شستشوی صندلی اتوبوس

مبل شویی پونک و مبل شویی شمال تهران و مبل شویی شهرک غرب
  • آیا مبلمان صندلی خودرو و یا اتوبوس شما نیز آلوده شده و دیگر از سوار کردن کسی احساس خجالت می کنید؟ آیا میز ناهارخوری شما چهره زیبایش را از دست داده و کثیف و زشت به نظر می رسد؟ بسیار بر این گمان هستند که شرکت های مبل شویی تنها خدماتی در راستای نظافت مبلمان منزل ارائه می دهند. اما آگاه باشید و بدانید که شرکت مبل شویی کیان پاک علاوه شستشوی مبلمان منزل ، به شستشوی صندلی اتوبوس و شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری و شستشوی صندلی ماشین و اتوبوس و … می پردازد.

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۰۷۶۲

     

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    مبل شویی در تهراندر ادامه این مقاله شما را با روشهای شستشوی صندلی اتوبوس و شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری و شستشوی صندلی ماشین و اتوبوس و …  آشنا می کنیم.
    مراجل آن را به طور کلی به شما توضیح می دهیم. لازم به ذکر است در صورتیکه تمایل به دریافت خدمات از شرکت خدماتی کیان پاک می توانید با شماره هایی که در بالا درج شده تماس بگیرید. همچنین شما قادر هستید تا زمان مورد نظر خود ، برای حضور کارکنان و پرسنل ما در محل را گزارش دهید.

    شستشوی صندلی اتوبوس / شستشوی صندلی ماشین

     شستشوی صندلی اتوبوس توسط شرکت کیان پاک تهران

    نظافت و حفظ پاکیزگی داخل و بیرون اتوبوس های شهری و برون شهری ، حس راحتی و دلنشین تری به مسافران و شهروندان می دهد. حفاظت خوب و درست و همچنین تمیز نگه داشتن اتوبوس و خودرو و و …  به حفظ کیفیت بخش های داخلی و بدنه اتوبوس منجر می شود.

    نظافت و شست و شوی اتوبوس به دو بخش تقسیم می شود.

    1. بخش بیرونی: شامل شستن بدنه اتوبوس، چرخ ها، رینگ ها، پنجره ها و …
    2. بخش داخلی: شامل شستشوی صندلی اتوبوس و کفپوش ها، پرده پنجره ها و … . . جمع آوری زباله های داخل وسیله نقلیه ، تمیز کردن صندلی ها و شستن شیشه ها از داخل از جمله امور نظافتی داخل اتوبوس می باشد.

    برای نظافت بخش بیرونی اتوبوس معمولا به کارواش مراجعه می کنند. پرسنل کارواش ها مسئول شست و شوی کامل بخش بیرونی اتوبوس و خودرو شما هستند. اما شست و شوی بخش داخلی بر عهده پرسنل کارواش ها نیست. شما باید برای شستشوی صندلی اتوبوس و شستشوی صندلی ماشین به شرکت مبل شویی مراجعه کنید.

    راننده و مسئول اتوبوس علاوه بر رانندگی ، وظیفه نگهداری از اتوبوس را نیز بر عهده دارد. نظافت ساده ترین و مبتدی ترین کار برای حفظ نظافت اتوبوس است. که همانطور که گفته شد ، نظافت اتوبوس به دو بخش تقسیم می شود. اما سخت ترین و وقت گیرترین بخش در زمان نظافت اتوبوس شستشوی صندلی اتوبوس می باشد. چرا که:

    1. آلودگی در وجود صندلی های اتوبوس قرار گرفته و به سادگی پاک نمی شود.
    2. انتخاب ماده شوینده مناسب برای شستشوی صندلی اتوبوس که به پارچه های صندلی آسیب وارد نکند، کار ساده ای نیست.
    3. شستشوی صندلی اتوبوس نیازمند یک سری فرچه و دستگاه مبل شویی است که هر کسی قادر به خرید آنها نیست. چرا که هم قیمت زیادی دارند و هم سنگین هستند.
    4. پس از شستشوی صندلی اتوبوس ، صندلی ها باید به گونه ای خشک شوند که لکه های حاصل از خیسی صندلی بر روی آن باقی نمانند.
    5. و …
    بخوانید!
    خدمات مبلشویی توسط دستگاه شستشوی مبل مکانیزه

    شما می توانید شستشوی صندلی اتوبوس خود را به صورت دستی انجام دهید. با این روش راننده اتوبوس و یا پرسنل دیگری با کمک یک سطل آب ، مقداری مواد شوینده ، یک طی عملیات شستشو را انجام می دهد. اما این کار معایب زیادی دارد . معایبی همچون :

    1. عدم دسترسی به بعضی بخش ها
    2. زحمت زیاد کاربر
    3. عدم تمیز شدن جرم های عمیق

    توصیه ما به شما این است که به تنهایی اقدام به شستشوی صندلی اتوبوس نکنید. می توانید با قیمت های پایین خدمات شستشوی صندلی اتوبوس را ار کیان پاک دریافت کنید.

    شستشوی صندلی میز ناهار خوری و شستشوی صندلی ناهار خوری

    شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری

    به طور معمول صندلی های میزهای ناهارخوری از جنس پارچه مبلمان هستند. حتی برخی از خانواده ها از این صندلی ها به عنوان مبل استفاده می کنند. در نتیجه این مبلمان بیشتر در معرض آلودگی و کثیفی قرار می گیرند. اما راهکار چیست؟
    چگونه می توان شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری را انجام داد؟ شما می توانید هر روز خودتان با روشهای زیر به شستشوی صندلی ناهارخوری و شستشوی صندلی میز ناهارخوری بپردازید.

