مبلشویی در پاسداران | شستن مبل در منزل پاسداران کیان پاک

مبلشویی در پاسداران
  • مبلمان یکی از مهم‌ترین اثاثیه منزل می باشند که اهمیت ویژه ای در سلامت و آسایش افراد خانه دارد. خدمات مبلشویی پاسداران و شستشوی مبل در منزل پاسداران همیشه جزء درخواست های خدمات نظافت در پاسداران بوده و میزان درخواست برای مبلشویی در پاسداران در روزهای پایانی سال و با نزدیک شدن به عید نوروز روند افزایشی پیدا می کند. اغلب افراد به ویژه خانم های خانه دار ترجیح می دهند که از یک شرکت مبل شویی پاسداران برای شستن مبل در منزل پاسداران کمک بگیرند که این امر کاملاً طبیعی است.

    چرا که شستشوی مبل در منزل پاسداران نیازمند دانش و دستگاه های پیشرفته شستن مبل است و هر گونه بی احتیاطی می تواند باعث آسیب دیدن مبلمان شود!

    در این مقاله ما قصد داریم شما را با شیوه های نوین مبل شویی آشنا کرده و ترفندهایی را به شما آموزش دهیم تا در برخی مواقع، خودتان بدون نیاز به استخدام شرکت مبل شویی پاسداران لکه ها را محو و نابود کنید. از اینکه کیان پاک را تا انتهای مقاله همراهی می کنید از شما بسیار سپاس گزاریم.

     

    شعبه پاسداران

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    پشتیبانی پاسداران

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    مراحل شستن مبل در منزل پاسداران

    گام های شستن مبل در منزل پاسداران بسته به اینکه خودتان قصد شستن مبل را دارید یا می خواهید از شرکت مبل شویی پاسداران کمک بگیرید متفاوت است.

    البته پیشنهاد می‌کنیم که خودتان اقدام به شستن مبل در منزل پاسداران نکنید. چرا که مبل شویی کاری کاملا حرفه‌ ای است و در صورتیکه شما تخصص کافی در این زمینه را نداشته باشید می توانید خسارت های مالی زیاد و جبران ناپذیری به مبلمان خود وارد کنید. در هر صورت در ادامه ما شما را با فرایند شستن مبل در منزل پاسداران آشنا می کنیم.

    ۱. گام اول

     تمیز کردن مبلمان با کمک جاروبرقی:

    پیش از هر کاری باید گرد و خاک مبلمان و آشغال هایی را که در درز مبلمان جای خوش کرده را با کمک جاروبرقی تمیز کنید. از سری بلند و باریک جاروبرقی استفاده کنید تا به تمام شیار ها و شکاف ها دسترسی داشته باشید. از کوسن های مبلمان غافل نشوید و حتما آنها را نیز جارو و تمیز کنید.

    ۲. گام دوم

    استفاده از برس دستی:

    پس از آنکه به طور کامل، جارو برقی مبلمان را انجام دادید از یک برس دستی نرم استفاده کنید تا گرد و خاکی که در تار و پود پارچه مبل و صندلی ها نفوذ کرده را از بین ببرید.

    توجه داشته باشید برسی که برای انجام این کار انتخاب کرده‌اید باید متناسب با جنس پارچه مبلمان شما باشد. در غیر این صورت ممکن است مبلمان شما دچار پارگی شود.

    ۳. گام سوم

    استفاده از پرس گیر برای جمع آوری پرس ها و موهای روی مبلمان:

    در این مرحله برای تمیز کردن مو و پرز های روی سطح مبل می توانید از یک پرزگیر استفاده کنید. معمولاً جارو برقی ها نمی توانند به طور کامل مو و پرس های روی سطوح را جمع آوری کند و به همین علت برای آن که مطمئن شوید که تمام پرزها و موهای روی سطح مبلمان تمیز شده اند،

    باید از یک پرزگیر متناسب با جنس مبلمان تان استفاده کنید. توجه داشته باشید در صورتی که مبلمان شما چرمی است نیاز به انجام این مرحله ندارید.

    ۴. گام چهارم

    استفاده از مواد پاک کننده مخصوص سطوح فلزی یا چوبی:

    تمیز کردن مبلمان بخش های مختلفی همچون تمیز کردن پارچه ، تمیز کردن پایه ها و غیره دارد. بیشتر مبلمان و صندلی ها دارای بخش‌های چوبی و فلزی هستند که شما نباید تمیز کردن آن را فراموش کنید.

    با توجه به جنس پایه و بدنه مبلمان تان از شوینده های مناسب استفاده کنید. در استفاده از این مواد شوینده به شدت مراقبت باشید تا خدایی نکرده مواد روی پارچه مبلمان نریزد.

    این مواد به علت قوی بودن می توانند پارچه مبلمان شما را سوراخ کرده و یا باعث رنگ زدایی پارچه مبل شود. همچنین توصیه می‌کنیم که با استفاده از یک حوله یا پارچه نرم آغشته به مواد شوینده اقدام به تمیز کردن پایه و قسمت های چوبی و فلزی کنید تا چوب و یا فلز مبلمان دچار خراشیدگی و یا آسیب دیدگی نشود.

