تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی با کیان پاک

  • از زمانی که ماشین های رخت شویی یا همان لباسشویی به منازل راه پیدا کرد، تحول عظیمی در خانه‌داری ایجاد شد! این وسیله باعث شد که زحمت رخت شستن از دوشمان برداشته و در  زمان و انرژی ما صرفه جویی شود. ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین اقلام هر منزلی است. به طوریکه اگر چند روز، از کار بیوفتد زندگی ما مختل شده و مجبوریم برای شستن لباس هایمان ، دست به کار شویم. ماشین های لباسشویی همچون دیگر لوازم برقی ممکن است که خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. اما چه کسی می تواند، این تعمیرات را انجام دهد؟ در این مقاله قصد داریم تا نشانه های خرابی ماشین لباسشویی را معرفی کرده و سپس روش های تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به شما آموزش دهیم. شرکت ما که یکی از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران است، بهترین و ماهرترین سرویسکار لباسشویی ال جی و تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی را استخدام کرده تا اجازه ندهیم خللی در زندگی شما وارد شود.

     

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

    تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

    برند ال جی یکی از مشهورترین برند سازنده لوازم خانگی و برقی همچون تلویزیون ، جاروبرقی ، ماشین لباسشویی و … است. ماشین لباسشویی این برند به دلیل مقرون به صرفه بودن، عملکرد، طراحی و ظرفیت بالا، محبوبیت زیادی بین مردم به ویژه ایرانیان پیدا کرده است. اما همان طور که پیشتر ذکر شد، لوازم برقی این برند همچون همه برندهای دیگر ممکن است به دلایل مختلف، هر از چند گاهی با مشکلاتی متوجه شود. اما نگران نباشید، بسیاری از آنها را به راحتی می‌توان برطرف کرد.
    تنها کافیست علت خرابی را بررسی کنید. این بخش مهم ترین قسمت در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی است. چرا که اگر ایراد کار به نادرستی تشخیص داده شود، باعث تحمیل هزینه های زیادی به شما می شود. از خراب تر شدن ماشین لباسشویی گرفته تا هزینه برای استخدام تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی .
    بهتر است چنانچه مهارت کافی ندارید، دست به آچار نشوید. با یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید و از آنها بخواهید که سرویسکار لباسشویی ال جی به منزل شما ارسال کنند.

    علامت های روی ماشین لباسشویی

    احتمالا، زمانیکه تازه ماشین لیاسشویی خود را خریداری کرده بودید و سرویسکار لباسشویی ال جی در حال نصب بود، کلی اصطلاح و نکته‌ ریز و‌ درشت راجع ‌به علامت های روی ماشین لباسشویی و کار با آن به شما گفته است.
    چقدر از آن نکته ها را به خاطر دارید؟
    همه را فراموش کرده اید؟
    نگران نباشید. ما در ادامه یک راهنمای کامل برای دانستن مفاهیم روی ماشین لباسشویی در اختیارتان قرار داده ایم. لازم به ذکر است، که معمولا این علائم در تمام ماشین های لباسشویی همچون بوش، سامسونگ، ال جی و … ثابت است. اما ممکن است یک سری تفاوت ها داشته باشند. ما علائم ماشین لباسشویی ال جی را مورد بررسی قرار داده ایم.

    • UE: زمانی که با این علامت در مانیتور مواجه شدید، نمایانگر نامتعادل بودن لباس‌ های داخل ماشین است. در این زمان ما احتیاجی به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نداریم. کافی است تعداد لباس ها را کم یا زیاد کنید.
    • EI یا AE: مشاهده شدن این دو علامت در مانیتور علتی نمی تواند داشته باشد به جز خطای نشت آب. در این هنگام از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید.
    • OE: که نشان دهنده خطایی در تخلیه است. اگر خودتان نتوانستید مشکل را حل کنید، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.
    • PF: خطای قطع ناگهانی برق را نشان می دهد. توصیه می کنیم که حتما از یک محافظ برق استفاده کنید. نوسانات برق می تواند آسیب جدی به ماشین لباسشویی وارد کند.
    • PE: زمانیکه شاهد این خطا بودید، بدانید که مشکلی در بخش سنسور فشار به وجود آمده. به هیچ عنوان خودتان برای حل این مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دست به کار نشوید. از تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید.
    • LE: خطای موتور DD
    • UE: نمایش دهنده خطای عدم تعادل لباس های داخل ماشین. خودتان نیز می توایند این مشکل را حل کنید. کمی لباس ها را در داخل دیگ ماشین جا به جا کنید.
    • DE: خطای سوئیچ درب
    • NC: خطای ماژول NFC
    بخوانید!
    تعمیر ماشین لباسشویی

    علت تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ال جی

    شاید تجربه این را داشته اید که لباس هایتان در ماشین لباس شویی به خوبی تمیز و شسته نشده اند. ما را دنبال کنید تا راه حل سریع برای حل این موضوع برایتان بیان کنیم که خودتان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اقدام کنید.

