تعمیر لباسشویی در تهران کیان پاک

  • امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم منزل شناخته شده و در خانه کمتر کسی ماشین لباسشویی وجود ندارد. این وسیله در کنار مزایای فراوانی که برای ما به همراه داشته ، گاهی اوقات برای ما دردسر ایجاد کرده است. خراب شدن ماشین لباسشویی عام ترین مشکلی است که تا به حال همه ما تجربه آن را داشته ایم. تعمیر لباسشویی در منزل معمولا کار ساده ای نیست و انجام این کار به حرفه بالا و لوازم خاص نیازمند است. لوازم مورد نیاز برای تعمیر ماشین های لباسشویی پس از تحریم شدن ایران توسط کشور های صنعتی دنیا، به شدت کمیاب شدند به طوری که خرید آنها اصلا به صرفه نیست و هر کسی توان خرید آن را ندارد. پس منطقی به نظر می رسد که در زمان خراب شدن رخت شورمان تعمیرکار لباسشویی در منزل را فرا بخوانیم تا تعمیر لباسشویی در تهران ما را انجام دهد. افراد تعمیرکار لباسشویی در منزل قیمت های متنوعی را برای ارائه خدمت در نظر می گیرند. ما در این مقاله شما را با تعرفه های تعمیرکار لباسشویی در تهران بیشتر آشنا می کنیم.

     

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    تعمیرکار لباسشویی در منزل

    از کجا بفهمیم که ماشین لباسشویی ما خراب شده و نیازمند تعمیرکار لباسشویی در منزل است؟

    به طور کلی می توان گفت زمانی که ماشین لباسشویی شما به خوبی کار نمی کند و یا صداهای جدیدی تولید می کند، نیازمند تعمیر لباسشویی در منزل است. خرابی رخت شور ها چندین علت دارد. مواردی چون:

    1. فرسوده شدن قطعات ماشین لباسشویی
    2. ضربه دیدن بدنه ماشین لباسشویی
    3. به وجود آمدن نقص  در چرخ دنده های موتور
    4. خراب شدن تسمه
    5. شکستن سه شاخه نگهدارنده
    6. از بین رفتن هیتر
    7. متوقف شدن تایمر وسط برنامه
    8. و …

    اما حال سوال اینجاست، پس از آن که نقض در ماشین رخت شور ما به وجود آمد، عملکرد ماشین لباس شور ما چه تغییری می کند؟

    ایجاد سر و صدا

    تمامی ماشین های لباسشویی در زمان کار صدا ایجاد می کنند. اما چنانچه متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در دستگاه خود شده‌اید، این موضوع نشانگر بروز مشکل در قطعات ماشین است. آسیب دیدن هر کدام از قطعه ها می توانند سبب زیاد شدن صدای ماشین لباسشویی شود. در این هنگام یک تعمیرکار لباسشویی در منزل حرفه ای را استخدام کنید تا در کوتاه ترین زمان خدمت تعمیر لباسشویی در منزل را به شما ارائه دهد.

    تخلیه نشدن آب از دستگاه رخت شور

    یکی دیگر از نشانه هایی که می تواند خبر خراب شدن ماشین لباسشویی را به ما بدهد، تخلیه نشدن آب از داخل ماشین است. معمولا زمانی که فیلتر انسداد وجود دارد یا پمپ خراب است، با این مشکل مواجه می شویم. در این هنگام باید فورا با کمک یک شلنگ، آب دستگاه را تخیله کرده تا بتوانید ماشین لباسشویی خود را نجات دهید. پس از آن در اسرع وقت با تعمیرکار لباسشویی در تهران تماس گرفته  و تا زمان تعمیر لباسشویی در تهران ، دوباره از ماشین استفاده نکنید.

