شستن مبل در منزل ولنجک | شرکت مبلشویی ولنجک کیان پاک

شرکت مبل شویی ولنجک / شرکت مبلشویی ولنجک
  • کثیف شدن مبل ها امری اجتناب‌ ناپذیر است. هر چقدر شما سعی کنید که مبلمان تان را تمیز نگه دارید باز هم پس از از گذشته مدتی مبل ها ناخواسته کثیف می شوند. شستشوی مبل در منزل ولنجک و دریافت خدمات مبلشویی ولنجک همیشه با چالش هایی روبرو بوده است. سختی های شستن مبل در منزل ولنجک بسیاری از آقایان و خانم های خانه دار را وادار کرده تا روی مبلمان خود کاور و یا ملافه بکشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات دیگر دریافت خدمات مبل شویی ولنجک به سختی گذشته نیست. شما می توانید به سادگی و با صرف کمترین زمان مبلمان خود را هم چون روز اول تمیز و نو کنید. با کمک شرکت مبل شویی ولنجک دیگر نگران نحوه تمیز کردن مبلمان و صندلی های منزل تان نباشید. ما را در این مقاله دنبال کنید تا به شما یکی از بهترین شرکت مبلشویی ولنجک را معرفی کرده و راه کار های از بین بردن لکه ها از روی مبلمان را برای شما بازگو کنیم. از اینکه وب سایت ما را برای مطالعه انتخاب نموده اید از شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم مطالبی که در اختیار تان قرار می دهیم مفید واقع شود.

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    شستشوی مبل در منزل ولنجک

    شستشوی مبل در منزل ولنجک

    مبلمان بخشی جدایی ناپذیر از اثاثیه منزل هستند. امروزه کم تر خانه ای می توان یافت که مبلمان در دکوراسیون آن استفاده نشده باشد. آقایان و خانم های با سلیقه برای دکوراسیون منزل خود از کاربرد مبلمان غافل نیستند.  ریختن مواد غذایی و نوشیدنی ها از جمله شیر و شربت بر روی مبلمان می‌ تواند باعث ظاهر شدن لکه ها بر روی مبلمان شود. اما این امر تنها عامل آلودگی مبل ها نیست. آلودگی هوا و گرد و غباری که در محیط وجود دارد می تواند باعث کثیف شدن مبلمان منزل شود.

    شما باید شستشوی مبل در منزل ولنجک را جدی بگیرید. شستشوی مبل در منزل ولنجک با استفاده از با کیفیت ترین مواد شوینده و بهترین دستگاه ها بدون کثیف کاری صورت می گیرد.

    شستن مبل در منزل ولنجک خود را به شرکت مبل شویی ولنجک بسپارید تا همیشه مبلمان تمیز و بدون لک داشته باشید. خدمات مبل شویی ولنجک برای آپارتمان ها ، شرکت ها ، تالار های پذیرایی ، رستوران ها ، سینماها ، هتل ها و غیره ارائه می شود.

    توصیه داریم که در انتخاب شرکت مبلشویی ولنجک دقت کافی را داشته باشید تا با مشکل برخورد نکنید. شرکت مبل شویی ولنجک کیان پاک صفر تا صد مراحل شستن مبل در منزل ولنجک را با دقت و حوصله انجام می دهد. پرسنل و تکنسین های ما برای انجام خدمات مبلشویی ولنجک آموزش های ویژه ای دیده اند و در کار خود حرفه ای هستند.

    خدمات مبلشویی ولنجک

    شرکت کیان پاک یکی از حرفه ای های شرکت مبلشویی در تهران و شرکت مبلشویی ولنجک است که خدمات مبل شویی خود را برای تمامی نقاط تهران اعم از شمال و شرق و غرب و جنوب ارائه می کند.

