خدمات متنوع قالیشویی در ستارخان

قالیشویی خوب در ستارخان
  • گاها یک تخته فرش‌ زیبا و خوش نقشه می‌تواند حس زیبایی دو چندانی را به خانه ما بدهد. گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از نشستن روی زمین فرش شده جلوی شومینه با یک فنجان شکلات داغ نیست. همه اینها زمانی قابل درک و خوشایند می باشد که فرش زیر پای شما تمیز باشد و لکه و آلودگی نداشته باشد.اگر در منطقه ستارخان زندگی می کنید و احتیاج به خدمات قالیشویی دارید، می توانید از خدمات قالیشویی در ستارخان شرکت کیان پاک استفاده کنید.

    ارتباط با کیان پاک

    چرا باید از شرکت قالیشویی در ستارخان استفاده کنیم؟

    بسیاری از خانواده ها به این تصور غلط  و رایج معتقدند که جاروبرقی به تنهایی تنها چیزی است که برای پاک کردن کثیفی و زباله از فرش آنها لازم است، اما متأسفانه همیشه اینطور نیست. اما برخی از کثیفی ها که با جاروبرقی کشیدن رفع نمی شود، در دراز مدت باعث آسیب رساندن به فرش می شود.

    از طرفی شستن فرش به صورت دوره ای می تواند درخشش آن را حفظ کند و در روحیه ساکنین منزل تاثیر مثبت بگذارد.

    توجه داشته باشید که باکتری ها می توانند پخش شوند، آلرژن ها را جذب کنند و شما و خانواده تان را در معرض آلودگی ها و ناخالصی ها قرار دهند. شستشوی منظم فرش به صورت حرفه ای ممکن است برای سلامتی خانواده و مهمانان شما ضروری باشد.

    شاید بپرسید: «آیا فرش ها ارزش تمیز کردن دوره ای را دارند؟»

    ما معتقدیم که اینطور است و در زیر دلایل آن را آورده ایم. وقت آن است که به یک قالیشویی حرفه ای فکر کنید. به همین دلیل در این مقاله  به چند مورد از مزایای قالیشویی در ستارخان اشاره می کنیم.

     

    قالیشویی ستارخان

    مزایای استفاده از قالیشویی در ستارخان

    • عمر فرش شما را افزایش می دهد و ظاهر آن را جدید نگه می دارد

    همیشه، فرش‌ها به دلیل تردد مداوم  بر روی آنها، کمی آلوده می شوند و به تدریج گرد و غبار، کثیفی در الیاف فرش نفوذ می کند که باعث می شود فرش نسبتاً کدر و بی روح به نظر برسد.

    از مزایای قالیشویی در ستارخان می توان به ان نکته اشاره کرد که بعد از تحویل فرش به شما و استفاده از آن متوجه تفاوت در دکوراسیون منزل خود خواهید شد.

    این در حالی است که جاروبرقی برای از بین بردن کثیفی های سطحی ضروری است و می تواند کارساز باشد ولی یک سرویس قالیشویی در ستارخان با کمک بخارشوهای حرفه‌ای و عمیق‌، می تواندبدترین کثیفی‌ها و لکه های باقی مانده را تمیز کند.

    • لکه های فرش را از بین می برد

    آیا تا به حال سعی کرده اید خودتان لکه ای را از روی فرش پاک کنید؟

    زمانی که سعی و تلاش می کنید تا لکه را از روی فرش یا مبل رفع کنید و فکر می کنید از بین رفته است، اما چند روز بعد و بعد از خشک شدن سطح مورد نظر دوباره با یک لکه مواجه می شوید که هر بار که از کنار آن رد می شوید ناراحت می شوید. مطمئناً هیچ علامت لکه ای وجود ندارد، اما دقیقاً تمیز نیست.

    بخوانید!
    قالیشویی در سعادت آباد چگونه خدمات خود را ارائه می کند؟

    محصولات پاک کننده خانگی (اگر با دقت انتخاب نشده باشند) می توانند فرش را تغییر رنگ دهند و حتی به آنها آسیب دائمی بزنند. بعلاوه، اگر فوراً متوجه این مشکل نشوید، می تواند به لایه زیرین جذب شود و تبدیل به یک لکه تکراری شود. همیشه مایع اضافی یا آشغال را بلافاصله با یک حوله کاغذی تمیز پاک کنید و سپس با یک متخصص تماس بگیرید.

    یکی دیگر از مزایای قالیشویی در ستارخان این است که یک تکنسین آموزش دیده انواع مختلف الیاف فرش را مطالعه کرده است. آنها این تجربه را دارند که بدانند هنگام تمیز کردن فرش از چه موادی برای کدام لکه استفاده کنند.

    شما برای از بین بردن لکه های سخت روی مبلمان مانند قهوه، شراب، مایعات بدن، کثیفی، پنجه های گل آلود و سایر لکه های حیوان خانگی می توانید از تیم کیان پاک مشاوره بگیرید.

    • محیط زندگی سالم تر را حفظ می کند

    باکتری ها و آلرژن های موجود در فرش می توانند کیفیت هوای داخل خانه را آلوده کنند و تنفس را برای کسانی که از آلرژی یا آسم رنج می برند دشوارتر کنند.

    استفاده از خدمات قالیشویی در ستارخان می تواند به مشکلات تنفسی افراد حساس کمک کند. فرآیندهای حرفه‌ای قالی‌شویی به از بین بردن این آلرژن‌ها و ضدعفونی فرش کمک می‌کند و هوای سالم‌تر و تمیزتر را برای خانه شما فراهم می‌کند.

