نظافت منزل فرشته و نظافت مشاعات فرشته توسط شرکت خدماتی فرشته

شرکت نظافتی فاطمی
  • فهرست مطالب

    نظافت منزل فرشته و نظافت مشاعات فرشته از خدمات قابل ارائه توسط شرکت خدماتی فرشته  به نام کیان پاک می باشد. این شرکت با سابقه چندین ساله در راستای نظافت منزل و اعزام نظافتچی فرشته در خدمت رسانی به مردم به خوبی سعی در بر آورده کردن نیازهای آنان دارد. شرکت نظافتی فرشته در چند سال اخیر با خدمات نظافت فرشته بصورت حرفه ای و بیمه شده، امکانات و قابلیت های لازم را به مردمان این منطقه ارائه داده است. خدمات نظافت فرشته و نظافت منزل فرشته یا نظافت محیط کار یک امر ضروری برای بهداشت و جلوگیری از آلودگی خواهد بود.

    ایجاد اعتماد به نفس، حس خوب تمیزی از جمله مواردی است که به شما  هدیه خواهد داده شد. البته برای انجام این امور بصورت حرفه ای استخدام نظافتچی فرشته که در کارخود کارآزموده باشد بسیار مهم است. برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در زمینه نظافت منزل فرشته و اطمینان از شرکت نظافتی فرشته تماس حاصل فرمایید.

     

    شعبه فرشته

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    خدمات شرکت نظافتی فرشته برای نظافت فرشته

    تمیزی و نظافت منزل

    نظافت اداره و موسسات

    رنگ آمیزی

     کارواش نانو در محل

    نظافت مشاعات فرشته

    نظافت نمای بیرون ساختمان

     قالیشویی فرشته 

     سمپاشی حشرات

    از خدمات ویژه این شرکت برای شهروندان تهرانی منطقه فرشته است. به علاوه رزرو سرویس خدمه برای پذیرایی در مجلس و مهمانی های بزرگ ، اعزام خدمه برای تالار ، همایش ها ، جشنواره های بزرگ و کوچک و… نیز جزو موارد مهم شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک خواهد بود.

    نظافت منزل فرشته _ نظافتچی فرشته _ شرکت خدماتی فرشته

    نظافت منزل فرشته

    استرس تمیز کردن خانه را با کیان پاک منحصر به فردترین شرکت نظافتی فرشته ازخود دور کنید. نظافت منزل فرشته با ارائه خدمات لازم و قابلیت های استاندارد و منحصر به فرد شما با اعزام نظافتچی فرشته که با مهارت خود شما را در نظافت و پاکسازی محل زندگی و نظافت مشاعات فرشته و… یاری خواهد کرد.

    از خدمات منحصر به فرد نظافت منزل فرشته می توان موارد زیر را نام برد.

    نظافت عمومی خانه

    زدودن گرد و غبار و جارو برقی

    تمیز کردن حمام

    شستشوی کف خانه

    نظافت سرویس تخت خواب

    تمیز کردن آشپزخانه

    تمیزکاری کامل و نقاط دور از دسترس

    نظافتچی فرشته که از طرف شرکت نظافتی فرشته اعزام می شود برای نظافت منزل شما به طریقی رفتار خواهند کرد که انگار منزل خود را پاکسازی می کنند. آنها انواع خدمات شستشو و نظافت را برای شما ارائه می دهند. نظافتچی فرشته این آموزه ها را در جلسات شرکت خدماتی فرشته آموخته است.

    آنها تمام اتاق خواب ها و پذیرایی از بالا به پایین گرد و غبار گرفته است، از جمله فن های سقفی، کلیه فرش ها و کفپوش ها قبل از نظافت و شستشو تخلیه خواهند شد.

    هر فرش قابل جابجایی زیر آن جارو و رول شده تا به درستی زیر آن تمیز شود. تمامی کمد ها و کابینت ها تخلیه، پاکسازی و مجددا چیده خواهند شد که اینکار از جمله وظایف خدمات نظافت فرشته است. نقطه به نقطه منازل شما با شرکت نظافتی فرشته تمیز و ضدعفونی خواهند شد.

