سمپاشی ماهی نقره ای با تضمین ۱۰۰ درصدی

سیلور فیش
  • ماهی نقره ای یا به عبارت دیگر سیلور فیش، حشره بدون بال و با شاخک های بلند است که در مناطق با رطوبت بالا و و سایر مکان‌های مرطوب مانند زیر برگ‌ها، چوب‌ها، ناودان‌ها و توالت‌ها زندگی می‌کنند. این حشره علاوه بر آسیب رساندن به مواد آلی مانند کاغذ، پارچه ، می تواند به خانه و اموال شما نیز آسیب برساند. به همین دلیل شناسایی و کنترل آفات و سمپاشی ماهی نقره ای بسیار مهم است. در این مقاله به ویژگی ها، خطرات و روش های کنترل ماهی نقره ای می پردازیم.

     

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1direct android min

    ماهی نقره ای یا سیلور فیش چیست؟

    ماهی نقره‌ای حشره‌ای کوچک و بدون بال هستند که معمولاً رنگ نقره‌ای یا خاکستری دارند و بدنی به شکل اشک دارند. آنها معمولاً ۰.۵ تا ۱ اینچ (۱۲ تا ۲۵ میلی متر) طول دارند و شش پایه بلند و دو آنتن در جلوی بدنشان دارند. آنها دارای شاخک‌های دراز در جلو و سه شاخک شبیه به موهای بلند در انتهای بدن خود (دم مویی) هستند. شب فعال هستند و از نور دوری می‌کنند. دو گونه  Silverfish و Firebrats از رایج ترین آفات این دسته هستند.

    Silverfish (ماهی نقره‌ای یا بید کاغذ) قدیمی‌ترین حشرات هستند که روی زمین وجود دارند. علاوه بر این آنها برخلاف بسیاری از حشرات، توانایی پوست‌اندازی در تمام مراحل زندگی خود را دارند. مهم‌ترین گونه در ماهی نقره‌ای  Lepisma saccharina می‌باشد و اینگونه جز مهم‌ترین آفات شهری محسوب می شود. برای کنترل ماهی نقره‌ای توسط شرکت‌های کنترل آفات ،درک صحیح از بیولوژی آن می‌تواند برای تکنسین شرکت سمپاشی ماهی نقره ای بسیار ضروری باشد.

    سمپاشی ماهی نقره ای

    چرا ماهی نقره ای به خانه شما حمله می کند؟

    ماهی های نقره ای جذب خانه هایی می شوند که محیط هایی با رطوبت و گرمای بالا دارند و اغلب در حمام ها، زیرزمین ها و سایر مناطق خانه که رطوبت وجود دارد یافت می شود. آنها از مواد مختلفی از جمله کاغذ، مواد نشاسته دار تغذیه می کنند که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. ماهی نقره‌ای را می‌توان از طریق وسایل آلوده مانند کتاب یا جعبه به خانه‌ها آورد.

    در حالی که ماهی نقره ای هیچ گونه تهدید مستقیمی برای انسان ایجاد نمی کند،حضور آنها می تواند آزاردهنده باشد و به وسایل خانه آسیب برساند.

    برای جلوگیری از ورود ماهی نقره‌ای به خانه، کاهش رطوبت با استفاده از دستگاه‌های رطوبت‌گیر یا سیستم‌های تهویه، بستن فضاهای اطراف درها و پنجره‌ها و کم کردن بهم ریختگی که ممکن است مکان‌هایی برای مخفی شدن این آفات ایجاد کند بسیار مهم است. علاوه بر این نگهداری اقلامی مانند کتاب و لباس در ظروف پلاستیکی مهر و موم شده می تواند به جلوگیری از ورود ماهی نقره ای کمک کند.

    بخوانید!
    بررسی خدمات شرکت سمپاشی برای سیلور فیش

    چگونه ماهی نقره ای را در منزل شناسایی کنیم؟

    ماهی نقره ای (سیلورفیش) بیشتر در محیط‌های تاریک و مرطوب به دنبال مواد غذایی خود می‌گردد. این حشرات عمدتاً در مناطق خشک و گرم قرار نمی‌گیرند و در محیط‌های با رطوبت بالا مثل حمام، آشپزخانه و زیرزمین‌ها زندگی می‌کنند.

    برای شناسایی ماهی نقره ای در خانه خود، می توانید به دنبال نشانه هایی مانند:

    • دیدن خود حشرات، به ویژه در مناطقی که رطوبت وجود دارد یا در مناطقی که احتمال دارد غذا پیدا کنند، مانند آشپزخانه، حمام و کمد.
    • پیدا کردن پوست های ریخته شده ، که در حین رشد آنها را پشت سر می گذارند. این پوست ها اغلب در نزدیکی مکان های مخفی خود مانند شکاف ها یافت می شوند.
    • پیدا کردن آسیب به کتاب، کاغذ، لباس یا کاغذ دیواری، که می تواند ناشی از تغذیه ماهی نقره ای از نشاسته موجود در این مواد باشد.
    • لکه های زرد روی پارچه یا کاغذ که می تواند ناشی از مدفوع ماهی نقره ای باشد.
    • اگر مشکوک به حضور ماهی نقره ای در خانه خود هستید، توصیه می شود برای شناسایی و سمپاشی ماهی نقره ای با یک شرکت سمپاشی آفات تماس بگیرید.

