نظافت منزل پونک | نظافت راه پله پونک | شرکت نظافتی پونک کیان پاک

نظافت راه پله کارگر
  • استعلام قیمت خدمات نظافت پونک از یک شرکت خدماتی پونک دارای مزایای زیادی است. زمانیکه شما نظافتچی پونک را از یک شرکت نظافتی پونک استخدام می کنید، می توانید مطمئن باشید که نیروی اعزامی جهت نظافت منزل پونک یا نظافت راه پله پونک مورد اعتماد است و تمامی مدارک هویتی را به کیان پاک ارائه کرده است. کیان پاک در سالیان زیادی که بعنوان یک شرکت خدمات منزل در منطقه پونک فعالیت داشته خدمات زیادی را به ساکنین این منطقه ارائه کرده است.

     

    شعبه پونک

    ۴۴۵۲۶۱۱۴


    پشتیبانی پونک

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    شرکت نظافتی پونک - خدمات نظافت پونک

    چرا باید از خدمات شرکت نظافتی پونک استفاده کرد؟

    مشغله زیاد مرذم شهرنشین باعث شده دیگر وقتی برای نظافت نداشته باشند. شاید اگر وقتی هم باشد نیرویی برای اینکار نداشته باشند و ترجیح می دهند بعد از خستگی یک روز کاری زمان نظافت را به استراحت اختصاص بدهند.

    از دیگر دلایل استخدام نظافتچی پونک انتظار دریافت یک نظافت حرفه ای است. شرکت نظافتی پونک سعی در استخدام نیروی ماهر دارد و اگر تجربه کافی را نداشته باشد طی دوره های آموزشی مهارت لازم را کسب می کنند. آنها دوره های آموزش نظافت منزل و نظافت راه پله را آموزش می بینند.

    پس از طی کردن این دوره ها که شامل نحوه چگونگی نظافت از جمله نظافت منزل پونک و نظافت راه پله پونک می باشد ، نکته مهم در این آموزش ها نحوه به کارگیری شوینده ها بسیار مهم است. بدین صورت که اگر در به کارگیری شوینده ها دقت لازم بکار گرفته نشود امکان این وجود دارد که به وسایل و لوازم آسیب های جبران ناپذیری برسد.

    نظافتچی پونک را از شرکت نظافتی پونک درخواست کنید و بصورت شخصی و تلفنی از استخدام نیروی خدماتی خودداری کنید. این توصیه به این دلیل است که شرکت های ثبت شده در ثبت شرکت های ایران ، مستلزم آن هستند که تمامی مدارک هویتی و عدم سوء پیشینه از نیروها تحویل بگیرند. با انجام این فرآیند شما با اطمینان خاطر می توانید اجازه ورود نظافتچی پونک به محیط خود را بدهید.

    در خصوص وجود سایت های مختلف در گوگل که خدمات منازل را ارائه می دهند این نکته قابل ذکر است که توجه داشته باشید ، سایتی را که برای دریافت خدمات انتخاب می کنید ، تحت پوشش یک شرکت ثبتی باشد.

    مطمئنا شرکت نظافتی در منطقه پونک که ثبت شده باشد در استخدام نظافتچی و دیگر نیروهای شرکت حساسیت های خاصی را اعمال می کند.

    نظافت مشاعات پونک _ نظافت راه پله پونک

    قسمت های مورد توجه خانه در نظافت منزل پونک

    در خدمات نظافت منزل پونک که از شرکت نظافتی پونک کیان پاک ارائه می شود ، بعضی قسمت های منزل جزو نظافت همیشگی قرار می گیرند. مابقی قسمت ها بستگی به درخواست کارفرما دارد.

    خدمات نظافتی که توسط نظافتچی پونک انجام می گیرد، محدود نیست. شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خود ، لیستی از مکان ها و اشیایی که نیاز به نظافت دارند را آماده و به نیروی خدماتی تحویل دهید. نیروی خدمه سعی خواهد کرد با استفاده درست از مواد شوینده و لوازم نظافت بهترین عملکرد را داشته باشد. همانطور که گفته شد نیروهای کیان پاک آموزش لازم جهت کارکردن با مواد و لوازم را دیده اند.

