شرکت سمپاشی برای بید از چه سمی برای نابودی بید استفاده می کند؟

سم مخصوص بید
  • فهرست مطالب

    حشره بید آفاتی هستند که می توانند پارچه و سایر مواد را از بین ببرند. آنها منحصراً از الیاف حیوانی به ویژه پشم، خز، ابریشم، پر، نمد و چرم تغذیه می کنند. این مواد حاوی کراتین، پروتئین فیبری می باشند که لارو کرم مانند، حشره بید می تواند آن را هضم کند. در طبیعت، لاروها از مواد لانه سازی یا لاشه پرندگان و پستانداران تغذیه می کنند، به همین دلیل درصورت حمله این حشرات به داخل خانه باید از شرکت سمپاشی برای بید کمک بگیرید. پارچه های پنبه ای و مصنوعی مانند پلی استر و ابریشم مصنوعی به ندرت مورد حمله قرار می گیرند، مگر اینکه با پشم مخلوط شوند. هجوم شدید پروانه های لباس می تواند به طور غیرقابل شناسایی در خانه ها ایجاد شود و آسیب های جبران ناپذیری به مواد آسیب پذیر وارد کند. در نتیجه روش های از بین بردن بید باید بررسی شود.

    سمپاشی برای بید چگونه انجام می شود؟

    برای آنکه بتوانید از طریق سمپاشی برای بید، از شر این حشرات موذی خلاص شوید ابتدا باید چرخه زندگی آن را بدانید. دانستن اطلاعات دقیق از این حشره سبب بهتر مقابله کردن با آن خواهد شد.

    شرکت سم پاشی برای بید

    چرخه زندگی بید چگونه است؟

    حشره بید پروانه های کوچک و ۱۲.۵ میلیمتر هستند که بژ یا گاومیش رنگ هستند. آنها دارای بال های باریکی هستند که با کرک های کوچک حاشیه ای دارند.

    برخلاف برخی از انواع دیگر پروانه ها، بید های لباس به ندرت دیده می شوند. زیرا از نور دوری می کنند. آنها مناطق تاریک و دست نخورده مانند کمد، زیرزمین و اتاق زیر شیروانی را ترجیح می دهند.

    حشره بید مانند هر حشره دیگری رشد می کند. تخم ها از لارو خارج می شوند و شروع به تغذیه می کنند. بیدهای بزرگسال غذا نمی خورند. نرهای این حشره به دنبال ماده ها و ماده های بالغ به دنبال مکانی برای تخم گذاری هستند.

    وقتی کارشان تمام شد می میرند. برخلاف تصور اکثر مردم، پروانه‌های بالغ غذا نمی‌خورند یا به لباس و پارچه آسیب نمی‌رسانند. درواقع این لاروها هستند که به لباس ها آسیب وارد می‌کنند.

    لاروها تمام وقت خود را صرف غذا خوردن و جستجوی غذا می کنند. اگر آنها به اندازه کافی نزدیک به جایی که از تخم در می آیند پیدا کنند، وقت خود را صرف غذا خوردن و زمان بسیار کمی را به جستجوی غذا می گذرانند.

    بخوانید!
    بید لباس چیست؟ راه های تشخیص + نحوه از بین بردن بید لباس

    اگر شرایط برای آنها غذای کافی فراهم نباشد، لارو متحرک می شود. آنها تا جایی که باید سفر می کنند تا تغذیه مناسبی داشته باشند.

    هم بزرگسالان و هم لارو شرایط کم نور را ترجیح می دهند. بیشتر شب پره ها به سمت نور کشیده می شوند، اما به نظر می رسد پروانه های لباس، مناطق کم نور تا تاریک را در اتاق هایی که به خوبی روشن می شوند، دوست دارند.

    اگر لاروها خود را در اتاقی با نور مناسب بیابند، سعی می کنند در زیر مبلمان یا لبه های فرش جابجا شوند.

    شرکت سمپاشی برای بید

    مراحل سم پاشی برای بید چگونه انجام می‌شود؟

    انجام یک درمان موفقیت‌آمیز و دستیابی به ریشه‌کنی بید در واقع یک فرآیند بسیار ساده و سرراست است، به شرطی که شما محصولات مناسب برای کنترل و سمپاشی برای بید و دستورالعمل‌های دقیق برای استفاده که همه آنها را ارائه می‌کنیم، داشته باشید.

