شرکت خدماتی در اکباتان چه خدماتی ارائه می کند؟

شستن مبل در غرب تهران
  • فهرست مطالب

    شرکت خدماتی در اکباتان از جمله شرکت های ارائه خدمات نظاقت منزل ، نظافت محل کار و مکان های عمومی است که توانسته در این صنف با خدمات خاص و مناسب خیال مشتریان خود را از انجام تمام امورات منزل راحت کند. کیان پاک به عنوان یک شرکت نظافتی در اکباتان انجام کلیه امور نظافت را مانند نظافت مشاعات در اکباتان با اعزام نیروی ماهر انجام می دهد.

    شعبه اکباتان

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

     

     پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    شرکت خدماتی در اکباتان
    شرکت خدماتی در اکباتان چه خدماتی را ارائه می دهد؟

    شرکت خدماتی در اکباتان از جمله شرکت های معتبر در زمینه نظافت است که خدمات متنوع نظافت، نظافت تجاری، شستشوی فرش، مبلشویی در محل و کارواش را ارائه می‌دهد. مهم ترین این خدمات عبارت اند از:

    خدمات نظافت راه پله در اکباتان

    آپارتمانها، دارای راه پله و مشاعاتی مانند پارکینگ و حیاط می باشند. مشاعات به دلیل رفت و آمدهای روزانه و آلودگی های محیطی احتیاج به نظافت دوره ای راه پله دارد.

    شرکت نظافتی در اکباتان این خدمات نظافت راه پله در اکباتان را می تواند به صورت هفتگی و یا ماهیانه ارائه دهد.

    این شرکت خدماتی در اکباتان تا جای امکان نظافتچی راه پله هر کدام اشتراک ها را به طور ثابت اعزام می کند. به این دلیل که نیروی ثابت به تمام مراحل و موارد نظافت مشاعات ساختمان شما آگاهی دارد.

    نیروی اعزامی وظایف مشخصی برای نظافت مشاعات و راه پله دارد. نظافت راه پله شامل جاروکشی تمام راه پله ها، دستمال کشی درهای واحدها و تمیزکاری پارکینگ و حیاط می باشد.

    اگر ساختمانی آسانسور داشته باشد، نظافتچی بایستی کابین و درب های همه طبقات آسانسور را نظافت کند.

    قیمت نظافت راه پله در اکباتان

    هزینه نظافت راه پله در اکباتان بسته به تعداد طبقات و واحدها مشخص می شود. به این صورت که در سال ۱۴۰۲ بابت هر طبقه بین ۸۰.۰۰۰ تومان تا ۱۰۰.۰۰۰ تومان هزینه تظافت راه پله در اکباتان در نظر گرفته شده است.

    بابت نظافت پشت بام برای ساختمان های تک واحدی ۵۰.۰۰۰ تومان و برای دو واحدی ۸۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

    خدمات نظافت منزل در اکباتان

    نظافتچی منزل اعزامی از طرف شرکت خدماتی در اکباتان به املاک مسکونی خدمات ارائه می دهد. مشاغلی که خدمات نظافت خانه را ارائه می دهند ممکن است موارد زیر را نیز ارائه دهند:

    نظافت سرویس های بهداشتی

    نظافت آشپزخانه

    نظافت شیشه ها و پنجره ها

    تمیزکاری اتاق های خواب و پذیرایی

    گردگیری لوازم منرل

    شرکت نظافتی در اکباتان

    نظافت منزل تخلیه در اکباتان

    این مشاغل نظافتی بر نظافت خانه ها و آپارتمان های تخلیه قبل از نقل مکان مستاجر یا مالک تمرکز می‌کنند. مالکان قبلی معمولاً هنگام نقل مکان، ملک را تمیز می‌کنند.

    شرکت نظافتی در اکباتان برای نظافت منازل تخلیه برنامه خاصی دارد. به این صورت که نیرویی که برای این کار اعزام می شود کلیه موارد نظافت منزل تخلیه در اکباتان را آموزش دیده است.

    با توجه به اینکه در منازل تخلیه هیچگونه وسیله ای وجود ندارد و تمرکز بر دیوارها و کف و شیرآلات می باشد و نظافتچی استفاده درست از شوینده ها را باید بداند.

