چطور هزینه سرویس کولر آبی را کاهش دهیم؟ اجرت سرویس کولر آبی سال ۱۴۰۲

  • فهرست مطالب

    برای اینکه از شر گرمای طاقت فرسای تهران راحت باشید باید به فکر سرویس سالیانه کولر آبی خود باشید. هزینه سرویس کولر آبی آنقدر گران نمی باشد که با سهل انگاری موجب تخریب قطعات آن شوید. اگر در مراجعه سرویسکار کولر شما احتیاجی به تعویض قطعات نداشته باشد و فقط نیاز به تعویض پوشال و روغن کاری جزیی باشد، مطمئنا اجرت سرویس کولر آبی خیلی پایین می شود.

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    تعرفه سرویس کولر آبی چگونه محاسبه می شود؟

    1. در تعیین تعرفه سرویس کولر عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. قدمت کولر شما تاثیر مستقیمی بر روی تعرفه سرویس کولر دارد. به طوریکه هر چه کولر شما قدیمی تر باشد شما باید هزینه بیشتری بابت تعمیر آن بپردازید.
    2. میزان خرابی کولر شما نیز بر روی تعرفه سرویس کولر آبی موثر است. به عبارتی هر چه کولر شما خراب تر باشد و نیازمند تعمیر بیشتری داشته باشد باید تعرفه سرویس کولر بیشتری برای آن در نظر گرفت.
    3. برخی از افراد بر این باورند که کولرهای آبی باید تنها در فصول گرم سال سرویس شوند. این امر کاملا اشتباست. شما باید در فصول سرد سال نیز کولر را سرویس کنید تا سال بعد بدون مشکل کار کند. زمانی که شما درخواست دریافت خدمات می کنید (خدمات تابستانه و یا زمستانه) بر روی تعرفه سرویس کولر آبی تاثیر گذار است.
    4. فاصله شرکت ارائه دهنده خدمات تا منزل و یا شرکت شما بر روی هزینه سرویس کولر آبی تاثیر می گذارد. هر چقدر که مسیر طولانی تر باشد شما باید انتظار هزینه سرویس کولر آبی بالاتری را داشته باشید.
    5. تعداد و ابعاد کولر آبی بر هزینه سرویس کولر آبی تاثیر گذار است.
    6. میزان مهارت شخصی که استخدام می کند از دیگر عواملی است که می تواند تعرفه سرویس کولر آبی افزایش دهد.

    تعرفه سرویس کولر آبی

    مدیریت هزینه سرویس کولر آبی

    تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی باید دارای مجوز رسمی از وزرات کار باشد. اتحادیه های مختلف و فعال در این حوزه نیز بر روی تعرفه سرویس کولر آبی نظارت می کنند. صاحبان شرکت ها نیر موظف اند با توجه به اصول و ابلاغبه ها، قیمت سرویس کولر آبی خود را تعیین کنند.

    شما می توانید در صورتیکه اطلاع یافتید که یک شرکت بیشتر از نرخ سرویس کولر آبی درخواست وجه می کند، به اتحادیه هایی چون اتحادیه تعمیر لوازم خانگی، خبر دهید و شکایت خود را ثبت کنید.

    مواردی که روی قیمت سرویس کولر آبی موثر است

    هر شخص سرویس کار حق دارد که برای انجام هر یک از خدمات زیر مبلغی را دریافت کند. در پی موارد زیر بر روی افزایش قیمت سرویس کولر آبی تاثیر مستقیمی دارند.

    • بررسی و تعویض پوشال کولر
    • رگلاژ تسمه ها
    • روغن زدن به یاتاقان ها
    • شستن پمپ
    • بررسی کلی بدنه و نحوه صحیح کارکرد کولر

    چنانچه هر کدام از موارد بالا نیاز به تعویض داشته باشند، شما باید علاوه بر پرداخت قیمت سرویس کولر آبی برای خرید قطعات جدید نیز هزینه ای را در نظر بگیرید. در ادامه شما را بیشتر با موارد تاثیر گذار بر روی اجرت سرویس کولر آبی آشنا می کنیم.

