ویروس‌هایی مانند کرونا می‌توانند با تماس دست منتقل شوند. بسیاری از افراد اغلب بینی یا دهان خود را با دست لمس می‌کنند، حتی بدون آن‌که متوجه شوند. یک راه مهم و عالی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، استفاده از یک ضدعفونی کننده کرونا است. در مبارزه با کرونا انتخاب یک شرکت ضدعفونی کننده که اینکار را بوسیله مواد ضدعفونی تایید شده از طرف سازمان بهداشت جهانی انجام میدهد . این مواد ضدعفونی کننده میتواند کمک شایانی به شما هموطنان عزیز داشته باشد.

شعبه شمال 

۲۲۹۵۰۸۷۷

 

شعبه غرب

۴۴۵۵۷۰۹۲

 

شعبه شرق

۳۳۸۳۲۱۷۱

 

شعبه جنوب

۵۵۴۱۱۰۹۶


پشتیبانی

۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

 

دانلود اپلیکیشن کیان پاک

اما بهداشت چیست و چگونه باید نکاتی را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری جدید و همه چیز رعایت کنیم؟
چگونه می‌توان از بهداشت مناسب در خانه و بیرون از خانه اطمینان حاصل کرد . مهمتر از همه ، ضدعفونی کرونا در چه مواردی باید حتما رعایت شود. در این مطلب ما قصد داریم که اطلاعات بیشتری را در این مورد به شما ارائه داده و سوالات متداول کاربران را نیز پاسخ دهیم. بهداشت یک اصطلاح اجتماعی جمعی برای هر کاری است که باعث می‌شود تا شما تا حد امکان از تماس با عوامل بیماری‌ زا همانند باکتری‌ها و ویروس‌ها جلوگیری کنید.

مواد ضدعفونی

اقدامات موثر برای مقابله با کرونا

اما با به حداقل رساندن تعداد مبتلایان تا حد زیادی می‌تواند یک پیشگیری کارساز از ابتدا به کرونا ویروس باشد. این روند شامل شستن دست‌ها ، دوش گرفتن و تمیز نگه داشتن محیطی است که در آن زندگی می‌کنیم. ضدعفونی کردن با الکل می‌تواند روش کارسازی باشد.
گاهی اوقات لازم است که پس از تمیز و ضدعفونی کردن محیط ، نگاه دقیقی به نکات جزئی نیز داشته باشیم. شستن مرتب دست‌ها می‌تواند عوامل بیماری‌ زا را از بین ببرد. این کار اطمینان را برای فرد ایجاد می کند که دستانش تمیز و سالم شده است. این روند از انتشار پاتوژن‌هایی که می‌توانند از طریق تماس دست بیمار منتقل شوند ، جلوگیری کنند. بهترین روش برای شتستشوی دست ، استفاده از آب و صابون است. باید مرتبا دست‌های خود را شسته و در صورت نبودن چنین شرایطی ، آنها را ضدعفونی کنید. بعد از اینکه از فعالیت خارج از خانه فارغ می‌شوید ، باید این کار را تکرار کنید. با ضدعفونی دستها عوامل آلوده کننده احتمالی را به خانه وارد نکنید. از موارد دیگر می‌توانیم به قبل از تهیه غذا ، قبل از خوردن غذا اشاره کرد. بعد از رفتن به دستشویی ، پس از تماس با حیوانات ، هنگام مراقبت از افراد بیمار و موارد مشابه ضدعفونی دستها الزامیست .

مواد ضدعفونی کننده چیست؟

مواد ضدعفونی کننده عوامل بیماری‌زا را از بین می‌برد. می‌توانیم به موادی همچون میکرو ارگانیسم‌ها ، ویروس‌ها ، قارچ‌ها ، باکتری‌ها و انگل‌هایی که می‌توانند باعث بیماری شوند اشاره کنیم. این بیماری در درجه اول در جاهایی که احتمال بیماری بیشتر است رخ می‌دهد. ازمکانهای پر ریسک می‌توانیم به بیمارستان اشاره کنیم. استفاده از ضدعفونی کننده بیمارستان مهمترین نکته‌ای است که در این تعریف وجود دارد.
مواد ضدعفونی کننده ادارات نیز در دوران کرونایی ، نکته‌ی مهمی است. به‌دلیل مدت زمان کاری بالای افراد ، می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. در ضدعفونی ادارات بایستی توجه ویژه به استفاده از مواد ضدعفونی کننده استاندارد سازمان بهداشت را داشت. استفاده از ضدعفونی کننده مهدکودک اهمیت بالایی دارد. این اهمیت به‌دلیل عدم آشنایی بچه‌ها با ویروس و ماهیت سطح پایین مراقبتی که دارند است. موارد مشابه دیگری هم برای مناطق دیگر وجود دارد. در صورت پرداخت به این موارد ، می‌توانید از شانس ابتدا به ویروس کرونا در کودکان و بزرگسالان جلوگیری کرد.مواد ضدعفونی کننده