    1. به هیچ عنوان بیش از اندازه ماشین لباسشویی در آن لباس قرار ندهید. منطقی به نظر می رسد زمانیکه شما می خواهید از ماشین بیشتر کار بکشید، راندمان آن کاهش پیدا کند. فراموش نکنید که این کار به مرور سبب آسیب رساندن به ماشین شده و شما مجبور می شوید تا یک سرویسکار لباسشویی ال جی ماهر را برای رفع اشکال، استخدام کنید.
    2. آیا مطمئن هستید که به میزان کافی از مواد شوینده استفاده می کنید؟ همانطور که می دانید  مقدار مواد شوینده باید متناسب با میزان لباس و نوع های شما باشد. شما می توانید برای اطلاع از میزان مورد نیاز مواد شوینده، دفترچه راهنما را از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دریافت کنید.
    3. فراموش نکنید که تنظیم برنامه ماشین لباسشویی را مطابق با جنس لباس ها و میزان کثیفی موجود در آنها انجام دهید. به این مورد توجه کافی را داشته باشید تا نیاز شما به تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی به حداقل برسد.
    4. در برخی موارد می توانید از کلید + RINSE استفاده کنید. کلید + RINSE باعث می شود که ماشین لباس شویی یک دور آبکشی اضافه داشته باشد.

     

    نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

    علت عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی

    متاسفانه گاهی اوقات ماشین های لباسشویی با مشکل مواجه شده و نمی توانند آب لباس شویی را تخلیه کنند. در این مواقع علامت OE بر روی نمایشگر ماشین لباس شویی نمایان می‌شود. البته در مدل های قدیمی تر ماشین های لباس شویی ال جی دکمه NO DRAIN روشن می‌شود.
    اما راه حل چیست؟ خودمان می توانیم به تنهایی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را انجام دهیم و یا باید از سرویسکار لباسشویی ال جی کمک بگیریم؟

    بخوانید!
    تعمیر لباسشویی در تهران کیان پاک

    این مراحلی را که می گوییم پیش از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انجام دهید.

    1. در گام اول باید  فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید، یعنی فیلتر پایین دستگاه را باز کرده و تمیز کنید.
    2. در گام دوم، شلنگ تخلیه را چک کنید که گرفتگی نداشته باشد. به خاطر داشته باشید که امکان تمیز نمودن فیلتر وجود ندارد و اگر گرفتگی نداشته باشد اما باز هم ماشین لباس شویی به خوبی تخلیه را انجام ندهد نیاز است تا شما تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی بسپارید.
    3. شلنگ تخلیه را پیش از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی کنید. احتمال این موضوع وجود دارد که ماشین لباس شویی شما سالم بوده اما محلی که باید آب از آن تخلیه شود، آسیب دیده و یا مسدود شده باشد.
    4. قسمت پایانی شلنگ تخلیه به داخل فاضلاب را به طور دقیق بررسی کنید، به هیچ عنوان نباید سر شلنگ به آب رسیده باشد.
      اما اگر رسیده بود چه کنیم؟ با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید. از آن ها کمک بخواهید.

    نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شهر ما

    همان طور که می دانید، ال جی از بزرگ ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در جهان و همچنین در کشورمان ایران است. در همه شهرهای ایران، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مشغول به فعالیت هستند و به ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مشغول اند.

    شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شهر خود، در گوگل سرچ کنید. گوگل نزدیک ترین نمایندگی را به شما نشان می دهد.

    سرویسکار لباسشویی ال جی و تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی

    استخدام سرویسکار لباسشویی ال جی و تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی

    شرکت کیان پاک که در تهران فعالیت می کند، برای کمک رسانی به مشتریان شعبه هایی را راه اندازی کرده و شما می توانید برای استخدام سرویسکار لباسشویی ال جی با آن تماس بگیرید. به خاطر داشته باشید که کمک گرفتن و استخدام تعمیرکاران غیر مجاز و محلی نه تنها مشکل ماشین لباس شویی شما را برطرف نمی‌کند بلکه در صورت عدم مهارت کافی شخص در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سبب مشکلات دو چندان در دستگاه شما خواهد شد. تمام تلاش تکنسین ها و تعمیرکاران شرکت کیان پاک این است که با راه حل های کاربردی و مفید، به بهترین شکل مشکل دستگاه‌ های شما را برطرف کند. شما می توانید سوالات خود را برای ما کامنت کنید. ما در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان و همراهان خواهیم بود.
    ممنون که تا اینجای مقاله ما را دنبال کردید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    بدون دیدگاه
    ارسال دیدگاه

    09906281481