شستن مبل در منزل یوسف آباد | خدمات مبلشویی یوسف آباد کیان پاک

مبل شویی یوسف آباد
  • شستن مبل های سینماها و تالارها ، مراکز پذیرایی ، اداره ها ، رستوران ها و هتل ها کار ساده ای نیست و نیازمند زمان زیاد و انرژی بالا برای رسیدن به نتیجه نسیتا مطلوب است. همچنین شست و شوی صندلی های خودرو و اتوبوس ها و مینی بوس ها نیز با چالش های مختلفی رو به رو  می باشد. در ادامه همین مقاله در تلاشیم تا شما را با یکی از ساده ترین شیوه های شستشوی مبل در منزل یوسف آباد آشنا کنیم. شما می توانید انواع خدمات مبلشویی یوسف آباد از جمله شستن مبل در منزل یوسف آباد ، مبل شویی یوسف آباد ، شستن انواع تشک و پشتی و موکت و کوسن را از شرکت مبل شویی یوسف آباد دریافت کنید. برای آگاهی بیشتر از اصولی ترین شیوه ها برای نابودی و از بین بردن لکه روی مبلمان این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

    شعبه یوسف آباد

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    مبلشویی یوسف آباد

    مبلشویی یوسف آباد

    بهترین شیوه شستن مبل در منزل یوسف آباد

    همان طور که می دانید مبل ها در اثر ریختن مواد غذایی یا در اثر آلودگی هوا به دلیل وجود ریزگردهای موجود در هوا آلوده می شود. مبلشویی یوسف آباد با استفاده از شیوه های سنتی باعث نفوذ بیشتر این گرد و خاک به درون اسفنج و پارچه مبل شده و در نهایت عمر مفید مبلمان منزل شما را می کاهد. خوشبختانه امروزه با توجه به پیشرفت چشم گیر تکنولوژی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش نظافت منزل یوسف آباد ، راه کارهای عملیاتی برای این چالش مطرح شده است که شستن مبل در منزل یوسف آباد یکی از کلیدی ترین راه حل ها می باشد.

    مزایای مبل شویی در یوسف آباد

    همان طور که می دانید شستشوی مبل در منزل یوسف آباد یک کار حرفه ای است که نیازمند به تخصص کافی در این زمینه می باشد. چنان شما در منزل بدون داشتن تخصص کافی برای شستشوی مبل یوسف آباد دست به کار شوید ، ممکن است به دلایلی هم چون عدم انتخاب شوینده مناسب یا استفاده از ابزارآلات نامناسب به مبلمان تان آسیب های جدی وارد کنید. علی رقم این مشکلات شما با دریافت خدمات مبلشویی یوسف آباد توسط شرکت های مبلشویی فعال در این زمینه می توانید به امتیازهای خوبی دست پیدا کنید از جمله :

    1. تحویل فوری
    2. بدون نیاز به انتقال مبل ها تا شرکت
    3. بهره مندی از خدمات پس از مبلشویی یوسف آباد ( در صورت پاره شدن و آسیب دیدن مبلمان ، شرکت باید آن را جبران کند )
    4. استفاده از بهترین مواد شوینده که مطابق با استانداردهای سازمان بهداشت می باشد.
    5. عدم نیاز به قرار دادن مبلمان زیر نور خورشید برای خشک شدن
    6. بهره مندی از تجربه چندین ساله متخصصین در حوزه مبل شویی یوسف آباد
    7. پرسنلی که برای انجام خدمات مبلشویی یوسف آباد وارد منزل ، شرکت ، سینما ، تالار و… می شوند ، مسئولیت پذیر و مطمئن هستند.
    8. و…
    مبل شویی یوسف آباد / شستشوی مبل در منزل یوسف آباد

    مبل شویی یوسف آباد / شستشوی مبل در منزل یوسف آباد

    ترفندهای کلیدی برای شستشوی مبل در منزل یوسف آباد

    گرد گیری منظم :

    شاید برایتان عجیب باشد اگر متوجه شوید گرد و خاکی که روی مبلمان شما نشسته باعث پوسیده شدن رویه مبلتان شده است. اما این امر حقیقت دارد. شما برای باید برای جلوگیری از سست شدن الیاف و پوسیدگی مبلمان به صورت منظم مبلمان را به کمک جارو برقی تمیز کنید و گرد و غباری که بر روی پایه های چوبی آن قرار گرفته با کمک دستمال مرطوب بزداید.

    اگر قصد دارید برای مدت طولانی از مبلمان استفاده نکنید بهتر است که روی آن را کاور بکشید تا گرد و غبار باعث کثیف شدن و پوسیده شدن روی آن ها نشوند. لازم به ذکر است که می‌ توانید از پارچه های مختلف به جای کاور برای پوشاندن مبلمان استفاده کنید.

