نظافت منزل اقدسیه و نظافت راه پله اقدسیه توسط شرکت خدماتی اقدسیه

شرکت خدماتی دلاوران - شرکت خدماتی دردشت
  • فهرست مطالب

    اگر در منطقه اقدسیه زندگی می کنید و به دنبال یک شرکت خدماتی در اقدسیه هستید پیشنهاد ما به شما کیان پاک می باشد. این شرکت نظافتی اقدسیه خدمات متنوعی مانند نظافت منزل اقدسیه ، نظافت مشاعات اقدسیه و نظافت راه پله در اقدسیه را با اعزام نظافتچی اقدسیه که ماهر و آموزش دیده باشد انجام می دهد. برای درخواست اعزام نیرو با اپراتورهای این شرکت تماس بگیرید.

     

    شعبه اقدسیه

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

     

     

     

    پشتیبانی کیان پاک

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    نظافت منزل اقدسیه توسط نظافتچی اقدسیه

    امروزه به دلیل مشغله فراوان خانواده ها و همچنین ساخت منازل مسکونی به صورت برجهای  مسکونی یا اداری و مجتمع های آپارتمانی ، امر نظافت از دغدغه های اصلی افراد می باشد. به علت اینکه نظافت کردن امری خسته کننده ، زمان بر و تخصصی می باشد پیشنهاد ما استفاده از نظافتچی های شرکت خدماتی اقدسیه می باشد.

    بعضی از مواقع مانند، کارواش نانو و … نیز که اگر خودمان اقدام به انجام آن کنیم به علت نداشتن تجربه در این زمینه حتی ممکن است متحمل خسارت هایی نیز شویم.

    نظافتی خانم جهت نظافت منزل اقدسیه

    محله به نام اقدسیه تهران واقع در منطقه یک شهرداری تهران می باشد. زمین های فعلی منطقه اقدسیه در زمان های قدیم متعلق به یکی از کارگزاران ناصر الدین شاه بوده که بعدها این زمین ها را به همسر شاه با نام امینه اقدس مشهور به اقدس الدوله می بخشد و بعد از آن این منطقه اقدسیه نام گرفت.

    نظافتچی اقدسیه

    محل اقدسیه یکی از مناطق شمالی تهران می باشد و نظافتچی اقدسیه شرکت کیان پاک آشنایی کامل با سبک زندگی مردم این مناطق دارد. این آشنایی مربوط به نحوه برخورد با کارفرما و نیز نحوه جابجایی و تمیز کردن وسایل منزل می باشد و در ضمن صاحب منزل یا اداره و شرکت نیز می تواند با دادن راهنمایی های مربوطه در مورد نحوه انجام خدمات کمک شایانی به نظافتچی خانم اقدسیه یا نیروی خدماتی آقا در انجام امور محوله نماید.

    درست است که این خدمه مجرب آموزش های لازم را تحت نظارت شرکت خدماتی اقدسیه دیده اند ولی مشخص بودن چگونگی خدمات نظافت در بهتر شدن عملکرد کمک بسیاری می کند.

    نظافتچی خانم اقدسیه

    خدماتی که در نظافت منزل در اقدسیه انجام می شود

    به محض حضور نظافتچی اقدسیه در محل شما ، کارگر نظافتی از خدماتی که باید انجام گیرد از شما می پرسد. در ابتدای امر مطمئن شوید که نظافتچی و فرد اعزامی مربوط به شرکت خدماتی در اقدسیه (یکی از شعبه های کیان پاک) باشد.

    برای اطمینان از این امر می توانید از او پاکت معرفی درخواست نمایید. همچنین فایل فاکتور در زمان صادر شدن به واتساپ شما ارسال خواهد شد. در این فایل مشخصات کامل نیرو به همراه عکس و مشخصات و مبلغ فاکتور ذکر شده است. سپس توضیحات مختصری در خصوص فعالیت های لازم برای انجام نظافت منزل اقدسیه یا نظافت محل کار اقدسیه به نظافتچی اقدسیه ارائه دهید.

    لطفا پودرها و مواد شوینده جهت انجام امور نظافت را در اختیار نظافتچی اقدسیه قرار دهید. نحوه انجام کار را به عهده پرسنل نظافت ما بسپارید. آن ها آشنایی کافی با نحوه انجام مراحل دارند.

    • جابجایی وسایل منزل
    • نظافت وسیله ها
    • نظافت آشپزخانه
    • شستن ظرف ها
    • نظافت در و دیوارهای داخلی
    • شستشوی پرده
    • گردگیری خانه
    • تمیز کردن تلویزیون و دیگر وسایل برقی

    نظافت راه پله اقدسیه شامل چه مواردی است؟

    اگر نیاز به نظافتچی جهت نظافت راه پله اقدسیه دارید ، می توانید از خدمات پرسنل ما در شرکت کیان پاک بهره مند شوید. نظافتچی خانم و یا نظافتچی اقدسیه با جنسیت آقا در شعبه کیان پاک با استفاده از تجربه های فراوان خود در زمینه نظافت راه پله اقدسیه در خدمت شما هستند.

