شرکت نظافت منزل مجیدیه کیان پاک

نظافت راه‌ پله مجیدیه
  • شرکت نظافت منزل مجیدیه از جمله شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه است که در حوزه خدمات عمومی از جمله نظافت فعالیت می‌ کنند. نظافتچی مجبدیه دارای تخصص بسیار منحصر به فرد در این زمینه است. در واقع شرکت نظافتی خدماتی نظافتی مجیدیه موسسه ای است که به‌ منظور انجام امور نظافت در منازل ، نظافت راه‌ پله مجیدیه و نظافت ادارات و سازمان‌ ها و اماکن عمومی و… تاسیس شده‌ است. شرکت خدمات منازل مجیدیه به مرکزی اطلاق شده که به ارائه خدمات در حوزه‌های عمومی و خدماتی رسانی به عموم پرداخته و می‌ تواند خدماتی نظیر اسباب‌کشی ، تعمیر لوازم منزل ، و غیره را انجام دهد. نظافت راه‌ پله مجیدیه و مشاعات نیز بر اساس قانون مشاعات صورت می‌گیرد. هم چنین استخدام نظافتچی مجیدیه طبق اصول دقیقی انجام شده و هدف جلب رضایت مراجعان عزیز می باشد. در ادامه در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با شرکت نظافت منزل مجیدیه آشنا می کنیم.

    شعبه مجیدیه

    ۲۲۹۵۳۴۷۰


    پشتیبانی مجیدیه

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    شرکت نظافت منزل مجیدیه

    حیطه خدمات‌ دهی شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه چگونه است؟

    در واقع حوزه فعالیت شرکت نظافت منزل مجیدیه پیش‌خدمتی ، امور نظافت ، نظافت منازل ، بیمارستان‌ها ، مدارس ، شرکت‌ ها ، کارخانجات ، مراکز صنعتی و… است. شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه تمامی وظایف خود را طبق قانون انجام داده و تخطی از این وظایف طبق قانون پیگرد دارد.

    چرا شرکت نظافت منزل مجیدیه را استخدام کنیم؟

    با تغییر سبک زندگی مدرن و شاغل بودن بیشتر افراد جامعه و همین‌ طور افزایش مشغله‌ ها و دغدغه‌ های زندگی دیگر وقتی برای نظافت و تمیز کاری و البته نظافت در محیط کار یا منازل یا محیط‌ های تجاری باقی نمی‌ ماند.

    در نتیجه با گسترش جمعیت شهرها و و ساختن برج‌ ها و ساختمان‌ های چند طبقه و البته آسمان‌خراش‌ ها ، کار نظافت به‌ راحتی گذشته انجام نمی‌ شود. از این رو هر یک از این کارها نیاز به یک تخصص و مهارت خاصی دارد. به‌ همین دلیل در بیشتر کلان‌ شهرهای دنیا شرکت‌های نظافتی تاسیس شده است.

    شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه از جمله این شرکت ها بوده که با ارائه خدمات خود توانسته در این راستا کمک بسیار زیادی به افراد جامعه بکند. شرکت نظافت منزل مجیدیه خدمات بسیار زیادی را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه داده و توانسته رضایت آن‌ ها را تا میزان مطلوبی جلب کنند.

    شرکت خدمات منازل مجیدیه برای آن که بتواند علاوه‌ بر جذب مشتری ، اعتماد و اعتبار زیادی در این حوزه دریافت کند ، سعی کرده که همیشه بر روی کار خود تعصب داشته و از نیروهای مجرب و متخصص استفاده کند. نظافتچی مجیدیه برای آن که بتواند در این شغل استخدام شود ، دوره‌ های آموزشی بسیار زیادی را گذرانده و نکات بسیار تخصصی در زمینه نظافت فرا گرفته‌ است تا بتواند به بهترین نحو خدمات خود را ارائه دهد.

    شرکت نظافت منزل مجیدیه - نظافتچی مجیدیه - شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه

    مزایای استفاده از شرکت خدمات منازل مجیدیه چیست؟

    همان‌ طور که در پاراگراف‌ های قبلی بیان شد شرکت نظافت منازل مجیدیه خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و نکته حائز اهمیت این است که استفاده از این شرکت مزایای بسیار زیادی داشته که برای شما عزیزان توضیح می‌ دهیم.