    شرکت قالیشویی در ستارخان

    شرکت قالیشویی در ستارخان ارائه خدمات نوین شستشوی فرش

    • صرفه جویی در زمان

    شما می دانید روزانه چقدر زمان برای جاروکشی فرش های منزلتان نیاز است. حال فرض کنیم خودتان قصد شستن فرش‌ها را داشته باشید!!!

    نه تنها نمی توانید فرش ها را مانند دستگاههای شستشوی فرش که در کارخانه قالیشویی ستارخان وجود دارد، تمیز کنید. بلکه گاها آب کثیف و چرک در فرش باقی می ماند و نمی توانید آن را از فرشتان خارج کنید.

    زمانی که از سرویس مبلشویی یا قالیشویی یک شرکت قالیشویی در ستارخان استفاده می کنید، می توانید زمانی را که ذخیره کرده اید به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. همچنین آنها تجهیزات حرفه ای دارند که زمان کمتری نسبت به هر چیزی که می توانید برای تمیز کردن فرش های خود اجاره یا خریداری کنید، دارند.

    در مواردی که از سرویس مبلشویی استفاده می کنید، تکنسین های مبلشویی، وسایل و مبلمان را در حین کار جابجا می کنند، بنابراین کل اتاق شما تمیز می شود. اگر مجبور بودید وسایل را خودتان جابه‌جا کنید، تمیز کردن فرش‌ها حتی بیشتر طول می‌کشد. زمانی که صرفه جویی می کنید می تواند صرف انجام کارهای لذت بخش تر شود.

    • ایجاد یک محیط سالم در خانه شما کمک می کند

    شما می دانید که چقدر مهم است که خانه ای ایمن و سالم برای خانواده خود فراهم کنید. گرد و غبار، کثیفی و زباله های گیر کرده در فرش شما می تواند محیط سالم خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. شستشوی حرفه ای فرش می تواند به موارد زیر کمک کند:

    • خاک، زباله، گرد و غبار و باکتری ها را از فرش پاک می کند
    • حذف آلاینده ها مانند شوره حیوانات خانگی، دود، سرب و ذرات آلودگی
    • جلوگیری از رشد کپک با حذف رطوبت و مایعاتی که روی فرش ریخته شده
    • از بین بردن هجوم کنه گرد و غبار
    بخوانید!
    قالیشویی در محل شامل چه فرش هایی است؟

    شاید حتی متوجه نشوید که مشکل کنه گرد و غبار دارید، اما این حشرات مدفوع و سایر آلودگی ها را در فرش شما به جا می گذارند. این حشرات نمی توانند در گرمای تولید شده توسط یک سرویس قالیشویی حرفه ای زنده بمانند.

    • از بین بردن بوی فرش

    ممکن است بارها و بارها با جاروبرقی تلاش کنید تا بوی موجود در فرش از بین ببرید. بوها در پایه فرش می نشینند و جاروبرقی معمولی کاری از پیش نمی برد. برای از بین بردن آنها به یک فرش شویی حرفه ای نیاز دارید.

    از آنجایی که یک قالیشویی از بخار ایجاد شده از آب استفاده می کند، می تواند به این بوهای عمیق نفوذ کرده و آنها را برای حذف به سطح بکشد. بعد از تمیز کردن فرش متوجه خواهید شد که کل خانه شما بوی بهتری می دهد.

    قیمت قالیشویی در ستارخان

    فرش ها از نظر جنس نخ و بافتشان انواع مختلفی دارند. ولی در حالت کلی به دو دسته ماشینی و دستبافت تقسیم می شوند. قیمت قالیشویی در ستارخان سال ۱۴۰۲ برای فرش ماشینی از متری ۲۰.۰۰۰ تومان تا ۳۰.۰۰۰ تومان می باشد. برای شستشوی فرش دستبافت از متری ۱۰۰.۰۰۰تومان تا ۲۲۰.۰۰۰ تومان بسته به نوع نخ و ابعاد و کیفیت فرش دستبافت قیمت داده می شود.

    برای اطلاع دقیق از هزینه قالیشویی در ستارخان می توانید با اپراتورهای شرکت کیان پاک تماس بگیرید. آنها اطلاعاتی را از شما دریافت خواهند کرد و سپس قیمت دقیق شستن فرش در ستارخان را به شما اعلام خواهند کرد.

    سخن پایانی

    شما می دانید که تعویض فرش در خانه می تواند چقدر برای شما گران تمام شود و می خواهید که تا حد ممکن فرش هایتان دوام بالایی داشته باشد و در عین حال شگفت انگیز و تمیز به نظر برسند. در طول استفاده روزمره، کثیفی، گرد و غبار و کثیفی زیادی در فرش شما جمع می شود. همانطور که شما و خانواده تان روی فرش راه می روید، خاک، گرد و غبار و زباله ها به داخل الیاف فرش فرو می روند. هنگامی که زباله در الیاف فرو می‌رود، در نهایت تک تک الیاف را شکافته و ظاهری فرسوده به فرش شما می‌دهد و باعث می‌شود زودتر آن را تعویض کنید. با تمیز کردن منظم فرش هایتان به صورت دوره ای و استفاده از سرویس قالیشویی در ستارخان این موارد را حذف کنید و به بهبود طول عمر آنها کمک کنید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481