    بخوانید!
    هزینه تعویض پوشال کولر به چه صورت است؟

    سایه بان کولر بر اجرت سرویس کولر آبی تاثیر دارد

    همانطور که می دانید بیشتر کولرهای آبی روی پشت بام هستند. آنها به طور مدوام در معرض نور مستقیم خورشید و باد و باران و برف قرار دارند. داشتن یک سایه بان مناسب برای کولر امری ضروری است.

    اما چرا؟

    به این علت که از هدر رفتن انرژی و آسیب رسیدن به کولر تا بیشترین حد ممکن جلوگیری بشود.

    توصیه می کنیم که حتما یک سایه بان مناسب برای کولر خود در نظر بگیرید. درست است که نصب سایه بان باعث می شود تا شما اجرت سرویس کولر آبی بیشتری بپردازید

    اما این امر می تواند هزینه مصرف انرژی شما را تا میزان زیادی بکاهد. اگر تاکنون برای کولر خود سایه بان تهیه نکرده اید بهتر است هرچه زودتر به فکر باشید و یک سایه بان کولر تهیه کنید. انتخاب شما در تهیه سایه بان کولر از عوامل موثر بر اجرت سرویس کولر آبی خواهد بود.

    شما می توانید یک سایه بان با کمترین اجرت سرویس کولر آبی نصب کنید. با شماره های درج شده در همین مقاله تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. ما منتظر شما خواهیم بود.

    هزینه سرویس کولر آبی - نرخ سرویس کولر آبی

    تعمیر قطعات کولر بر نرخ سرویس کولر آبی تاثیر دارد

    در برخی اوقات، قطعات کولر آسیب دیده و نیاز دارند که تعویض شوند. این امر از عوامل تاثیر گذار در نرخ سرویس کولر آبی و تعرفه سرویس کولر آبی ، تعویض و یا تعمیر قطعات کولر است. در برخی از زمان ها قسمت هایی از کولر آبی هم مانند موتور کولر، سیم پیچی موتور، پمپ و تسمه تنها نیاز به تعمیر و رگلاژ دارند و همین موضوع می تواند در نرخ سرویس کولر آبی تفاوت ایجاد کند.

    تمامی سرویس کاران شرکت کیان سرویس آموزش دیده اند تا تعویض قطعات کولر را به خوبی و به درستی انجام دهند. بدون هیچ نگرانی با ما تماس گرفته و درخواست سفارش دهید.

    شستشوی کولر

    سرویس کاران مسئول این هستند تا کولر شما را تعمیر کنند. هر فعالیتی مازاد بر تعمیر کولر سبب تغییر نرخ سرویس کولر آبی و تعرفه سرویس کولر آبی خواهد شد. شستشوی کولر وظیفه یک سرویسکار نیست اما شما می توانید این درخواست را از آنها داشته باشید و اجرت سرویس کولر آبی برای شستشو را جدا در نظر بگیرید.

    شما می توانید با دریافت پکیج برای تعمیر و شستشو کولر خود می توانید تا میزان زیادی از هزینه سرویس کولر آبی خود بکاهید. شرکت کیان سرویس آماده خدمت رسانی به تمامی تهرانیان است. با کمترین قیمت سرویس کولر آبی خدمات را به طور تمام و کمال دریافت کنید.

    تمامی سرویس کاران شرکت کیان سرویس آموزش دیده اند تا شستشوی کولر را به خوبی و به درستی انجام دهند. بدون هیچ نگرانی این کار را به آنان بسپارید. 

    تعویض یاتاقان عامل موثر در نرخ سرویس کولر آبی

    گاهی اوقات زمانی که کولر ما روشن است با صدا های غیر طبیعی هم چون صدای جیر جیر مواجه می شویم. حتی امکان دارد که این صدا به قدری آزار دهنده باشد که ما ترجیح دهیم که گرما را تحمل کنیم ولی از سیستم سرمایشی استفاده نکنیم!

