شرکت سمپاشی سوسک نقره ای کیان پاک

سمپاشی ماهی نقره ای
  • سمپاشی سوسک نقره ای به منظور کنترل حشره ماهی نقره‌ای در خانه تنها زمانی پیشنهادی است که بقیه روش‌های کنترل این حشره موثر نبوده باشند. سوسک نقره ای شما را گاز نمی گیرند، اما می توانند به چیزهایی مانند کاغذ دیواری، کتاب، لباس و غذا آسیب زیادی وارد کنند. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در مورد این آفات نقره ای که مانند ماهی حرکت می کند بیان کنیم.

     

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1direct android min

     سوسک نقره ای چیست؟

    سوسک نقره ای از گونه Lepisma saccharina است. حشره شناسان بر این باورند که سوسک نقره ای نوادگان حشراتی هستند که قدمت آنها به میلیون ها و میلیون ها سال پیش می رسد.

    ویژگی های سوسک نقره ای عبارتند از:

    • آنها بسیار کوچک هستند و معمولاً ۱۲ تا ۱۹ میلی متر طول دارند.
    • آنها شش پا دارند.
    • سوسک نقره ای معمولا سفید، نقره ای، قهوه ای یا ترکیبی از این رنگ ها هستند.
    • آنها دوست دارند در شرایط مرطوب زندگی کنند و معمولا فقط شب ها بیرون می آیند.

    خطرات سوسک نقره ای

    • سوسک نقره ای برای انسان مضر نیست. آنها گاز نمی گیرند، نیش نمی زنند یا حامل بیماری یا عوامل بیماری زا نیستند.
    • اگرچه سوسک نقره ای برای سلامتی شما خطرناک نیست،اما آفتی نیست که بخواهید با آن زندگی کنید.
    • سوسک نقره ای به لوازم خانگی آسیب می رساند و حضور وحشتناک آنها به سرعت خانه شما را به مکانی ناخوشایند تبدیل می کند.
    • علاوه بر این، برخی از افراد با علائم شدید آلرژی ممکن است واکنش هایی (مانند خارش، سرفه و تجمع مخاط) به مدفوع یا پوست اندازی پوست سوسک نقره ای را تجربه کنند.
    • افرادی که به گرد و غبار حساسیت دارند معمولاً به سوسک نقره ای نیز حساسیت دارند. ظاهراً اسکلت بیرونی سوسک نقره‌ای حاوی پروتئینی به نام تروپومیوزین است که می‌تواند با سایر آلرژن‌های رایج ترکیب شود و آلرژن‌های نوترکیب ایجاد کند که می‌تواند باعث واکنش‌های آلرژیک شدید شود.

    با انجام به موقع سمپاشی سوسک نقره ای می توان جلوی پرورش و شیوع سوسک نقره‌ای در خانه خود را بگیرید و آنها را از بین ببرید. همچنین، استفاده از مواد ضد سوسک نقره ای و پاک کننده برای کاهش احتمال بازگشت آنها نیز می‌تواند مفید باشد.

    سوسک های نقره ای جذب چه مناطقی می شوند؟

    سوسک نقره ای در محیط های مرطوب مانند زیر کنده ها و سنگ ها یا در بستر برگ زندگی می کند. با این حال، در یک محیط خانگی آنها دوست دارند در مبلمان، در کتاب ها، در زیرزمین ها یا نزدیک سینک ها زندگی کنند. آنها برای زنده ماندن به رطوبت نیاز دارند و در هر جایی که میزان رطوبت خانه شما بالا باشد، خود را مستقر خواهند کرد.

    بخوانید!
    بررسی خدمات شرکت سمپاشی برای سیلور فیش

    مانند همه حشرات، سوسک نقره ای نیاز به خوردن دارد. این حشرات به منابع غذایی نشاسته ای مانند فیبرها، قندها، پارچه ها، غلات و محصولات خشک مانند غلات و غذای حیوانات خانگی وابسته هستند.

    آنها با خوشحالی از ضایعات غذا، خرده غذای حیوانات خانگی و محصولات خشک شده مانند شکر، آرد و غلات می خورند. آنها می توانند تا ۸ سال زندگی کنند و در طول زندگی خود به طور مکرر تولید مثل کنند.

    سوسک نقره ای در مناطق تاریک، مرطوب و مخفی خانه تخم می گذارد. تخم ها زرد یا سفید و پیازی شکل هستند.

