مقابله با موریانه با روش بیولوژیک دفع موریانه

شرکت سمپاشی موریانه
  • فهرست مطالب

    بی شک حضور موریانه هایی از نوع فورموسان یا موریانه زیر زمینی باعث آسیب دیدن دیوار منزل شما شده اند که اقدام به مطالعه این مقاله کرده اید. موریانه های چوب خشک مانند سوسک چوبخوار می توانند به مبلمان و وسایل چوبی منزل شما آسیب برسانند. اما به این نکته توجه داشته باشید که معمولا ساکنین منزل زمانی متوجه وجود موریانه ذر محیط زندگی خود می شوند که کلنی موریانه در آن محیط تشکیل شده است. پس سریعا به فکر دفع موریانه از محیط خود باشید. قبل از هر اقدامی با کارشناسان کیان پاک تماس بگیرید تا روش های مختلف مقابله با موریانه را به شما آموزش بدهند. بعد از آن می توانید تصمیم درست و منطقی  را اتخاذ کنید.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    نحوه شناسایی موریانه‌

    موریانه ها و مورچه های بالدار ظاهری کاملا مشابه همدیگر دارند. به طوری که بدون بررسی دقیق ، ممکن است یکی را با دیگری اشتباه بگیرید. برای این که به‌ طور موثر آفات خانه یا اماکن مختلف را نابود کنید ، باید شناخت درستی روی نوع حشره داشته باشید.

    موریانه‌ها از شکم عاج‌ دار برخوردار هستند و بدن آنها نیز قطعه‌ عظیمی به خود گرفته است. بال این موجودات رگ های بسیار زیادی دارد و طول آنها نیز دو برابر بدنشان است. شاخک(آنتن) این موجودات تا حدی کوچک تر از مورچه ها است و چشم هم ندارند ولی در هرحالت انجام عملیات دفع موریانه با سمپاشی مورچه متفاوت است.

    چگونگی مقابله با موریانه از ساختمان 

    • بعد از اتمام ساخت، خاک اطراف فونداسیون ساختمان را با نصب زهکش یا ناودان خشک نگهدارید.
    • شکاف هایی را که امکان دسترسی موریانه ها به سازه را فراهم می کند، کاهش دهید. این کار با پر کردن شکاف ها در فونداسیون های سیمانی و همچنین در اطراف محل عبور وسایل برقی از دیوار با سیمان، دوغاب یا درزگیر امکانپذیر است.
    • نشتی هایی که باعث ایجاد رطوبت در ساختمان می شود را فورا رفع کنید.
    • از کاشتن درخت و درختچه در نزدیکی ساختمان خودداری کنید. رطوبت ناشی از آبگیری گیاهان می توانند بستر مناسبی برای حضور موریانه ها ایجاد کند.
    • از انباشته کردن هیزم و بقایای چوب در کنار دیوارهای سازه اجتناب کنید.
    • بازرسی های دوره ای کمک زیادی به شما می کند تا در صورت مشاهده آثار اولیه، سریعا اقدام به مقابله با موریانه کنید.

    ترجیحا برای بازدیدهای دوره ای از کارشناسان سمپاشی کمک بگیرید. متخصصین شرکت سم پاشی موریانه خدمات نوین و خوبی را برای دور کردن موریانه‌ها از محل زندگی شما تدارک دیده‌اند. آنها از روش هایی برای مقابله با موریانه و جلوگیری از نفوذشان به ساختمان استفاده می کنند که باعث دفع موریانه از محیط خواهد شد.

    بخوانید!
    ریشه کن کردن موریانه با تضمین 100 درصدی

    از بین بردن موریانه _ مقابله با موریانه

    برای مقابله با موریانه‌ باید به محض ملاحظه اثرات وجود موریانه، به دنبال راه های موثری برای از بین بردن موریانه از خانه باشید.

    برای دفع موریانه باید موارد و وسایل آلوده ای را که موریانه به آن علاقه دارد را از خانه‌ خود دور کنید. بدین ترتیب شانس بیشتری برای یک زندگی راحت بدون حضور موریانه ها خواهید داشت.

    راه های مقابله با موریانه

    شناخت صحیح نژاد و نوع در نحوه‌ مقابله با موریانه تاثیرگذار است. موریانه‌ها را می‌توان از طریق دید شناسایی کرد. البته نشانه‌های دیگری هم وجود دارد که وجود آنها را برای ما مشخص می‌کند.

    لانه موریانه اغلب به صورت ساختار نازک گلی می باشد. قطر این لانه ها حدود ۶ میلیمتر است. موریانه این لانه ها را در دیوار ،کف ،فنداسیون و هر محلی که عوامل ادامه زندگی را برایشان مهیا کند، درست می کنند.