    خدمات نظافت برنامه‌ریزی‌ شده و همیشگی

    ازجمله مزایای شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه  استفاده از یک برنامه روتین برای خدمات‌ دهی می‌ باشد. به‌ عنوان مثال زمانی‌ که خدمات نظافت راه‌ پله مجیدیه ، نظافت محل کار یا زندگی یا یک ساختمان تجاری به یک نظافتچی بسپارید، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که کارهای نظافتی طبق یک برنامه از قبل تعیین شده انجام‌ شده و در یک زمان مشخص به پایان می‌ رسد.

    بخوانید!
    شرکت نظافتی تجریش | نظافت منزل تجریش | نظافتچی تجریش کیان پاک

    به‌ همین دلیل شرکت خدمات منازل مجیدیه در راستای عملکرد متفاوت و حرفه ای خود ، با توجه به نیاز مشتری یک برنامه به‌ صورت روزانه ، هفتگی ، ده روز یک‌بار یا ماهانه دارد. طبق این برنامه و متناسب با نیاز مشتری ارائه می‌ دهد.

    در واقع نظافت دوره‌ای را با توجه به نیاز مشتری آغاز شده و با توجه به برنامه‌ ای که بیان شد ، نظافتچی مجیدیه اعزام به محل می‌ شود. این شرکت بعد از ثبت تاریخ نظافت در تقویم کاری و در دوره بعد با هماهنگی های قبلی ، نظافتچی خود را به محل اعزام خواهد کرد.

    عدم نیاز به تهیه مواد شوینده و پاک کننده ها

    اگر تجربه استفاده و استخدام افراد غیر شرکتی را داشته باشید ، قطعا می‌ دانید که این افراد علاوه‌ بر دریافت هزینه خدمات و نظافت ، مبلغی را نیز در جهت خرید مواد شوینده دریافت خواهند کرد. یا به عبارتی دیگر این افراد یا از شما می‌ خواهند که مواد شوینده را به‌ همراه وسایل مورد نیاز در اختیار آن‌ ها قرار دهید.

    به‌ همین دلیل باعث می‌شود تا هزینه استخدام شرکت نظافت منزل مجیدیه و نظافت راه‌ پله مجیدیه شما افزایش پیدا کند. اما شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه به آن دلیل که یک شرکت خاص در این زمینه است تمامی وسایل و مواد شوینده را همراه با نظافتچی خود به محل اعزام می‌ کند.

    به‌ عبارتی کلی‌ تر شرکت خدمات منازل مجیدیه یک شرکت متخصص در زمینه نظافت است. این باعث می شود که شما مشتری عزیز ، هیچ نیازی برای تهیه مواد اولیه یا وسایل مورد نیاز برای نظافتچی مجیدیه نداشته باشید. شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه وسایل مانند تی ، جارو ، چهار پایه ، دستمال مخصوص ، روزنامه ، مواد شوینده ، مواد سفید کننده ، سطل و دیگر وسایل مورد نیاز نظافتچی خود را در محل اعزام می‌کند.

    در مواقعی که احتیاج به نظافت عمیق داشته باشید کیان پاک اقدام به اعزام جاروبرقی صنعتی به محل شما می کند. طبیعتا نظافت به وسیله جاروبرقی های ۴ موتوره خیلی سریع تر انجام می شود.

    نظافت راه‌ پله مجیدیه / خدمات منازل مجیدیه

    داشتن خدمات تضمینی و تعویض نیرو در صورت نارضایتی مشتری

    از دیگر خدمات شرکت نطافت منازل مجیدیه آن است که در صورت نارضایتی مشتری از نیرو می‌ تواند آن را به‌ سرعت تعویض کند! شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه زمان استخدام نیرو مدارک معتبری را برای ضمانت دریافت کرده تا در صورتی‌ که نیروها دچار خطای سهوی یا عمدی شوند ، بتوانند به مشتریان خود پاسخ‌ گو باشند. به‌ همین دلیل اگر هر مشتری از نظافتچی مجیدیه ناراضی باشد یا احساس کند آن فرد سهل‌ انگار است شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه موظف است که بعد از بررسی کامل و کسب اطمینان نیروی خدماتی دیگری را در محل اعزام کند.

    صرفه جویی در زمان

    نظافت منزل تنها به نظافت پنجره‌ ها ، نظافت سرویس‌ ها ، اطرافت اتاق خواب‌ ها ، نظافت پارکینگ و… ختم نمی‌ شود.
    شما باید برای تکمیل نظافت منزل و محل زندگی خود ، مبل‌ ها ، کاناپه‌ ها ، صندلی‌ ها و فرش‌ ها را نیز بشویید. با کمک شرکت کیان واش تهران که یکی از بزرگ‌ ترین زیر مجموعه‌ های شرکت کیان پاک می‌ باشد، می‌توانید خدمات مبل شویی و غیره را در منزل دریافت کنید. این باعث می‌ شود که شما بدون نیاز به هزینه برای حمل‌ و نقل مبلمان منزل خود ، آن ها را تمیز کنید. برای ارتباط با بخش مبلشویی در منزل و شرکت نظافت منزل مجیدیه با شماره های درج شده در مقاله تماس بگیرید.

