شستن مبل در منزل گیشا | شرکت مبلشویی در گیشا | خدمات مبل شویی گیشا

شرکت مبلشویی در گیشا
  • شما در منطقه گیشا زندگی می کنید و با معضل کثیفی مبل و پیدا کردن یک شرکت خدمات مبل شویی گیشا روبرو هستید. گاها وجود لکه های کوچک شما را واردار به شستشوی مبل در منزل گیشا می کند. اقدام به پاک کردن لکه های جزئی روی مبل به وسیله افراد شاید منطقی به نظر برسد. اما زمانیکه با لکه و کثیفی بیش از حد مبلمان خود مواجه شدید حتما از سزویس شستن مبل در منزل گیشا استفاده کنید. شرکت مبلشویی در گیشا به نام کیان پاک خدمت مبل شویی در گیشا را با بکارگیری بهترین دستگاههای شستن مبل در خانه و شوینده های مخصوص خشکشویی مبلمان انجام می دهد. برای استعلام هزینه شستن مبل می توانید با شماره های کیان پاک تماس بگیرید.

     

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

     

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    خدمات شرکت مبلشویی در گیشا

    شرکت مبلشویی در گیشا کیان پاک تمامی خدمات مبل شویی گیشا و آبگیری را توسط تکنسین های آموزش دیده و با کمک دستگاه بدون نیاز به جابجایی مبلمان برای شما انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه ها می توان تمامی مبلمان از جمله شستشوی صندلی ، مبلمان راحتی، مبلمان چرمی، مخمل، پارچه ای، جیر، مبلمان استیل، مبلمان ایرانی و خارجی را همچون روز اول تمیز و نو نمود.

    از دیگر مزایای کمک گرفتن از شرکت مبلشویی در گیشا برای شستن مبل در منزل گیشا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    √ مهم ترین مزیت استفاده از این شیوه عدم نیاز به جابجایی مبلمان تا شرکت است. بدین معنی که پرسنل و تکنسین های ماهر به محل کار یا منزل، سینما، رستوران و … شما آمده و در حضور شما، مبلمان و صندلی ها را شسته و همچون روز اول تمیز می کنند.

    √ هزینه منطقی استفاده از خدمات مبل شویی در گیشا از دیگر امتیازهای مثبتی است که می‌توان برای این شیوه مبل شویی در گیشا در نظر گرفت. دیگر نیازی نیست تا شما هزینه های غیر منطقی برای حمل و نقل مبلمان تا شرکت مبلشویی در گیشا بپردازید.

    √ شرکت ارائه دهنده خدمات مبل شویی گیشا معمولاً از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده برای لکه بری مبلمان استفاده می کند.

    √ زمانیکه فرایند شستشوی مبل در منزل گیشا در حضور خود مشتری انجام می شود، درصد سهل انگاری تکنسین ها و خدمه مبلشویی در حین کار به حداقل می رسد.

    √ با استفاده از دستگاه برای لکه زدایی دیگر نیازی نیست که مبلمان را در مجاورت هوای آزاد و یا نور خورشید قرار بدهید تا خشک شود چرا که خود دستگاه مبل شویی دارای مکنده است که آب چرک و کف و آلودگی را با قدرت زیاد از درون مبلمان می کشد و به مخزن منتقل می کند.

    √ کمک گرفتن از شرکت مبلشویی در گیشا برای شستشوی مبل در منزل گیشا درصد پارگی و آسیب دیدن مبلمان را به حداقل می رساند.

    چرا که این شرکت ها از حرفه ای ترین افراد برای کار کمک می گیرند و افرادی که در این شرکت ها استخدام شده‌اند نسبت به کار خودشان مسئول هستند.

    شستشوی مبل در منزل گیشا _ مبل شویی در گیشا

    مراحل شستشوی مبل در منزل گیشا

    گام اول:

    در مرحله اول باید جنس پارچه مبل به طور دقیق بررسی شود. چرا که جنس پارچه در انتخاب ماده شوینده برای شیستن مبل تاثیرگذار می باشد.

    البته بهتر است که بعد از بررسی دقیق جنس پارچه درباره قدمت مبلمان نیز از مشتریان سوال شود. چرا که مبلمان قدیمی تر بیشتر در معرض پارگی و آسیب دیدگی حین مبل شویی در گیشا قرار دارد.

    گام دوم:

    در مرحله بعدی باید با کمک جاروبرقی صنعتی سطوح مبلمان به طور کامل تمیزکاری شود. تشک مبلمان را برداشته و زیر آن را جاروبرقی بکشید. از درزهای مبلمان غافل نشوید و سعی کنید تا تمام آشغال هایی که روی مبلمان قرار گرفته است را با کمک جاروبرقی جمع کنید.