    عدم باز شدن درب

    یکی دیگر از مشکلات رایجی که معمولا برای لباسشویی ها به وجود می آید، قفل شدن درب آن است. این مسئله معمولاً به دلیل عدم تخلیه آب یا قفل درب خراب ایجاد می شود. ما شما را به چند تعمیرکار لباسشویی در منزل آشنا می کنیم.  چنانچه ساکن تهران هستید، می توانید با شماره های درج شده در همین مقاله تماس گرفته تا بهترین تعمیرکار لباسشویی در تهران برای شما ارسال شود.

    بخوانید!
    تعمیرات ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | تعمیرکار ساختمان کیان پاک

    روشن نشدن دستگاه

    فرض کنید لباس های چرک را در ماشین لباسشویی قرار داده اید و دکمه استارت را میزنید تا لباس هایتان شسته شود. اما  می بینید که دستگاه استارت نمی خورد. برق خانه خود را امتحان می کنید. مشکلی وجود ندارد. دوباره امتحان می کنید اما باز هم تغییری حاصل نمی شود. سه باره، چهار باره و … پس قطعا مشکلی در ماشین به وجود آمده است و روشن نشدن دستگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در صورتیکه لباسشویی شما دچار چنین مشکل شده است و خودتان قادر به رفع خرابی آن نیستید و یا علت خرابی را نمی یابید، می توانید برای تعمیر لباسشویی در تهران به نمایندگی‌های مجاز و مراکزی که خدمات پس از فروش این دستگاه ها را ارائه می دهند و شرکت کیان سرویس مراجعه نمایید.

    لباس ها بوی بدی دارند

    بوی نامطبوع لباس ها از دیگر علت هایی است که نشانگر خرابی دستگاه لباسشویی شما می باشد. معمولا چنان چه بعد از هر بار کار کردن دستگاه چند دقیقه درب دستگاه را باز بگذارید، مشکل تان رفع می شود. اما اگر باز هم لباس های شما بوی بدی داشتند، تعمیر لباسشویی در منزل و تعمیر لباسشویی در تهران را جدی بگیرید. از چنین مشکلاتی به سادگی عبور نکنید. چرا که ممکن است با استفاده دوباره از دستگاه، به قطعات ماشین شما آسیب بیشتر و جدی تری وارد شود.

    ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود

    گاهی اوقات ممکن است ماشین لباسشویی دچار لرزش های شدید شده و بلرزد. زمانیکه با این اتفاق مواجه شدید، در ابتدا بررسی کنید که زمین زیر ماشین صاف باشد. اما اگر باز هم ماشین می لرزید، در مرحله بعدی نوبت آن فرا رسیده تا تعمیرکار لباسشویی در تهران را استخدام کنید. می توانید از شرکت کیان سرویس کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین تعمیرکار لباسشویی در تهران ارتباط بگیرید.

    تعمیرکار لباسشویی در تهران

    نمایشگر ماشین لباسشویی کد خطا (Error) نشان می دهد

    این خطا ممکن است از بهم ریختن برنامه ماشین لباسشویی باشد. رفع این مشکل به هیچوجه کار آسانی نیست. برند های مختلف اررورهای مختلفی نشان می دهند و هر کدام از این اررورها برای هر برند به معنای خاص خود می باشد.

    به طور مثال:

    1. ارور ie در لباسشویی های برند ال جی به معنای مشکل در ورود آب به داخل دستگاه می باشد. در زمان نمایش این اررور بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی باید با یک تعمیرکار لباسشویی در منزل تماس بگیرید تا این فرد علت بروز این اررور را بررسی کند. معمولا این اررور به دلیل مشکلات زیر به وجود می آید.
    • آب ورودی به ماشین لباسشویی
    • اتصالات آب ورودی دستگاه
    • فشار آب ورودی دستگاه
    • فیلتر شیر برقی و شیر برقی
    • سیم کشیماشین لباسشویی
    • برد دستگاه

    ۲. ارور OE از دیگر اررور هایی است که بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می شود. معمولا این اررور به معنای وجود مشکلی در تخلیه آب است. چنانچه این اررور را مشاهده کردید با یکی از تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران تماس بگیرید تعمیر ماشین لباسشویی تهران شما به سرعت انجام شود. به طور کلی می توان مواردی که سبب بروز این اررور می شود را به موارد زیر تقسیم کرد.