    اگر به موقع سمپاشی سوسک نقره ای را انجام ندهیم، جمعیت زیاد آنها می توانند مزاحم بزرگی باشند و به مرور زمان به وسایل خانه آسیب وارد کنند اگر این مشکل را دارید، توصیه می کنیم از یک متخصص کنترل آفات کمک بگیرید. زیرا آنها در سم پاشی سوسک نقره ای تخصص دارند.

    جلوگیری از ورود سوسک های نقره ای

    • تمام مواد غذایی خشک را در کمدهای خود در ظروف در بسته نگهداری کنید. این کار آنها را از رطوبت دور می کند.
    • خانه خود را اغلب گردگیری کنید.
    • کاغذ،جعبه‌های مقوایی یا سایر مواردی است که سوسک نقره‌ای می‌تواند جذب آنها شود را از محیط خارج کنید.
    • لباس ها را در محیط خشک نگهداری کنید. لباس‌هایی را که برای مدتی نمی‌پوشید در مکانی که سوسک نقره‌ای نمی‌تواند وارد آن شود نگهداری کنید.
    • از درزبندی استفاده کنید. شکاف‌ها، سوراخ‌ها یا روزنه‌ها را بپوشانید تا سوسک های نقره‌ای وارد خانه نشوند و از تخم‌گذاری آنها جلوگیری کنید.
    • یک دستگاه رطوبت گیر تهیه کنید. در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید؟ رطوبت هوای داخل خانه را به ۶۰ درصد یا کمتر کاهش دهید تا سوسک نقره ای در خانه شما زندگی و رشد نکند.
    • هر اتاقی که گرم و مرطوب است را تهویه کنید. این شامل حمام یا آشپزخانه شما می شود. پنجره ها و درها را باز کنید و فن ها را روشن کنید تا رطوبت هوا پاک شود.
    • از شر انبوه گیاهان مرده، چوب و برگ خلاص شوید. محیط اطراف خانه خود را از برگ ها و دیگر زباله های مرطوب پاک کنید.
    بخوانید!
    سمپاشی ماهی نقره ای با تضمین 100 درصدی

    کنترل و سمپاشی سوسک نقره ای( ماهی نقره ای، سیلور فیش)

     

    اگر در خانه خود با هجوم تعداد زیادی سوسک نقره ای هستید، ممکن است سم پاشی سوسک نقره ای ارزش امتحان کردن را داشته باشد. اما باید توجه کرد که عواملی که باعث جذب سوسک نقره ای می شود باید حذف شود و تمام تلاش خود را برای خارج کردن رطوبت از محیط باید انجام داد وگرنه سم پاشی سوسک نقره ای مفید نخواهد بود.

    سمومی مانند پیرترین،بیفنترن،سیفلوترین، تترامترین ،فنوترین برای سمپاشی سوسک نقره‌ای مفید می باشند.

    با توجه به اینکه سوسک نقره‌ای یکی از آفات رایج در مناطق شهری است و می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی برای ساکنین مناطق شهری شود، شرکت کیان پاک با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در حوزه زیست محیطی و درمان تخصصی و قطعی این آفت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. با استفاده از روش‌های مدرن و موثر در سم پاشی سوسک نقره ای تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و مشکلات شما را برطرف کنیم. لذا برای سم پاشی سوسک نقره‌ای می‌توانید با شرکت کیان پاک تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.

    جمع بندی

    درست است که سوسک نقره‌ای یا ماهی نقره ای یکی از موجوداتی است که به طور ناگهانی وارد خانه ما می‌شود و باعث ناراحتی و ایجاد مشکلات جدی می‌شود. بنابراین، جلوگیری از ورود سوسک نقره‌ای به خانه بهترین راه حل است. برای این منظور، می‌توانید درب ها و پنجره های خانه خود را به صورت محکم ببندید و در صورت وجود شکاف یا سوراخ در دیوار یا سقف، آنها را ترمیم کنید. همچنین، در صورتی که سوسک نقره‌ای در خانه شما حضور دارد، می‌توانید از روشهای مختلفی مانند استفاده از تله، کنترل کف، پاشیدن محلول‌های دفع حشرات یا حتی استفاده از خدمات شرکت های مختص در کنترل آفت استفاده کنید. بنابراین، در صورتی که با مشکل حضور سوسک نقره‌ای در خانه شما مواجه شده‌اید، به شرکت‌های مختص در کنترل آفات و سمپاشی سوسک نقره ای مراجعه کرده و از خدمات آنها استفاده کنید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481