سرویس کولر آبی در تهران | اعزام سرویسکار کولر کیان پاک

  • فهرست مطالب

    سرویسکار کولر و سرویس کولر آبی به عنوان بخشی اساسی از زیرساخت‌های تأمین راحتی در منازل و ادارات شهر تهران تلقی می‌شوند. با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، استفاده از کولرها به منظور خنک کردن هوا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیر کولر در تهران با ارائه خدمات تعمیر و نگهداری مداوم، نقش بسیار حیاتی در حفظ عملکرد بهینه این وسیله‌ها ایفا می‌کنند. علاوه بر این، سرویس کولر آبی در تهران باید به صورت پیشرفته و حرفه ای انجام شود تا آسیبی به کلر شما وارد نشود. کیان پاک به عنوان یک سامانه‌ی پویا و هوشمند، توانسته است با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، بهبودی چشمگیر در کارایی و صرفه‌جویی انرژی را به ارمغان بیاورد. در این مقاله، به بررسی اهمیت و نقش اساسی سرویسکاران کولر و تأثیرات مثبت سرویس کولر آبی تهران در افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی در تهران خواهیم پرداخت.

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    تعمیر کولر آبی

    امسال فصل تابستان ما با گرمای عجیب و آزار دهنده ای مواجه شدیم. در اینجا بود که اهمیت سیستم های سرمایشی بیش از پیش برای ما روشن شد. اما سیستم های سرمایشی بسیار گران قیمت هستند و نمی شود که هر سال سیستم جدیدی خریداری نمود.

    پس بهترین کاری که می توان انجام داد این است که از سیستم های قبلی به خوبی مراقبت کنیم و اقدام به تعمیر و بازسازی آنها کنیم. بازسازی و تعمیر کولر آبی یکی از کارهایی است که باعث می شود:

    1. عمر مفید کولر افزایش پیدا کند
    2. مصرف برق و آب کاهش پیدا کند
    3. باد خنک تری از کولر دریافت کنیم

    تعمیر کولر آبی به چندین بخش تقسیم می شود. شما می توانید با کمک یک سرویسکار کولر حرفه ای، اقدامات مرتبط با تعمیر کولر آبی را انجام دهید تا سرویس کولر شما به بهترین شکل ممکن به شما ارائه خدمات دهد.

    تعمیر کولر آبی

    اگر سرویس کولر آبی هر ساله انجام نشود، چه مشکلی به وجود می آید؟

    چنانچه کولر آبی خود را هر ساله سرویس نکنید:

    1. راندمان کولر شما کاهش پیدا می کند.
    2. مصرف انرژی شما سر به فلک می کشد.
    3. کولر شما سر و صدا های آزار دهنده ای ایجاد می کند.
    4. سیستم سرمایشی شما، سرمای مطلوبی را ایجاد نمی کند.
    5. موتور کولر شما می سوزد و هزینه بالاتری به شما تحمیل می شود.
    6. بدنه سرویس سرمایشی شما با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض برف، باران، سرما و گرما پوسیده می شود و چنانچه که هر ساله آن را سرویس نکنید طول عمر کولر شما به یک سوم زمان واقعی کاهش می یبابد.

    سرویس کولر آبی تهران - سرویس کولر آبی در تهران

    رایج ترین مشکلات یک کولر آبی

    همانطور که می دانید تمامی وسایل و اثاثیه منزل پس از مدتی با مشکلاتی رو به رو می شوند. چنانچه این مشکلات را رفع نکنید و اجازه دهید که سیستم به صورت قبل کار کند، راندمان سیستم سرمایشی شما به شدت کاهش پیدا می کند.

    اما رایج ترین مشکلاتی که یک سیستم سرمایشی تجربه می کند چیست؟

    داغ شدن موتور دینام از شایع ترین مشکلاتی است که هرساله گزارش می شود. می‌تواند یکی از عوامل مهم این امر در سوختن دینام باشد.