    اما تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان مزیت های دیگری دارد. مردم عاشق نقل مکان به خانه تمیز هستند. این سرویس نظافت حرفه ای مشابه نظافت عمیق خواهد بود که تا مدت ها نیاز به نظافت نخواهید داشت.

    بخوانید!
    شرکت خدماتی یافت‌ آباد کیان پاک

    خدمات قالیشویی در اکباتان

    فرش هایی که در منازل یا ساختمان های تجاری استفاده می شوند به مرور زمان دچار آلودگی ها یا کثیفی می شوند. منازلی که فرزند کوچک دارند، قاعدتا نیاز بیشتری به سرویس قالیشویی دارند.

    کیان پاک به عنوان یک شرکت خدماتی در اکباتان خدمات سرویس قالیشویی در اکباتان را انجام می دهد. سرویس این شرکت به منزل شما مراجعه می کنند و فرش های شما را به صورت لول به کارخانه قالیشویی کیان پاک برده و حدود ۷۲ ساعت بعد به صوت لول داخل منزل به شما تحویل می دهند.

    نظافت دفترکار در اکباتان

    در محله اکباتان دفاتر و شرکت هایی حضور دارند که مطمئنا احتیاج به نظافت روزانه یا هفتگی دارند. شرکت های بزرگ با تعداد نیروی زیاد معمولا اقدام به استخدام نظافتچی می کنند.

    اما شرکت های کوچک با پرسنل کم احتیاجی به نظافت روزانه ندارند و به صورت هفتگی از خدمات نظافت شرکت استفاده می کنند.

    شرکت نظافتی در اکباتان برای آسودگی خیال این اشتراک ها اقدام به آموزش تعدادی از نظافتچی های خود برای نظافت دفاتر و شرکت ها کرده است. به صورتیکه این نیروها آموزش دیده اند که نظافت شرکت ها را به گونه ای انجام دهند که باعث به هم ریختگی میز کار نیروها نشوند.

    همچنین در هنگام انجام کار آسیبی به لوازم و وسایل الکترونیکی وارد نکنند.

    نظافت تجاری در اکباتان

    ما قبلاً خدمات نظافت مشاغل را ذکر کردیم، اما تفاوت جزئی بین لیست ارائه خدمات نظافت تجاری و نظافت تجاری توسط شرکت خدماتی در اکباتان وجود دارد.

    نظافت تجاری شامل خدمات نظافت تجاری می شود. به عبارت دیگر، مالکان مغازه ها و دفاتر تجاری در این دسته قرار می گیرند. معمولا این واحدها نظافت درهای شیشه ای و ویترین برایشان مهم است.

    شرکت خدمات نظافت در اکباتان

    دلایل استفاده از شرکت نظافتی در اکباتان چیست؟

    آموزش حین کار

    نیروهای شرکت نظافتی در اکباتان کیان پاک آموزش های لازم برای استفاده درست از مواد شوینده را می دانند و از این رو سلامت ساکنین و لوازم و وسایل تضمین می شود.

    تضمین امنیت

    در هنگام استخدام نیروی خدماتی کلیه مدارک هویتی و سکونت ایشان مورد بررسی قرار می گیرد. در ضمن یکی از مدارک هویتی نزد شرکت خدماتی در اکباتان به امانت گذاشته می شود.

    شرکت نظافتی در اکباتان بابت تعهدات مالی و ضرر و زیان احتمالی به وسایل از نیروهای این شرکت سفته ضمانتی دریافت کرده است.

    حفظ سلامت وسایل

    اگر نیروی نظافت منزل استفاده درست از شوینده ها و وسایل نظافت را به درستی آموزش ندیده باشد، امکان آسیب به وسایل وجود دارد. اگر نیرو به طور متال از جسمی سخت مانند سیم ظرفشویی برای تمیز کردن مایکروفر استفاده کند قاعدتا خطو خشی روی سطح دستگاه باقی می ماند.

    هزینه نظافت مشخص

    شرکت نظافتی در اکباتان طبق یک تعرفه مشخص خدمات خود را ارائه می کند. هزینه نظافت در اکباتان که از طریق شرکت خدماتی در اکباتان اعلام شده یاشد، شامل تمامی موارد نظافت، ایاب و ذهاب و… می باشد.

