شرکت نظافتی فاطمی | نظافتچی فاطمی |شرکت نظافت منازل فاطمی

نظافتچی فاطمی
  • شرکت نظافتی فاطمی موسسه ای است که هدف یاری‌ رسانی در انجام کلیه امور خدمات منازل به شهروندان را دارد. شرکت خدمات نظافتی فاطمی کارهایی را همچون نظافت راه‌ پله ، نظافت شرکت فاطمی ، قالی‌شویی ، اسباب‌ کشی و … را آماده ارائه به مشتریان دارد. شرکت نظافت منازل فاطمی برای آنکه بتواند رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند همواره بایستی اموری مانند نظافت منزل را با پرسنل و خدمه کاملاً ماهر انجام دهند. نظافتچی فاطمی برای آنکه بتواند سود و اعتبار شرکت خود را افزایش دهد تمامی مسئولیت ها و وظایف خود را با دقت و البته مسئولیت ‌پذیری انجام می‌دهد. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با مزایای استخدام و بکارگیری شرکت خدماتی نظافتی فاطمی آشنا کنیم. لطفا ادامه مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط و چگونگی ارائه خدمات توسط شرکت کیان پاک و پرسنل این شرکت آشنا شوید.

     

    ویژگی‌ های شرکت نظافتی فاطمی چیست؟

    شرکت نظافتی فاطمی باید تمامی سفارشات مشتریان را طبق آدرس و زمان سرویس ‌دهی مورد نظر افراد ثبت کند. شرکت خدماتی نظافتی فاطمی همواره نیروهای خدماتی شرکت خود را برای ارائه سرویس در زمان معین هماهنگ کرده تا مشتری بتواند در وقت و زمان خود مدیریت داشته باشد.
    این شرکت سعی و تلاش دارد تا بتواند با افزایش کیفیت عملکرد پرسنل خود ، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. به‌ همین دلیل شرکت نظافت منازل فاطمی بعد از اعزام نظافتچی خود از مشتریان گزارش‌ هایی تهیه کرده که نحوه عملکرد نیروها را پیگیری می کند. بعد از آن به بررسی نظرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان می‌انجامد. تمام نکات را در بهبود روند و کارکرد خود مدنظر دارد. این شرکت در ارائه خدمات نظافت شرکت فاطمی تمامی تلاش خود را کرده تا با پیگیری نیروی خدماتی تا زمان رسیدن به محل مورد نظر از بروز هر گونه ایراد، جلوگیری کند. از آنجایی که در نظافت محیط شرکت ها و مراجعات داخلی آنها آراسته بودن نیرو مهم می باشد ، در اعزام نیرو برای اینگونه اماکن از آراسته ترین نیروهای شرکت استفاده می شود.

    لازم به ذکر است که حفظ بهداشت در نظافت شرکت فاطمی همیشه در اولویت بوده و تمامی نیروهای خدماتی آن براساس پروتکل‌ های بهداشتی کار خود را انجام می‌دهند.

    مزایای استفاده از شرکت خدماتی نظافتی فاطمی

    شرکت نظافتی فاطمی - نظافت شرکت فاطمی

     نظافت فاطمی چیست؟

    نظافت فاطمی شامل انجام تمام امور نظافتی اعم از نظافت منزل ، نظافت مشاعات ، نظافت شرکت و … با بکارگیری نیروهای نظافتچی کارآزموده است. این شرکت همه چیز تمام است . این بدین معنی است که خدمات نظافتی مثل مبلشویی در محدوده فاطمی ، قالیشویی نیز از خدمات دیگر این شرکت می باشد.
    شرکت نظافتی فاطمی همواره در دسترس و پاسخگو بوده و در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان و هموطنان خود است. مسئولیت ‌پذیر بودن شرکت نظافتی فاطمی بسیار زیاد است. تا اندازه ای که نسبت ‌به متقاضیان و پرسنل خود به شکل وسواس‌گونه عملکرده تا بتواند از بروز هر مشکلی جلوگیری کند. شرکت خدماتی نظافتی فاطمی همواره تلاش دارد تا تضمین کیفیت را نسبت ‌به مشتریان خود ارائه دهد.