    مهارت و جنسیت نظافتچی پونک برای انجام خدمات نظافت پونک

    درباره مهارت و کیفیت خدمات نظافت پونک ارائه شده توسط پرسنل شرکت کیان پاک ، هیچ نگرانی وجود ندارد. ما به شما تضمین می دهیم که از خدمات نظافت منزل پونک و یا نظافت راه پله پونک دریافت شده، کاملا راضی خواهید بود. کارگران و نظافتچی های شرکت نظافتی پونک کیان پاک ، کاملا ماهر و زبده ، مطمئن ، امانت دار هستند.

    اما درباره جنسیت نظافتچی پونک ، شما می توانید تصمیم گیرنده باشید. در صورتیکه حضور نظافتچی پونک با جنسیت آقا یا خانم بودن ایشان برای شما اهمیت دارد ، شما می توانید با مراجعه به سایت و تماس با ما درخواست نیروی خانم یا آقا برای نظافت منزل پونک را اعلام کنید.

    از این رو در خدمات نظافت منزل پونک شما می توانید از کیفیت خدمات و جنسیت نظافتچی اطمینان داشته باشید. می توانید برای سفارش نظافت منزل پونک و یا خدمات نظافت راه پله پونک و هماهنگی به وب سایت شرکت نظافتی کیان پاک مراجعه کنید.

    توصیه ما نصب اپلیکیشن کیان پاک است. شما در اپلیکیشن کیان پاک می توانید تمام خدمات این شرکت را در یک جا مشاهده کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

    در قسمت خدمات نظافت پونک اپلیکیشن کیان پاک شما با پروفایل نظافتچی پونک آشنا می شوید که در این پروفایل تصویر ایشان ، خدمات ارائه شده توسط آنها و میزان امتیازاتشان ذکر شده است.

     

     

     

     

    زمان لازم برای نظافت منزل پونک و نظافت راه پله پونک

    نظافتچی پونک درخواست شده توسط شما در زمان مقرر شده در محل حاضر خواهد شد. همچنین خدمات نظافت منزل پونک ، معمولا در دو نوع ۴ ساعته و ۸ ساعته ارائه می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود ، با شرکت خدمات نظافت پونک تماس بگیرید.

    معمولا سوال پیش می آید که در خصوص خدمات نظافت پونک خود چند ساعت نظافتچی در اختیار بگیریم ؟

    در حالت کلی به دلیل اینکه نظافت امری سلیقه ای است نمی توان بسته به متراژ ، ساعت مورد نیاز برای نظافت را مشخص کرد. این عدم اطلاع دقیق از میزان ساعت به این دلیل است که نظافت منزل شامل آیتم های زیادی است که با کم و زیاد کردن این آیتم ها می توان ساعت های متغیری را در نظر گرفت.

    در انجام نظافت مشاعات پونک ساعت کاری ، ملاک اعزام نیروی خدماتی نخواهد بود .

    این عدم پایبندی به ساعت به این دلیل است که نمی توان نیروی اعزامی را پایبند به انجام نظافت راه پله پونک در میزان ساعت خاصی کرد و یا اینکه شخصی به عنوان ناظر از طرف ساختمان بر ساعت کار نیرو نظارت داشته باشد که قاعدتا هیچکدام امکانپذیر نمی باشد.

    حال برای تعیین ساعت نظافت مشاعات پونک چه باید کرد ؟

    برای اینکه در میزان ساعت ارائه خدمات نظافت مشاعات پونک سوء تفاهمی ایجاد نشود ما برای این مهم، این خدمات را آیتم بندی کرده ایم.

    به این صورت که آیتم های مشخصی برای این خدمات با مبلغی خاص در ازای تعداد طبقات و واحدها به شما پیشنهاد می دهیم.

    البته این اعلام قیمت در قبال نظافت آیتم های یکسان در تمام ساختمان ها قابل قبول می باشد. در ساختمان هایی که دارای شرایط خاص و آیتم های خاص مانند استخر ، سونا و یا پارکینگ در طبقات اضافه داشته باشند با مشاوره گرفتن مشتریان عزیز توسط اپراتورهای شرکت به اعلام نرخ قطعی خواهیم رسید.

    قیمت نظافت منزل پونک - نظافتچی پونک

    نکاتی که باید حین دریافت خدمات نظافت به عنوان مشتری رعایت کنیم!

    نکته مهمی که وجود دارد، این است که کیفیت و زمان خدمات ، به خود شما بستگی دارد. یعنی اگر شما نظافتچی را به درستی مدیریت نکنید، او هم ممکن است نتواند کارها را به خوبی به پایان برساند.

