قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی

  • در این مطلب قصد داریم که شما را با کاربرد جاروبرقی‌های صنعتی آشنا کنیم و همچنین به بررسی هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی بپردازیم. با پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی، تمامی کارها به سمت صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌روند. برای تمیز کردن محیط های وسیعی که مملوء از آلودگی‌ها و دورریز‌هایی مانند مایعات، جامدات و گرد و خاک هستند معمولا از جاروبرقی‌های صنعتی استفاده می‌شود. محیط‌ هایی مانند کارگاه‌ها، سوله، مدارس، بیمارستان‌ها و هتل و رستوران و سایر مکانهای اینچنینی که تمیز کردن محیط از کارکنان وقت زیادی می گیرد و شامل هزینه های زیادی می‌شود، یک جایگزین خوب برای نیروی کار وجود دارد و آن هم جارو برقی‌های صنعتی هستند. قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی مقرون به صرفه می باشد،زیرا با کارایی بالای خود می تواند هزینه استخدام چند نیرو را پوشش دهد.

    ارتباط با کیان پاک

    جاروبرقی صنعتی و کاربردهای آن

    به مکنده‌های بسیار قوی گفته می‌شوند که توسط یک پمپ در داخل مخزن خلاء ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که مواد مختلف (بنابه مدل و قدرت موتور، حجم مخزن) به درون مخزن کشیده می‌شوند و آلودگی را از سطوح جمع‌آوری می‌کند.

    امروزه از جاروبرقی‌های صنعتی در محیط های مختلف استفاده می‌شود و محدود به مکان های عمومی و شخصی نمی‌شود. بلکه از آنها برای پاکسازی محیط کارگاههای تولیدی، کارخانجات و… استفاده می‌شود و همین مورد باعث شده است طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌های این دستگاه تولید شود. به همین دلیل قیمت اجاره جاروبرقی‌ صنعتی نیز می‌تواند متغیر باشد.

    مورد مهمی که در اعلام قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی می‌تواند مهم باشد، میزان قدرت و تعداد موتورهای این دستگاه می‌باشد. جاروبرقی‌های صنعتی طبق طرحهای متفاوت و از جنس فلز یا سایر مواد اولیه‌ی بسیار مستحکم ساخته می‌شوند. این دستگاه دارای اجزایی مانند لوله مکش، فیلتر‌ها، محافظ بدنه و چرخ هایی مقاوم برای حرکت درست این وسیله می‌باشد.

    جاروبرقی در مدلهای مختلفی مانند خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی موجود هستند که بنابر قدرت پمپ و موتور توانایی کشش مواد مختلف ازجمله گردوخاک، مایعات، و هر دو بصورت همزمان را دارند.

    این وسیله از ترکیب چند قطعه‌ قدرتمند مانند پمپ، موتور، فیلتر، سیستم اتصالات الکتریکی تشکیل شده است که هرکدام وظیفه خاص خود را اجرا می‌کنند.

     

    قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی

    انواع جاروبرقی صنعتی

    • جاروبرقی صنعتی خاک
    • جاروبرقی صنعتی ذغالی
    • جاروبرقی صنعتی آب و خاک
    • جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین و دائم در محل

    بررسی جاروبرقی صنعتی خاک

    جاروبرقی‌ صنعتی خاک به منظور از بین بردن تمام آلودگی های ناشی از وجود گرد و خاک یک گزینه بسیار مناسب است. جاروبرقی‌ صنعتی خاک بسیار قوی هستند و با مکش خاک و غبار باعث می شوند اثری از وجود کهنگی و آلودگی بر روی سطوح مختلف باقی نماند.

    این مدل برای کارگاه های صنعتی که به طور مداوم زباله و دورریز ایجاد می‌کنند (مانند کارخانجات موادغذایی، نجاری‌، فلز‌کاری و کابینت سازی و غیره) مناسب هستند. برای این منظور می‌توانید با پرداخت هزینه اجاره جاروبرقی‌ صنعتی از امکانات استفاده روزانه از این مدل بهرمند شوید.

    انواع جارو برقی صنعتی خاک شامل دو دسته زیر می‌شوند:

    جاروبرقی‌های صنعتی خاک ۲ موتوره

    جاروبرقی‌های صنعتی خاک۴ موتوره

    که هر کدام از این مدل‌ها بنا به نیاز محیط و میزان آلودگی می‌بایست به کار گرفته شوند.

    بررسی جاروبرقی صنعتی آب و خاک

    برای بررسی قیمت اجاره جاروبرقی‌ صنعتی باید نسبت به محیطی که قصد پاکسازی آن را دارید اطلاعات کامل‌ تری داشته باشید. اگر محیط مورد نظر شما توسط مایعات و جامدات و ذرات گرد و خاک آلوده شده است، پس استفاده از جاروبرقی‌ صنعتی آب و خاک توصیه می‌شود و در این مورد می‌توانید از تیم شرکت خدماتی کیان پاک کمک بگیرید.

