اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی

کارگر با جارو 4 موتوره
  • برای پاکسازی محیط‌ هایی با وسعت بالا یا کثیفی زیاد، می‌توان از شرکت هایی که اقدام به اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی می کنند کمک گرفت. بعضی اوقات سطح و میزان آلودگی به نحوی است که توسط خود شخص و وسایل پاک کننده معمولی قابل پاکسازی نمی باشد. بنابراین مجموعه‌های خدماتی متشکل از افراد حرفه‌ای با به کارگیری وسایلی پیشرفته و قوی مانند جاروبرقی های صنعتی و بزرگ مانند کیان پاک وجود دارند که قادرند به تمیز کردن انواع محیط های بسیار آلوده بپردازند.

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۰۷۶۲

     

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    بررسی خدماتی که یک نظافتچی می تواند انجام دهد!

    هر نظافتچی متناسب با حرفه و توانا‌یی که دارد به محل مورد نظر اعزام می‌شود. هر شخصی برای انجام کار خاصی در نظر گرفته شده و بنابه درخواست مشتری و نوع تمیزکاری اقدام به فرستادن افراد متخصص آن کار می‌شود.

    از جمله خدماتی که یک نظافتچی می‌تواند انجام بدهد، تمیزکاری و پاکسازی انواع سطوح در تمامی قسمت‌های خانه‌های آپارتمانی و ویلایی، پارکینگ‌ و مشاعات ، روف گاردن، دفاتر کار و شرکت و… را می‌توان اسم برد.

    به طور مثال اگر مکانهایی وجود دارند که مملوء خاک، آشغال، آب و آلودگی هستند و توسط افراد عادی قابل پاکسازی نباشند، نیرهای خدماتی با استفاده از جاروبرقی ۴ موتوره می‌تواند چاره‌ی کار باشد و به بهترین شکل ممکن آن محیط را تمیز کنند.

    پاک کردن سطوح از لکه‌های قدیمی نیز توسط نظافتچی انجام گرفته و به وسیله‌ی دستگاه‌های مکانیزه که در اختیار دارند این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

     

    اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی

    شستن و پاک کردن کف محیط که پارکت یا گرانیت و… هستند توسط افراد متخصص انجام شده و بعد از اتمام کار متوجه تغییرات و پاکیزگی محیط به طور محسوس خواهید شد.

    از جمله کارهایی که نیاز به اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی دارد، شستن پرده‌های سلطنتی و شستشوی مبلمان است که جابه‌جایی آنها بخصوص در خانه‌های آپارتمانی ممکن است بسیار سخت باشد، به همین دلیل افراد حرفه‌ای در این کار به سادگی می‌توانند وسایل شما را کاملا تمیز کنند.

    مواردی که در بالا ذکر شد مثالهایی برجسته از خدماتی است که یک نظافتچی می‌تواند انجام بدهد، مسلما تمامی کارهای خدماتی و تمیزکاری که شما انتظار دارید توسط افراد مختلف متناسب با حرفه‌ هر شخص انجام خواهد گرفت.

     

    بخوانید!
    نظافت منزل ولنجک و نظافت مشاعات ولنجک با شرکت خدماتی ولنجک کیان پاک

    اجاره جاروبرقی با نیرو

    جاروبرقی صنعتی چیست؟

    این جاروبرقی‌ها بزرگ و بسیار قوی‌تر از جاروبرقی‌های معمولی هستند. این جاروها دارای قابلیت‌های بسیار ویژه‌ ای هستند و در مدل‌های متنوعی مانند جاروبرقی صنعتی آب و خاک ، جاروهای نیمه صنعتی، جاروبرقی صنعتی مرکزی موجود هستند.

    جاروبرقی‌های صنعتی برای جمع‌آوری آب، جمع‌آوری خاک و گرد و غبار، انواع جامدات و… استفاده می شوند. جاروبرقی های ۴ موتوره‌ صنعتی، قادر به جمع‌آوری همزمان آب و خاک با مکش بسیار قوی هستند.

    به همین دلیل یک گزینه‌ بسیار خوب برای پاکسازی محیط های حاوی آشغال و گردو خاک و مایعات، استفاده از جاروبرقی صنعتی می باشد. اگر با این مشکل روبه‌رو بودید، اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره می‌تواند بهترین گزینه برای رهایی از این مشکل باشد.

    جاروبرقی‌های صنعتی، به حالت ایستاده هستند و در قسمت زیرین خود توسط چرخ‌های تعبیه شده‌ جابه‌جا می‌شوند و حرکت می‌کنند. پمپ و موتورهایی با قدرت بالا دارند و دارای فیلترهای مخصوص آب و هوا هستند.

