ماهی نقره ای از کجا میاد

سیلور فیش
  • با مشاهده اولین حشره ماهی نقره ای در محیط زندگیمان اولین سوالی که برایمان پیش میاد این است که ماهی نقره از کجا میاد ؟

    ماهی نقره ای حشرات لغزنده، نقره ای و لزج هستند که گهگاه در آشپزخانه، حمام یا زیرزمین شما زندگی می کنند. طول آنها حدود ½ اینچ است و شاخک هایی به اندازه طول بدن و سه عدد “دم” دارند.

     

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    حشره ماهی نقره ای

    همانطور که از نام آنها پیداست این آفات حشرات نقره ای یا خاکستری هستند. طول حشرات بزرگسال بدون بال حدود یک تا یک و نیم اینچ است و بدن صاف آنها کمک می کند تا به راحتی در شکاف ها بلغزند.

    از آنجایی که ماهی نقره ای کوچک و سریع است می‌تواند به راحتی از شکاف ها یا دیگر روزنه های ساختمان عبور کنند. درها اغلب دارای شکاف های کوچکی هستند و می توانند از آن عبور کنند. در برخی مواقع ممکن است به وسیله وسایل چوبی به داخل ساختمان آورده می شوند.

    ماهی نقره‌ای می‌تواند از یک ساختمان بلند بالا برود و از طریق درز و شکاف ها خود را به داخل منزل برساند. آنها برای زنده ماندن به گرما و رطوبت بالا نیاز دارند. به همین دلیل است که آنها را داخل حمام و اتاقهای زیر شیروانی و موتورخانه ها بیشتر می بینید. آنها عاشق محیط های گرم و مرطوب هستند!

    چیزهایی مانند علف های هرز بلند و برگ های خشک شده در اطراف خانه نیز شرایط مرطوب و منبع غذایی بی پایان را برای این حشره فراهم می کند.

    از بین بردن وکنترل رطوبت فضای بیرونی و داخل منزل کمک شایانی به شما می کند تا حشره سیلور فیش علاقه ای به حضور در آن محیط نداشته باشد. همچنین بستن شکاف ها می تواند از ورود آنها به داخل منزل جلوگیری کند.

     

    حشره ماهی نقره ای

    عوامل موثر در جذب حشره نقره ای به محیط زندگی

    ماهی نقره ای حشرات سریع و شبگردی هستند که بسیاری از عادات سوسک ها را دارند. سیلور فیش مانند سوسک‌ها می‌تواند واکنش‌های آلرژیک را در برخی افراد ایجاد کند. اما در درجه اول آفات مزاحمی هستند که نیش نمی‌زنند و به احتمال زیاد پاتوژن‌های ایجادکننده بیماری را گسترش نمی‌دهند.

    با این حال آنها می توانند مواد غذایی را آلوده کنند، به کالاهای کاغذی آسیب برسانند و لباس ها را لکه دار کنند. بنابراین قطعاً نمی خواهید که این حشرات در اطراف محیط زندگی شما دیده شوند.

    درک اینکه چه چیزی آنها را به خانه شما جذب می کند برای کمک به خلاص شدن از شر آنها و دور نگه داشتن آنها از خانه مهم است.

    ۳ عامل که می تواند ماهی نقره ای را جذب کند 

    در اینجا مواردی اشاره می کنیم که ماهی نقره ای جذب آنها می شود:

    ۱. رطوبت

    ماهی نقره ای به رطوبت حساس است و برای زنده ماندن نیاز به رطوبت بالایی (بیش از ۷۵ درصد) دارد. بنابراین برای ادامه زندگی و جذب رطوبت در محلهایی مانند حمام، آشپزخانه، اتاق زیر شیروانی، گاراژ و موتورخانه ها بیشتر دیده می شوند.

    بخوانید!
    سمپاشی ماهی نقره ای با تضمین 100 درصدی

    ۲. مکان های گرم و تاریک

    ماهی نقره‌ای معمولاً مکانهای تاریک را با دمای بین ۷۰ تا ۹۰ درجه ترجیح می‌دهد.

    ۳. کربوهیدرات و پروتئین

    سیلور فیش، کربوهیدرات هایی مانند آرد، جو و نشاسته را در جعبه های مقوایی، کاغذ، صحافی کتاب، چسب و عایق می خورد. آنها همچنین پروتئین هایی مانند گوشت گاو و حشرات مرده را می خورند.

     

    از بین بردن ماهی نقره ای

    چگونه از شر ماهی نقره ای خلاص شویم ؟

    اگر به دنبال کمک به جلوگیری از هجوم ماهی نقره‌ای یا خلاص شدن از شر سیلور فیش هستید، این نکات و تکنیک ها را امتحان کنید:

    رطوبت را کاهش دهید

    لوله ها و شیرهای نشتی دار را تعمیر کنید. برای کمک به کاهش تراکم آب و رطوبت، از یک رطوبت‌گیر در مناطق مرطوب استفاده کنید و هنگام دوش گرفتن یا آشپزی از یک فن تهویه استفاده کنید. ناودان ها و سرریزها را عاری از زباله نگه دارید و محوطه خانه خود را جوری تنظیم کنید تا آب از خانه شما خارج شود.

    منابع غذایی را حذف کنید 

    غلات، آرد، ماکارونی، غذای حیوانات خانگی را در ظروف پلاستیکی در بسته، نگهداری کنید.