    بدین منظور است که نظافتچی فاطمی در صورتیکه کم‌ کاری کرده باشد و یا مشتریان اعلام نارضایتی کنند، شرکت نظافت منازل فاطمی فرد جایگزین را برای محل اعزام کرده تا از این مشکل جلوگیری کند. نظافت شرکت فاطمی دارای شماره ثبت است و تمامی متقاضیان می‌ توانند با پیگیری این شماره از هویت قانونی شرکت اطمینان حاصل پیدا کنند. تمامی پرسنل نظافتچی فاطمی این شرکت افرادی جوان ، متعهد و مجرب هستند. همچنین تمامی این افراد پیش از استخدام از نظر سلامت جسمی و روحی کاملاً مورد بررسی قرار گرفته تا بتواند بهترین کارکرد را داشته باشند.

    شرکت نظافتی فاطمی همواره در تلاش است تا خدمات خود را به مشتریان در زمان درست ارائه داده و هیچ‌ گاه تأخیر نداشته باشد. تعرفه‌ ای که از شرکت خدمات نظافتی فاطمی برای پرسنل و متقاضیان ارائه‌ شده براساس اصول منطقی و مناسب بوده و بر اساس بودجه ‌بندی خاصی به مشتریان ارائه می‌شود. تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کنند. شرکت نظافت منازل فاطمی تمام نیروهای خود را همراه با مهر شرکت به محل اعزام کرده تا مشتریان بتوانند از هویت اصلی نظافتچیان مطلع باشند.
    خبر خوشحال کننده ای که مشتریان سابق شرکت نظافتی فاطمی باید از آن مطلع باشند این است که این مشتریان دارای تخفیف‌های ویژه در برخی از مناسبت ها هستند.

    چه خدماتی در شرکت نظافت منازل فاطمی ارائه می‌شود؟

    در زندگی مدرن با وجود افزایش ساختمان ‌های تجاری ، اداری و وضعیت دغدغه‌های زندگی و افزایش مشغله‌ های افراد جامعه باعث شده تا عمل نظافت و تمیزکاری محل زندگی و محیط کار دیگر مانند گذشته نباشد. در واقع با گسترش جمعیت شهرها و ساخت برج ‌های چندین طبقه مانند آسمان ‌خراش‌ ها کار نظافت به‌ راحتی گذشته نبوده و به شکل تخصصی با مهارت خاص نیازمند شده است.

    بخوانید!
    نظافتچی پاسداران تحت نظارت شرکت نظافت منزل پاسداران

    به ‌همین دلیل در سطح کلان شهرها شرکت ‌های نظافتی زیادی مانند کیان پاک که یک شرکت نظافتی فاطمی است ، ایجاد شده تا بتواند با ارائه خدمات به‌ روز خود و بهره‌گیری از افراد متخصص  و با تجربه ، شرایط بهتری را برای افراد جامعه ارائه دهد.

    شرکت خدماتی نظافتی فاطمی شرکتی است که توانسته در این راستا با ارائه خدمات بی‌نظیر و بی‌شمار مشتریان زیادی به خود جلب کند. از مهم‌ترین مزایای شرکت نظافت منازل فاطمی می‌توان اشاره داشت به:

    شرکت خدماتی نظافتی فاطمی

    داشتن نیروهای نظافت متخصص و تایید شده

    نظافت شرکت فاطمی به گونه‌ای طراحی‌شده است که تمامی پرسنل و افراد باید دوره‌های تخصصی و آموزشی را قبل ‌از کار یاد بگیرند. به این معنا که نظافتچی فاطمی قبل‌ از شروع به کار باید در تمامی کلاس‌ های آموزشی شرکت کرده تا بتواند کار نظافت منزل را به بهترین نحو انجام دهد. شرکت نظافت منازل فاطمی براساس نوع کاری که ارائه می‌دهند نیروی کار خانم یا آقا اعزام می‌کنند. به‌ عنوان مثال برای کارهایی مانند شستن مشاعات و راه‌ پله‌ ها، کف و دیوارها ، تمیز کردن پنجره‌ها ، جابه جایی وسایل منزل یا هر کاری که نیاز به قدرت جسمانی داشته باشد، نظافتچی فاطمی با جنسیت آقا اعزام‌شده اما کارهایی مانند اتوکشی لباس‌ها، پخت‌ و پز و کارهایی که قدرت جسمی زیادی ندارد نظافتچی خانم اعزام می‌ شود. برای آگاهی کامل از شرایط استخدام نظافتچی و اینکه کدام نظافتچی را برای کارهای خود استخدام کنیم در سایت کیان پاک با عنوان کارگر نظافت منزل توضیحات کامل داده شده است.