    لکه بری و مبل شویی یوسف آباد

    برای از بین بردن هر نوع لکه شما نیاز به شوینده مخصوص به آن را داریم. لازم نیست برای هر یک از آن لکه های کذایی ، شوینده‌ای از بازار خریداری کنیم. بلکه می توانید با استفاده از موادی که در منزل موجود دارید ، این کار را انجام دهید. در ادامه شما را با شیوه های خانگی برای شستشوی مبل در منزل یوسف آباد و رفع لکه های مبلمان آشنا می کنیم.

    بخوانید!
    قیمت مبلشویی در منزل چگونه محاسبه می شود؟

    لکه های مبلمان را به طور کلی می توان به چند دسته تقسیم نمود. از جمله لکه حاصل از نوشابه ، لکه حاصل از سوخت سیگار ، لکه خون ، لکه جوهر ، لکه آب ، لکه چربی و غیره.

    لکه نوشابه

    برای پاک کردن لکه حاصل از ریختن نوشابه بر روی مبل می توانید از کمی نمک استفاده کنید. مقداری نمک بر روی محلی که نوشابه ریخته بپاشید و با کمک یک اسفنج مرطوب آن را پاک کنید. به هیچ عنوان از مایع ظرفشویی و یا سفید کننده ها برای از بین بردن لکه ها استفاده نکنید. چرا که این امر باعث از بین رفتن رنگ الیاف رویه مبلمان شده و در بهترین حالت الیاف را ضعیف و سست می کند.

    لکه حاصل خاکستر سیگار و قلیان

    اگر خاکستر سیگار و قلیان بر روی مبلمان شما افتاد می توانید با کمک یک حبه قند ، محل سوختگی را تا میزان قابل قبولی ترمیم کنید. حبه قند بر روی سوختگی بکشید و این کار را تا زمانی ادامه دهید تا لکه از بین برود.

    رفع لکه حاصل از جوهر بدون نیاز به خدمات مبلشویی یوسف آباد

    برای از بین بردن لکه حاصل از جوهر خودکار و یا مورد دیگر مرکبات می توانید از ترکیب گلیسیرین و آمونیاک استفاده کنید. آمونیاک را با نسبت مناسب با گلسیرین ترکیب کرده بر روی لکه بریزید و سپس با آب و پودر لباسشویی آن محل را بشویید. اگر دسترسی به آب ژاول دارید می توانید برای شستن این محل بدون نیاز به خدمات مبلشویی یوسف آباد ، از آب ژاول نیز استفاده کنید.

    لکه های میوه و آب میوه طبیعی و غیر طبیعی

    لکه های حاصل از آب میوه ها ساده ترین نوع لکه ها برای نابودی است. برای از بین بردن لکه ها کافیست اسفنجی را با مقداری کمک آب و صابون آغشته کرده و بر روی محل بکشید. این کار را می توانید به سادگی و بدون نیاز به کمک و دریافت خدمات مبلشویی یوسف آباد و شستشوی مبل در منزل یوسف آباد انجام دهید.

    لکه چربی ها

    برای نابودی لکه چربی می‌توانید از کمی نمک و الکل استفاده کنید. هم چنین تنها برای نابودی لکه های چربی می توانید از مایع ظرفشویی استفاده کنید چرا که این مایع حلال تمام چربی ها است و می تواند به سادگی چربی باقی مانده در محل را بزدایید. بهتر است بعد از لکه زدایی چربی ها ، شستن مبل در منزل یوسف آباد را انجام دهید چون چربی به بافت مبل نفوذ می کند.

    مراحل مبلشویی یوسف آباد

    برای مبلشویی یوسف آباد بهتر است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

    آماده کردن بستر برای دریافت خدمات مبلشویی یوسف آباد

    در ابتدا شما باید کوسن ها و بالش ها و دیگر روکش های روی مبلمان را برداشته و با کمک جارو برقی آشغال ها را از روی مبلمان تمیز کنید. هم چنین برای پاک کردن گرد و غباری که بر روی سطح پارچه چسبیده از یک برس نرم استفاده کنید. ممکن است بر روی مبلمان شما مو جمع شده باشد برای این کار باید از فرچه های مخصوص استفاده کنید.

    به خاطر داشته باشید که استفاده از فرچه های زبر و خشن می تواند سبب پاره شدن رویه مبلمان شما شود.

    در این مرحله باید پایه های چوبی یا فلزی مبلمان را با کمک دستمال مرطوب تمیز کنید. برخی از فلزات که در پایه های مبلمان به کار رفته با مواد شوینده واکنش می دهد پس بهتر است روی آن ها را پیش از دریافت خدمات مبلشویی یوسف آباد بپوشانیم.