 

قربانیان کرونا

کرونا ویروس در نقاط مختلف جهان قربانی‌های زیادی گرفته است و به‌ همین دلیل توجه کردن به این نکات بهداشتی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مواد ضدعفونی کننده کرونا شامل اتانول ۷۰ درصد وگلایکل است و از جمله مواد اساسی و بهداشتی و کارساز است. کرونا در جهان تبدیل به معضلی اساسی شده است و همه‌ی فعالیت‌های بشر را تحت تاثیر قرار داده است.
همین روند در کشورمان نیز برقرار است و می‌بینیم که کرونا در تهران بیشترین مرگ و میر و ابتلا را به خود اختصاص داده است. در کشور همسایه نیز شرایط به‌همین منوال است و برای مثال ، کرونا در ترکیه نیز همچنان قربانی برجای می‌گذارد. در این بین و با فرا رسیدن فصل زمستان ، می‌توان به استفاده از  مواد ضدعفونی کننده مختلف مبادرت ورزید.
پزشکان و ارائه‌کننده خدمات بهداشتی ، توصیه‌ها و نکات مهمی را از رسانه‌ها مطرح می‌کنند که می‌توان از آنها هنگام استفاده از ضدعفونی کننده سبزیجات و ضدعفونی کننده مواد غذایی استفاده کرد.
ژل ضدعفونی کننده دست که از جمله مواد ضدعفونی کننده است نیز مورد متداولی است که هم‌اکنون توسط افراد در فضای بیرون و درون خانه استفاده می‌شود.
بهتر است که از مواد ضدعفونی کننده استاندارد وتوصیه شده ازطرف سازمان بهداشت جهانی  استفاده کنید.

چرا که تاثیرات مواد ضدعفونی غیراستاندارد روی پوست و بدن انسان بسیار مخرب است و تا حد امکان شستشوی دست با آب و صابون  و اتانول ۷۰درصد وگلایکل و گیلیسیرین توصیه می‌شود. ضدعفونی کننده دست کودکان در این بین اهمیت بیشتری و می‌تواند باعث آسیب بیشتر به کودکان شود. دستگاه ضدعفونی کننده مکانیکی نیز که برای پاکیزگی محل کار یا محیط‌های عمومی در نظر گرفته شده است.
در صورت استفاده‌ی مکرر ، می‌تواند آثار بدی به‌ جای گذارد. در این دستگاه‌ها معمولا ضدعفونی کننده کلر به‌کار رفته است و می‌تواند یک ضدعفونی کننده سریع برای پاکسازی دست‌ها در بیرون از خانه باشد. عوامل بیماری‌زا می‌توانند نسبت به مواد ضدعفونی کننده حساسیت کمتری داشته باشند و از بین بردن آنها را نیز دشوارتر کنند. ضدعفونی کننده‌ها معمولا از یک یا چند ماده فعال و یک یا چند ماده کمکی استفاده می‌کنند.
مواد فعال میکروارگانیسم‌ها را بی‌خطر می‌کنند. اگر چنین موادی در بطری ژل دستی مورد استفاده قرار گیرند ، مشخص می‌شود که این محتویات اثر ضدعفونی کنندگی دارند. برای مواد ضدعفونی کننده یک برچسب تائید وزارت بهداشت در نظر گرفته می‌شود. محلول ضدعفونی کننده سطوح نیز طبق توصیه پزشکان برای ضدعفونی سطوح در نظر گرفته شده است.از بین بردن عوامل بیماری‌زا بوسیله این مواد ضدعفونی کننده توسط سازمان جهانی بهداشت اثبات شده است. کووید ۱۹ ویروسی است که بشر رفته رفته اطلاعات بیشتری از آن کسب می‌کند و شاهد مواد ضد عفونی کننده دست ایرانی خوبی نیز هستیم .ضدعفونی کننده