    داشتن انواع خدمات نظافتی

    شرکت نظافتی فاطمی دارای انواع خدمات نظافتی مانند نظافت منزل ، نظافت محل کار ، حمل اثاثیه ، تمیز کاری استخر ، نظافت در میهمانی‌ ها و جشن‌ ها، نظافت کارخانه های بزرگ ، رستوران‌ ها، مدارس و نظافت مشاعات و  غیره است. شرکت خدماتی نظافتی فاطمی براساس خدمات درخواست شده از طرف مشتریان خود ، فرد ماهری را در زمینه مورد نظر اعزام می‌کند. نظافت شرکت فاطمی همواره در تلاش است با ارائه انواع خدمات متنوع بتوانند نیازهای مشتریان خود را به‌ طور کامل برآورده کند.

    داشتن خدمات نظافت برنامه‌ریزی‌ شده

    شرکت نظافت منازل فاطمی متناسب با نیاز مشتری برنامه‌های نظافت روزانه ، هفتگی ، ۱۰ روز یک‌ بار ، ماهانه را ارائه می دهد و قادر است نظافتچی خود را طبق نیاز مشتری و در دوره ثبت‌ شده در تاریخ نظافت اعزام کند. زمانی که کار نظافت را به شرکت خدمات نظافتی فاطمه بسپارید دیگر نیازی به آن ندارید که حتما بالای سر نظافتچیان صبر کرده تا آنها کار خود را به ‌خوبی انجام دهد. در واقع این اطمینان خاطر را پیدا خواهید کرد که کار نظافتی شما طبق برنامه قبلی در زمان مشخص انجام می‌ شود.

    عدم نیاز به تهیه انواع مواد شوینده

    شرکت نظافتی فاطمی به علت آنکه یک شرکت حرفه‌ ای و بزرگ است با درخواست شما به‌ همراه نظافتچی خود انواع مواد شوینده را به محل اعزام می‌کند. چنانچه تجربه کار با افراد غیر شرکتی داشته باشید، حتما متوجه شدید که این افراد علاوه‌ بر دریافت هزینه خود، هزینه ‌ای نیز بابت تهیه مواد شوینده از شما می‌گیرند. به‌ همین دلیل باعث می‌شود تا افزایش هزینه نظافت برای شما ایجاد شود. اما شرکت خدماتی نظافتی فاطمی به دلیل آنکه می‌خواهد اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند، تمامی مواد شوینده را به‌ همراه نظافتچی فاطمی به محل اعزام کرده و کار نظافت را بدون نقص انجام می‌دهد.

    داشتن خدمات تضمینی و تعویض نیرو و در صورت نارضایتی

    شرکت خدماتی نظافتی فاطمی نسبت‌ به ارائه خدمات خود کاملاً مسئول است و زمانیکه مشتری احساس کند نظافتچی فاطمی سهل ‌انگار است و نسبت به مسئولیت ‌های خود کم ‌کاری می‌ کند، می‌تواند با شرکت تماس گرفته و تقاضای نیروی جایگزین کند. از طرفی شرکت فاطمی مسئول است که فردی را به محل بفرستد که کار نیمه ‌تمام رو به خوبی پایان داده و بهترین خروجی را ارائه دهد.

    خدمات بدون تعطیلی

    شرکت خدماتی نظافتی فاطمی دارای خدمات بدون تعطیلی است و در تمام ایام روزهای هفته فعالیت می کند و می‌تواند این خدمات متنوع خود را برای رفاه مشتریان حتی در روزهای پایانی هفته یا روزهای تعطیل نیز ارائه دهد. شرکت نظافت منازل فاطمی در سال‌ های اخیر توانسته به‌ همین دلیل، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

    نظافت شرکت فاطمی براساس چه اصولی انجام می‌شود؟

    از آنجایی که برخی از شرکت ها به دلیل مشغله کاری و شلوغی محیط کارشان ترجیح می‌دهند در روزهای آخر هفته اقدام به نظافت شرکت فاطمی کنند، شرکت کیان پاک سعی می‌کند تمامی خدمات خود را در همه ایام هفته ارائه دهد. با گسترش اینترنت و تکنولوژی و نصب اپلیکیشن کیان پاک برخی از شرکت‌ ها به صورت رایگان نوبت دهی برای نظافت شرکت فاطمی را انجام می دهند. شرکت نظافتی فاطمی یک امکان ویژه برای مشتریان در نظر گرفته آن هم ارائه مشاهدات اطلاعات و مجوزات شرکت، مشاهده مشخصات نظافتچی مانند تصویر، سن، جنسیت حتی وضعیت تاهل آن مشتریان می‌تواند به شکل ۲۴ ساعته تمامی خدمات و سفارش خود را در سایت و اپلیکیشن وارد کرده و پشتیبانی سایت در زمانیکه از سوی مشتری تعیین شده، نظافتچیان را اعزام می‌کند.