    سفارش نظافت منزل فرشته توسط شرکت خدماتی فرشته

    تعرفه نظافت منزل فرشته

    تعرفه نظافت منزل فرشته به موارد بسیاری از جمله جنسیت نظافتچی فرشته (خانم یا آقا بودن) بستگی دارد. همچنین ساعات کاری برای اتمام نظافت، هزینه ایاب و ذهاب و… عامل مستقیمی بر هزینه نظافت منزل است .

    با این حال ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با قیمت نظافت منزل فرشته که مناسب و منصفانه باشد ارائه دهیم. استفاده از لفظ قیمت ارزان یا خدمات ارزان نظافت همانطور که می دانیم منجر به کاستن از کمیت و کیفیت کار و در این مورد یعنی نظافت کمتر.

    دقت داشته باشید که از استفاده از نظافتچی فرشته که مجرب و هزینه ی ارزان داشته باشد با هم یک جا جمع نمی شوند. کسانی پیشنهاد قیمت پایین برای امور نظافت منزل فرشته می دهند که مطمئنا بعد از انجام کار شما را به این نتیجه می رسانند که هیچ ارزانی بی علت نیست.

    در مواقعی نیز این نیروها که با قیمت پایین مشغول به فعالیت می شوند در خدمت شرکت نظافتی فرشته نیستند که به کارگیری این نیروها خطرات و عواقب خود را دارد .

    تعرفه نظافت منزل فرشته همچون خدمات سعادت آباد در سال ۱۴۰۲ برای ۴ ساعت کاری حدود ۴۰۰ هزار تومان می باشد. در صورتی که نیاز بیشتر از ۴ ساعت کاری داشته باشید به ازای هر ساعت اضافه مبلغ ۸۰ هزار تومان به هزینه نظافت منزل فرشته اضافه می گردد.

    بخوانید!
    نظافت مشاعات و نظافت راه پله تهران توسط شرکت خدماتی کیان پاک

    نظافت مراکز اداری در خیابان فرشته

    همانگونه که منازل نیاز به نظافت و پاکسازی دارند محیط کار نیز به این امر ضروری احتیاج دارد. هر چقدر کارمندان یک شرکت و یا موسسه ای تمیز باشند و تمامی اصول بهداشت و نظافت را رعایت کنند باز هم آن سازمان احتیاج به نظافت و گردگیری دارد.

    شرکت نظافتی فرشته تمامی موسسات و ادرات دولتی و خصوصی را  از نظر پاکسازی پوشش می دهد. این خدمات می تواند به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه صورت بگیرد. نظافت محل کار و قرار گرفتن هر چیز در جای خود باعث پیشرفت بیشتر کار و کارمندان منضبط تر خواهد شد.

    نظافت مشاعات فرشته

    مجتمع ها و آپارتمان های چند طبقه دارای پله های زیادی هستند. نظافت مشاعات فرشته دغدغه و سختی های زیادی را برای نظافت با خود به همراه خواهند داشت.

    شرکت نظافتی فرشته کیان پاک برای نظافت مشاعات فرشته اقدامات و امکانات لازم را به عمل آورده است. نظافتچی فرشته که برای نظافت مشاعات فرشته اعزام می شود با استفاده از ابزار و مواد لازم با دقت مشغول به انجام نظافت مشاعات فرشته خواهند شد.

    همچنین برای انجام خدمات نظافت مشاعات فرشته توجه داشته باشید که معمولا این نوع از خدمات نظافت راه پله به صورت دوره ای انجام می گردد.

    شرکت خدماتی فرشته کیان پاک آماده بستن قراردادهای دوره ای جهت انجام خدمات نظافت مشاعات فرشته و نیز مناطق همجوار می باشد.

    در این صورت هم تخفیفات ویژه به شما تعلق می گیرد و هم دیگر به هماهنگی های دوره ای نیازی نیست. کیان پاک در موعد تعیین شده در قرارداد چه به صورت هفتگی یا ماهیانه نیروی خدماتی را اعزام می نماید.

