هزینه شستشوی مبل در منزل

مبل شویی پونک و مبل شویی شمال تهران و مبل شویی شهرک غرب
  • هزینه شستشوی مبل در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می تواند شامل جنس پارچه مبل، میزان کثیفی و آلودگی مبل و تعداد مبلمان شود. به هرحال هرچند مقدار آلودگی بیشتر باشد قیمت شستشوی مبل در منزل افزایش یابد. کیان پاک به عنوان یک شرکت خدمات مبلشویی در تهران با به کارگیری دستگاه های خشکشویی مبلمان و بهترین شوینده های مبل شویی، پارچه مبل شما را به روز اول بر می گرداند. جهت درخواست شستن مبل در منزل با شماره های زیر تماس بگیرید.

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    در اینجا قصد داریم تا شما را با چند ترفند پاک کردن لکه از مبل آشنا کنیم که با استفاده از آنها می توانید لکه های روی مبلمان منزل خود را به راحتی بشویید. با استفاده از این ترفندها می توانید نیازهای روزانه شستن مبل در منزل را برطرف کنید.

    چند ترفند برای شستن مبل در خانه

    شستن مبل در خانه کار ساده ای نیست و نیازمند مهارت و دانش تخصصی است. چرا که در صورت عدم تجربه کافی، مبلمان شما به سرعت آسیب دیده و رنگ پریده می شود.

    استفاده از یک شرکت شستن مبل در منزل توصیه می شود، اما نمی توان برای هر لکه کوچکی دست به دامان این شرکت ها شد. چند ترفند لکه برداری از مبلمان را بیاموزید تا در صورت کثیف شدن قسمتی از مبلمان منزلتان بتوانید آنها را خودتان به تنهایی تمیز کنید.

     

    شستن مبل در خانه _ قیمت شستشوی مبل در منزل

    کاهش قیمت شستشوی مبل در منزل

    مبلمان پارچه ای از رایج ترین و پر مصرف ترین مبلمان در دنیا می باشند. از پارچه های مختلفی برای دوخت و ساخت این مبلمان استفاده می شود که هر کدام جنس های مختلفی دارند.

    اما نحوه از بین بردن لکه از روی مبلمان پارچه ای جدا از نوع پارچه آنها مانند یک دیگر است. فرایند شستن مبل در خانه {مبلمان پارچه ای} عبارتند از :

    √ از بین بردن آلودگی ها و آشغال های جمع شده بر روی مبل با استفاده از جاروبرقی

    √ استفاده از محلول پایه آب و بخار شوی برای خیس کردن جای لکه

    √ قرار دادن مقدار مناسب ماده شوینده مبل بر روی لکه

    √ استفاده از یک برس دستی نرم مخصوص تمیز کردن پارچه

    √ کشیدن آهسته و مداوم برس دستی بر روی لکه آغشته به ماده شوینده

    √ استفاده از یک پارچه پنبه ای برای برداشتن کف از روی مبل

    √ خشک کردن محل خیس با استفاده از بخار شوی (در صورتیکه دستگاه بخار شوی در منزل ندارید می توانید از سشوار برای خشک کردن خیسی مبل استفاده کنید)

    √ در نهایت استفاده از یک پرزگیر برای تمیز کردن مو و پرزهای روی سطح مبل

    کاهش هزینه شستشوی مبل در منزل با روش های خانگی

    مبلمان چرمی از حساس ترین نوع مبلمان هستند. مراقبت از چرم نیازمند تلاش زیادی است و به شیوه های روتین نمی توان از آن مراقبت کرد.

    اگر روزی شاهد لکه ای بر روی مبلمان چرم خود شدید، بدون کسب اطلاعات کافی اقدام به از بین بردن لکه از روی مبل نکنید.

    چرا که در غیر این صورت مبلمان چرمی خود را نابود می کنید. چرا که:

    ⇐ یک اشتباه کوچک شما می تواند باعث پاره شدن چرم مبل شود.

    ⇐ رنگ چرم مبل تغییر کرده و در این صورت هزینه شستشوی مبل در منزل و ترمیم آن افزایش می یابد.

