هزینه تعویض پوشال کولر به چه صورت است؟

اجرت تعویض پوشال کولر و نرخ تعویض پوشال کولر
  • فهرست مطالب

    کولرهای آبی به دلیل سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی ایران طرفداران زیادی دارد. عامل اصلی تبدیل هوای بیرون به هوای خنک پوشال کولر می باشد. از این رو پرداخت هزینه تعویض پوشال کولر به صورت هر ساله به کارایی بهتر کولر شما کمک خواهد کرد. قیمت تعویض پوشال کولر آن چنان بالا نیست که تعویض آن را به تعویق بیندازید. شما می توانید برای دریافت تعرفه تعویض پوشال کولر و نرخ تعویض پوشال کولر با کارشناسان کیان پاک تماس بگیرید. آنها منصفانه ترین اجرت تعویض پوشال کولر را برای سرویس کولر به شما اعلام می کنند.

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    پوشال چیست؟

    پوشال ها به قسمتی از کولرهای آبی گفته می شود که وظیفه آن جذب آب کولر است. جنس پوشال ها از چوب است و همین امر باعث می شود که پوشال ها متخلخل بوده و ساختمان فیبری داشته باشند و در نهایت جذب آب بالایی داشته باشند. همین خاصیت می تواند در خنک کردن کولر آبی  نقش قابل توجهی داشته باشد.

    معمولا اندازه هر رشته پوشال تقریبا  ۲ میلی متر می باشد. اما با توجه به کاربرد پوشال، ابعاد مختلفی از آن تولید می شود. توصیه می کنیم در زمانی که می خواهید برای کولر آبی خود پوشال تهیه نمایید، حتما به کیفیت آن دقت کنید و جنس مرغوبی خریداری کنید. چرا که پوشال های نامناسب می تواند به کولر شما آسیب وارد کند.

    پوشال ها باید هر سال حداقل یک بار تعویض شوند. اما نگران نباشید شما می توانید با صرف کم ترین هزینه تعویض پوشال کولر و قیمت تعویض پوشال کولر این کار را به متخصصان در این حوزه بسپارید.

    شرکت کیان پاک مناسب ترین تعرفه تعویض پوشال کولر را برای شما در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست با کمترین تعرفه تعویض پوشال کولر با شماره های درج شده در همین مقاله تماس بگیرید.

    هزینه تعویض پوشال کولر و قیمت تعویض پوشال کولر

    هزینه تعویض پوشال کولر و قیمت تعویض پوشال کولر چگونه محاسبه می شود؟

    1. بدیهی است که هر چقدر جنس پوشال بهتر باشد، قیمت بالاتری دارا است. پس این امر تاثیر مستقیمی بر روی نرخ تعویض پوشال کولر دارد. شما می توانید از جنس های ضعیف تری استفاده کنید، تا نرخ تعویض پوشال کولر خود را کاهش دهید اما توصیه می کنیم که هیچ گاه با استفاده از جنس نامرغوب برای کاهش نرخ تعویض پوشال کولر به کولر آبی خود آسیب نرسانید و بازدهی آن را کاهش ندهید.
    2. شرکتی که شما برای دریافت خدمات استفاده می کنید از دیگر عوامل تاثیرگذار بر اجرت تعویض پوشال کولر است. معمولا شرکت های معتبر، هزینه های معقول تری را در نظر می گیرند. فریب شرکت های کلاه برداری که قصد دارند با وعده دروغین قیمت تعویض پوشال کولر از شما شیادی کنند را نخورید.
    3. فاصله شرکت تعمیر کولر آبی تا منزل، شرکت و… شما باعث تغییراتی بر روی اجرت تعویض پوشال کولر شما می شود.
    4. میزان مهارت شخص تعمیرکار نیز بر روی نرخ تعویض پوشال کولر موثر است. هر چه فرد از مهارت بالاتری برخودار باشد می تواند قیمت تعویض پوشال کولر بیشتری را برای شما در نظر بگیرد.
    5. اگر کولر شما به جز تعویض پوشال نیازمند تعمیرات دیگری باشد، هزینه تعویض پوشال کولر با توجه به نوع تعمیر افزایش می یابد.
    6. میزان سهولت در دسترسی به کولر آبی نیز در تعیین اجرت تعویض پوشال کولر موثر است.
    بخوانید!
    تعمیر کولر

    اجرت تعویض پوشال کولر و نرخ تعویض پوشال کولر در تهران چقدر است؟

    همان طور که پیش تر ذکر شد عوامل مختلفی بر روی اجرت تعویض پوشال کولر تاثیر می گذارد. اما معمولا یک قیمت پایه ای برای تعرفه تعویض پوشال کولر در نظر گرفته می شود که تمامی شرکت ها باید از آن تبعیت کنند سپس با توجه به خدمات بیشتری که ارائه می دهند می توانند نرخ تعویض پوشال کولر را تغییر دهند.

    شرکت کیان سرویس یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعویض پوشال کولر آبی، تعویض و تعمیر کولر آبی، کولر گازی و … می باشد که تخفیفات ویژه برای شما در نظر گرفته است.

    شما می توانید بهترین خدمات را با کمترین قیمت تعویض پوشال کولر از ما دریافت کنید. در فصل گرم سال، پیش از آنکه گرما امان شما را ببرد، سیستم های سرمایشی خود را سرویس کنید.

    اجرت تعویض پوشال کولر و نرخ تعویض پوشال کولر

    به جز تعویض پوشال های کولر چگونه بازدهی کولر آبی خود را افزایش دهیم؟

    قیمت کم کولرهای آبی به نسب کولرهای گازی و سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی بیشتر مناطق کشورمان سبب شده تا این کولر از پرطرفدارترین سیستم های سرمایشی در ایران شناخته شود. اما می توان با چند نکته بازدهی این سیستم سرمایشی را افزایش داد. ما را دنبال کنید تا شما را با چند ترفند ساده آشنا کنیم.