    از محیط های مورد علاقه موریانه ها برای ساختن لانه، سازه های چوبی می باشد. سازه‌های چوبی توسط متخصصان مبارزه با موریانه به دقت بررسی شده و سازه از نظر وجود این حشره بررسی می‌شود.

    در صورتی که یک محفظه توخالی در خانه وجود داشته باشد، به احتمال زیاد با حمله‌ موریانه روبرو خواهیم بود.

    اگر بال های پوسیده در خانه دیدید، نشانه‌ای برای وجود موریانه در خانه است. چرا که معمولا بعد از پیدا کردن یک کلونی جدید بال های قدیمی خود را دور می‌ریزند.

    متخصصین شرکت سم پاشی، معمولا کنتورهای برق و جعبه‌های فیوز را برای انجام دفع موریانه بررسی می‌کنند.

    اتصالات و ترک های موجود در خانه‌ها محل مناسبی برای مشاهده علائم حضور آنها است. پس برای مقابله با موریانه این محل ها را دقیق بازرسی کنید.

    اتاق زیر شیروانی نیز باید از نظر حضور موریانه بررسی شوند. نشتی آب یا پوسیدگی چوب ها نیز باید برای دفع موریانه بررسی شوند.

    لازم به ذکر است، محیط هایی که استعداد جذب موریانه را دارند، بایستی مرتبا بازرسی شوند و در صورت مشاهده هر کدام از شواهد، اقدامات لازم را انجام دهید.

    دفع موریانه

    روش های سم پاشی موریانه

    در بالا روش ها و موارد جلوگیری از ورود موریانه به محیط را ذکر کردیم ولی اگر منزلتان گرفتار موریانه شد، باید به فکر چاره ای باشید.

    بخوانید!
    راهکار شرکت سمپاشی موریانه جهت مبارزه با موریانه

    برای رهایی از موریانه ، استفاده از سموم ترکیبی موریانه بهترین شیوه است. این کار باید توسط متخصصین مجرب کیان پاک انجام شود. متخصصین سمپاشی، روش های مختلفی را می شناسند.

    آنها درک درستی از چگونگی از بین بردن موریانه‌ دارند و می‌توانند دفع موریانه را به بهترین شکل انجام دهند. این افراد ابتدا این حشرات را در منطقه شناسایی کرده و سپس بهترین شیوه را برای مقابله با موریانه به کار می‌برند.

    اما اتخاذ بهترین روش نیازمند شناسایی صحیح و بازرسی منطقه است. مشورت با مشتری و گرفتن اطلاعات منزل ایشان نیز در اتخاذ روش صحیح مقابله با موریانه تاثیرگذار است.

     

    سم پاشی موریانه

    سخن آخر

    در مورد پیشگیری و از بین بردن موریانه  اقدامات مختلفی وجود دارد که در جلوگیری از بازگشت این حشرات و تخریب خانه شما موثر است. در ابتدا خانه خود را برای علائم وجود موریانه بررسی کنید. همچنین می‌توانید از درمان های شیمیایی و طعمه‌گذاری و روش های دفع موریانه برای مقابله با موریانه‌ استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید اقدامات پیشگیرانه مانند ایجاد موانع فیزیکی و حفظ کنترل رطوبت مناسب در داخل و اطراف خانه خود را نیز در نظر بگیرید. صرف زمان برای انجام این مراحل می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که خانه شما از هجوم موریانه ایمن باشد. و در نهایت در صورتی که موریانه به محیط شما نفوذ پیدا کرد سریعا با شرکت سمپاشی کیان پاک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

    آیا بعد از سمپاشی موریانه، بایستی منزل را ترک کرد؟

    برای مقابله با موریانه از دو روش مایع و طعمه گذاری استفاده می شود. در صورتی که روش طعمه گذاری برای موریانه استفاده شذه باشد، نیازی به تخلیه منزل نمی باشد.

    کیان پاک بعد از انجام عملیات دفع موریانه ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    ۳ نظرات
    • alexin
      ۱۴۰۳-۰۱-۳۰

      Hello, you used to write excellent, but the last few posts have been kinda boring?K I miss your great writings. Past several posts are just a little bit out of track! come on!

      پاسخ
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۱

      Only wanna remark that you have a very nice website , I love the layout it actually stands out.

      پاسخ
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۲

      Hello my friend! I wish to say that this post is amazing, nice written and include approximately all significant infos. I would like to see more posts like this.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481