    تعرفه نظافت راه پله فرشته با توجه به تعداد طبقات و واحد متغیر می باشد. ولی قیمت نظافت مشاعات فرشته در سال ۱۴۰۲ از ۴۰۰.۰۰۰ تومان تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان محاسبه شده است. برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان کیان پاک تماس بگیرید.

    سرویس مبل شویی در محله فرشته

    شستشوی مبل در منزل و مبلشویی با استفاده از دستگاه مبل شویی و خشک کردن آنها بدون جا ماندن قطره ای آب در کمتر از یک ساعت، مبل های لهستانی، سلطنتی، کاناپه، راحتی و… را برایتان تمیز می کنند. این دستگاه تمامی لکه های روغنی و به جا مانده از گذشته را کاملا پاک و همانند روز اول تحویلتان خواهند داد.

    شرکت نظافتی فرشته - نظافت مشاعات فرشته

    خدمات سمپاشی شرکت کیان پاک

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید سمپاشی حشرات نیز از اقدامات مفید پرسنل این شرکت خواهد بود. وجود سمپاشان آموزش دیده و تجهیزات و دستگاه های سمپاشی متخصصان شرکت خدماتی فرشته که هر کدام با تجربه و دانش علمی خاصی که مختص به خودشان است با ابزار و زمان لازم محیط کاری ، منزل ، کارخانه ، هتل های بزرگ و کوچک ، انبار های بزرگ و… را عاری از هرگونه حشره و ذراتی می کنند.

    به خصوص آپارتمان ها که وجود حشرات موذی آن را نیازمند خدمات زیر می کند.

    سمپاشی سوسک

    سمپاشی ساس

    سمپاشی موریانه

    سمپاشی کنه 

    سمپاشی موش

    ارتباط با شرکت خدماتی فرشته کیان پاک

    پس از دیدن آگهی نظافت منزل فرشته می توانید به صورت اینترنتی هر زمان که ضرورت و نیاز به نظافتچی فرشته دارید به آدرس وبگاه این شرکت رفته و یا به صورت تلفنی شماره گیری کنید.

    با این کار به راحتی از خدمات یک شرکت خدماتی فرشته استفاده می کنید. پس از پر کردن فرم اطلاعات، ثبت شماره همراه از خود، آدرس منزل و یا محیط کار، هتل، رستوران و… با این شرکت در ارتباط باشید.

     

    خدمات نظافت فرشته

    تضمین خدمات نظافت فرشته

    اگر چنانچه نارضایتی در صورت عدم کار نظافت منزل فرشته داشته اید و یا بنا به دلایل متعدد به مشکل برخورده اید، می توانید با شرکت نظافتی کیان پاک که دارای کارشناس ناظر شرکت نظافتی فرشته است به صورت آنلاین و یا تلفنی اطلاع دهید و با بیان مشکل و نارضایتی خود، در صورت نیاز از طرف این شرکت خدمات نظافت فرشته برای برطرف کردن و پیگیری مشکل تان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

    جلب رضایت مشتری های کیان پاک هدف اصلی شرکت خدماتی فرشته و نظافت منزل این منطقه خواهد بود.

    وظایف نظافتچی فرشته

    دقت بسیار در انجام کارها

    تجربه چندین ساله سابقه خدمت در این شرکت

    منظم و منضبط

    پوشش مناسب

    رعایت شئونات اسلامی

    صداقت

    استفاده از لباس فرم خدمتکاری مخصوص شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک (با آرم این شرکت)

    بخوانید!
    شرکت نظافت منزل مرزداران ارائه خدمات متنوع نظافتی

    تابع دستورات و نظرات شما

    با دانش بالا و آگاهی لازم در انجام وظایف خود

    مورد اعتماد و تضمین شده از طرف شرکت نظافتی فرشته کیان پاک

    از موارد مهمی هستند که خدمه های این شرکت خدماتی نظافتی از این موارد برخوردار هستند.

    نکته بسیار مهم که باید به آن پرداخته شود این است که تمامی پرسنل خدماتی نظافت منزل فرشته قابل اعتماد و تضمین شده هستند. زیرا سال ها خدمت در شرکت خدماتی فرشته نشان از حسن اعتماد و اطمینان از آن ها بوده است.