    بخوانید!
    شرکت خدماتی نظافتی کارگر | نظافتچی خیابان کارگر | نظافت راه پله کارگر

    نظافت راه‌ پله مجیدیه چگونه انجام می ‌شود؟

    نظافت مشاعات یکی از مهم ‌ترین دغدغه ‌های هر خانه‌ دار یا افراد یا شرکت‌ها یا اماکن تجاری است. تمیز کردن این مناطق پر رفت ‌و آمد در ساختمان باعث می‌شود تا حس زندگی و نشاط در آن احیا شود.

    به ‌همین دلیل شرکت‌ های خدماتی بسیاری برای این امور تشکیل ‌شده اند. شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه  از جمله شرکت ‌هایی است که نظافت راه‌ پله مجیدیه و مشاعات را به بهترین نحو ممکن انجام داده و با اعزام پرسنل مجرب و البته استفاده از باکیفیت ‌ترین مواد شوینده و اقلام و وسایل مورد نیاز توانسته رضایت بسیاری از مراجعه ‌کنندگان خود را جلب کنند.

    معیارها برای استخدام نظافتچی مجیدیه چه می باشد؟

    خدمات ‌دهی نظافت در شرکت کیان پاک یک امر کاملاً ساده و البته دارای ضمانت اجرا است. همان‌ طور که می‌ دانید زمانی ‌که از شرکت ‌های خدماتی و نظافتی استفاده می ‌کنیم در واقع به پرسنل و نیروهای این شرکت اجازه دادیم تا وارد حریم خصوصی ما شود.

    به ‌همین دلیل شرکت ‌های خدماتی وظیفه دارند تا در مقابل اعتماد مشتریان برای ورود آن‌ ها به حریم خصوصی‌ شان مسئولیت ‌پذیر بوده و افرادی را استخدام کنند که شایسته این اجازه باشند. به‌ واسطه همین امر شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه کیان پاک امور کاملاً پیچیده و البته سخت ‌گیرانه ای را برای استخدام نظافتچی مجیدیه در نظر گرفته است.

    به بیان دقیق‌ تر شرکت نظافت منزل مجیدیه و نظافت راه‌ پله مجیدیه قبل‌ از استخدام افراد و پرسنل ابتدا از آن ‌ها احراز هویت به وسیله پلیس فتا انجام داده و تمامی سوء سابقه ‌ها ، حسن اخلاق آن ‌ها ، مهارت آن‌ ها در این زمینه را مورد بررسی قرار می ‌دهد.

    هم چنین پیش از استخدام مصاحبه هایی با افراد صورت می گیرد که طبق این جلسات افراد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرند. تمامی پرسنل شرکت خدمات منازل مجیدیه باید دارای اخلاقیات مانند قابل ‌اعتماد بودن ، قابل‌ اطمینان بودن ، مسئولیت‌ پذیر و متعهد ، مجرب باشند.

    سخن پایانی

    در این مقاله شما عزیزان را با شرکت خدماتی نظافتی مجیدیه آشنا کردیم. همان‌ طور که گفته شد شرکت خدمات منازل مجیدیه از جمله شرکت‌ هایی است که تمامی امور مربوط به نظافت اماکن مختلف و نظافت راه‌ پله مجیدیه را با دقت و البته نیروی زبده انجام می‌ دهد. نظافتچی مجیدیه نیز برای آن که بتواند اعتبار شرکت خود را افزایش دهد مجبور است که کار خود را بدون کوچک ‌ترین مشکلی انجام دهد. شرکت نظافت منزل مجیدیه طبق قوانین و اصولی مدیریت می شود که مشتری بتواند براساس نیاز خود خدمات مورد نظرش را به سهولت و در کوتاه ترین زمان دریافت کند.

    نظافتچی استخدام شده در شرکت خدمات منازل مجیدیه چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محلهای منزل ، نظافت راه پله ، نظافت دفترکار و … را با آموزشهایی که دیده انجام می دهد.

    آیا خدمه شرکت نظافتی به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال ، اسکاج و جارو و…. می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    ثبت سفارش آنلاین نظافت

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    بدون دیدگاه
    ارسال دیدگاه

    09906281481