شرکت طعمه گذاری برای موش از چه طعمه ای استفاده می کند؟

شرکت برای طعمه گذاری موش
  • فهرست مطالب

    به کار بردن عبارت “سمپاشی موش ” برای کنترل جمعیت موش ها استفاده نمی شود و به جای آن، عملیات طعمه گذاری و گیرانداختن موش ها برای کنترل جمعیت آنها به کار می رود. همچنین، استفاده از نام شرکت طعمه گذاری برای موش برای انجام این کار زیاد مرسوم است و پرسنل اجرایی این شرکت ها به عنوان کارشناسان طعمه گذاری موش آموزش دیده اند و قادر به مبارزه با جوندگان شهری، به خصوص در تهران هستند. روش های گیرانداختن موش های خانگی بسیار تخصصی است و بهتر است این کار توسط شرکت طعمه گذاری برای موش انجام شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع طعمه موش که شرکت طعمه گذاری برای موش از آن استفاده می کند، بپردازیم.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    چرا شرکت طعمه گذاری برای موش؟

     

    موش ها دارای شباهت ژنتیکی زیادی به انسان دارند. موش ها دارای ویژگی های بیولوژیکی مشترک زیادی با ما هستند که آنها را به موجودات ارزشمندی برای تحقیقات علمی تبدیل می کند. با این حال، خطر انتقال بیماری از موش به انسان و سطح بالای قرار گرفتن در معرض آن از درصد بالایی برخوردار است.

    با تحقیقات و مطالعاتی که انجام شده، مشخص شده که موش ها می توانند طیف گسترده ای از عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و انگل ها را حمل کنند که بسیاری از آنها می توانند برای انسان مضر باشند.

    برخی از بیماری های قابل انتقال توسط موش ها عبارتند از: هانتا ویروس، سالمونلوز، لپتوسپیروز، تولارمی و طاعون.

    این بیماری ها در صورت درمان نشدن می توانند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشند و مهم است که اقداماتی برای جلوگیری از هجوم موش ها در داخل و اطراف خانه ها و سایر ساختمان ها انجام شود.

    برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های منتقله از طریق موش، رعایت بهداشت از جمله تمیز کردن و ضدعفونی منظم مناطقی که ممکن است موش ها در آنجا حضور داشته باشند، مهم است. همچنین مهم است که هرگونه شکاف حتی در نمای بیرونی ساختمان را ببندید تا از ورود موش ها جلوگیری شود. در صورت حضور موش ها در محیط زندگی خود حتما از شرکت طعمه گذاری برای موش کمک بگیرید.

    شرکت طعمه گذاری برای موش

    روش های کنترل موش :

    برخی از روش های کنترل موش های خانگی عبارتند از:

    تله ها: تله های ضربه ای، تله های چسب و تله های زنده همگی می توانند در گرفتن و از بین بردن موش های خانگی موثر باشند.

    بخوانید!
    راهکار شرکت مبارزه با موش برای از بردن این جونده موذی

    سموم شیمیایی: این سموم شیمیایی هستند که برای کشتن جوندگان طراحی شده اند. با این حال، آنها باید با احتیاط استفاده شوند زیرا در صورت عدم استفاده صحیح می توانند به حیوانات غیر هدف نیز آسیب برسانند و سلامت انسان را در معرض خطر قرار دهند.

    دستگاه های اولتراسونیک: این امواج صوتی با فرکانس بالا منتشر می کنند که برای دفع موش ها در نظر گرفته شده است. با این حال، اثربخشی طولانی مدت آنها در بین کارشناسان مورد بحث است.

    مواد دافع طبیعی: برخی افراد از مواد طبیعی مانند روغن نعناع، میخک یا ورقه های خشک کن برای دفع موش استفاده می کنند. در حالی که اینها ممکن است به جلوگیری از موش کمک کنند، بعید است که به طور کامل هجوم را از بین ببرند.

    توجه به این نکته ضروری است که استفاده از سموم علیه موش ها یا هر آفت دیگر فقط باید توسط شرکت طعمه گذاری برای موش که دارای مجوز و گواهی استفاده ایمن و موثر از آنها باشند، انجام شود. علاوه بر این، استفاده از چنین محصولاتی باید توسط قوانین و مقررات محلی برای اطمینان از ایمنی انسان و حیوانات غیر هدف هدایت شود.

    شرکت طعمه گذاری برای موش از چه طعمه ای استفاده می کند؟

    ضد انعقادها: این جونده کش ها با مکانیسم انعقاد خون در جوندگان تداخل ایجاد کرده و باعث خونریزی داخلی و در نهایت مرگ آنها می شود.