    بخوانید!
    نظافت منزل کیانشهر و نظافت راه پله کیانشهر توسط نیروهای مجرب کیان پاک

    خدماتی که در مورد نظافت راه پله انجام می شود عبارت است از شستشوی کف راه پله ، شستشوی دیوارها ، تمیز کردن نرده ها ، نظافت کلیدها و پریزها و لامپ های موجود در راه پله و …

    نظافت راه پله اقدسیه دارای آیتم های مشخصی است که نظافتچی اقدسیه باید جز به جز آن ها را انجام بدهند و در پایان کار به مدیریت ساختمان تحویل دهد.

    جزییاتی که در نظافت راه پله اقدسیه انجام شود شامل مراتب بالا می باشد که در نظافت های ماهیانه بایستی انجام شود.

    اما در مواردی خاص مانند نظافت پشت بام یا دیوارشویی راه پله ها بایستی در زمان ثبت درخواست اپراتورهای شرکت را مطلع نمایید تا در فاکتور شما قید شود. تا قبل از  مراجعه نظافتچی اقدسیه که برای نظافت ساختمان شما مراجعه می نماید تمام موارد به ایشان اعلام شود.

    شرکت خدماتی در اقدسیه - نظافت مشاعات اقدسیه

    نظافت منزل در اقدسیه توسط خانم

    انتخاب جنسیت نظافتچی اقدسیه به عهده کارفرما می باشد. ولی توجه داشته باشید در صورتی که کارهای شما نیاز به ظریف کاری دارند، مانند تمیز کردن لوازم گرانقیمت ، جابجایی اشیای زینتی ظریف و غیره و …. نظافتچی خانم بهترین انتخاب می باشد. ولی در مواردی بطور مثال نظافت راه پله اقدسیه  بهترین گزینه استفاده از نظافتچی آقا می باشد.

    در این قبیل موارد شما اگر درخواست نظافتچی خلاف جنسیت گفته شده سفارش دهید ، مطمئنا از نتیجه ی آن راضی نخواهید بود و دچار دوباره کاری می شوید. از آن جا که برای کارفرما فقط حسن انجام کار مهم است پیشنهاد ما سپردن جنسیت نظافتچی به عهده شرکت خدماتی اقدسیه می باشد. چون شرکت نظافتی اقدسیه کیان پاک با توجه به شناخت خود از نیروها و پرسنل نظافتچی اقدسیه ، بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می دهد.

    در هر صورت تمامی کارگران ما اعم از نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا ، سعی دارند تا با ارائه بهترین خدمات نظافت موجبات رضایت کارفرما را فراهم آورند. به این دلیل که در صورت رضایت کارفرما ، شرکت خدماتی اقدسیه کارهای بیشتری در آینده به آن ها محول می کند و مدت قراردادهای بسته شده با ایشان بلندمدت تر می شود.

    به هر حال در صورتی که به دنبال شرکت خدماتی معتبر برای انجام خدمات نظافت خود می باشید ، ما بهترین نظافتچی اقدسیه را برای شما ارسال می کنیم.

    تعرفه نظافت منزل اقدسیه طبق اعلام شرکت خدماتی در اقدسیه

    قیمت نظافت منزل اقدسیه انجام شده توسط پرسنل اعزامی شرکت خدماتی اقدسیه، معمولا فقط بر حسب جنسیت و تعداد ساعات کاری و کارهای اضافه ای که سفارش داده می شود تعیین می گردد. به همین علت قیمت نظافت منزل اقدسیه با قیمت خدمات در جمشیدیه یا نازی آباد تفاوتی نمی کند.

    تنها مساله ای که فرق می کند این است که بر اساس درخواست مشتری، شرکت خدماتی در اقدسیه کیان پاک بهترین گزینه از بین نظافتچی های موجود را برای کارفرما اعزام می کند.

    علهذا اگر شرکتی با توجه به محل زندگی شما، قیمت های بالاتر از عرف برای اعزام نظافتچی اقدسیه تعیین کرد، بدانید که این نوع قیمت دهی مربوط به همه ی شرکت خدماتی در اقدسیه فعال نمی باشد و شما می توانید از شرکت خدماتی اقدسیه معتبر و بهتر در این زمینه استفاده کنید.

    نحوه محاسبه قیمت خدمات نظافت معمولا با توجه به ساعات کارکرد نیروی خدماتی بین ۴ ساعت و ۸ ساعت تقسیم می شود. به این صورت که در سال ۱۴۰۲ برای ۴ ساعت ۴۰۰ هزار تومان و ۸ ساعت ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در خصوص نیروهای خانم به این دلیل که در یک روز فقط به یک آدرس می توانند مراجعه کنند ساعت کاری ۸ ساعته به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان محاسبه می شود.