    به طور خلاصه می توان گفت هرنوع نوسانات ولتاژ در جریان برق اتصالی به سیستم الکتروموتور، هرچند به اندازه ذره ای می‌تواند سبب داغ شدن و سوختن دینام سیستم سرمایشی شما شود. جالب است بدانید که نوسانات جریان برق  نیز می‌تواند روی افزایش دمای موتور کولر موثر باشد.

    بخوانید!
    سرویس کولر آبی توسط کولرساز حرفه ای کیان پاک

    شما زمانی که با داغ شدن دینام کولر آبی خود مواجه می شوید چه می کنید؟

    اول گام برای حل این مسئله، تعمیر کولر آبی است. اما چگونه؟

    شما دو راه در پی رو خواهید داشت.

    1. سیم‌پیچی موتور کولر آبی
    2. تعویض موتور کولر آبی

    معمولا افراد سرویسکار کولر به شما پیشنهاد می کننند که در ابتدا راه حل اول را امتحان کنید.

    چنانچه مشکل حل نشد، سراغ راه حل دوم بروید. فراموش نکنید که انجام سیم پیچی موتور کولر آبی کاملا تخصصی است که این امر نیازمند آشنایی به دانش سیم‌ پیچی دارد که باید از یک تعمیر کار کولر آبی حرفه ای کمک بخواهیم.

    تعویض پوشال ها اولین گام برای تعمیر کولر آبی

    پوشال یکی از بخش های کولر های آبی است که سبب خنکی هوا می شود. اما چگونه؟

    وجود آب در میان پوشال و عبور هوای گرم از بین این پوشال خیس سبب خنک شدن هوا می شود. این پوشال ها که قیمت بالایی ندارند و بر این اساس بهتر است هر سال عوض شود.

    لازم به ذکر است که تعویض پوشال ها بسته به آب شهر ممکن است هر سال ضروری باشد. اگر قصد دارید که کولر آبی خود را بازسازی و تعمیر کنید، از تعویض پوشال ها غافل نشوید.

    توصیه می کنیم که حتما از پوشال های درجه یک و خوب استفاده کنید. پوشال ها از چوب درختان ساخته می شوند. بهتر است که پوشال هایی انتخاب کنید که از چوب درختان صنوبر تولید شده باشد.

    شما می توانید برا تعمیر کولر آبی و تعویض پوشال ها از شرکت کیان پاک کمک بگیرید. این شرکت بهترین خدمات سرویس کولر آبی در تهران را به شما ارائه می دهد. برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در مقاله تماس حاصل فرمایید.

    تعمیر موتور کولر توسط بهترین سرویسکار کولر

    کولر به عنوان قلب تپنده کولر های آبی و سیستم های سرمایشی به شمار می رود. به خاطر داشته باشید که هر چه کولر عملکرد بهینه‌تری داشته باشد، انرژی کمتری را هم مصرف خواهد کرد.

    شما می توانید با استفاده از چند ترفند سیستم موتور کولر خود را تقویت کرده تا سرمای بیشتری تولید کند. این کار را به بهترین سرویس کولر آبی تهران بسپارید. پرسنل ما با استفاده از بهترین شیوه ها، موتور کولر شما را بهبود می بخشند. ما بهترین سرویسکار کولر را استخدام کرده ایم. از ما برای تعمیر کولر آبی خود کمک بگیرید.

    شست‌وشوی کولر

    شست‌ و شوی کولر کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. در صورتیکه نتوانید به خوبی شست‌وشوی کولر را انجام دهید، کولر شما آسیب دیده و یا می سوزد. شست‌وشوی کف کولر باید با فرچه پلاستیکی انجام شود تا به رنگ آن آسیبی نرسد. توصیه می کنیم حتی اگر خودتان می خواهید شست و شوی کولر را انجام دهید، در انتخاب فرچه توجه و دقت زیادی صرف کنید. سرویسکار کولر شرکت کیان پاک این کار را به دقت زیاد و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

    برای سرویس کولر آبی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

    امروزه دیگر شرایط همچون گذشته سخت نیست و دیگر شما لازم نیست برای دریافت خدمات سرویس کولر آبی در تهران به دنبال یک سرویسکار کولر حرفه ای بگردید. حتی دیگر نیازی نیست که شما به جایی مراجعه داشته باشید تا فرد مورد نظر خود را استخدام کنید. حال درخواست و استخدام برای سرویس کولر آبی در تهران با یک تماس صورت می گیرد.