    چنانچه قصد داشتید که بدون کمک گرفتن از شرکت های مبلشویی که خدمات شستن مبل در منزل و شستن مبل با دستگاه و… را ارائه می کنند، مبلمان چرمی خود را تمیز کنید. مراحل زیر را به ترتیب ذکر شده در دستور کار قرار دهید.

    ⇐ از بین بردن آلودگی ها و آشغال های جمع شده بر روی مبل با استفاده از جارو برقی ” چنانچه آلودگی بیشتری روی مبل است، می توان به جای شستشوی مبل چرمی، از یک تکه پارچه خیس برای رفع لکه های ساده بهره برد و گرد و خاک را از روی مبل جدا کرد ”

    بخوانید!
    مبل شویی در منزل تهرانسر | خدمات مبل شویی تهرانسر | شرکت مبلشویی در تهرانسر

    ⇐ استفاده از بخار شوی برای شکستن ساختار لکه ها از روی مبل چرمی ” دمای بخار شوی را به طوری تنظیم کنید که چرم مبل نسوزد ”

    ⇐ انتخاب محلول های طبیعی و شیمیایی مناسب برای شستن مبل در منزل

    ⇐ قرار دادن مقدار مناسب ماده شوینده مبل چرمی بر روی لکه ” در انتخاب نوع ماده شوینده برای شستشوی مبل در خانه به شدت دقت کنید”

    ⇐ استفاده از یک برس دستی نرم مخصوص تمیز کردن مبلمان چرمی ” از هر نوع برس دستی استفاده نکنید. برس های مخصوص شستن مبل با دستگاه با برس های مخصوص شستن مبل با دست بسیار متفاوت است”

    ⇐ کشیدن آهسته و مداوم برس دستی بر روی لکه آغشته به ماده شوینده (ار سریع کشیدن برس بر روی لکه به شدت خودداری کنید). چرا که مبلمان چرمی به اندازه ای حساس هستند که کوچک ترین اشتباه سبب پاره شدن آنها و در نتیجه افزایش هزینه شستشوی مبل در منزل می شود.

    ⇐ استفاده از یک پارچه مناسب برای برداشتن کف از روی مبل “مواظب باشید که پارچه مورد استفاده با جنس چرم شما واکنش ندهد”

    ⇐ خشک کردن محل خیس بعد از شستشوی مبل در خانه با استفاده از پارچه مناسب ” لازم به ذکر دوباره است که پارچه هایی که برای خشک کردن حاصل از شستن مبل با دستگاه با پارچه های مخصوص برای شستن مبل در خانه متفاوت است”

    ⇐ استفاده از یک پرزگیر برای تمیز کردن مو و پرزهای روی سطح مبل ” یک پرزگیر مناسب می تواند هزینه شستشوی مبل در منزل را تا میزان زیادی کاهش دهد”

    پاک کردن کپک زدگی از روی مبل چرمی

    مبلمان چرمی قابلیت کپک زدن را دارند. این امر کاملا طبیعی است و بیشتر چرم ها با این مشکل مواجه هستند. شما می توانید برای از بین بردن این کپک زدگی ها و جلوگیری از آسیب به مبل از آب و ایزوپروپیل الکل استفاده کنید.

    این محلول را با یک دستمال تمیز بر روی مبل چرمی خود بکشید و کپک ها را از بین ببرید. این کار سبب می شود تا از کپک زدن دوباره مبل تا مدت زمان زیادی نیز جلوگیری شود. البته توصیه می شود که این کار را خودتان به تنهایی انجام ندهید. خلوص و درصد جرمی محلول آب و ایزو پروپیل الکل بسیار مهم است.

    شما می توانید در زمانی که سفارش خود مبنی بر شستن مبل در منزل را ثبت کردید، درخواست ارائه خدمات کپک زدایی از روی مبل را گزارش دهید.

    هزینه ارائه خدمات کپک زدایی جدا از هزینه شستشوی مبل در منزل محاسبه می شود. البته چنانچه اشتراک ثابت ما باشید، این کار بدون دریافت هزینه مازاد برای شما به صورت دوره ای انجام می شود.

    شستن مبل در منزل _ هزینه شستشوی مبل در منزل

    همیشه از ترفند های شستن مبل در منزل استفاده نکنید!!!