    ۵. گام پنجم

    استفاده از تثبیت کننده رنگ مبل:

    بخوانید!
    مبل شویی در منزل تهرانسر | خدمات مبل شویی تهرانسر | شرکت مبلشویی در تهرانسر

    یکی از مهم ترین گام ها پیش از شست و شوی مبل در منزل پاسداران همین مرحله است. استفاده از این تثبیت کننده ها می‌تواند باعث حفظ رنگ و دوام پارچه مبلمان شما شود. شما می توانید برای تهیه این محصول به داروخانه ها و فروشگاه ها مراجعه کنید و محصول متناسب با جنس پارچه مبلمان تان را تهیه بفرمایید.

    متاسفانه در حال حاضر در بازار چندین مدل تثبیت کننده رنگ موجود است که برخی از آن ها نه تنها باعث ماندگاری رنگ پارچه مبلمان نمی شود بلکه پارچه مبلمان را سست کرده و رنگ آن را از بین می برد! در نتیجه بهتر است که این کار را به شرکت مبل شویی پاسداران بسپارید تا خیالتان از کیفیت مواد مورد استفاده راحت باشد.

    ۶. گام ششم

    شستن مبلمان:

    در این بخش شما باید با کمک یک اسفنج کاملاً تمیز و متناسب با جنس پارچه مبلمان تان محلول شوینده و آب تهیه شده را بر روی تمام قسمت های مبل بکشید.

    گاهی اوقات برخی از لکه ها با یک بار شستشوی مبل در منزل پاسداران تمیز نمی شوند پس این کار را دوباره تکرار کنید تا از تمیز شدن تمامی لکه ها مطمئن شوید. اما به خاطر داشته باشید که با کمک این روش علارغم تلاش زیاد شمل، تمامی لکه ها از بین نمی روند و کار شست و شو به خوبی شرکت مبل شویی پاسداران انجام نمی شو و تنها می‌توانید مبلمان خودتان را تا حدودی تمیز کنید.

    ۷. گام هفتم

    خشک کردن مبلمان :

    مرحله بعدی نوبت خشک کردن مبلمان است. این نکته را به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه نباید مبلمان به ویژه مبلمان سلطنتی را در هوای آزاد قرار دهید.

    زیرا زمانی که مبلمان خیس است می تواند گرد و غبار را بیشتر از قبل به خود جذب کند. می توان گفت مرحله خشک کردن مبلمان بعد از مبلشویی در پاسداران و شستشوی مبل در منزل پاسداران ، به شدت دشوار است. اما شرکت مبل شویی پاسداران با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به سادگی و در کمترین زمان مبلمان شما را خشک می کند.

    مبل شویی پاسداران

    لکه بری مبلمان با مبل شویی در پاسداران

    لکه هایی که بر روی مبلمان ظاهر می‌شوند ، می‌توانند ظاهر مبلمان را نامرتب جلوه دهند. یکی از مواردی که هنگام مبل شویی در پاسداران باید به آن توجه نمود وجود لکه های چربی و مواد غذایی و یا جوهر بر روی مبلمان می باشد.

    به طور معمول پاک کردن لکه های روی مبلمان سخت و زمان بر است و هرچه این لکه ها قدمت بیشتری داشته باشند پاک کردن آنها نیاز به تلاش بیشتری دارد. اگر لکه روی مبلمان شما قدمت زیادی دارد راهی به جز تماس گرفتن با شرکت مبل شویی پاسداران ندارید.

    اما اگر به تازگی این لکه ها بر روی مبلمان شما ظاهر شده به شما روش هایی را پیشنهاد می دهیم که خودتان به تنهایی اقدام به نابودی این لکه ها با کمک شستشوی مبل در منزل پاسداران کنید.

    از بین بردن لکه آب

    معمولا به علت بالا بودن میزان املاح آب، لکه های آب بر روی مبلمان ظاهر می شوند. ساده ترین راه برای از بین بردن لکه آب استفاده از آب است! اما آبی که برای این کار استفاده می کنید باید املاح کمتری نسبت به آب ریخته شده روی مبل داشته باشد.

    برای این کار باید پارچه را با آب مرطوب کنید و روی لکه بکشید. اگر آب مقطر در دسترس شما بود بهتر است از این آب برای مبارزه با لکه آب استفاده کنید.

    از بین بردن لکه چربی

    راه های مختلفی برای از بین بردن لکه چربی روی مبلمان وجود دارد. شما می توانید برای از بین بردن لکه چربی روی مبلمان از محلول آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید.

    چرا که مایع ظرفشویی حلال همه چربی هاست. اما اگر مبلمان شما پارچه ای است، شما توصیه می کنیم که از خدمات مبلشویی در پاسداران استفاده کنید چرا که استفاده از مایع ظرفشویی و آب می تواند به تنهایی باعث ایجاد لکه شود.