نقش مواد ضدعفونی در مبارزه با کرونا چگونه است؟

استفاده از آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده تا حد زیادی می‌تواند به‌ صورت همه منظوره برای پاکسازی محیط از کرونا مورد استفاده قرار گیرد. از این مواد ضدعفونی کننده می‌توانید برای استریل کردن سطوح استفاده کنیدبا اینکار عملیات استریلیزاسیون را در محیط ‌های مختلف انجام دهید. فراموش نکنید که این موضوع برای دستگیره‌های در، پیشخوان‌ها ، قفسه‌های نمایشگر ، سبد خرید ، مبلمان مدرسه و دفاتر کافی هستند.
تمیز کردن مناسب می‌تواند خطر ابتلا به کرونا ویروس را کاهش دهد. بنابراین همواره استریل خانه و استریل محل کار را در نظر داشته باشید. استفاده از الکل ضدعفونی نیز کارساز است و خودتان نیز می‌توانید از محلول برای ضدعفونی استفاده کنید. راه کارهای ضدعفونی برای سطوح بسیار است و بسته به شرایط خود ، می‌توانید از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید که در صورت داشتن یک فرد مبتلا به کووید ۱۹ درخانه ، ضدعفونی مهم است. در فرآیندضدعفونی توجه به نکات استفاده از مواد ضدعفونی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در چنین شرایطی حتما باید به اصول ضدعفونی توجه کرده و آموزش ضدعفونی کردن سطوح را همواره داشته باشید.
در برخی از مواقع نیز لازم است که از ژل ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.بالاخره مواقعی ایجاد می‌شود که امکان شستشوی مداوم دست با آب و صابون وجود ندارد. هنگام خوردن غذا نیز می‌توانید اصول استفاده از الکل ضدعفونی کننده را یاد بگیرید. هنگام خرید یا پیاده روی یا خرید مواد غذایی ، نیازی به استفاده از ضدعفونی کننده نخواهید داشت.
اگر اطمینان دارید که صورت خود را با دست خود لمس نخواهید کرد و به محض رسیدن به خانه ، دست‌های خود را با آب و صابون خواهید شست ، می‌توانید از ضدعفونی کردن دست در هنگام انجام چنین کارهایی ممانعت کنید.
افشانه ضدعفونی کننده یکی دیگر از مواردی است که حالت نرمی بیشتری داشته و سطح بیشتری از دست شما را می‌تواند تحت کنترل داشته باشد. خرید و فروش مواد ضدعفونی در دوران کرونایی بسیاری بیشتر شده است و بنابراین توجه به اعتبار این شرکت‌ها برای خرید یک محصول مناسب ، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این مواد با جان ما سر و کار دارند و بنابراین حتما باید نسبت به موردتائید بودن آنها از طرف وزارت بهداشت اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید که نحوه ضدعفونی کردن نیز روی این محصولات درج شده باشد و حتما به آنها توجه داشته باشید. ضدعفونی کردن اتاق و ضدعفونی کردن راه روها نکات جداگانه‌ای دارد و می‌توانید با خرید محصولات مربوط به هرکدام از این مناطق ، از آنها اطلاع کسب کنید.
شرکت ضدعفونی کننده کرونا کیان پاک توانسته مواد ضدعفونی استاندارد به همراه مجوزهای سازمان غذا ودارو را تهیه و از این مواد در پروژه های خود استفاده نماید. ماشین آلات تولید محلول ضدعفونی در برندهای مختلف باید در یک فضای بهداشتی باشند. اطمینان کامل از سالم بودن آنها نیز حاصل شود. محلول ضدعفونی کننده گیاهی نیز خاصیت‌های متفاوتی دارد. این اختلاف نسبت به نوع شیمیایی آنهاست و می‌توانیم در مواردی از آنها استفاده کنید.
شرکت های ضدعفونی کننده منازل نیز وجود دارند. این شرکتها می توانند هنگام مبتلا شدن یکی از اعضای خانواده به کرونا ویروس می‌توانند سرویس‌دهی داشته باشند. این افراد منزل را در لحظه عاری از هرگونه عوامل بیماری‌زا کرده و آن را آماده برای قرنطینه کردن فرد بیمار می‌کنند. بسیاری از محلول های ضدعفونی کننده که در بازار یافت می‌شود ، برای محیط زیست مضر هستند. بنابراین حتما باید بعد از استفاده ، نسبت به دور انداختن اصولی آنها توجه صورت گیرد.
ژل ضدعفونی نیز همین شرایط را دارد. باتوجه به اتمام سریع‌تر آن در طول روز ، می‌توان به بازیافت اصولی و بهداشتی ، از آسیب زدن به محیط زیست جلوگیری کرد. سعی کنید که در فضاهای عمومی بزرگ که سربسته هستند از ژل ضدعفونی استفاده کنید. در محلهایی مانند ایستگاه‌ها یا مراکز خرید ، دستان خود بااستفاده از ژل ضدعفونی کننده تمیز نگهدارید. هیچ ماده‌ای نمی‌تواند برای ضدعفونی کردن دست در مقیاس بزرگ کارساز باشد. توجه به موادضدعفونی الکلی ضروری است.