    بخوانید!
    شرکت نظافت منزل سبلان | نظافت راه پله سبلان | نظافتچی سبلان کیان پاک

    نظافتچی فاطمی - شرکت نظافت منازل فاطمی

    نظافت مشاعات در فاطمی

    از دیگر خدمات شرکت کیان پاک به عنوان شرکت نظافتی در محدوده فاطمی می توان به انجام نظافت مشاعات در فاطمی اشاره کرد. از اینرو این شرکت برخلاف تصور مردم ، عده ای از پرسنل خود را در خصوص نظافت راه پله فاطمی آموزش می دهد. این آموزشهای نظافت راه پله به این علت است که شاید تمام فعالیت های این پرسنل نظافت نامیده می شود ولی از جهت دیگر نظافتچی بایستی بداند که چه شوینده ای را برای چه محلی استفاده کند یا از طرف دیگر وقتی برای نظافت مشاعات فاطمی به محل مراجعه می کند ، وظیفه شستشو و نظافت چه قسمت هایی را دارد.
    بگذارید یک مثال ساده بزنیم ، در نظافت منزل برای شستشوی سرویسهای بهداشتی از جرمگیر استفاده می شود حال اینکه در نظافت راه پله فاطمی ، جرمگیر هیچ جایی ندارد و نمی توان در هیچکدام از قسمت های مشاعات از این شوینده استفاده کرد. استفاده از جرمگیر اثر خورندگی برای سنگ های راه پله و پارکینگ دارد و از طرفی دیگر باعث مشکلات تنفسی برای ساکنین اپارتمان بوجود می آورد.
    مشتری در نظافت مشاعات فاطمی باید بداند که کدام قسمت ها باید در نظافت هفتگی نظافت شود. در نظافت راه پله فاطمی که به صورت هفتگی انجام می شود ، نظافت دربهای واحدها ، راه پله ، پنجره های پاگرد، اتاق آسانسور، پارکینگ و حیاط بایستی نظافت شود. شرکت نظافتی فاطمی برای این نوع نظافت یک قیمت و تعرفه مشخص بسته به تعداد طبقات و واحدها به مشترک خود پیشنهاد می دهد. حال اینکه برای نظافت های دوره ای مانند نظافت پشت بام یا دیوارهای راه پله ها که مشخصا چند ماه یکبار انجام می شود ، اضافه قیمتی محاسبه می شود و به مشترکین این شرکت اعلام می شود. برای دریافت استعلام قیمت نظافت راه پله توسط این شرکت می توانید در اپلیکیشن کیان پاک مقادیر را وارد کنید تا اپلیکیشن قیمت تمام شده را به شما اعلام کند.

    استخدام نظافتچی فاطمی چگونه صورت می‌ گیرد؟

    استخدام نظافتچی فاطمی بر اساس اصول خاصی صورت گرفت است. زیرا کیان پاک اعتقاد دارد که عمل نظافت یک عملیات سلیقه ای و سخت ‌است و مشتریان با وجود اعتمادی که به شرکت‌ ها دارند، اجازه می دهند که نظافتچیان وارد حریم شخصی شان شود. پس شرکت باید در انجام استخدام پرسنل خود سخت ‌گیرانه عمل کند. به‌ همین ‌علت استخدام نظافتچی فاطمی با گذر از فیلترهای خاصی مانند احضار هویت از طریق پلیس فتا و گرفتن مدارک هویتی آنها صورت می‌ گیرد.

    سخن پایانی

    شرکت نظافت منازل فاطمی از جمله شرکت‌ های نظافتی است که توانسته در این راستا با ارائه انواع خدمات مختلف، رضایت بسیاری از مشتریان تهرانی را جلب کند. شرکت نظافتی فاطمی همواره تلاش کرده تا مشتریان و اشتراکهای خود را راضی نگه دارد. همچنین شرکت خدماتی نظافتی فاطمی تخفیف‌ های ویژه‌ ای برای خدمات خود ارائه می دهد. نظافت شرکت فاطمی همواره با اصول منحصر به‌ فرد و البته سخت‌ گیرانه‌ ای صورت‌ گرفته تا مشتری بتواند به شرکت خدماتی نظافتی فاطمی کیان پاک اعتماد کند.

    نظافتچی استخدام شده در شرکت نظافتی فاطمی چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی فاطمی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و … را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۱

      Very nice post and right to the point. I don’t know if this is truly the best place to ask but do you guys have any ideea where to hire some professional writers? Thank you 🙂

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481