بهترین مبل شویی در منزل شرق تهران شرکت کیان پاک

مبل شویی در منزل شرق تهران
  • اگر در شرق تهران زندگی می کنید و قصد شستشویی مبلمان یا شستن صندلی میز ناهارخوری خود را دارید، احتمالا به دنبال شماره بهترین مبل شویی در منزل شرق تهران می باشید. شرکت کیان پاک به عنوان یک شرکت مبلشویی در منزل شرق تهران با استفاده از مواد شوینده نانو و تجهیزات مدرن بهترین خدمات مبلشویی را به شما ارائه می کند.

    تلفن کیان پاک

    مبل شویی در منزل شرق تهران

    مبل ها از لوازم روزمرگی منازل محسوب می شوند. افراد بیشتر اوقات فراغت خودشان و یا حتی زمان استراحت های طولانی را روی کاناپه و مبل راحتی می گذرانند.

    این استفاده طولانی مدت نیازمند نگهداری و سرویس دوره ای می باشد. تمیز نگه داشتن مبل باعث حفظ طول عمر آنها می شود. تمیز کردن مبل کمک می کند تا ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ کرده و رنگ آن تا چندین سال، سالم و ثابت نگه داشته شود.

    تمیز کردن مرتب مبل ها به از بین بردن بوی بدی که با گذشت زمان روی آنها می ماند و رطوبت و لکه ها کمک کند. اگر حیوانات خانگی دارید، موها و پنجه های کثیف آنها می توانند کثیفی هایی را ایجاد کند. چنین مواردی می توانند مبل را آلوده کرده و فرزندان یا اعضای خانواده شما را بیمار کنند.

    لکه های ضعیف و باقی مانده های غذا را به راحتی و با تمیزکاری های جزیی می تون رفع کرد. اما به هر حال هر چند ماه یکبار میزان آلودگی و کثیفی به حدی زیاد می شوند که دیگر نمی توانید شستشوی مبلمان را به صورت دستی و با مواد شوینده معمولی انجام دهید.

    در این مواقع اگر در مناطق شرقی تهران سکونت داشته باشید احتیاج به استخدام تکنسین مبل شویی در منزل شرق تهران خواهید داشت. به همین دلیل بایستی این حساسیت را برای خودتان در نظر داشته باشید که از یک شرکت معتبر مبلشویی در منزل شرق تهران کمک بگیرید تا احیانا به مبلمان شما آسیبی وارد نشود.

    کیان پاک  علاوه بر فعالیت در حوزه مبل شویی شرق تهران ، در دیگر حوزه ها همچون مبلشویی در غرب تهران و  سمپاشی ، نظافت منزل ، سمپاشی کرونا و… نیز فعال است. برای دریافت کد تخفیف از طرف ما، در شبکه های اجتماعی ما همچون اینستاگرام و تلگرام عضو شوید. ما به صورت روزانه تخفیف هایی را در اختیار شما قرار می دهیم.

    مبل شویی در منزل شرق تهران

    از بین بردن لکه ها تخصص اصلی شرکت مبلشویی در منزل شرق تهران

    شاید فکر کنیم که مبل شویی در منزل شرق تهران با تجهیزات و لوازم شستشوی مبل کار ساده ای نباشد. اما می توان گاها جهت از بین بردن لکه های جزیی، خودمان برای مبلشویی در منزل شرق تهران دست به کار شویم. برای مثال نیازی نیست که برای هر لکه کوچک یک شرکت مبلشویی در منزل شرق تهران را استخدام کنیم.

    لکه ها از جنس های مختلفی همچون چربی ها هستند. اگر قصد دارید خودتان مبلشویی در منزل شرق تهران را در خانه انجام دهید، این مقاله برای شماست. ما در ادامه راهنمایی کامل برای پاک کردن انواع مختلف لکه مبل برای شما آماده کرده‌ایم:

    پاک کردن لکه از روی مبل پارچه ای

    برای پاک کردن لکه از روی مبل های پارچه ای  راهکارهای زیادی توصیه شده است که یکی از بهترین آنها استفاده از جوش شیرین است. البته باید نوجه داشته باشید که برای استفاده از این راهکار، باید یک محلول خانگی را آماده کنید. برای ساخت محلول،جوش شیرین را با کمی سرکه، آب گرم، سرکه (سفید) و مقدار کمی مایع ظرفشویی مخلوط کنید. سپس محلول را بر روی مبل پارچه ای خود اسپری نموده و پس از مدت زمان کوتاهی با استفاده ار یک برس فرش مناسب، لکه را پاک کنید.