    بخوانید!
    سرویس کولر آبی توسط کولرساز حرفه ای کیان پاک

    علت های مختلفی باعث سر و صدای غیر طبیعی کولر های آبی می شود اما در ۹۰ درصد اوقات دلیل ایجاد این سروصدا وجود مشکلی در یاتاقان های کولر است.

    بهترین کار برای رفع این مشکل، روغن کاری و کاهش اصطکاک بین یاتاقان ها است. متاسفانه گاها ما شاهد آن هستیم که روغن زدن دردی را دوا نمی کند و شما یا سرویس کار کولر مجبور به تعویض قطعه یاتاقان ها هستید. طبق قوانین نرخ سرویس کولر آبی، تعویض یاتاقان بر هزینه سرویس کولر آبی و قیمت سرویس کولر آبی موثر است.

    تمامی سرویس کاران شرکت کیان سرویس آموزش دیده اند تا خدمات تعویض یاتاقان را به خوبی و به درستی انجام دهند. 

    تخفیف های ویژه کیان سرویس

    شرکت کیان سرویس که یکی از مجموعه های کیان پاک است، تخفیف های ویژه ای برای تمام سرویس هایش در نظر گرفته است. شما می توانید با دریافت پکیج نظافت منزل و سرویس کولر به طور همزمان تا میزان زیادی اجرت سرویس کولر آبی و قیمت سرویس کولر آبی را کاهش دهید.

    تخفیف هایی که کیان سرویس برای شما رد نظر گرفته است به چند دسته تقسیم می شود.

    1. تخفیف های ماهانه
    2. تخفیف های ویژه مشترکین ثابت
    3. تخفیف های مناسبتی
    4. تخفیف های فصلی

    پس می توان نتیجه گرفت که هر زمانی که شما قصد دریافت خدمات از این شرکت را داشته باشید، قطعا همزمان یا یکی از تخفیف ها می شود و شما می توانید با استفاده از آن ها، هزینه سرویس کولر آبی و تعرفه سرویس کولر آبی خود را کاهش دهید.

    هم چنین ما برای برندگان مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار می کنیم، کد تخفیف ۱۰۰ درصدی در نظر می گیریم. پس توصیه می کنیم که حتما شبکه های اجتماعی ما از قبیل یوتیوپ، اینستاگرام، واتساپ و… را دنبال کنید.

    اجرت سرویس کولر آبی _ قیمت سرویس کولر آبی

    تعرفه سرویس کولر آبی در سال ۱۴۰۲

    قیمت سرویس کلی کولر ۲۵۰.۰۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض کفی کولر ۴۰۰.۰۰۰  تا  ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض موتور کولر ۲۰۰.۰۰۰ تا   ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض و نصب پمپ آب ۱۵۰.۰۰۰ تا   ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض پولی موتور کولر ۱۵۰.۰۰۰ تا  ۲۰۰.۰۰۰ تومان

    قیمت تعویض یاتاقان کولر آبی ۲۵۰.۰۰۰ تا  ۴۰۰.۰۰۰  تومان

    سخن پایانی

    کیان پاک شامل چندین زیر مجموعه است. کیان سم، شرکت کیان سرویس و… سرویس همگی از زیر مجموعه های شرکت کیان پاک تهران می باشد.

    کیان سرویس تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و نصب لباسشویی ، سرویس کولر آبی و کولر گازی را انجام می دهد. شما می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا ما در زمان تعیین شده در محل حضور یابیم.

    کیان سم نیز از دیگر زیر مجموعه هایی است که تمامی خدمات سمپاشی موش ، سوسک ، موریانه، مارمولک، مورچه و… را انجام می دهد.

    اما در اینجا اگر به دنبال سرویس کولر خودتان هستید برای دریافت استعلام هزینه سرویس کولر آبی با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید. مطمئن باشید اجرت سرویس کولر آبی که سرویسکاران کیان پاک دریافت می کنند منصفانه می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481