    این مدل از جاروها دارای محافظ بسیار مستحکمی بوده و یک مخزن بزرگ دارند و به شما اجازه می‌دهند که در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و روشن بمانند. بنابراین به خاطر اینکه بتوانید از کارایی بالای این جاروها بهره ببرید، اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره گزینه خوبی برای پاکسازی و تمیزکاری شما می باشد.

    آیا اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی به محل شما امکان پذیر است؟

    در پاسخ به  این سوال جواب بله می باشد. اگر دارای یک سالن بزرگ هستید که از آلودگی ها و لکه‌های قدیمی چهره‌ ناخوشایندی گرفته است،اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره از طرف تیم‌های خدمات منازل می‌تواند چاره‌ی کار باشد.

     مکان‌هایی که رفت و آمد در آن زیاد است مسلما زود کثیف می‌شوند، مکانهایی مانند کتابخانه، رستوران‌ها و کافه‌ها، مدارس، مسجد، هتل‌ها و سوله ها و… برای تمیز کردن سطوح به جاروبرقی های صنعتی احتیاج دارند.

    پرسنل شرکت کیان پاک به خوبی کار بار این وسایل را می‌دانند و قادر هستند به محیط شما آمده و تمامی مواردی که مد نظر مشتری است را تمیز کرده و پاکسازی کاملی را ارئه دهند.

    ممکن است محلی که مد نظر شماست برای پاکسازی، وسیع و بزرگ باشد. برای سرعت بخشیدن به امور و صرفه‌جویی در زمان اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره یک گزینه‌ی بسیار معقول است.

    وسایل مورد نظر و افراد توسط خودرو‌های مخصوص به محل شما آمده و همچنین نیروی کار می‌بایست حرفه‌ای باشد و کار با این دستگاه را به خوبی بداند تا بتواند محیط شما را به خوبی تمیز کرده و اثری از گرد و خاک،جامدات،انواع زباله‌ها،مایعات و… در محیط باقی نگذارد.

     

    بخوانید!
    نظافت مطب و نظافت کلینیک توسط نظافتچی مجرب کیان پاک

    کارگر با جاروبرقی صنعتی

    چگونه می‌توان از خدمات شرکت کیان پاک استفاده نمود؟

    شرکت کیان پاک برای دسترسی سریع مشتری، راههای ارتباطی متنوعی مانند تماس تلفنی، ارتباط از طریق چت مجازی و واتساپ و اپلیکیشن و… را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده هستند.

    برای انجام انواع کارهای خدماتی می‌توانید از این مجموعه کمک بگیرید و همچنین اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره یکی از خدمات این مجموعه محسوب می‌شود. در صورت نیاز به انجام خدمات پاکسازی محیط و انواع سطوح می‌توانید با مشاوران ما تماس برقرار کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را حل نمایند.

    تمامی کارهایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود دارای ضمانت هستند و برای مشترکان این شرکت با تعرفه های مناسب اجاره جاروبرقی  انجام می‌گیرد و مشتری می‌تواند به صورت روزانه و یا برای هفتگی و ماهانه اقدام به رزرو این خدمت کرده تا از خدمات پرسنل حرفه‌ای کیان پاک بهره کامل را برده باشد.

    نتیجه گیری

    برای پاکسازی انواع سطوحی که دارای گردوخاک زیادی هستند و یا مکانهایی که با مایعات مختلف آلوده شده‌اند و شستن و پاکسازی آنها بصورت معمولی امکانپذیر نیست اعزام نظافتچی با جاروبرقی ۴ موتوره می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. برای انجام چنین کارهایی نیاز به یک جاروبرقی پرقدرت با مکش بسیار بالا می‌باشد که رفع این مشکل توسط اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی صورت می‌پذیرد. ارائه‌ این خدمت سبب شده که محیط های وسیع‌تری در مدت زمان کوتاه‌تری از تمامی آلودگی‌ها پاک شوند.

    جاروبرقی صنعتی دارای چند موتور است؟

    شرکت کیان پاک فقط از جاروبرقی های صنعتی ۴ موتوره استفاده می کند

    آیا امکان اعزام جاروبرقی صنعتی وجود دارد؟

    هزینه ارسال جاروبرقی صنعتی به عهده مشتری می باشد ولی با دریافت آدرس، کیان پاک جاروبرقی را به همراه نیروی خدماتی ارسال می کند

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481