    بخوانید!
    شرکت کیان پاک خدمات شستشوی مبل در منزل را چگونه ارائه می کند؟

    افراد زیادی بر این باروند که  استفاده از جوش شیرین و سرکه به طور هم زمان برای نابودی لکه ها موثر بوده و سمج‌ ترین لکه‌ها را نیز از بین می‌ برد.

    نکته حایز اهمیت این است که ممکن است سرکه و یا جوش شیرین با جنس پارچه مبل شما سازگاری نداشته باشد. پس قبل از شروع مبلشویی در منزل شرق تهران با استفاده از یک برس تمیز، محلول را روی بخش کوچکی از مبل که در معرض دید نیست امتحان کنید و اگر رنگ پارچه تغییر نکرد و یا پارچه نازک و پاره نشد، محلول را به آرامی روی لکه بمالید. صبر کنید !!!

    هنوز توصیه های شرکت مبلشویی شرق تهران تمام نشده.

    پس از آنکه محلول را بر روی لکه بمالید، با استفاده از بک پارچه تمیز، خیسی مبل را کم کرده و با استفاده از سشوار اقدام به خشک کردن مبل و محل لکه کنید.

    بهترین مبل شویی در شرق تهران

    از بین بردن لکه آب روی مبل

    حتما تا به حال تجریه این را داشته اید که آب بر روی مبلتان بریزد. تصور بیشتر افراد این است که آب، چرب و یا قندی نیست پس باعث بروز لکه نمی شود.

    اما پس از خشک شدن مبل ، شاهد این هستند که رنگ و جنس بخشی از مبل تغییر کرده و یا به عبارتی لک ها ظاهر شده اند. اما علت این امر چیست؟

    لکه آب می تواند به‌دلایل مختلفی نظیر بالا بودن میزان املاح آب به وجود آید. معمولا افراد با استفاده از آب اقدام به رفع لکه آب و انجام مبلشویی شرق تهران می کنند.

    اما همان آبی که باعث لکه شده چگونه می تواند دوباره لکه را از بین ببرد؟

    به خاطر داشته باشید که نباید از همان آب دوباره برای نابودی لکه استفاده کنید. آب شوینده ( آب دوم ) با آب ریخته شده روی مبل متفاوت می باشد و املاح کمتری نیز دارد. هرگز به صورت مستقیم آب را بر روی لکه نریزید بلکه پارچه را با آب مرطوب کرده و روی لکه مبل بکشید.
    چنانچه شیوه بالا برای نابودی لکه و انجام مبلشویی در منزل شرق تهران جوابگو نبود، از محلول الکل و نمک استفاده کنید. محصول را بر روی لکه اسپری کرده و  بعد از پاک کردن لکه‌ها روی مبل دستمال نم‌ دار و سپس دستمال خشک بکشید.

    اگر دو شیوه بالا را به کار بردید اما باز هم لکه از بین نرفت، بهتر است به دنبال شماره بهترین شرکت مبل شویی در شرق تهران باشید.

    از بین بردن لکه مبل چرم

    مبلمان چرمی از حساس ترین مبلمان هستند. این مبلمان به سادگی آسیب می بیند و پارچه می شوند. در نتیجه تمیز کردن مبلمان ساده نیست و نیازمند مهارت بالایی است. حتی برخی از افراد ریسک انجام مبل شویی در منزل شرق تهران برای این نوع از مبلمان را نمی پذیرند و کار را به یک متخصص در بهترین شرکت مبلشویی در شرق تهران می سپارند.

    استفاده از الکل یکی از شیوه های رایج برای نابودی لکه ها در مبلمان چرمی است. البته این ترفند به میزان حساسیت مبلمان شما بستگی دارد. برای پاک کردن لکه مبل های چرمی ، ۱ واحد آب را با ۱ واحد سرکه و مقدار بسیار کمی روغن زیتون مخلوط کنید و با دستمال لکه را به آرامی پاک و سپس آن را خشک کنید. البته قبل از آنکه تمام مبل را با این محلول پاک کنید، محلول را روی بخش کوچکی از مبل که در معرض دید نیست امتحان کنید.