    محیط سالم

    باکتری های مضر موجود در هوا یا تجمع کپک می تواند بر افرادی که از آلرژی یا مشکلات تنفسی رنج می برند تأثیر بگذارد. این افراد متوجه خواهند شد که علائم آنها با قرار گرفتن در یک محیط کثیف بدتر می شود.

    بخوانید!
    نظافت شرکت فرجام | خدمات نظافت فرجام | شرکت نظافتی فرجام کیان پاک

    حتی کسانی که هیچ گونه بیماری قبلی ندارند نیز ممکن است در اثر این باکتری دچار عفونت های پوستی یا علائمی شبیه آنفولانزا شوند.
    استخدام یک سرویس نظافت به این معنی است که خانه یا محل کار شما هرگز به نقطه ای نمی رسد که برای سلامتی خطرناک باشد.

    حفظ زمان

    با استخدام نیرو از شرکت نظافتی در اکباتان که معتبر باشد برای انجام کارهای وقت گیر مانند جاروبرقی، گردگیری و شستشو، زمان بیشتری برای اختصاص دادن به انجام کارهای مهم در محل کار یا استراحت با خانواده خود خواهید داشت.

    استاندارد بالای نظافت

    نظافت فقط به این معنی نیست که کمی شلوغی را مرتب کنید و هفته ای یک بار جاروبرقی بکشید. مکان‌های دشوار و صعب العبور به همان میزان به توجه نیاز دارند.

    خدمات نظافت حرفه ای که توسط شرکت خدماتی در اکباتان انجام می شود، ابزار و دانش مناسبی برای تمیز کردن ملک شما از بالا به پایین دارند و آن را ایمن و عاری از میکروب می کنند.

    یک نظافتچی حرفه ای، کار تمیز کردن را بسیار بهتر از شما انجام می دهد. آنها اطمینان حاصل می کنند که حتی سرسخت ترین مناطق تمیز و تازه هستند.

    مهمانان یا مشتریان خود را شگفت زده کنید

    برداشت اول مهم است. آیا تا به حال وارد یک خانه یا شرکت کثیف شده اید و بلافاصله احساس ناراحتی کرده اید؟

    چه بخواهید مشتری بالقوه‌ای را که وارد کسب‌وکارتان می‌شود یا دوستی که برای اولین بار برای بازدید به آنجا می‌آید تحت تأثیر قرار دهید، یک ملک تمیز باعث می‌شود هم شما و هم آنها با یکدیگر احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

    اگر یک کسب و کار یا مراجعه کننده دارید، سرمایه گذاری در نظافت محیط بسیار منطقی است. مشتریان به احتمال زیاد اعتماد کرده و پول خود را به کسب‌وکاری خرج می‌کنند که محیط شیک و مرتب و تمیزی داشته باشد.

    به هر حال، اگر شرکتی حتی نتواند دفتر خود را تمیز و قابل ارائه نگه دارد، باید این امور را به یک شرکت خدماتی در اکباتان می سپارد.

     

    نظافتچی در اکباتان

     

    قیمت نظافت منزل در اکباتان

    این که چه مورد نظافتی داشته باشید در اعلام قیمت نظافت منزل در اکباتان یا نظافت راه پله در اکباتان تاتیز زیادی دارد.

    هنگامی که احتیاج به خدمات نظافت منزل دارید، قیمت نظافت منزل در اکباتان سال ۱۴۰۲ بابت کار ۴ ساعته ۴۰۰.۰۰۰ تومان و ۸ ساعت ۶۵۰.۰۰۰ تومان محاسبه می شود.

    قیمت نظافت مشاعات در اکباتان سال ۱۴۰۲ به طور معمول از ۳۵۰.۰۰۰ تومان تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان بسته به تعداد طبقات و واحد اعلام می شود.

    جمع بندی

    در شلوغی کار و زندگی به نظر نمی رسد که صرف وقت برای انجام امور نظافت توسط خودمان کاری مقرون به صرفه باشد. از این رو سپردن کار به نظافتچی یک شرکت نظافتی در اکباتان کاری عقلانی می باشد. شرکت خدماتی در اکباتان کیان پاک ، خدمات متنوعی را برای امورات منزل شما ارائه می کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481