شرکت کیان پاک خدمات شستشوی مبل در منزل را چگونه ارائه می کند؟

مبلشویی در محل
  • مبلمان از جمله وسایل پر کاربرد منزل به شمار می رود و در محیط های اداری و خانگی انواع مختلف مبل مورد استفاده قرار می گیرد پس برای شستشوی مبل باید از دستگاههای مبلشویی پیشرفته و مکانیزه استفاده شود. در صورتی که به صورت دائمی از مبلمان استفاده کنید احتمال کثیف شدن آن و یا لکه گرفتن آنها بسیار زیاد است و شما برای تمیز کردن پارچه آنها نمی توانید مبلمان را به کارگاه یا کارخانه مبلشویی انتقال دهید. در چنین شرایطی استفاده از خدمات شستشوی مبل در منزل اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

    خدمات شستشوی مبل در منزل یا محل کار باید با رعایت استانداردهای موجود انجام گیرد. رعایت این استانداردها باعث می شود که نتیجه شگفت انگیز و جذابی به دنبال داشته باشد. برای لکه بری و شستشوی بهتر مبلمان استفاده از دستگاه هایی که به تراکم پارچه آسیب نرساند ضروری است. در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع که شرکت مبل شویی کیان پاک خدمات شستشوی مبل در منزل را چگونه ارائه می کند خواهیم پرداخت.

    ارتباط با کیان پاک

    خدمات شستشوی مبل در منزل توسط کیان پاک

    یکی از سرویس های پر درخواست در شهر تهران، خدمات شستشوی مبل در منزل می باشد. مبل شویی در منزل در مقایسه با حمل و نقل مبل به مراکز شستشو، هزینه بسیار کمتری دارد. خدمات شستشوی مبل در منزل در مقایسه با شستشوی فرش و موکت متفاوت است و برای این کار باید از مواد شوینده مخصوص مبل استفاده کرد.

    استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد در زمان شستشوی مبل باعث می شود به بافت پارچه آسیبی وارد نشود. این کار باید با توجه به نوع مبل، میزان آلودگی و لکه های موجود و همچنین جنس پارچه انجام شود.

    تشخیص دقیق روش شستشوی مبل به عهده متخصصان کیان پاک است و با به کارگیری روش ها و نکاتی اصولی در فرآیند شستشو به مبل شما هیچ آسیبی وارد نمی شود. در واقع ارائه خدمات شستشوی مبل در منزل نیاز به مهارت بالایی دارد و هر کسی نمی تواند به خوبی این کار را انجام دهد.

    خدمات شستشوی مبل در منزل

    استانداردهای شرکت مبل شویی کیان پاک

    مشتری مداری

    یکی از مهم ترین اصول کیان پاک رضایت مشتری است. به همین دلیل، هزینه ای که بابت مبل شویی دریافت می شود، در قبال انجام کار با کیفیت و در نتیجه رضایت مشتری می باشد.

    در زمان شستشو، وظیفه جابجایی مبلمان به عهده سرویسکاری است که کیان پاک به محل شما اعزام کرده است. پس خدماتی که از این شرکت در زمان مبل شویی دریافت می کنید شامل جابجایی مبلمان منزل یا محل کار نیز می شود و نیاز به پرداخت هزینه بیشتر برای این منظور نخواهد بود.

    بخوانید!
    مبلشویی در منزل غرب تهران کیان پاک

    یکی دیگر از استانداردهایی که این شرکت خدمات شستشوی مبل در منزل در ارائه خدمات خود دارد، سرعت عمل در انجام کار است. به همین دلیل نهایت زمانی که برای شستشوی مبل ۷ نفره در نظر گرفته می شود ۲ ساعت است. پس از شستشوی مبل نیروی خدماتی به شما زمان خشک شدن مبل را اعلام می کند و بهتر است تا پایان زمان اعلامی از مبل ها استفاده نکنید.

    زمانی که خدمات شستشن مبل در منزل را از کیان پاک درخواست می کنید، نیروهای متخصص با حداکثر دقت مشغول کار می شوند و نظافت محیط را رعایت خواهند کرد. به همین منظور سرویس کاران اقدامات ضروری برای پیشگیری از ریختن آب بر روی زمین را انجام می دهند.