    گام سوم:

    اگر پارچه مبلمان شما به گونه ای است که پرز و مو جمع می کند، باید با استفاده از فرچه های مخصوص پرز و موی روی مبلمان را بزدایید.  لازم به ذکر است که باید فرچه ای که برای این کار انتخاب می‌کنید بسیار نرم باشد و تراکم مناسبی داشته باشد. در صورتیکه از فرچه های زیر استفاده کنید، ممکن است که پارچه مبلمان آسیب ببیند.

    بخوانید!
    شستشوی مبلمان پارچه ای توسط متخصصین مجرب مبلشویی کیان پاک

    نکته بسیار مهم اینکه به هیچ عنوان این فرچه ها را بر روی مبلمان چرمی نکشید. مبلمان چرمی بیشتر از دیگر مبلمان در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. برای ربودن پرز از روی مبلمان چرمی می‌توانید از یک پارچه سفید نم دار استفاده کنید.

    گام چهارم:

    در آن مرحله نوبت به مبل شویی در گیشا می‌رسد. با کمک مواد شوینده که در مرحله یک انتخاب کردید مبلمان آن را تمیز کنید. اینکه خودتان قرار است مبلمان را تمیز کنید و یا از شرکت مبلشویی در گیشا کمک بگیرید، نحوه پیاده سازی گام‌ های بعدی را تغییر می دهد.

    ما در ادامه شستشوی مبل در منزل گیشا را بر اساس استفاده از دستگاه های مبل شویی در گیشا شما عزیزان بازگو می کنیم.

    گام پنجم:

    بعد از آنکه لکه‌ های سرسخت و کثیف مبل را با کمک دستگاه دریلی از بین بردید، نوبت آن است که با کمک دستگاه وکیوم آب و کف و مواد شوینده با آلودگی را از اعماق مبل با قدرت بالا بکشید.

    استفاده از دستگاه وکیوم تا مقداری می تواند باعث تند شدن فرایند خشک شدن مبلمان شود. اما دستگاه های دیگری نیز برای خشک کردن مبلمان وجود دارد که تمامی شرکت های ازائه دهنده خدمات مبل شویی گیشا از این دستگاه ها استفاده نمی‌ کند.

    خوشبختانه شرکت کیان پاک یکی از معتبرترین شرکت مبلشویی در گیشا است که از مدرن ترین و حرفه ای ترین دستگاه ها برای شستن مبلمان و صندلی های منزل و محل کار شما استفاده می کند.

    گام آخر:

    در آخرین مرحله شما می توانید از مواد خوشبو مورد علاقه‌ تان برای شستن مبلمان استفاده کنید. البته باید پیش از استفاده از آن مواد، اطلاعات و جزئیات روی بسته آن را به دقت مطالعه کرده تا مطمئن شوید که ماده‌ای که انتخاب کرده اید به مبلمان شما آسیب نمی رساند.

     

    خدمات مبل شویی گیشا

    خدمات مبل شویی گیشا

    چرا خدمات مبل شویی گیشا از شرکت کیان پاک دریافت کنیم؟

    پشتیبان ما در شرکت مبلشویی کیان پاک به طور مداوم در حال بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان عزیز در گیشا هستند.

    با بررسی نظرات شما عزیزان و همچنین بررسی تجربه های تکنسین های مبل شویی ، بهترین نفرات برای شستشوی مبل در منزل گیشا اعزام می شوند.

    ما همواره در تلاشیم که بهترین خدمات مبل شویی گیشا را به شما ارائه کنیم. شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان با پشتیبان ما تماس بگیرید تا آنها به صورت دقیق شما را راهنمایی کنند.

    از دیگر مزیت های انتخاب شرکت کیان پاک برای دریافت خدمات مبل شویی گیشا عبارتند از:

    ← کیان پاک پیش از استخدام پرسنل و خدمه برای مبل شویی در گیشا سابقه کاری آنها را بررسی می کند.

    ← پس از آنکه مشخص شد شخص توانایی کافی برای شستشوی مبل در منزل گیشا را دارد، کلاس های آموزشی برای نحوه شستن مبل در منزل گیشا و ارتباط با مشتریان برای افراد برگزار می شود.

    ← رفتار و نحوه عملکرد پرسنل و تکنسین ها به صورت مستمر بررسی می شود و مشتریان می توانند در پایان کار نظرات خودشان از عملکرد پرسنل به ما گزارش کنند. این کار شما باعث بهتر شدن روند استخدام افراد می شود.