    1. پیش از آن که اقدام به شستشوی صندلی میز ناهارخوری کنید ، صندلی ها را با جاروبرقی تمیز کنید تا گرد و غبار ربوده شود.
    2. حالا نوبت به تمیز کردن لکه‌ها و شروع اقدامات برای شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری رسیده است. برای تمیز کردن لکه‌ها از روی پارچه بهتر است کمی از مواد شوینده مخصوص مبلمان را در مقداری آب مخلوط کنید. در انتخاب ماده شوینده مناسب انتخاب کنید. برای هر نوع مبلمانی باید از یک نوع خاصی از مواد شوینده استفاده کرد. در انتها با یک اسفنج یا پارچه مقداری از محلول را روی لکه بمالید تا از بین برود.
    3.  در زمان برای شستشوی صندلی ناهارخوری برای تمیز کردن سطح میز چوبی و قاب چوبی صندلی‌ ها از پارچه مرطوب و تمیز استفاده کنید.
    4. به یاد داشته باشید که می توانید برای شستشوی صندلی ناهارخوری یا چوب صندلی‌ های طرح‌دار می توانید از یک مسواک کمک بگیرید و گرد و خاک درون درز ها و شکاف ها را به وسیله آن تمیز کنید.

    اصول و مراحل شستشوی صندلی ماشین

    شستشوی صندلی ماشین مراحلی دارد که باید طبق آن عمل کنید ، در غیر اینصورت به سادگی می توان به صندلی های ماشین ، آسیب وارد کرد. همانطور که می دانید صندلی های ماشین به دلایل گوناگون و مختلفی از جمله قرار گرفتن در فضایی بسته ، مسلما بیشتر از مبلمان منزل دچار کثیفی و آلودگی می شوند. در این جاست که اهمیت شستشوی صندلی ماشین بیش از پیش پر رنگ جلوه می کند.
    شما می توانید شستشوی صندلی ماشین را به دو روش انجام دهید. یکی با روش دستی و دیگری با استفاده از روشهای پیشرفته و استفاده از ماشین های اتوماتیک.
    روش دستی از روش های قدیمی است که افراد می توانند به تنهایی آن را انجام دهند.
    اما روشهای اتوماتیک تنها با استفاده از دستگاه های ویژه است که شرکت مبل شویی از جمله شرکت مبل شویی کیان پاک از آن استفاده می کنند.

    بخوانید!
    بهترین مبل شویی در منزل شرق تهران شرکت کیان پاک

    چنانچه قصد دارید به صورت دستی این کار را انجام دهید ، مراحل زیر را طی کنید:

    1. در گام اول برای  شستشوی صندلی ماشین روی سطح صندلی ها را جارو بکشید.
    2. در گام دوم شستشوی صندلی ماشین ، صندلی ها را تاجایی که می شود به جلو بکشید و سطح های باریک و خارج از دید را با کمک جارو برقی تمیز کنید.
    3. در گام سوم شستشوی صندلی ماشین ، کف ، اطراف در و پنجره، قسمت جلو و پشتی خودرو و.. را با دقت و به صورت دقیق جارو بکشید.
    4. مهم ترین گام در شستشوی صندلی ماشین ، انتخاب ماده شوینده مناسب است. با توجه به جنس صندلی های خودرو خود ، مناسب ترین ماده را برای شستشوی صندلی ماشین برگزینید.
    5. صندلی ها را تمیز کنید. پارچه ای تهیه کرده و به ماده پاک کننده ای که در گام قبلی انتخاب کرده اید ، آغشته کنید. ابتدا لکه های موجود روی سطح صندلی را پاک کنید و سپس به شستشوی صندلی ماشین بپردازید.
    6. گام آخر شستشوی صندلی ماشین ، خشکشویی آن است.

    شستشوی صندلی میز ناهارخوری و شستشوی صندلی ناهارخوری

    شرکت مبل شویی کیان پاک ارائه کننده انواع خدمات منازل

    کیان پاک از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات منازل مثل مبل شویی در سراسر پایتخت می باشد. سابقه این شرکت طولانی است. شما می توانید برای مطالعه بیشتر درباره رزومه این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت ما سر بزنید. هر آنچه نیاز دارید به صورت مختصر و جامع برای شما گردآوری شده است.
    همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی مختلف درباره آشنایی با انواع حشره ها ، انواع سمپاشی ، خدمات کیان پاک و … را در آپارات و اینستاگرام ما دنبال کنید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید. سوالات خود را نیز از ما بپرسید. ما سعی می کنیم تا در کمتر از ۲۴ ساعت به تمامی مشکلات و ابهامات شما پاسخ دهیم. اینکه تا اینجای کار با ما همراه بوده اید و ما را حمایت کرده اید از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.
    شماره های ارتباطی ما را یادداشت کنید و هر زمان که قصد شستشوی صندلی ماشین و شستشوی صندلی ناهارخوری و شستشوی صندلی میز ناهارخوری و  شستشوی صندلی اتوبوس و یا تعمیرات مبلمان منزل را داشتید، با ما تماس بگیرید. همه کارکنان و خدمه شرکت بزرگ کیان پاک در تلاش اند که نیازهای مشتری ها را به بهترین شکل و در بهترین زمان انجام بدهند. رضایت مشتری هدفی است که همه ما برای آن در تلاشیم. کیان پاک بهترین مبلشویی در تهران را بشناسید.

    شستشوی مبلمان بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    آیا پس از شستشوی مبل می توان از آن استفاده کرد؟

    ترجیحا تا ۲ ساعت پس از شستشو از مبلمان استفاده نشود

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    بدون دیدگاه
    ارسال دیدگاه

    09906281481