    تمامی خدمات مبلشویی ولنجک که توسط کیان پاک ارائه می شود به صورت کاملا حرفه ای و توسط تکنسین های آموزش دیده انجام می شود. مواد شوینده ای که شرکت مبلشویی ولنجک کیان پاک برای شستشوی مبل در منزل ولنجک در نظر گرفته با کیفیت و دارای استاندارد های لازم هستند و قدرت لکه بری بالایی دارند.

    شرکت مبل شویی ولنجک دارای سال ها تجربه و تخصص و دارای مجوز از اتحادیه و سازمان بهداشت می باشد و تمامی خدمات مبلشویی ولنجک را با ضمانت برای مشتریان عزیز انجام می‌ دهد.

    شما می توانید همین الان در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات مبلشویی ولنجک در شرکت مبل شویی ولنجک بهره مند شوید. همین الان تلفن را برداشته و با شماره هایی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم تماس حاصل فرمایید و زمان مد نظر خود را برای حضور پرسنل شرکت مبلشویی ولنجک اعلام کنید.

    کیان پاک با کمک کادر مجرب و متخصص خود و تسلط کامل بر روی نحوه شستن مبل در منزل ولنجک بهترین خدمات را با کیفیت عالی به شما ارائه می دهند. مبل های خود را به بهترین شرکت مبل شویی ولنجک یعنی کیان پاک تهران بسپارید.

    خدمات مبلشویی ولنجک شستن مبل در منزل ولنجک

    مراحل شستن مبل در منزل ولنجک

    • مرحله ۱: در گام اول شما باید شرکت مبلشویی ولنجک را انتخاب کرده و با شرکت مبلشویی ولنجک تماس گرفته و سفارش خودتان را ثبت کنید. سپس پرسنل و تکنسین های این شرکت به همراه ماشین آلات شوینده مبلمان در زمانی که از پیش توافق کرده اید در محل حاضر می شوند. پرسنل در گام اول نوع و قدمت مبلمان شما را بررسی می‌ کنند و با توجه به آن نوع مایع شوینده که متناسب با جنس و نوع لکه های مبلمان شما است را آماده می کنند. پس از آن ، مراحل شستشوی مبل در ولنجک به صورت جدی شروع می شود.
    • مرحله ۲: پرسنل و تکنسین های شستشوی مبل در منزل ولنجک در گام دوم مبلمان شما را با کمک جارو برقی تمیز می کند تا از عدم وجود ذرات ریز و گرد و غبار بر روی مبلمان اطمینان حاصل فرمایید.
    • مرحله ۳:پس از آن که آشغال ها و گرد و غبار روی مبلمان با کمک جارو برقی جمع شد ، نوبت استفاده از فرچه های مخصوص است که با کمک آن می توان پرزها و موها را از روی مبلمان جمع کرد. فرچه هایی که برای این کار استفاده می‌ شوند باید کاملاً نرم بوده تا باعث پارگی و نازک شدن پارچه مبلمان شما نشود.
    • مرحله ۴: در این مرحله نوبت استفاده از دستگاه های مبل شویی رسیده است.  متخصصین با استفاده از دستگاه دریل مبلمان را می شویند. قسمت هایی که چرک و سیاه شده را چند بار شستشو می دهند تا از پاکیزگی کامل آن ها اطمینان حاصل فرمایند.
    • مرحله ۵: حال نوبت خشک کردن مبلمان است. خشک کردن مبلمان با کمک قسمت مکنده دستگاه مبل شویی انجام می شود. مکنده دستگاه تمامی آب و کفی که درون مبلمان و تشک آن نفوذ کرده است را وکیوم کرده و به مخزن منتقل می کند. استفاده از این روش برای خشک کردن مبل ها به شما کمک می‌کند که در کمتر از ۳ ساعت مبلمان شما کاملاً خشک و قابل استفاده شود و دیگر نیازی نباشد که مبلمان خود را در هوای آزاد و یا در مجاورت نور مستقیم خورشید قرار دهید تا خشک شوند.
    بخوانید!
    خدمات مبلشویی پونک کیان پاک

    چه خدماتی توسط شرکت مبل شویی ولنجک ارائه می شود؟

    شرکت مبلشویی ولنجک علاوه بر شستن مبل در منزل ولنجک ، خدمات مبلشویی ولنجک دیگر را نیز ارائه می دهد. شما می توانید تمامی امور شستشوی کوسن و شستشوی صندلی های میز ناهار خوری ، شستشو صندلی های ماشین ، تشک های خوشخواب ، شستشوی فرش و موکت را به شرکت مبل شویی ولنجک بسپارید.