    • ارتفاع شلنگ تخلیه دستگاه
    • فیلتر پمپ تخلیه
    • هیدرواستات
    • بروز مشکل در پمپ تخلیه
    • سیم کشی ماشین لباسشویی
    • برد دستگاه
    بخوانید!
    تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی با کیان پاک

    ۳. خطای de در لباسشویی ها را زمانی مشاهده می کنید که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. دوباره امتحان کنید تا درب دستگاه به درستی بسته شود. اما اگر درب دستگاه آسیب دیده باشد، چاره ای جز تعمیر لباسشویی در منزل نخواهید داشت. زبانه و لولای درب را بررسی کنید. ممکن است این موارد شکسته باشد. در نتیجه باید اقدام به تعویض این قطعات کنید.

    ۴. مشکل te را زمانی بر روی مانیتور لباسشویی مشاهده می کنید که به مشکل هیتر یا المنت دستگاه و یا سنسور آن برخورده باشید. علت به وجود آمدن این ارروز می تواند به دلایل زیر باشد.

    • ترمیستور دستگاه
    • هیتر دستگاه
    • اتصالات و سیم کشی ماشین لباسشویی
    • برد دستگاه رخت شویی

    ۴. مشکل آبگیری بیش از اندازه ماشین های لباسشویی با اررور  fe  نمایش داده می شود. رفع این اررور نیازمند مهارت بالایی است. به هیچ عنوان بدون داشتن دانش کافی اقدام به رفع این اررور نکنید. تعمیرکار ماشین لباسشویی در منزل در زمان تعمیر دستگاه برای رفع این اررور باید به موارد زیر توجه داشته باشد.

    • شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی
    • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
    • اتصالات و سیم کشی دستگاه
    • برند ماشین لباسشویی
    • برق دستگاه لباس شویی

    تعمیر لباسشویی در منزل و تعمیر لباسشویی در تهران

    آیا خودمان می توانیم تعمیر لباسشویی در منزل و تعمیر لباسشویی در تهران را انجام دهیم؟

    همان طور که پیش تر ذکر شد، تعمیر لباسشویی در منزل کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. اما گاهی اوقات مشکلات به وجود آمده بسیار سطحی هستند و خودمان می توانیم اقدام به تعمیر لباسشویی در منزل کنیم.

    توصیه داریم اگر نمی دانید مشکل دقیقا از کجاست به هیچ عنوان مانند یک تعمیرکار لباسشویی در منزل وارد میدان نشوید. اشتباهات شما می تواند به قیمت نابودی ماشین لباسشویی شما و در نتیجه اعمال هزینه های بالا برای تعمیر لباسشویی در تهران شود.

    بهترین تعمیرکار لباسشویی در تهران

    شرکت کیان سرویس با داشتن سال ها سابقه در حوزه تعمیر لباسشویی در منزل  و تعمیر لباسشویی در تهران با تکیه بر تکنسین‌ و تعمیرکار لباسشویی در منزل آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین خدمات تعمیر لباسشویی در منزل به ویژه تعمیر لباسشویی در تهران را به شما ارائه می دهد.

    شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود با شماره های درج شده در این مقاله تماس گرفته و درخواست دهید تا شرکت کیان سرویس بهترین تعمیرکار لباسشویی در تهران خود را برای شما ارسال کند. شما می توانید بهترین قیمت ها را با کیان سرویس تهران تجربه کنید. نظرات خود را برای ما کامنت کنید. ما سعی می کنیم در کمتر از ۲۴ ساعت به تمامی پرسش های شما پاسخ دهیم. با ما ارتباط بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۲

      I will immediately seize your rss as I can’t find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you’ve any? Please allow me realize so that I could subscribe. Thanks.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481