شرکت سمپاشی برای پشه مایت

  • یکی از متنوع ترین و پرتعداد ترین بی مهره های امروزی، مایت ها هستند. این موجودات بسیار ریز هستند و در محیط های گرم و مرطوب به زندگی مشغول هستند. برای خلاص شدن از شر آنها انتخاب یک شرکت سمپاشی برای پشه مایت اهمیت زیادی دارد و باید مراقب باشید تا از یک تیم متخصص و مجرب در این زمینه استفاده کنید. تعداد زیادی از مایت ها در میان آب و خاک زندگی می کنند ولی تعدادی از آنها که در میان حیوانات و گیاهان زندگی می کنند نیز بی‌شمار است.

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     

    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    جالب است بدانید طول عمر این حشره ریز به طور متوسط تا هشتاد روز نیز می رسد و در این مدت مایت‌های بالغ در طول روز ۱ الی ۲ تخم می گذارند. مدت زمانی که مایت‌ها از تخم خارج می شوند معمولاً سی روز طول می کشد.

    این حشرات از عوامل اصلی به وجود آمدن حساسیت های مختلف هستند، به همین دلیل نباید از اهمیت سمپاشی مایت غافل شوید. از جمله مشکلاتی که ممکن است به وسیله مایت ها به وجود بیاید، آبریزش بینی، آبریزش چشم، مشکلات تنفسی، عطسه، التهاب پوستی و آسم است.

    شرکت سمپاشی برای پشه مایت

    شرکت سمپاشی برای پشه مایت

    کیان پاک به عنوان شرکت سمپاشی برای پشه مایت انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود. تیم آموزش دیده و مجرب کیان پاک آماده است تا با استفاده از موثرترین روش های موجود و همچنین در سریع ترین زمان ممکن، خانه و محیط کار شما را از وجود این حشرات ریز پاک کند.

    در صورتی که کوچک ترین اثر و یا عوارضی به علت وجود پشه مایت در محیط کار و یا منزل خود مشاهده کردید، می توانید برای از بین بردن آنها با متخصصان ما تماس بگیرید. پس از تماس با مجموعه کیان پاک برای ریشه کن کردن مایت یک تیم حرفه ای به محل شما اعزام خواهیم کرد.

    کیان پاک آماده ارائه خدمات سمپاشی به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در منازل، مدارس، ارگان‌ها، اداره‌ها و بیمارستان‌ها می‌باشد.

    بخوانید!
    هزینه سم پاشی به چه عواملی بستگی دارد ؟

    مبارزه و سمپاشی مایت چگونه انجام می شود؟

    در زمان سمپاشی باید از لباس های کار مخصوص استفاده کنید. برای از بین بردن مایت می توانید از دی متیل فتالات، دی بوتیل فتالات و بنزیل بنزوات استفاده نمایید. در مکان هایی که میزان آلودگی بسیار زیاد است بهتر است از سموم شیمیایی نظیر بایگون، دیازینون، مالاتیون و… استفاده کرد.

    آشنایی با انواع مایت

    در زیر قصد داریم شما را با انواع مختلف گونه های حشره مایت آشنا کنیم تا شناخت بهتر و دقیق تری نسبت به این جانور داشته باشید.

     

    ۱- مایت گرد و غبار

    یکی از پر جمعیت ترین گونه های مایت، مایت گرد و غبار است که بسیار ریز هستند. این موجودات که ۸ پا دارند، به راحتی دیده نمی شوند و برای مشاهده کردن آنها نیاز به دقت زیاد است. این مایت ها را می توان در جاهای مرطوب، گرم و تاریک پیدا کرد.

    ۲- مایت انسان

    مایت های انسان بیشتر بر روی اسباب بازی ها، مبلمان، پرده ها، تختخواب و لوازم این چنینی مشاهده می شوند. جالب است بدانید که در یک گرم گرد و غبار داخل منزل می توان حدود ۱۹ هزار مایت را پیدا کرد. معمولاً در رطوبت حدود ۵۰ درصد و کمی بالاتر می توان این مایت ها را مشاهده کرد.

    منبع اصلی تغذیه آنها پوست و موی انسان است. شاید جالب باشد که بدانید حدود یک گرم از پوست ما می تواند بیش از یک میلیون مایت را سیر کند. این موجودات توانایی پرواز کردن را ندارند اما به دلیل وزن کمی که دارند به همراه گرد و غبار جابجا می شوند. باید مراقب این گونه از مایت ها باشید زیرا به راحتی می توانند باعث بروز آلرژی های مختلف شوند.

    ۳- مایت پرنده یا مایت کبوتری

    همانطور که از اسم آنها مشخص است، اینگونه به وسیله کبوترها به محل زندگی انسان ها انتقال می یابد. درصد احتمال آلودگی خانه ها و مکان هایی که کبوترها در آنجا لانه می سازند بسیار بالاست.

    خطرات مایت ها برای حیوانات خانگی

    در صورتیکه در منزل از حیواناتی نظیر موش، خرگوش و یا همستر دارید، در صورت گزیده شدن به وسیله مایت ها باید آنها را هر چه سریع تر به دامپزشکی ببرید. همچنین در صورتی که در منزل خود علائمی از حضور این حشره را مشاهده کردید، بهتر است برای انجام بررسی دقیق تر، حیوان خانگی خود را به دامپزشکی برده تا معاینه شود.

    بخوانید!
    اهمیت سمپاشی مسافرخانه برای جلوگیری از نفوذ حشرات

    البته بیشتر مایت ها برای چرنده ها و حیوانات بی آزار هستند و فقط تعدادی کمی از آنها در پستانداران و یا پرندگان مشاهده شده اند. اما بعضی مواقع مایت ها به حشراتی تبدیل می شوند که ما را با گزیدن آزار می دهند.

     

    شناسایی و گیر انداختن مایت‌

    اولین قدم برای مقابله با حشره مایت، شناسایی کردن آنهاست. مایت های بالغ معمولاً اندازه ای بین ۱ تا ۲ میلی متر دارند و می توان آنها را با کمی دقت از روی پاهای بلندشان شناسایی کرد. برخی مواقع به وسیله لکه قرمز رنگی که در زمان خرد شدن مایت‌ها ایجاد می شود، می توان آنها را تشخیص داد.

    بهترین ابزار برای گیر انداختن آنها استفاده از تله های چسبناک است که یک وسیله عالی برای به دام انداختن انواع حشرات محسوب می شود. همچنین برای گیرانداختن سریع تر آنها می توانید در مکان های مختلف اتاق خواب، از این تله ها استفاده کنید.

    افراد متخصصی که از شرکت سمپاشی برای پشه مایت در محل شما حاضر می شوند با بررسی دقیق نوع حشره مایت اقدام به تعیین نوع سم و از بین بردن آنها به وسیله سمپاشی محل می کنند.

    جمع بندی:

    زمانی که متوجه حضور مایت ها در محل کار یا زندگی خود می شوید، در مرحله اول باید نواحی اطراف آنها را مورد بررسی قرار دهید. سپس با استفاده از یک حشره کش محیط زندگی آنها اسپری شود. انجام دادن این کار باعث کاهش خطر پراکندگی حشره مایت به مکان های دیگر می‌شود. سپس برای خلاص شدن دائمی از شر این موجودات، بهتر است با یک شرکت سمپاشی برای پشه مایت تماس بگیرید. برای این منظور شرکت کیان پاک آماده ارائه خدمات به مشتری های خود می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481