    سم پاشی ماهی نقره ای

     

    سیلورفیش ها چه می خورند؟

    ماهی نقره ای معمولاً از مواد نشاسته ای مانند کاغذ، پارچه و خمیر کاغذ دیواری و همچنین غذاهای غنی از پروتئین مانند دانه ها، سبزیجات، فیبر و مواد شیرین تغذیه می کند.

    سیلور فیش همچنین می تواند مواد دیگری مانند پنبه، ابریشم، حشرات مرده و حتی برخی از الیاف مصنوعی را بخورد. همچنین اگر آب در دسترس باشد، ماهی نقره‌ای می‌تواند برای مدت طولانی بدون غذا زندگی کند.

    ماهی نقره‌ای ممکن است در نانوایی، نزدیک اجاق شیرینی پزی و حتی در داخل ظروف خوراکی که قند و نشاسته را در بر می‌گیرند حضور داشته باشد. چرا که غذای این حشرات عمدتاً شامل کاغذ، کتاب، چوب و قند است.

    شرکت سمپاشی برای ماهی نقره ای

    سمپاشی ماهی نقره ای

    برای کنترل و از بین بردن ماهی نقره ای می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید. در زیر به برخی از این روش ها اشاره شده است:

    1. حذف منابع رطوبت: سیلور فیش ها عمدتاً در مناطق مرطوب و با رطوبت بالا زندگی می کنند. بنابراین، برای کنترل آنها باید منابع رطوبت را از خانه خود حذف کنید. به عنوان مثال، تمام لوله ها و محل های دیگری که آب را جمع می کنند را تعمیر کنید و سینک و وان را همیشه پاک نگه دارید.
    2. استفاده از سموم شیمیایی: می توانید از سموم شیمیایی مانند سموم پایه پیرتروئید و کربات فعال برای سمپاشی ماهی نقره ای استفاده کنید. بهتر است قبل از استفاده از هر نوع سمی، دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت مطالعه کرده و از دستکش و ماسک استفاده کنید.
    3. استفاده از روش های طبیعی: برخی از روش های طبیعی برای کنترل سیلور فیش شامل استفاده از گیاهانی مانند گل سرخ، نعناع، سیر، سدر و برگ بامبو می باشد. با قرار دادن این گیاهان در محل هایی که سیلور فیش ها در آنجا ساکن هستند، می توانید آنها را به دور بزنید.
    4. تمیز کردن خانه: برای کاهش میزان غذا و مکان پنهان شدن سیلور فیش ها، خانه خود را تمیز نگه دارید .
    5. تماس با یک سرویس حرفه ای کنترل آفات و سمپاشی ماهی نقره ای: در صورتی که با استفاده از روش های ذکر شده نتوانید مشکل سیلور فیش را حل کنید، بهتر است با یک سرویس حرفه ای کنترل آفات تماس بگیرید. این افراد مهارت و تجربه لازم برای شناسایی و کنترل هر نوع حشره دارند و می توانند به شما در سمپاشی ماهی نقره ای کمک کنند.
    بخوانید!
    ماهی نقره ای از کجا میاد

    از بین بردن سیلور فیش

    جمع بندی

    ماهی نقره‌ای حشره‌ای بدون بال است که خطری برای سلامتی انسان ندارد، ولی می‌تواند صدمات زیادی به ساختمان‌ها و اموال انسان وارد کند. لازم به ذکر است که اگرچه به ندرت با انسان‌ها تعامل دارند، اما ممکن است در برخی از موارد به عنوان منبع غذایی برای خزندگان و پشه‌ها عمل کنند و از این طریق به انتقال بیماری ها کمک کنند. بنابراین کنترل و سمپاشی ماهی نقره ای بسیار مهم است و در صورت لزوم باید از روش های حرفه ای و موثر کنترل آفات (سمپاشی ماهی نقره ای) استفاده کرد. شرکت کیان پاک به عنوان تیمی از متخصصان خدمات سمپاشی با به کارگیری از فناوری‌های نوین توانایی رفع این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد. تضمین می‌کنیم که با اعتماد به کیان پاک، خدماتی با بالاترین استانداردهای کیفیتی و قابل اعتماد دریافت خواهید کرد.

    سیلور فیش چگونه وارد خانه ما می شود؟

    ماهی نقره ای با وسایل و لوازم وارد منزل ما می شوند و در صورتی که دما و رطوبت کافی در منزل تامین باشد زاد و ولد می کنند.

    سمپاشی ماهی نقره ای باعث از بین رفتن این حشرات می شود؟

    کیان پاک با روشهای سمپاشی مایع و گاز این تضمین را به شما می دهد که این حشرات را از بین ببرد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481