    ← چنانچه در هر کجای کار شما از از نوع کار و یا برخورد تکنسین شستشوی مبلمان راضی نبودید می توانید بلافاصله با ما تماس بگیرید تا ما فرد دیگری را به محل اعزام کنیم.

    ← با دریافت خدمات مبل شویی گیشا از شرکت کیان پاک دیگر نیازی نیست برای خرید مواد شوینده و فام های خوشبو کننده به طور جداگانه هزینه کنید.

    شستن مبل در منزل گیشا

    مدت زمان لازم برای مبل شویی در گیشا

    به طور معمول مبل شویی در گیشا ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز دارد. اما این عدد دقیق نیست و عوامل مختلفی همچون تعداد مبلمان، میزان چرک بودن آنها و جنس مبلمان و… می تواند باعث طولانی تر و یا کوتاه تر شدن مدت زمان شستشوی مبل در منزل گیشا شود.

    بخوانید!
    قیمت مبلشویی در سعادت آباد

    ما پرسنل خود را به طوری آموزش داده ایم که به هیچ عنوان کیفیت را فدای سرعت عمل نکند. همچنین ما در تلاشیم که فرایند مبلشویی را به گونه ای انجام دهیم که بهترین نتیجه و رضایت را برای شما به همراه داشته باشد.

    ارتباط با شرکت شستن مبل در منزل گیشا

    شما می توانید برای ارتباط گرفتن با شرکت مبلشویی در گیشا یا خدمات نظافت منزل گیشا با شماره هایی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم تماس حاصل کنید و یا در زیر همین مقاله برای ما کامنت بگذارید. ما پاسخگوی تمامی کامنت های شما در زیر همین مقاله هستیم.

    همچنین از دیگر راه های ارتباطی با ما شبکه های اجتماعی است. همچنین ما در شبکه های اجتماعی خود همچون اینستاگرام چالش هایی را برگزار می‌کنیم و به تبع از آن کدهای تخفیف برای فالورهای عزیزمان در نظر می گیریم. شما می توانید برای دریافت کد های تخفیف ماهانه ، هفتگی ، سالانه و فصلی کیان پاک را در شبکه‌ های اجتماعی دنبال کنید. از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.

    هزینه مبلشویی در گیشا

    تمام مراحل و راه حل های تمیزکاری مبلمان توسط افراد و ساکنین منازل برای لکه های جزئی و کوچک به شما آموزش داده شده است. اگر با کثیفی و آلودگی های وسیع در مبلمان خود دست به گریبان هستید توصیه ما به شما استخدام تکنسین های شستشوی مبل در خانه شما می باشد.

    مطمئن باشید در چنین شرایطی هزینه مبل شویی در گیشا آنقدر بالا نمی باشد که خودتان را به دردسرهای پاکسازی و خشک کردن مبل بعد از شستن مبلمان بیندازید.

    در قسمت زیر نرخ شستن مبل در خانه، شستشوی خوشخواب و خدمات قالیشویی را به شما ارائه می کنیم.

    مبل ۵ نفره معمولی                  ۷۳۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۵ نفره تشک دوبل              ۸۹۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره معمولی                  ۸۰۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره تشک دوبل              ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره معمولی                  ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره تشک دوبل               ۱میلیون و ۳۰۰ تومان

    خوشخواب ۱ نفره                      ۴۰۰.۰۰۰ تومان

    خوشخواب ۲ نفره                      ۶۰۰.۰۰۰ تومان

    صندلی ناهارخوری                     ۷۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو تک نفره         ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو دو نفره          ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو سه نفره        ۶۵۰.۰۰۰ تومان

    شستشوی موکت در محل           ۲۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان

    شستشوی فرش در محل            ۳۵.۰۰۰ تومان

    قالیشویی در کارخانه                  ۳۵.۰۰۰ تومان

    نتیجه گیری:

    اگر به دنبال یک شرکت مبلشویی در گیشا می گردید پیشنهاد ما به شما شرکت خدماتی کیان پاک می باشد. این شرکت مبل شویی در گیشا خدمات متنوعی را به شما ارائه خواهد کرد. شرکت شستشوی مبل در منزل گیشا در کنار این خدمات، خدماتی مانند شستشوی فرش، سمپاشی ، تعمیرات و بازسازی ساختمان و نقاشی ساختمان و… را به شما ارائه خواهد کرد. مطمئن باشید شستن مبل در منزل گیشا توسط خودتان خیلی گرانتر و پر دردسرتر از استفاده از خدمات مبلشویی گیشا کیان پاک هزینه برای شما خواهد داشت.

    شستن مبل در گیشا بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبل شویی در گیشا بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی گیشا شامل چه خدماتی است؟

    شرکت شستن مبل در منزل گیشا یا نام کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481