    اشیاء قیمتی خود را در صورت به وجود نیامدن مشکلی دور از دسترس نگه دارید که بنا به دلایلات در انجام امور نظافتی مشکلی پیش نیاید. یاد آوری و تاکید این موضوع برای شما عزیزان لازم به ضرورت بوده است.

    رزرو نظافتچی فرشته

    نظافت منزل فرشته ، نظافت مشاعات فرشته به همراه اعزام نظافتچی فرشته که از خدمات نظافت فرشته است و در ساعت کاری ۸ ساعته و شیفتی در حال فعالیت هستند. فرقی نمی کند که شما در چه تایمی درخواست نیرو از شرکت نظافتی فرشته دارید.

    با هماهنگی از طرف شرکت برای شما اعزام خواهند شد. این شرکت خدمات منازل محدودیت برای اعزام نیروی نظافتچی فرشته ندارد. به همین دلیل حتی در ایام تعطیل نیز می توانید سرویس های مورد نظر خود را از جمله خدمات نظافت فرشته در زمان دلخواه رزرو کنید.

    محدوده خدمات رسانی کیان پاک

    شرکت خدماتی نظافتی کیان پاک با کادر مجرب و نظافتچی های فعال خود، علاوه بر منطقه فرشته در دیگر مناطق تهران نیز شناخته شده است و شهروندان تهرانی ارادت خاصی به این سازمان نظافتی دارند.

    از اینرو نظافت منزل فرشته با پشتیبانی و برنامه ریزی دقیق از شرکت خدماتی فرشته اولویت اول را برای اهالی منطقه فرشته در نظر گرفته است.

    سرویس نظافت ساختمان و دیگر خدمات به شهروندان مناطق دیگر نیز پوشش داده خواهد شد. البته با چند روز تاخیر در اعزام نیرو ، زیرا همانطور که این شرکت اولویت بندی کرده است پوشش خدمات رسانی در محدوده فرشته ، اولویت اول کار مهندسین ناظر این شرکت نظافتی فرشته خواهد بود.

    تخفیفات ویژه خدمات نظافت فرشته

    قبل از درخواست نظافتچی فرشته جهت نظافت منزل فرشته برای پاکسازی خانه هایتان و… علاوه بر این که کار خدمه بسیار برایتان مهم است ، هزینه صرف آن کار نیز برایتان مهم خواهد بود.

    شاید برایتان سوال باشد که سرویس رفت و برگشت نظافتچی فرشته بر عهده چه کسی خواهد بود ؟

    تمامی خدمه های شرکت نظافتی فرشته با سرویس این شرکت و با هزینه کاملا رایگان به آدرس مورد نظر شما خواهند آمد. شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه کرایه و حمل و نقل این خدمه ها را ندارید. به مشتریان دائمی درصد قابل توجه ای تخفیفات در نظر گرفته شده است.

    در اعیاد مختلف و یا مناسبت های خاص نیز جشنواره تخفیفات شامل حال تمامی شهروندان محدوده فرشته خواهد شد. سرویس خدمات عالی با قیمتی کاملا استثنایی باعث فعالیت گسترده این شرکت در طول شبانه روز شده است.

    انتخاب با خودتان است ، اگر ساکن منطقه فرشته هستید نزدیک ترین شرکت خدماتی که در ظرف کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما خواهد آمد شرکت نظافتی فرشته خواهد بود. شرکت خدماتی فرشته کیان پاک تمامی استانداردها و قابلیت های لازم در امر نظافت منزل فرشته و نظافت مشاعات فرشته و دیگر خدمات نظافت فرشته را در شرح وظایفات خود دارد و انگیزه بالای پرسنل های خدماتی کیان پاک در منطقه فرشته در راستای نظافت ، گویای همه چیز خواهد بود.

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی فرشته چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی فرشته هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله فرشته ، نظافت دفترکار و … را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    آیا خدمه شرکت خدماتی فرشته به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    سفارش نظافت مشاعات و راه پله

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481