیز پیدا کند. برای اطلاع از قیمت نظافت منزل پاسداران می توانید به وب سایت شرکت خدماتی پاسداران کیان پاک مراجعه کنید.

    نظافتچی پاسداران - شرکت نظافتی پاسداران

    نظافت راه پله پاسداران و نظافت مشاعات پاسداران

    از جمله خدماتی که ساکنین منطقه پاسداران به صورت هفتگی یا ماهیانه به آن احتیاج دارند نظافت راه پله پاسداران است. از این رو شرکت کیان پاک با آموزشهای دوره ای افرادی را برای این مهم آموزش داده است .

    این افراد که به آنها نظافتچی راه پله اطلاق می گردد اصول نظافت راه پله پاسداران را بخوبی آموزش دیده اند.

    با توجه به اینکه معمولا آپارتمان های این منطقه وصعت بیشتری نسبت به مناطق دیگر تهران دارد، لذا امور نظافت راه پله پاسداران از اهمیت خاصی برخوردار است.

    نظافتچی راه پله انجام امور مربوطه را تقسیم بندی می کند، به صورتیکه در ابتدای کار شروع به جاروکشی راه پله ها و لکه گیری از دیواهای مشاعات می کند.

    نظافت درهای ورودی واحدها از بیرون، نظافت کلید و پریزها از جمله امور مهم در نظافت راه پله پاسداران است.

    نظافتچی راه پله بایستی تخصص کافی در انتخاب شوینده های مناسب را داشته باشد. به اینصورت که بتواند در مراحل مختلف کار نظافت مشاعات پاسداران ، شوینده مناسب آن ناحیه را به کار بگیرد.

    پس از گردگیری و لکه گیری راه پله ها، نوبت به طی کشی راه پله ها و دستمال کشی نرده دها می رسد. نرده های به کار رفته در هر ساختمان متفاوت بوده و بنابر جنس نرده ها بایستی از دستمال و شوینده مناسب استفاده شود.

    نظافت مشاعات پاسداران

    پس از اتمام نظافت راه پله ها و ورودی های منازل نوبت به مشاعات ساختمان می رسد. در نظافت مشاعات پاسداران توسط شرکت کیان پاک سعی بر این بوده و هست که قیمت اعلامی بر حسب نظافت تمامی آیتم های موجود در ساختمان باشد.

    به این صورت که با کم کردن قیمت پیشنهادی و حذف قسمتهایی مانند اتاق آسانسور و یا حیاط و… از کیفیت نظافت مشاعات پاسداران کم نشود.

    پس برای نظافت مشاعات پاسداران این نکته را مد نظر قرار بدهیدکه با پرداخت دستمزد مصوب از تمامی آیتم های نظافت مشاعات بهره مند شوید.

    در نظافت مشاعات پاسداران انجام نظافت پارکینگ، اتاق آسانسور، درب های انباری ها، درب پارکینگ، درب حیاط از جمله وظایف نظافتچی مشاعات است.

    در پایان کار حتما اقدام به بازدید از چگونگی عملکرد نیروی خدماتی بکنید و در صورت کوتاهی یا چشم پوشی از نظافت نقطه ای یا مکانی، ایشان را در جریان بگذارید تا نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

    گاها دیده شده اشتراک محترمی پس از خروج نظافتچی راه پله از محل، اقدام به بازدید و تماس با شرکت می نماید که این اقدام باعث دلخوری طرفین کارفرما و نیروی خدماتی از یکدیگر شده است.

    سخن آخر

    اگر به دنبال ارائه خدمات متنوع و حرفه ای هستید ما این اطمینان را به شما می دهیم که با اعزام نظافتچی پاسداران توسط شزکت نظافتی پاسداران کیان پاک انجام خواهد شد. شرکت خدماتی پاسداران خدمات حرفه ای منازل را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    09906281481