    با استفاده از دستگاه های تخصصی خدمات مبلشویی ولنجک و مواردی که ذکر شد را دریافت کنید. با استخدام شرکت مبل شویی ولنجک دیگر نیازی نیست که نگران زمان و هزینه خودتان باشید چرا که ما بهترین و مقرون به صرفه ترین طرح ها را برای شما در نظر گرفتیم که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

    کیان پاک در تمامی محله های تهران آماده ارائه خدمات مبلشویی ولنجک می باشد. برای شستشوی مبل در منزل و دریافت خدمات مبلشویی ولنجک با نزدیک ترین شعبه کیان پاک ارتباط بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا همیشه مبلمانی عاری از وجود هر گونه کثیفی و نا پاکی داشته باشید.

    پاک کردن لکه مبلمان بدون نیاز به شرکت مبلشویی ولنجک

    لکه ها بر روی مبلمان می توانند ظاهر مبلمان ما را زشت کنند. اگر در خانه فرزند خردسال داشته باشید، دانستن روش های از بین بردن لکه از روی مبلمان برای شما واجب خواهد بود.  برای از بین بردن لکه ها نیازی نیست که از شرکت مبل شویی ولنجک کمک بگیرید اما چنان چه لکه ها را به موقع تمیز نکنید ، چاره‌ ای به جز انجام  کامل فرآیند شستن مبل در منزل ولنجک نخواهید داشت.

    اگر دغدغه شما این است که چگونه لکه روی مبلمان خود را پاک کنید ادامه این مقاله را دنبال کنید تا ما راه کارهای پاک کردن انواع لکه مبل را به شما آموزش دهیم.

    از بین بردن لکه آب

    آب دارای املاح می باشد و پس از آن که آب بر روی مبلمان ریخت پس از مدتی که آب بر روی مبل ریخت بخش مایع آن تبخیر شده و املاح به جا می ماند و این املاح باعث به وجود آمدن لکه بر روی مبلمان می شود ساده ترین شیوه برای از بین بردن لکه آب استفاده از آب با املاح کمتر است.

    شما می توانید برای دربافت نتیجه مطلوب تر از آب مقطر استفاده کنید. یک اسفنج و یا دستمال تمیز را آغشته به آب مقطر کنیم و بر روی لکه بکشید تا زمانی که مطمئن شوید که لکه از بین رفته است.

    اگر با این روش هم نتوانستید لکه آب از روی مبل را از بین ببرید به شما پیشنهاد می کنیم که از محلول الکل و نمک برای لکه بری استفاده بفرمایید.

    بخوانید!
    شستشوی مبلمان پارچه ای توسط متخصصین مجرب مبلشویی کیان پاک

    با احتمال بالا استفاده از دو روش بالا می تواند لکه را به صورت کامل از روی مبلمان شما پاک کند اما اگر باز هم شاهد این بودید که لکه بر روی مبل باقی مانده می‌ توانید از روی از یک شوینده ملایم استفاده کنیم. به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان از سفید کننده ها برای از بین بردن لکه روی مبلمان استفاده نکنید که در صورت استفاده رنگ پارچه مبل از بین خواهد رفت.

    از بین بردن لکه خودکار

    برای از بین بردن لکه خودکار در مرحله اول باید پارچه مبل را با کمک اسفنج مرطوب کنید سپس بر روی محل مقداری نمک بپاشید و با کمک فرچه های نرم و یا همان اسفنج بر روی لکه بکشید.