    1. همان طور که پیشتر اشاره شد، تعویض پوشال ها تاثیر به شدت زیادی بر روی کارکرد کولر خواهد داشت. شما می توانید با صرف کمترین هزینه تعویض پوشال کولر این کار را انجام دهید.
    2. یررسی و روغن کاری موتور کولر، یاتاقان و فولی ها هرچند ماه یک بار می تواند عملکرد کولر آبی شما را بهبود بخشد.
    3. قرار دادن کولر در سایه و یا نصب یک سایه بان می تواند عمر مفید کولر شما را افزایش دهد.
    4. یکی دیگر از ترفندهایی که می توانیم با استفاده از آن عمر مفید کولرهایمان را افزایش دهیم، این است که ۱۰ دقیقه قبل از روشن کردن کولر، پمپ آب را روشن کنید تا پوشال ها کاملا خیس شده و کیفیت هوای بهتری را خواهند داشت.
    5. بهتر است شیرآبی که به کولر متصل است از فلکه اصلی باشد و همانطور که می دانید دمای آب فلکه اصلی معمولا چند درجه خنک تر است.
    6. بهتر است مسیر شلنگ کولر از سایه عبور کند.
    7. کولر را در محل درستی نصب کنید تا با هدر رفت آب مواجه نشوید.
    8. برای بهبود بازدهی کولرهای آبی بهتر است وسایل گرمازای داخل منزل را خاموش کنید.
    9. توصیه می کنیم برای بازدهی بهتر کولر آبی خود، در ابتدا به مدت ۲ الی ۳ دقیقه کولر را روی دور تند بگذارید و سپس آن را روی حالت کند قرار دهید.
    10. استفاده از یک رسوب گیر داخل آب کولر را فراموش نکنید. این امر طول عمر مفید کولر شما را حداقل ۵ سال افزایش می دهد.
    11. توصیه داریم کولر را در محلی قرار دهید که به حداقل مقدار کانال کشی نیاز باشد.
    بخوانید!
    چطور هزینه سرویس کولر آبی را کاهش دهیم؟ اجرت سرویس کولر آبی سال 1402

    تعرفه سرویس کولرآبی در سال ۱۴۰۲

    قیمت سرویس کلی کولر ۲۵۰.۰۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض کفی کولر ۴۰۰.۰۰۰  تا  ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض موتور کولر ۲۰۰.۰۰۰ تا   ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض و نصب پمپ آب ۱۵۰.۰۰۰ تا   ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض پولی موتور کولر ۱۵۰.۰۰۰ تا  ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض یاتاقان کولر آبی ۲۵۰.۰۰۰ تا  ۴۰۰.۰۰۰  تومان

    بهترین تعرفه تعویض پوشال کولر در تهران

    در تهران شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند که خدمات تعمیر و تعویض کولرهای آبی و گازی را انجام می دهند. اما در این بازار شلوغ ما باید به کدام شرکت اعتماد کنیم؟ یک شرکت خوب برای ویژگی هایی مختلفی داشته باشد.

    همچون :

    1. تعرفه های مناسبی برای خدمات خود در نظر گرفته باشد. شما می توانید بهترین تعرفه تعویض پوشال کولر در تهران را ار شرکت کیان پاک دریافت کنید.
    2. از حرفه ای ترین افراد برای ارائه خدمات استفاده کند. شما می توانید با کمک بهترین افراد و مناسب ترین اجرت تعویض پوشال کولر این کار را به پرسنل کیان پاک بسپارید.
    3. دارای مجوز رسمی از وزارت کشور باشد.
    4. از بهترین لوازم برای تعویض قطعه های مختلف کولر استفاده کند. کیان پاک خدمات تعویض پوشال را نیز انجام می دهد و بهترین قیمت تعویض پوشال کولر و هزینه تعویض پوشال کولر را برای شما در  نظر گرفته است.
    5. شرکت مورد نظر باید فاقد هر گونه سو سابقه باشد.

    تعرفه تعویض پوشال کولر

    شرکت کیان سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر آبی و گازی

    کیان سرویس یکی از زیر مجموعه های کیان پاک است که برای ارائه خدمات تعمیرات کولر، آبگرم کن، ماشین لباسشویی و… راه اندازی شد. این شرکت تا به الان توانسته خدمات زیادی را به مردم ارائه دهند و آنها را مشتری ثابت خود کند.

    شما می توانید برای درخواست خدمات با شماره های درج شده تماس بگیرید. ما دقیقا در همان زمانیکه شما برای ما تعیین کرده اید، در محل حضور یافته با با در نظر گرفتن کمترین تعرفه تعویض پوشال کولر و هزینه تعویض پوشال کولر خدمات فوق العاده ای را به شما ارائه می دهیم.

    شما می توانید برای دریافت کد تخفیف برای کاهش تعرفه تعویض پوشال کولر شبکه های اجتماعی ما همچون اینستاگرام و یوتیوب را دنبال کنید. ما به صورت روزانه کدهای تخفیف فوق العاده ای برای شما در نظر می گیریم. همچنین با شرکت در مسابقات می توانید تا سقف ۱۰۰ درصد از تخفیف های ما استفاده کنید.

    فهرست مطالب

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۲-۰۲

      Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed! Very useful information specifically the last part 🙂 I care for such info much. I was looking for this certain info for a very long time. Thank you and best of luck.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481