    درست است که شستن مبل در منزل به تنهایی می تواند تا میزان زیادی باعث کاهش هزینه شستشوی مبل در منزل شود. اما این کار همیشه بهینه نیست. نباید همیشه از این ترفندها استفاده کرد. گاهی اوقات میزان آلودگی مبلمان شما به شدت زیاد است و شما نیازمند شستن مبل با دستگاه هستید.

    اگر قصد داشته باشید به روش های سنتی که در بالا ذکر کردیم اقدام به شستن مبل در خانه کنید، نه تنها مبلمان شما تمیز نشده بلکه آلودگی ها و لکه های بیشتری بر روی آن نقش می بندد و شما مجبور خواهید شد تا بودجه خود را برای پرداخت قیمت شستن مبل افزایش دهید.

    بخوانید!
    خدمات مبلشویی شمال تهران کیان پاک

    تنها در زمان هایی باید از روش های بالا استفاده کنید که فقط ۱ الی ۲ لکه بر روی مبلمان شما نقش بسته است. انتخاب درست ترین زمان برای شستن مبل با دستگاه می تواند قیمت شستشوی مبل در منزل را بهینه کند.

     

    شستن مبل با دستگاه

    قیمت مبلشویی توسط شرکت کیان پاک

    شرکت کیان پاک تهران یکی از بزرگ ترین و با تجربه ترین شرکت ها در حوزه شستن مبل با دستگاه ، شستن مبل در خانه و شستن مبل در منزل می باشد.

    سابقه و تجربه طولانی مدت این شرکت مبل شویی سبب شده تا افراد زیادی این شرکت را برای شستن مبل با دستگاه انتخاب کنند.

    هزینه مناسب مبلشویی این شرکت برای قیمت شستشوی مبل در منزل باعث شده که مشتریان این شرکت تا این اندازه افزایش پیدا کند. تعیین قیمت شستشوی مبل در منزل به موارد زیادی بستگی دارد که شما می توانید برای اطلاع از آن مقاله های مرتبط با نحوه محاسبه هزینه شستشوی مبل در منزل در سایت کیان پاک مشاهده کنید.

    در اینجا قیمت شستشوی مبل در منزل را ذکر می کنیم:

    مبل ۵ نفره معمولی                  ۷۳۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۵ نفره تشک دوبل              ۸۹۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره معمولی                  ۸۰۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره تشک دوبل              ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره معمولی                  ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره تشک دوبل               ۱میلیون و ۳۰۰ تومان

    خوشخواب ۱ نفره                      ۴۰۰.۰۰۰ تومان

    خوشخواب ۲ نفره                      ۶۰۰.۰۰۰ تومان

    صندلی ناهارخوری                     ۷۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو تک نفره         ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو دو نفره          ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو سه نفره        ۶۵۰.۰۰۰ تومان

    شستشوی موکت در محل           ۲۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان

    شستشوی فرش در محل            ۳۵.۰۰۰ تومان

    قالیشویی در کارخانه                  ۳۵.۰۰۰ تومان

    نتیجه گیری :

    کیان پاک تهران از بهترین دستگاه ها برای شستن مبل با دستگاه استفاده می کند. دستگاه هایی که جزو بهترین ها در رده خودشان هستند و از معتبرترین برندها خریداری شده اند. می توانید برای اطلاع بیشتر از دستگاه هایی که کیان پاک تهران برای شستن مبل با دستگاه استفاده می کند، به دیگر مقاله های همین سایت مراجعه کنید.

    لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید و سوالات خود را از ما بپرسید. ما در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخگوی شما خواهیم بود. همچنین می توانید برای ثبت سفارش شستن مبل در خانه و شستن مبل در منزل و شستن مبل با دستگاه با کمترین هزینه شستشوی مبل در منزل و بهترین قیمت شستشوی مبل در منزل با شماره هایی که در ابتدای مقاله درج کرده ایم تماس بگیرید.  با تماس گرفتن با ما از مشاوره رایگان در حوزه شستشوی مبلمان بهره مند شوید.

    هزینه شستشوی مبل در منزل چگونه محاسبه می شود؟

    قیمت شستشوی مبل در منزل بسته به تعداد مبلمان، میزان آلودگی و فاصله منزل تا شرکت مبلشویی بستگی دارد.

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی، موکت شویی، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۱-۳۰

      It’s actually a great and helpful piece of information. I’m glad that you shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481