    از بین بردن جوهر و مرکب

    یکی از سوالات متداول برای از بین بردن لکه ها چگونگی از بین بردن لکه جوهر و خودکار روی مبلمان است. برای این کار ابتدا پارچه مبل را مقداری مرطوب کنید.

    بخوانید!
    قیمت مبلشویی در منزل چگونه محاسبه می شود؟

    سپس روی آن کمی نمک بپاشید و با پنبه تمیز کنید. به هیچ عنوان از دستمال مرطوب برای پاک کردن جوهر روی پارچه استفاده نکنید چرا که در صورت استفاده، جوهر بر روی مبل پخش شده و واویلا! پس پیش از استفاده از آن با متخصصین مشورت کنید.

    از بین بردن لکه رنگ بر روی مبلمان پارچه ای

    یکی از بهترین راه ها برای پاک کردن لکه رنگ از روی مبلمان پارچه ای استفاده از کمی شامپو فرش و یا یک شوینده ملایم دیگر می باشد. در مرحله اول شوینده را با کمی آب مخلوط کنید. کف حاصل از آن را با کمک یک مسواک یا یک فرچه تمیز و نرم بر روی لکه بکشید تا پاک شود.

    اگر لکه تازه و کوچک باشد شما از این روش نتیجه خواهید گرفت. در غیر این صورت به جز شستن مبل در منزل پاسداران ، راه دیگری نخواهید داشت.

    از بین بردن لکه سوختگی روی مبل

    برای پاک کردن زردی ناشی از سوختگی می‌توانید از محلول آب اکسیژنه استفاده کنید. آب اکسیژنه یک باز بسیار قوی است و می‌تواند به پوست دست شما و یا حتی الیاف مبلمان آسیب وارد کند. پس هنگام استفاده از آن دقت کافی را به کار بگیرید.

    شرکت مبل شویی پاسداران | شستن مبل در منزل پاسداران

    شرکت مبل شویی پاسداران کیان پاک چه خدماتی را ارائه می دهد؟

    برای ارتباط گرفتن با پرسنل و خدمات ویژه مبلشویی ما از جمله موارد زیر با شماره های درج شده در مقاله تماس حاصل فرمایید.

    √ شستشوی مبل در منزل پاسداران و ادارات و سالن های پذیرایی

    √ شستشوی مبل در منزل پاسداران و صندلی سینما ها و سالن های همایش و آمفی تئاتر

    √ شستشوی کامل صندلی های میز ناهار خوری

    √ شستن مبل در منزل پاسداران از جمله مبلمان پارچه ای و مخمل و چرمی با کمک بهترین و مدرن ترین دستگاه ها

    √ شستشوی کامل تشک خوشخواب یک نفره و دو نفره

    √ شستشوی فرش و موکت

    √ شستشوی صندلی اتوبوس ها و خودرو های سواری

    مبلشویی در پاسداران | شستشوی مبل در منزل پاسداران

    مزایای شستشوی مبل در منزل پاسداران

    اگر خودتان مبلشویی در پاسداران را انجام دهید ممکن است با عواقب جدی هم چون موارد ذیل رو به رو شوید.

    √ چنانچه مبلشویی در پاسداران به درستی انجام نشود و یا مواد شوینده مورد استفاده کیفیت قابل قبولی نداشته باشد به بافت پارچه و چوب مبلمان آسیب وارد می شود.

    √ اگر برای از بین بردن لکه ها از شیوه و ماده شوینده مناسب استفاده نشود در آینده لکه بری مبلمان سخت تر شده و هزینه مبلشویی در پاسداران و استخدام شرکت مبل شویی پاسداران افزایش پیدا خواهد کرد.

    √ اگر از دستگاه شستشوی مبل در منزل پاسداران به خوبی استفاده نکنید ممکن است پارچه مبل شما پاره شده که تنها راه رفع خسارت خرید مبل جدید است.

    √ اگر نتوانید به خوبی پس از شستن مبل در منزل پاسداران ، آن را خشک کنید مبلمان بوی نامطبوعی گرفته که در نتیجه باید عملیات مبل شویی پاسداران دوباره انجام شود.

    √ اگر از دستگاه های جدید برای مبلشویی در پاسداران و شستن مبل در منزل پاسداران استفاده نشود، ممکن است روی پارچه لکه و پرز جمع شود و شکل و ظاهر مبلمان شما نامطلوب خواهد شد.

    سخن پایانی

    اگر نیاز به دریافت خدمات مبل شویی در پاسداران یا خدمات نظافت پاسداران دارید، می توانید همین الان اقدام کنید. با شماره هایی که در این مقاله ثبت شده، جهت سفارش شستشوی مبل در پاسداران تماس گرفته و بهترین زمان برای دریافت خدمات را رزرو کنید. پشتیبان ما به صورت شبانه روزی پاسخگویی تماس های شما هستند. هم چنین می توانید برای دریافت کد های تخفیف به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه بفرمایید. از این که تا اینجای مقاله همراه کیان پاک تهران بودید، بسیار خرسندیم. امیدواریم مطالبی که در اختیارتان قرار دادیم، برایتان کاربردی باشد.

    شستشوی مبلمان بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481