    بخوانید!
    هزینه تعویض پوشال کولر به چه صورت است؟

    شما می توانید با پشتیبانان ما ارتباط گرفته و ساعت و روزی که برای دریافت خدمات سرویس کولر آبی تهران برای شما مناسب است را به ما اطلاع دهید.

    ما دقیقا در همان روز و همان ساعت، سرویسکار کولر را به منزل شما اعزام می کنیم. به شما توصیه داریم که پیش از مشاهده مجوزی که شرکت برای فرد صادر کرده و همچنین کارت ملی سرویسکار کولر هرگز اجازه ورود افراد غیره را به منزل خود ندهید.

    متاسفانه ما شاهد این هستیم که برخی از افراد سود جو خودشان را به جای افراد سرویسکار کولر جا می زنند تا وارد منزل شده و از شما سوء استفاده کنند.

    شرکت ارائه دهنده سرویس کولر آبی در تهران کیان پاک توانسته این مشکل را تا حد زیادی رفع کند. چرا که ما دقیقا مشخصات شخص سرویسکار کولر را در دسترس شما قرار می دهیم و پیش از ورود این افراد به منزل به شما اطلاع رسانی می کنیم. پس دیگر نیازی نیست که نگران باشید.

    سرویسکار کولر

    بهترین شرکت سرویس کولر آبی تهران

    معمولا افراد خودشان و به تنهایی اقدام به تعمیر کولر آبی خود می کنند. اما همیشه راهی ساده تر وجود دارد. شما می توانید تعمیر کولر آبی خود را توسط بهترین سرویسکار کولر و بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید.

    چندین شرکت سرویس کولر آبی در تهران مشغول به فعالیت هستند که شما می توانید با کمک یکی از آنها، خواسته خود را عملی کنید.

    کیان پاک یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس کولر آبی در تهران می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای ۱ بار هم که شده تجربه همکاری با این شرکت را به خود هدیه دهید.

    چرا که:

    1. شرکت ارائه دهنده سرویس کولر آبی تهران از بهترین پرسنل برای تعمیر کولر آبی استفاده می کند.
    2. به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم تهران می باشد.
    3. شرکت ارائه دهنده سرویس کولر آبی در تهران مناسب ترین قبمت ها را برای شما در نظر می گیرید.
    4. علاوه بر قیمت های مناسبی که برای شما در نظر گرفته است، کد تخفیف های ویژه ای تابستانه برای سرویس کولر آبی تهران را به قید قرعه به شما عزیزان اهدا می کند.
    5. پرسنل با ارائه مجوز وارد منزل شما می شوند.
    6. این شرکت سرویس کولر آبی تهران تمامی سرویسکار کولر خود را به مدت ۱ ماه آموزش می دهد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

    تعرفه سرویس کولرآبی در سال ۱۴۰۲

    قیمت سرویس کلی کولر ۲۵۰.۰۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض کفی کولر ۴۰۰.۰۰۰  تا  ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض موتور کولر ۲۰۰.۰۰۰ تا   ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض و نصب پمپ آب ۱۵۰.۰۰۰ تا   ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض پولی موتور کولر ۱۵۰.۰۰۰ تا  ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض یاتاقان کولر آبی ۲۵۰.۰۰۰ تا  ۴۰۰.۰۰۰  تومان

    سخن پایانی

    تعمیر کولر آبی از مواردی است که باید هر ساله انجام شوید. در صورتی که آن را نادیده بگیرید با مشکلاتی مواجه خواهید شد. در حال حاضر شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات سرویس کولر آبی تهران را ارائه می دهند. ما در این مقاله شما را با شرکت کیان پاک یک شرکت سرویس کولر آبی در تهران بیشتر آشنا کردیم. در صورت نیاز با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۳

      Great post. I am facing a couple of these problems.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481