    بخوانید!
    اعزام نظافتچی به همراه جاروبرقی صنعتی

    شرکت نظافتی اقدسیه

    نظافت مشاعات اقدسیه توسط شرکت نظافتی اقدسیه

    شرکت نظافتی اقدسیه کیان پاک برای ارائه هر چه بهتر خدمات نظافت مشاعات اقدسیه در وهله اول اقدام به آموزش های لازم جهت نظافت مشاعات اقدسیه می نماید.

    این شرکت این مهم را در مراتب همکاری با نظافتچی های اعزامی جهت نظافت مشاعات اقدسیه مد نظر قرار داده است که پس از اتمام هر سرویس نظافت راه پله یا دیگر خدمات با تماس با کارفرمای محترم از سطح رضایت ایشان مطلع گردد.

    نظافتچی اقدسیه برای انجام نظافت راه پله اقدسیه و نظافت مشاعات اقدسیه حتما بایستی راس ساعت اعلامی در محل حاضر باشد. گاها تمیزکاری قسمت هایی از راه پله در هر نوبت سرویس نظافت مشاعات اقدسیه درخواست نمی شود.

    بطور مثال تمیزکاری دیوارها در هر نوبت مورد نیاز نیست. به همین دلیل کارفرمایانی که دارای کد اشتراک نزد شرکت خدماتی اقدسیه کیان پاک هستند می توانند از اپراتور شرکت درخواست کنند تا ریز و شرح کارهای انجام شده در هر نوبت را به ایشان اعلام کنند.

    از دیگر مزایای دریافت اشتراک جهت نظافت مشاعات اقدسیه این است که کارفرما می تواند نوبت های مراجعه نظافتچی اقدسیه را مشخص نماید تا در زمان بندی مشخص و معین نظافتچی اقدسیه به محل مراجعه شود. شرکت نظافتی اقدسیه کیان پاک این امکان را به شما می دهد که در هر زمان از ۹ صبح تا ساعت ۱۵ درخواست مراجعه نظافتچی اقدسیه را ثبت کنید.

    ثبت درخواست اعزام نظافتچی از شرکت نظافتی اقدسیه این اطمینان را به شما می دهد که نگرانی در خصوص افراد و صلاحیت ایشان در مراجعه آن ها به منزلتان نداشته باشید. این اطمینان خاطر از آن جهت است که شرکت نظافتی اقدسیه در استخدام هر یک از نظافتچی اقدسیه دقت کافی را خواهد داشت.

    راه های ثبت سفارش نظافت منزل در اقدسیه

    شما می توانید با استفاده از روش های متفاوتی سفارش نظافت منزل در شمال تهران خود را ثبت نمایید. در صورت تمایل بر روی یکی از گزینه های دلخواه که در زیر ذکر می شود کلیک کنید.

    1. ربات نظافتچی تلگرام
    2. تماس با شرکت کیان پاک
    3. استفاده از فرم ثبت سفارش
    4. استفاده از اپلیکیشن کیان پاک

    خلاصه مقاله :

    کیان پاک توانسته به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات منازل مانند مبلشویی ، سمپاشی ، تعمیرات ساختمان و … نظافت منزل در شمال تهران را با تاسیس این شعبه از شرکت خدماتی در اقدسیه در کوتاه ترین زمان انجام دهد. از این رو شما برای دریافت هرکدام از خدمات نظافت منزل اقدسیه یا نظافت مشاعات اقدسیه با این شعبه شرکت نظافتی اقدسیه تماس بگیرید. مطمئن باشید بهترین و مجرب ترین نظافتچی اقدسیه برای انجام امورات نظافت منزل یا نظافت محیط کار شما اعزام خواهد شد. پیشنهادات و نظرات سازنده شما کمک شایانی به بهبود خدمت رسانی ما خواهد کرد.

    آیا خدمه شرکت نظافتی در اقدسیه به همراه خود لوازم نظافت را به محل می آورد؟

    خیر با توجه به اینکه لوازم نظافت اعم از دستمال، اسکاج و جارو و… می توانند به همراه خود آلودگی و حتی حشرات را از محلی به محل دیگر منتقل کنند پس به هیچ وجه عقلانی نیست که از وسایل دست دوم برای نظافت منزل خود استفاده کنید

    نظافتچی استخدام شده در شرکت خدماتی در اقدسیه چه کارهای نظافتی را انجام می دهد؟

    نظافتچی هرگونه خدمات نظافت از جمله نظافت تمام محل های منزل ، نظافت راه پله اقدسیه، نظافت دفترکار اقدسیه و… را با آموزش هایی که دیده انجام می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481