    بخوانید!
    مبلشویی در منزل تهران توسط کیان پاک

    مبلمان چرم قیمت بالاتری نسبت به مبلمان پارچه ای داشته و حساسیت آنها دو چندان است. توصیه ما به شما کمک گرفتن از بهترین مبل شویی در منزل شرق تهران است. شما می توانید برای ارتباط با شماره مبل شویی در شرق تهران با شماره های درج شده در این مقاله تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

     

    پاک کردن لکه خودکار از روی مبل

    رد خودکار بر روی مبل به وفور مشاهده می شود. مخصوصا بر روی مبلمانی که دانش آموزان و دانشجویان تکالیف خود را انجام می دهند. پاک کردن لکه خودکار بلافاصله پس از لکه شدن به مراتب ساده تر از پاک کردن آن پس از مدت طولانی است. هر چه لکه کهنه تر شود، تمیز کردن لکه سخت تر می شود.

    پارچه مبلتان را خیس کرده و روی آن نمک بپاشید و با پنبه تمیز کنید. اگر لکه خودکار کهنه بود، از ترکیب مخلوط آمونیک و گلیسیرین استفاده کنید. پس از استفاده از این مخلوط و پاک کردن لکه خودکار از روی مبل و انجام مبلشویی در منزل شرق تهران ، محل را با آب و پودر دستی شستشو دهید.

    مبلشویی در منزل شرق تهران

    از بین بردن لکه رنگ روی مبل

    حتما تا به حال تجربه این را داشته اید که در زمان رنگ کردن دیوار منازلتان ،رنگ بر روی مبلمان پاشیده و لکه ایجاد شود. از چه ترفندی برای مبل شویی شرق تهران استفاده کرده اید؟

    ده ها ترفند مبلشویی برای نابودی رنگ ها وجود دارد که شیوه پیشنهادی ما به شما، استفاده از کمی شامپو فرش است. شامپو فرش را در مقداری آب حل کرده و  کف حاصل را با یک برس مخصوص یا پارچه نخی سفید روی لکه بکشید تا پاک شود. البته به خاطر داشته باشید که این شیوه مبلشویی در منزل شرق تهران تنها زمانی جواب می دهد که لکه تازه باشد. اگر لکه قدیمی باشد، تنها راه حل برای شما تماس گرفتن با شماره مبل شویی در شرق تهران است.

     از بین بردن لکه سوختگی روی مبل

    از بین بردن لکه های سوختگی ساده نیست. شما نمی توانید به سادگی لکه های حاصل از  آتش سیگار و … را از بین ببرید. این کار را تنها به بهترین مبل شویی در شرق تهران بسپارید. انجام این کار احتیاج به تخصص در بازسازی مبلمان دارد و این شرکت با اعزام کارشناس به محل شما هزینه خدمات مبلشویی را به شما اعلام می کند. در ادامه شما را با یکی از بهترین های مبلشویی در شرق تهران آشنا می کنیم.

    قیمت مبلشویی در شرق تهران

    قیمت شستن مبل در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد مبلمان، نوع پارچه، استیل یا راحتی بودن مبل، میزان کثیفی مبل از عوامل مهم تعیین کننده هزینه شستشوی مبل می باشد. 

    در سال ۱۴۰۲ قیمت شستن یک مبل یک نفره ۷۰.۰۰۰ تومان تعیین شده است و در خصوص تعیین قیمت برای ست مبلمان با دادن اطلاعات کافی از ست مبلمان خود می توانید قیمت دقیق را از طریق اپراتورها مطلع شوید.

    شماره مبل شویی در شرق تهران

    کیان پاک یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های مبلشویی در منزل شرق تهران می باشد که ۹ سال است در حوزه مبل شویی در منزل شرق تهران فعالیت می کند. این شرکت از بهترین و مجرب ترین افراد برای ارائه خدمت به شما بزرگواران کمک می گیرد. شما می توانید برای ثبت سفارش و ارتباط گیری با شماره مبل شویی در منزل شرق تهران با شماره هایی که درج کرده ایم تماس حاصل فرمایید.

     

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۱-۲۶

      I have recently started a web site, the info you offer on this site has helped me tremendously. Thanks for all of your time & work.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481