    با توجه به توافقی که با مشتری صورت می گیرد، از مواد شوینده درجه یک و استاندارد استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که هزینه مبل شویی در زمان استفاده از شوینده های نانو و درجه یک کمی بیشتر از شوینده های معمولی است. لازم به ذکر است که کیان پاک همیشه از شوینده های استاندارد استفاده می کند ولی به صورت کلی با توجه به درخواست مشتری امکان تغییر مارک شوینده وجود دارد.

    قیمت گذاری مناسب

    نه تنها در مبل شویی بلکه در تمام خدمات همیشه به دنبال بهترین و مناسب ترین قیمت هستیم. یک شرکت معتبر مبلشویی نیز سعی می کند در قیمت گذاری برای شستن مبل انصاف را رعایت کند تا بتواند مشتری های خود را راضی نگه دارد.

    بسیاری از شرکت ها برای خدمات خود قیمت پایینی در نظر می گیرند تا بتوانند مشتری های زیادی جذب کنند اما کیفیت کاری که ارائه می دهند بسیار پایین است.

    در واقع مشتری ها فریب قیمت پایین را می خورند و ممکن است حتی خسارات جبران ناپذیری به مبلمانشان وارد شود. در مقابل نیز شرکت های زیادی هستند که قیمت بسیار بالایی برای خدمات خود به مشتری ها ارائه می دهند و آنها نیز کیفیت پایینی دارند. اما کیان پاک در فرآیند قیمت گذاری انصاف را رعایت می کند و در کنار آن کیفیتی بالا و راضی کننده به مشتری های خود ارائه می دهد.

    بخوانید!
    خدمات مبلشویی توسط دستگاه شستشوی مبل مکانیزه

    ارائه دادن کار با کیفیت

    یکی دیگر از فاکتورها و استانداردهای کیان پاک، ارائه کار با کیفیت بالا می باشد. در واقع این موضوع یکی از ویژگی های مهمی است که مشتری ها انتظار دارند یک شرکت مبل شویی داشته باشد.

    نیروهایی که توسط کیان پاک به محل کار و یا منزل شما اعزام می شوند، از وسایل و تجهیزات پیشرفته و به روز استفاده می کنند. در نتیجه میزان رضایت از خدمات ارائه شده بسیار بالا می باشد. این شرکت همیشه سعی کرده از وسایل و ابزارهای به روز و پیشرفته استفاده کند تا حاصل کار برای مشتری ها رضایت بخش باشد.

     

    مزیت استفاده از خدمات مبل شویی کیان پاک

    زمانی که صحبت از شستشوی مبلمان می شود بسیاری تصور می کنند که به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ممکن است هر کسی بتواند مبلمان را با استفاده از شوینده های مختلف و با دست مقداری تمیز کند اما نتیجه کار نمی تواند رضایت کامل شما را به دنبال داشته باشد.

    کیان پاک با استفاده از نیروهای متخصص اقدام به ارائه خدمات به مشتری های خود در سرتاسر تهران می کند. از جمله مزیت هایی که استفاده از خدمات این شرکت برای مشتری ها به دنبال دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • فرآیند قیمت گذاری خدمات مبل شویی در کیان پاک کاملا منصفانه می باشد.
    • سرویس کاران مبل شویی کیان پاک با رعایت کلیه نکات بهداشتی در محل شما به کار مشغول خواهند شد.
    • نرخ رضایتمندی مشتری ها از خدمات ما بسیار بالا می باشد.
    • با استفاده از وبسایت، تماس با شماره های ثبت شده در سایت و پیام در واتساپ می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
    • ثبت سفارش رایگان است و پس از دریافت خدمات، مبلغ آن را پرداخت می نمایید.

    جمع بندی:

    مبل شویی مانند خدمات قالیشویی از جمله خدماتی است که کیان پاک به مشتری های خود ارائه می دهد. در هر جای تهران که هستید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین مورد نیاز را به محل شما اعزام کنیم. سرویسکاران کیان پاک با توجه به آموزش هایی که گذرانده اند با کیفیتی بالا و در زمانی کوتاه خدمات شستشوی مبل در منزل را انجام خواهند داد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481