در بیرون از خانه باید به چه مواردی توجه کنیم؟

توجه داشته باشید که بیرون از منزل ، حتی‌الامکان از دست زدن به دهان ، چشم ، گوش و بینی خود جلوگیری کنید. برای اطمینان هرچه بیشتر از عدم ابتلا به کووید ۱۹ می‌توانید عادت‌های همیشگی خودتان را کم کم فراموش کرده و از ماسک برای اطمینان بیشتر استفاده کنید. استفاده از ژل ضدعفونی را نیز در داشته باشید ، اما همیشه شستن دست با آب و صابون ، اطمینان بیشتری برای شما ایجاد خواهد کرد. می‌توانید از شرکت پخش مواد ضد عفونی کننده با اطمینان ، مواد موردنظر خود را تهیه کرده و در صورت اضطرار از آنها استفاده کنید. باتوجه به رفت و آمد بسیاری که در مناطق شهری صورت می‌گیرد و عدم مشخص وضعیت مردم ، شما نمی‌توانید با اطمینان کامل از مبتلا نبودن یک فرد به کرونا ویروس اطمینان حاصل کنید.
در چنین شرایطی باید احتیاط خود را همواره داشته و در آن سوی ماجرا ، در صورتی که خودتان مبتلا هستید یا نسبت به آن اطلاع ندارید ، می‌توانید با رعایت کردن مسائل بهداشتی ، از بروز مشکل برای دیگران و شیوع آن جلوگیری کنید. ضدعفونی کردن شهر توسط شهرداری ، در موارد خاص می‌تواند صورت بگیرد و برای مثال می‌توانیم به ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی اشاره کنیم. اما این مورد کلی است و خارج از اجتماع ، شما همواره باید به ضدعفونی کردن خانه و اتاق‌های خانه توجه لازم را داشته باشید.

جمع‌بندی

همواره باید اصول استریلیزاسیون و ضدعفونی را در هر مکانی در نظر داشته باشید . با شیوه‌های صحیح و آموزش ضدعفونی کردن سطوح ، عملیات موردنظر را انجام دهید. مواد ضدعفونی کننده می‌توانند خطرناک باشند. استفاده از موارد غیرمجاز نیز می‌توانند خطرات بیشتری برای سلامت شما و اعضای خانواده داشته باشند.
همواره به قیمت محلول ضدعفونی کننده توجه داشته باشید و آن را با استانداردهای روز بررسی کنید. کرونا ویروس پدیده‌ای است که به‌صورت جهانی شیوع پیدا کرده است. باتوجه به عدم کشف واکسن توسط ایران در مرحله کنونی مراعات بیشتری باید داشته باشیم. می‌توان با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از اصول ضدعفونی کردن منزل و مناطق مختلف ، از ابتلا به کرونا جلوگیری کرد. وضعیتی است که به‌ناچار با آن گرفتار شده‌ایم و صرفا با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی می‌توانیم از آن جان سالم به‌ در ببریم. پس ضدعفونی کننده دست و ضدعفونی کننده مواد غذایی را همواره مدنظر داشته باشید. تا حد امکان با جدیت بیشتری نسبت به کووید ۱۹ رفتار کنید. امید است که به‌زودی شاهد شکست این ویروس همه‌گیر در کشور عزیزمان و جهان باشیم.

09906281481