    شستن مبل در منزل یوسف آباد / خدمات مبلشویی یوسف آباد

    شستن مبل در منزل یوسف آباد / خدمات مبلشویی یوسف آباد

    لکه زدایی

    لکه بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید. همان طور که پیشتر ذکر شد این لکه ها ماهیت مختلفی دارد و شیوه های متنوعی نیز برای پاک کردن هر یک از آن ها وجود دارد برای انجام این مرحله به پاراگراف های بالایی مراجعه کنید.

    بخوانید!
    قیمت مبلشویی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

    هم چنین اگر نحوه بر طرف کردن لکه روی مبلمان شما در موارد بالا ذکر نشده بود می توانید برای ما کامنت بگذارید. ما در کامنت شما را با شیوه های درست شستن مبل در منزل یوسف آباد و خدمات مبلشویی یوسف آباد آشنا کرده و راه حل مناسب برای پاک کردن لکه روی مبل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

    تمیز کردن مبل با استفاده از بخارشوی

    شما می توانید با کمک شرکت های مبل شویی یوسف آباد ، خدمات مبلشویی یوسف آباد را دریافت کرده و به راحتی مبلمان خودتان را هم چون روز اول تمیز کنید.

    استفاده از این دستگاه های پیشرفته و مدرن به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان و با صرف هزینه معقول برای مبلشویی به خواسته خود برسید. دستگاه های شستن مبل در منزل یوسف آباد معمولا دستگاه هایی گران قیمت هستند و اصلاً اقتصادی نیست که برای سالی یک بار شستن مبل در منزل یوسف آباد ، شما این دستگاه ها را خریداری کنید.

    بلکه به صرفه ترین راه برای شستن مبل در منزل یوسف آباد کمک گرفتن از پرسنل حرفه ای شرکت های فعال در زمینه خدمات مبلشویی یعنی مبل شویی یوسف آباد می باشد. شما می توانید با کمک شرکت کیان پاک خدمات مبل شویی یوسف آباد و شستشوی مبل در منزل یوسف آباد را با هزینه هایی کم دریافت کنید.

    استفاده از تثبیت کننده های رنگ

    خوشبختانه یا متأسفانه در حال حاضر در داروخانه ها و دیگر فروشگاه ها ده ها قلم تثبیت کننده موجود است که سازنده های آن ها ، ادعای ایجاد دوام و تثبیت رنگ مبل را می کنند.

    اما واقعا کدام یک از این تثبیت کننده ها متناسب با مبل ماست؟
    آیا هر تثبیت کننده ای برای مبلمان با جنس های مختلف یکسان است؟

    بهتر است که خرید و به کارگیری از این تثبیت کننده ها را به افراد متخصص در شرکت های مبل شویی یوسف آباد و شستشوی مبل در منزل یوسف آباد بسپارید. چرا که شما در صورت سهل انگاری و یا بدشانسی ممکن است از تثبیت کننده هایی استفاده کنید که مبلمان شما را به طور کلی نابود کرده و پارچه آن را سست و بی کیفیت کند.

    خشک کردن مبلمان

    پس از آن که تمامی گام های بالا را انجام دادید ، نوبت آن است که مبلمان را خشک کنید.

    برخی از افراد بر این باورند که خودشان به تنهایی می توانند مبل شویی در یوسف آباد را انجام داده داده و برای خشک کردن مبلمان می توانند از سشوار و نور خورشید کمک بگیرد. اما به خاطر داشته باشید که این عمل اصلاً درست نیست چرا که ممکن است پرزهای مبلمان شما از بین رفته و یا در هنگامی که مبل را در مجاورت خورشید قرار دادید ، رنگ پارچه از بین برود.

    شرکت هایی که شستشوی مبل در منزل یوسف آباد را انجام می دهند از دستگاه های پیشرفته برای خشک کردن مبلمان استفاده می کنند. می‌توانید آن را کاملاً خشک تحویل بگیرید و این برای صرفه جویی در زمان شما فوق العاده است.

    سخن پایانی

    شما می توانید برای دریافت خدمات مبلشویی یوسف آباد با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید. چهت کسب اطلاعات بیشتر برای شستشوی مبل در منزل یوسف آباد ، شبکه های اجتماعی ما را نیز دنبال کنید. از این که تا انتهای مقاله آموزش شستن مبل در منزل یوسف آباد همراه ما بودید، از شما سپاس گزاریم. کیان پاک آماده خدمات رسانی به شما در حوزه مبل شویی یوسف آباد و… می باشد.

    شستشوی مبلمان بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    آیا پس از شستشوی مبل می توان از آن استفاده کرد؟

    ترجیحا تا ۲ ساعت پس از شستشو از مبلمان استفاده نشود

     

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    09906281481