     

    بخوانید!
    ارائه خدمات نظافت راه پله هفت حوض با شرکت خدمات مشاعات هفت حوض

    هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی

    بررسی جاروبرقی صنعتی ذغالی

     جاروبرقی صنعتی ذغالی دارای الکتروموتور کولکتوری هستند، این جاروبرقی‌های صنعتی به صورت یکساعت درمیان و مکررا می‌توانند روشن بمانند و برای فعالیت‌هایی مناسب هستند که بطور مداورم باید محیط پاکسازی شود.

    بررسی جاروبرقی صنعتی کار سنگین ( دائم کار)

    از جاروبرقی‌های صنعتی دائم کار نیز اطلاعاتی داشته باشید! این جاروبرقی‌ها دارای موتورهای توربینی هستند. این وسیله‌ی قدرتمند به الکتروموتور از نوع توربینی مجهز هستند و به همین دلیل دائم کار نیز معروف هستند که برای کارهای فوق سنگین طراحی شده اند.

    این  جاروها توانایی زیادی داشته و می‌توانند مدت‌ها بصورت یکسره طی ساعت های متوالی کار کنند و روشن بمانند. 

    برای اطلاع از قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی در اینگونه مدلها می‌بایست مشورت لازم را از کارشناسان شرکت خدماتی دریافت نمایید. این مدل از مکنده‌های صنعتی (دائم کار) بسیار قوی هستند و نگرانی بابت استراحت و خاموش کردن آن برای جلوگیری از صدمه به الکتروموتور جاروبرقی وجود ندارد. 

     

    طبق اطلاعاتی که در قسمتهای فوق برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم، اکنون باید بدانید که به کدام نوع از جاروبرقی‌های صنعتی نیاز دارید و برای اطلاع از هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی اقدام نمایید.

    هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی چگونه محاسبه می شود؟

    قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی و اطلاع از هزینه آن طبق فاکتورهای خاصی صورت می‌گیرد. متناسب با مدل جارو، مدت زمان استفاده از جارو، اعزام نظافتچی همراه جاروبرقی صنعتی و مبلغ کارکرد برای نیروهای خدماتی و سایر فاکتور‌ها نرخ اجاره جاروبرقی صنعتی تعیین می‌شود.

    اعلام قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی توسط شرکت خدماتی کیان پاک

    برای بررسی و اطلاع از هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی از شرکت کیان پاک، می‌توانید از پرسنل حرفه‌ای و مشاوران این مجموعه راهنمایی های لازم را گرفته و نسبت به اجاره آن اقدام نمایید. چندین راه ارتباطی برای دسترسی هرچه سریعتر شما به خدمات این مجموعه درنظر گرفته شده است. 

    برای اطلاع از نرخ اجاره جاروبرقی صنعتی می‌بایست نسبت به میزان دستمزد در سال ۱۴۰۲ نیز مطلع باشید، اعزام نیروهای متخصص همراه با جاروبرقی صنعتی انجام گرفته و بصورت روزمزد حساب می‌شود.

    قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی در سال ۱۴۰۲ متناسب با نوع جاروبرقی و تایم کاری بین ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود. هزینه ایاب و ذهاب جارو به عهده مشتری می باشد و در هزینه اعلام شده محاسبه نشده است.

     

    بخوانید!
    نظافت منزل هفت حوض | شرکت نظافتی هفت حوض کیان پاک

     

    نرخ اجاره جاروبرقی صنعتی با نیروی کارگر

    سخن نهایی

    مکنده‌های صنعتی داری کاربردهای ویژه‌ای هستند که در قسمت بالا تا حد زیادی شما عزیزان را با آنها آشنا نمودیم. اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر دارای سالن و یا مکانی هستید که با مشکل گرد و خاک و همچنین وجود دورریزهایی مانند جامدات و مایعات رو به رو هستید جهت اطلاع از هزینه اجاره جاروبرقی صنعتی اقدام نمایید. این کار سبب می‌شود شما تا حد زیادی از زمان و میزان سرمایه خود حفاظت کرده و دارای یک محیط سالم باشید. قیمت اجاره جاروبرقی صنعتی به نحوی محاسبه و اعلام خواهد شد که در وقت و تعداد نیرو جهت نظافت صرفه جویی شود.

     آیا جاروبرقی صنعتی به محل مشتری ارسال می شود ؟

    اجاره جاروبرقی صنعتی به همراه نیروی خدماتی انجام می شود که هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد

    جاروبرقی صنعتی دارای چند موتور است؟

    کیان پاک فقط از جاروبرقی ۴ موتوره برای اجاره استفاده می کند

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481