    دو نوع محصول بسیار متفاوت وجود دارد که برای سمپاشی بید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • محصولات پیشگیری از بید :

    این محصولات از نظر موفقیت متفاوت هستند که برای پیشگیری از وجود این حشرات استفاده می‌شود. درواقع این محصولات بید را نمی کشند یا کنترل نمی کنند بلکه به سادگی آنها را دفع می کنند. بنابراین اگر در تلاش برای خلاص شدن و سمپاشی برای بید و از بین بردن بید هستید، بی فایده هستند.

    • محصولات از بین برنده بید :

    اینها محصولاتی هستند که برای از بین بردن آلودگی فعال و حفظ کنترل لازم هستند. این محصولات بر پایه شیمیایی می باشند و با یک ترکیب درست و صحیح می توانند به سرعت باعث از بین رفتن بید بشوند.

    کنترل و سمپاشی برای بید نیاز به بازرسی کامل برای یافتن همه اقلام آلوده به بید دارد. لاروها ترجیح می دهند در مناطق تاریک و دست نخورده که پشم ها و سایر اقلام حساس برای مدت طولانی نگهداری می شوند، تغذیه کنند. هنگام بازرسی به لباس، درزها، چین‌ و دوخت ها (مانند سرآستین و یقه‌ها) توجه کنید که لاروها اغلب ترجیح می‌دهند در آنها تغذیه کنند.

    شرکت سمپاشی برای بید چگونه کار خود را انجام می‌دهد؟

    کارشناسان شرکت سمپاشی برای بید تاکید دارند که اقلام آلوده و اقلام حساس نزدیک باید شسته شوند، خشک شوند یا دور ریخته شوند. بسته بندی اقلام آلوده قبل از دفع می تواند به جلوگیری از گسترش بیشتر پروانه ها کمک کند.

    خشکشویی یا شستشوی داغ تخم ها یا لاروهای موجود را از بین می برد. گرمای تولید شده توسط خشک کن لباس نیز موثر است.

    بخوانید!
    حشره بید از کجا میاد؟

    جاروبرقی کف، فرش ها و دریچه های گرمایش داخل به طور موثر لاروها و همچنین مو و پرز را از بین می برد که می تواند از هجوم های آینده حمایت کند.

     حتماً در امتداد و زیر لبه‌های فرش، در امتداد قرنیزها، زیر مبلمان و وسایل انبار شده و داخل کمدها و مکان های ساکتی که پروانه‌های لباس (و همچنین سوسک‌های فرش) ترجیح می‌دهند تغذیه کنند، جاروبرقی بکشید.

    سمپاشی برای از بین بردن بید فرش ممکن است به عنوان مکملی برای خانه داری مفید باشد. اسپری‌هایی که برای کنترل کک توصیه می‌شوند، می تواند برای اینکار مفید باشند.

    هنگام سمپاشی برای بید ، به لبه های فرش، اتصالات کف با دیوار، زیر مبلمان و پایین کمدها توجه ویژه ای داشته باشید. لباس ها یا ملافه های آلوده نباید با حشره کش ها درمان شوند. از بین بردن آلودگی های مداوم در خانه ها یا مشاغل ممکن است به کمک یک شرکت حرفه ای کنترل آفات نیاز داشته باشد.

    سم برای بید

    بهترین و موثرترین روش سمپاشی برای بید ؟

    چندین فرمولاسیون برای از بین بردن بید لباس وجود دارد. نکته کلیدی این است که بهترین فرمولاسیون را برای ناحیه هدفی که قصد درمان آن را دارید، مطابقت دهید.

    مهم ترین نکته سمپاشی برای بید آن است که اتاق های اطراف برای اتاق‌های کوچک یا لباس‌هایی که قصد دارید آنها را برای دوره‌های زمانی طولانی نگهداری کنید، معمولاً یک آئروسل می‌تواند به خوبی این کار را انجام دهد. اما آنها برای درمان کل خانه و همچنین برای انبارها، طبقه های فروش یا فضاهای زیر شیروانی کافی نیستند.

    اسپری های مایع در مجموع رایج ترین کاربردها هستند. آنها را می توان با خیال راحت روی فرش، مبلمان و سایر سطوح اسپری کرد. اما باید به این نکته توجه داشته باشد که دستورالعمل های روی سموم را به درستی مطالعه کنید و از ترکیب خودسرانه سموم با یکدیگر خودداری کنید.

    برای از بین هر نوع از بید بهترین روش مشاوره گرفتن از کارشناسان یک شرکت سمپاشی برای بید می باشد. آنها با بازرسی منزل سریعترین راه های درمان را با تضمین ۱۰۰درصدی به شما پیشنهاد خواهند داد. کیان پاک سالیان زیادی فعالیت حرفه ای دقع حشرات موذی را به همشهریان تهرانی ارائه داده است.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481