    سموم حاد: این جونده کش ها سریع عمل می کنند و در عرض یک یا دو روز باعث مرگ می شوند. آنها با تداخل با سیستم عصبی جوندگان کار می کنند.

    کوله کلسیفرول: این یک نوع ویتامین D است که در دوزهای بالا برای جوندگان سمی است. باعث هیپرکلسمی می شود که می تواند منجر به نارسایی کلیه و مرگ شود.

    فسفید روی: این یک ترکیب شیمیایی سمی است که با اسید معده واکنش داده و گاز فسفین تولید می کند که برای جوندگان کشنده است.

    برومتالین: این یک جونده کش عصبی است که باعث تورم مغز و سایر علائم عصبی در جوندگان می شود.

    توجه به این نکته مهم است که همه موش کش ها باید با احتیاط استفاده شوند، زیرا در صورت بلعیدن می توانند برای حیوانات خانگی و انسان نیز مضر باشند.

    شرکت سمپاشی موش

    سموم شیمیایی مورد استفاده برای کنترل موش

    طعمه های سمی دارای دو نوع، یعنی طعمه با سم حاد اثر و طعمه با سم دیر اثر هستند، که هر کدام برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. عموماً در کنترل و مبارزه با موش های خانگی، از طعمه های دیر اثر استفاده می شود.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی موش فاضلاب کیان پاک

    سموم حاد با ایجاد مرگ فوری پس از مصرف، معمولاً از طریق اختلال در سیستم عصبی یا اندام های حیاتی عمل می کنند. یکی از نمونه های سم حاد، فسفر تک دوز است.

    از طرف دیگر سموم مزمن کندتر عمل می کنند و برای ایجاد اثرات کشنده نیاز به قرار گرفتن در معرض مکرر در طول زمان دارند. نمونه هایی از سموم مزمن شامل داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و راکومین است. این سموم موش در فرآیند انعقاد خون اختلال ایجاد می کنند و منجر به خونریزی داخلی و در نهایت مرگ می شوند.

    معرفی انواع سموم کشنده موش

    سموم شیمیایی مورد استفاده برای کنترل موش در واقع به اشکال مختلف مانند جامد، پودر یا مایع در دسترس هستند و بر اساس نحوه عملکردشان دسته بندی می شوند.

    انواع داروهای موش کش و سم های ضد موش

    برودیفاکوم

    سم ضد موش برومادیلون

    سم موش کش برومتالین

    دی فتیالون

    سم موش کش زینک فسفاید

    کلروفاسینون

    کوماتترالیل

    سم وارفارین

    سم موش هیدروژن سیانید

     فومیگانت های(تولید کننده گاز) ضد موش

    آلومینیوم فسفاید(فستوکسین)

    منیزیم فسفاید(دگش پلیت)

    گاز متیل بروماید(کپسول متیل بروماید شدیدا خطرناک )

    اسامی تجاری سم موش کش

    راکومین

    وارفارین

    باراکی

    کاتلفار

    لانی رت

    کلرت رتول-ریدال

    اکتوسین – C

    توجه به این نکته ضروری است که استفاده از سموم شیمیایی برای کنترل موش باید با احتیاط و طبق دستورالعمل های توصیه شده انجام شود تا خطر آسیب ناخواسته به انسان و سایر حیوانات به حداقل برسد. همچنین روش های جایگزینی برای کنترل موش وجود دارد، مانند استفاده از تله‌ها یا دافع‌های طبیعی که ممکن است گزینه‌های ایمن‌تر و سازگار با محیط زیست باشند.

    سم مخصوص موش

    سخن پایانی

    طعمه شیمیایی موش در صورت عدم استفاده صحیح، می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد. رعایت دقیق دستورالعمل های روی برچسب محصول و انجام اقدامات احتیاطی مناسب هنگام استفاده از طعمه های شیمیایی بسیار مهم است. ما به شما توصیه می کنیم برای عملیات طعمه گذاری موش از شرکت طعمه گذاری برای موش حرفه ای و مجاز کمک بگیرید. شرکت کیان پاک بعد از انجام عملیات طعمه گذاری موش، ضمانت نامه ارائه می‌دهد. با ارائه این ضمانت نامه، شرکت کیان پاک به مشتریان خود اعتماد بخشی می‌کند و آنها را از جنبه‌های مختلفی، از جمله اعتبار و قابلیت اعتماد خود مطمئن می‌کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481