    منافذ را حذف کنید

    با استفاده صحیح از درزگیر برای مهر و موم کردن شکاف های زیر و پشت قرنیزها، اطراف پنجره ها و درها دسترسی به خانه خود را محدود کنید.

    فرش، کف و مبلمان روکش شده را مرتب جاروبرقی بکشید.

    ماهی نقره‌ای تخم‌های خود را در شکاف‌ها پنهان می‌کنند. بنابراین هنگام تمیز کردن، این مناطق را هدف قرار دهید. محتویات جاروبرقی را در بیرون از منزلتان تخلیه کنید تا حشرات دوباره وارد منزلتان نشوند.

    هجوم این حشرات نسبتاً نادر است. با این حال، اگر با هجوم سیلور فیش مواجه شدید با کارشناسان کنترل آفات در کیان پاک تماس بگیرید. آن ها به شما کمک می کنند تا ماهی نقره ای و سایر هجوم حشرات را تحت کنترل داشته باشید.

    چرا سیلور فیش در خانه من است؟

    پیدا کردن ماهی نقره‌ای گاها می‌تواند یک نعمت بزرگ باشد. این حشره می تواند شما را از یک مشکل بزرگتر آگاه کند. با توجه به اینکه ماهی های نقره ای در جایی زندگی می کنند که شرایط مرطوب است، حضور آنها می تواند نشانه ای از وجود مشکل رطوبت بالا در خانه شما باشد.

    ممکن است یک لوله دارای نشتی باشد یا آب از خارج از منزل وارد محیط زندگی شما بشود. همچنین ممکن است در مناطقی که ماهی نقره ای را پیدا می کنید، چوب مرطوب یا پوسیده ای را پیدا کنید.

     

    سمپاشی ماهی نقره ای

    چه زمانی ماهی نقره ای بیرون می آید؟

    ماهی نقره ای در شب بیشتر فعال است. از آنجایی که شب زیست هستند به راحتی می‌توانند مورد توجه قرار نگیرند و جمعیت آنها می‌تواند خیلی سریع تکثیر شود.

    در طول روز آنها در گوشه و کنار و در مناطق تاریک پنهان می شوند. برای مثال، اگر چراغی را در یک زیرزمین مرطوب روشن کنید، ممکن است تعدادی از آنها را ببینید.

    بخوانید!
    بررسی خدمات شرکت سمپاشی برای سیلور فیش

    آیا ماهی نقره ای از بین می رود؟

    برای از بین بردن ماهی نقره ای رطوبت و یا منابع غذایی آنها باید حذف شوند. این حشره بدون رطوبت زیاد نمی تواند زندگی کند، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید خشک کردن محیط است. اگر بتوانید منبع آب و رطوبت را متوقف کنید، عالی می شود. اگر امکانش را ندارید، برای انجام این کار به یک رطوبت گیر نیاز دارید.

    این حشره گاهی اوقات به دنبال غذا به داخل خانه می آید. با این حال، افراد ممکن است به اشتباه آنها را نیز با خود به داخل محیط زندگی بیاورند.

    کلیه آفات می توانند با محصولات غذایی آلوده، جعبه های کتاب یا کاغذ، پارچه ها و سایر مواردی که محتوای نشاسته و قند بالایی دارند به داخل منازل نفوذ کنند.

    چگونه هجوم ماهی نقره ای گسترش می یابد؟

    اغلب سیلور فیش از مناطق دیگر به منازل وارد می شوند تا از محتویات کمدها و قفسه ها تغذیه کنند. زیرزمین‌های مرطوب، نشتی در اتاقهای زیر شیروانی و حمام های مرطوب یا اتاقهای خشکشویی ایده‌آل هستند. زیرا دمای بالاتر، چرخه پرورش  آنها را سرعت می‌بخشد.

    از بین بردن ماهی های نقره ای دشوار است زیرا آنها در شکاف های کوچک پنهان می شوند و در شب هنگام جستجوی غذا و آب فعال هستند.
    این آفات همچنین می توانند به خواب رفته و بدون غذا برای مدت طولانی زندگی کنند، بنابراین ممکن است به نظر می رسد که هجوم آنها حل شده است. اما جمعیت در واقع در دوره ای از فعالیت کم یا بدون فعالیت هستند.

    صاحبان منازلی که این حشرات را می بینند می توانند برای کنترل و حذف تخصصی حشرات مانند ماهی نقره ای با کیان پاک تماس بگیرند.

    ما چیزی را که شما را آزار می دهد، از بین می بریم

    ما با استفاده از پیشرفته‌ترین محصولات و فناوری های موجود در بازار که بسیاری از آنها را خودمان تولید کرده‌ایم، انواع آفات را به صورت تضمینی از بین می‌بریم.

    کارشناسان ما مشکلات را در سطح کلنی درمان می کنند و حتی می توانند رفتار آفت محلی را بر اساس الگوهای آب و هوا پیش بینی کنند. و اکنون که می‌توانید خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنید، رفع مشکل آفت منزلتان آسانتر از همیشه است.

    آیا سمپاشی ماهی نقره ای با ضمانت انجام می شود؟

    تمامی خدمات شرکت سمپاشی کیان پاک با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام می شود

    حضور ماهی نقره ای در محیط به چه عواملی بستگی دارد؟

    عامل رطوبت و منابع غذایی دو عامل حضور سیلور فیش در محیط می باشد که با حذف آن می توان به راحتی این حشره را از محیط خارج کرد

    سفارش آنلاین
    سمپاشیکلیک کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    09906281481