    شما باید لیست نظافت را به او بدهید. خطرات احتمالی حین نظافت را به نظافتچی پونک هشدار دهید.

    بهتر است پس از اتمام خدمات نظافت پونک هزینه نظافت را پرداخت کنید. در این صورت هم اطمینان خواهید داشت و هم کیفیت خدمات رسانی بالاتر خواهد رفت.

    قیمت نظافت منزل پونک توسط نظافتچی پونک

    قیمت خدمات نظافت منزل و  نظافت راه پله ، در هر شرکت نظافتی پونک متفاوت است.

    این اختلاف با توجه به منطقه خدمات رسانی، نوع نظافت، جنسیت نظافتچی و… متفاوت است. به طور معمول این هزینه برای هر روز نظافت ، مبلغی حدود ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان درسال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

    لازم به یادآوری است که این هزینه خدمات نظافت با توجه به شرایط شما و نظافتچی و شرکت ارائه دهنده خدمات متغیر می باشد.

    تهیه مواد و وسایل مورد استفاده جهت نظافت

    برخی از مشتری ها این سوال برایشان پیش می آید که نظافتچی به همراه خود وسایل نظافت را می آورد؟

    تهیه و خرید لوازم نظافت شامل هزینه می باشد و در صورتیکه مشتری درخواست خرید را داشته باشد، شرکت نظافتی پونک با ارائه فاکتور ، لوازم مورد نیاز را به همراه نیروی خدماتی ارسال می کند.

    ولی به دلیل اینکه هنگام نظافت اماکن مختلف لوازم نظافت آلودگی را جذب خود می کنند، این شرکت اجازه استفاده دوباره را در منازل دیگر به پرسنل خود نمی دهد.

    چرا برای دریافت خدمات نظافت شرکت کیان پاک را انتخاب کنیم؟

    شرکت نظافتی پونک کیان پاک دارای سابقه زیادی در زمینه خدمات نظافت منزل پونک و نظافت راه پله پونک و دیگر مناطق مانند خدمات در سعادت آباد ، خدمات نظافت در شهرک غرب و… می باشد.

    این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا در استخدام نظافتچی های خود کمال دقت را داشته باشد. پرسنل شرکت دارای مدارک هویتی کامل می باشند و در کلاس های آموزش شرکت کیان پاک شرکت کرده اند تا اصول نظافت را یاد گرفته باشند.

    مبلشویی پونک - مبل شویی پونک

     

    خدمات مبلشویی کیان پاک در محله پونک

    این شرکت نظافتی پونک توانسته در سالیان زیادی که خدمات نظافت پونک را داشته بهترین های این خدمات را استخدام کند و در سال ۹۶ اقدام به راه اندازی خدمات مبلشویی در منطقه پونک نماید.

    این خدمات نظافت پونک توسط کادری مجرب و آموزش دیده و باتجربه در امر مبلشویی هستند . این متخصصین با دستگاههای تمام مکانیزه مبلشویی به منزل شما مراجعه می نمایند. مبلشویی حرفه ای درست است که نیازمند نیروی ماهر و دستگاههای مکانیزه است ، اما مواد شوینده مبلشویی نقش مهمی در کیفیت کار دارد. از این رو متخصصین مبلشویی کیان پاک در انتخاب شوینده بسیار حساس و با دقت عمل می کنند.

    در کنار شستشوی مبلمان این نیروها می توانند به شستشوی میزناهاخوری ، شستشوی تشک خوشخواب بوسیله مواد شستشوی نانو مبادرت کنند.

    از دیگر خدمات نظافت پونک ، شستشوی فرش می باشد. پس از اقدام به درخواست قالیشویی از طرف شما ، نیروهای شرکت به محل شما مراجعه می نمایند و فرش های شما را به کارخانه قالیشویی برده و در حدود ۷۲ ساعت بصورت لول و کاورشده به منزل شما برمی گردانند.

    مطمئن باشید که بهترین نتیجه را شاهد خواهید بود!

    خدمات نظافت پونک شامل چه خدماتی می شود ؟

    شرکت کیان پاک انواع خدمات نظافت شامل نظافت منزل ، نظافت مشاعات و دفترکار و حتی مبلشویی و قالیشویی می شود

    ساعت کار نظافتچی به چه صورت محاسبه می شود ؟

    ساعت کار پرسنل بصورت تمام وقت و نیمه وقت محاسبه می شود .

     

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    09906281481