    اگر این شیوه برای از بین بردن لکه خودکار نتیجه نداد می توانید از مخلوط آمونیک و گلیسیرین استفاده کنید. البته پس از استفاده از این مخلوط باید حتما محل را با آب و شوینده ملایم شست و شو دهید تا شاهد عوض شدن رنگ مبلمانتان نباشید. اگر هم چنان لکه جوهر بر روی مبلمان شما باقی مانده بود چاره ای به جز شستشوی مبل در منزل ولنجک نخواهید داشت.

    از بین بردن لکه سوختگی

    شاید تا به حال شاهد لکه های زرد رنگ ناشی از سوختگی سیگار یا قلیان بر روی مبلمان خود بوده باشید از چه راه هایی برای از بین بردن این لکه ها استفاده کردید؟

    ما یعنی شرکت مبلشویی ولنجک ، به شما پیشنهاد می کنیم که از محلول آب اکسیژنه برای از بین بردن زردی ناشی از سوختگی روی مبلمان استفاده کنید. البته آب اکسیژنه ای که برای این کار استفاده می کنید باید ضعیف باشد چرا که آب اکسیژنه های قوی خاصیت رنگ زدایی بسیار بالایی دارد که می تواند رنگ پارچه مبل شما را به طور کامل از بین ببرند و الیاف مبلمان را سست کنند.

    اگر سوختگی حاصل از آتش روی مبلمان کم است می توانید از یک حبه قند استفاده کنید. حبه قند را روی محل سوختگی بکشید تا به طور کامل لکه سوختگی پاک شود. اگر پارچه مبل شما از الیاف مصنوعی می باشد می توانید از آبلیمو برای نابودی این لکه ها استفاده کنید. البته پیشنهاد می کنیم که خودسرانه از شیوه های دیگر استفاده نفرمایید و با کمک شرکت مبل شویی ولنجک بهترین راه کار را برای نابودی لکه های حاصل از سوختگی بیابید.

    از بین بردن لکه چربی

    از بین بردن لکه چربی از روی مبلمان به اندازه از بین بردن لکه های دیگر سخت نیست. با استفاده از یک کاغذ خشک کن و اتوی داغ می توانید لکه را به طور کلی از روی مبلمان تان نابود کنید.

    کاغذ را روی لکه قرار داده و اتوی داغ روی آن فشار دهید. همان طور که گفته شد این روش ساده برای پاک کردن لکه چربی است اما حین انجام کار دقت کافی را داشته باشید تا اتو داغ به صورت مستقیم با مبلتان برخورد نداشته باشد که در غیر این صورت باید به دنبال راه کاری برای از بین بردن زردی ناشی از سوختگی مبل در اثر برخورد با اتو باشید.

    شرکت مبل شویی ولنجک / شرکت مبلشویی ولنجک

    چکیده

    در این مقاله شما را با شرکت مبل شویی ولنجک آشنا کردیم که در تمام نقاط تهران اعم از شمال ، جنوب ، شرق و غرب آماده ارائه خدمات مبلشویی ولنجک می باشد. شما می توانید علاوه بر دریافت خدمات شستشوی مبل در منزل ولنجک ، خدمات مبلشویی ولنجک و شست و شوی صندلی اتوبوس ها و صندلی خودروهای شخصی و شست و شوی تشک ها را نیز از شرکت مبل شویی ولنجک دریافت کنید. برای پاک کردن تمام لکه ها نیازی نیست که شرکت مبلشویی ولنجک را استخدام کنید. شما می توانید بدون شستن مبل در منزل ولنجک لکه های روی مبلمان را از بین ببرید. از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاس گزاریم. امیدواریم مطالبی که ذکر شد مفید واقع شده باشد.

    شستشوی مبل در منزل ولنجک بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    شستشوی مبل در منزل ولنجک شامل چه خدماتی است؟

    شرکت شستن مبل در منزل ولنجک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481