قیمت مبلشویی در سعادت آباد

شرکت مبل شویی در تهرانسر
  • با توجه به قیمت بالای مبلمان، روش های نگهداری و شستشوی پارچه مبلمان نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. برخی از پارچه های مبلمان از ظرافت بالایی برخوردار هستند و از این رو استفاده درست از شوینده های معتبر برای شستن مبل در منزل اهمیت زیادی دارد. اگر در محله سعادت آباد زندگی می کنید برای اینکه آسیبی به مبلمانتان نرسد، بهتر است ار خدمات مبلشویی سعادت آباد شرکت کیان پاک استفاده کنید. مبلشویی در منزل سعادت آباد با اعزام کارشناسان مبل شویی انجام می شود. کارشناس مبلشویی به وسیله دستگاه های مکانیزه سطح پارچه مبل و صندلی ناهارخوری را شستشو می دهد و در همان زمان آب روی سطح را با دستگاه مکش تخلیه می کنند و مبلمان تمیز و بدون لک را به شما تحویل می هند. برای دریافت هزینه مبلشویی در سعادت آباد و اعلام قیمت مبلشویی در سعادت آباد با اپراتورهای کیان پاک تماس بگیرید.

     

    شعبه سعادت آباد

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

     

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    قیمت مبلشویی در سعادت آباد _ هزینه مبلشویی در سعادت آباد

    قیمت مبلشویی در سعادت آباد

    عوامل مختلفی بر قیمت مبلشویی در سعادت آباد تاثیر گذار است. عوامل همچون:

      تعداد مبلمان

     نوع مبلمان

     جنس مبلمان

     قدمت مبلمان

    نوع لکه های نشسته بر روی مبلمان

    زمان درخواست برای دریافت خدمات مبلشویی در سعادت آباد

    تعداد مبلمان عامل موثر بر هزینه مبلشویی در سعادت آباد

    بدیهی است که هر چه تعداد مبلمان بیشتر باشد باید برای دریافت خدمات مبلشویی در منزل سعادت آباد بایستی بیشتر هزینه کنید. البته یکی از امتیازهای مثبتی که شرکت کیان پاک تهران برای مشتریان ثابت اش در نظر گرفته به شرح زیر است.

    به ازای هر ۱۰ مبلی که به شرکت کیان پاک می سپارید، یکی از مبلمان شما به صورت رایگان شسته می شود.

    نوع مبلمان

    هر چه مبلمان شما قدیمی تر باشد، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. پس در نتیجه هزینه مبلشویی در سعادت آباد برای مبلمان عتیقه و قدیمی بیشتر از مبلمان جدید و نو است. شستن مبلمان قدیمی بسیار حساس است و کوچکترین اشتباه سبب خراب شدن و آسیب به مبلمان می شود.

    ما افراد خود را مدت ها آموزش می دهیم و سپس به منازل شما می فرستیم. پس از بابت میزان تخصص کارکنان مبلشویی ما اطمینان داشته باشید. شرکت کیان پاک تهران در صورت بروز هر گونه مشکل به شما به طور کامل خسارت می دهد.

    همچنین چنان چه مبلمان شما نیاز به تعمیرات داشت می توانید در محل از کارکنان ما بخواهید تا مبلمان شما را تعمیر کنند. هزینه تعمیر مبلمان جدا از هزینه مبلشویی در سعادت آباد محاسبه می شود.

    جنس مبلمان

    برخی از مبلمان دارای جنسی هستند که شست و شوی مبل باید با احتیاط و مراقبت بیشتری انجام شود. برای مثال مبلمان چرمی بسیار حساس تر از مبلمان پارچه ای هستند و آنها به سادگی آسیب دیده و پاره می شوند.

    لکه ها با مشقت زیادی از روی مبلمان چرم پاک می شوند و لوازم برای شستشوی آنها گران تر است. مبلمان با جنس های پارچه های کتان و نخی و… راحت تر شسته و یا تعمیر می شوند.

    نوع لکه

    هر چه لکه هایی که بر روی مبلمان شما نقش بسته اند، قدمت طولانی تری داشته باشد سخت تر پاک می شود و باید انرژی و زمان بیشتری برای از بین بردن آنها گذاشت. در این حالت است که قیمت مبلشویی در سعادت آباد افزایش می یابد.

    هزینه مبلشویی در سعادت آباد در سال جاری عبارت است از:

    مبل ۵ نفره معمولی                  ۷۳۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۵ نفره تشک دوبل              ۸۹۰.۰۰۰ تومان

    مبل ۷ نفره معمولی                  ۸۰۰.۰۰۰ تومان

    بخوانید!
    هزینه شستشوی مبل در منزل

    مبل ۷ نفره تشک دوبل              ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره معمولی                  ۱ میلیون تومان

    مبل ۹ نفره تشک دوبل               ۱میلیون و ۳۰۰ تومان

    خوشخواب ۱ نفره                      ۴۰۰.۰۰۰ تومان

    خوشخواب ۲ نفره                      ۶۰۰.۰۰۰ تومان

    صندلی ناهارخوری                     ۷۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو تک نفره         ۲۵۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو دو نفره          ۵۰۰.۰۰۰ تومان

    کاناپه تختخواب شو سه نفره        ۶۵۰.۰۰۰ تومان

    شستشوی موکت در محل           ۲۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان

    شستشوی فرش در محل            ۳۵.۰۰۰ تومان

    قالیشویی در کارخانه                  ۳۵.۰۰۰ تومان

    خدمات مبلشویی سعادت آباد

    زمان مناسب انجام خدمات مبلشویی سعادت آباد

    پس از مبلشویی در منزل سعادت آباد ما به کمک دستگاه های پیشرفته ای که داریم حدود ۹۴ درصد از خیسی مبلمان را می گیریم. اما حدود ۶ درصد از خیسی بر روی مبلمان باقی می ماند.

    شما باید ۳ الی ۴ ساعت فرصت دهید تا مبلمان به صورت کامل خشک شود. البته توصیه ما به شما این است که حداقل تا یک روز بر روی مبلمان ننشینید.

    پس توصیه می کنیم که حداقل یک روز قبل از هر مراسمی که دارید، اقدام به مبلشویی در منزل سعادت آباد کنید.

    در ایام نوروز، میزان تماس ها و درخواست ها برای دریافت خدمات مبلشویی سعادت آباد به شدت افزایش پیدا می کند. پس توصیه دارم که زودتر رزرو خود را انجام دهید و درخواست مبل شویی ، نظافت منزل سعادت آباد یا درخواست قالیشویی خود را به لحظه آخر موکول نکنید.

    درست است که مبلمان در ۳ تا ۴ ساعت خشک می شوند اما فراموش نکنید که احتیاط شرط عقل است. زمان بیشتری را اختصاص دهید تا تمامی الیاف و بالشت های مبلها خشک شوند و نم در آنها باقی نماند.

    چرا مبلشویی در منزل سعادت آباد

    در گذشته مبلشویی به سادگی حال نبود. شما نمی توانستید هر وقت تصمیم گرفتید، مبلمان خود را بشویید.

    در گذشته افراد مجبور بودند تا مبلمان را تا محل یک شرکت مبل شویی حمل کنند. پس از شسته شدن مبلمان نیز دوباره آنها را به منزل برگردانند. همین امر انرژی و هزینه زیادی را می برد و شستشو را با سختی هایی مواجه می کرد.

    حال که شرکت های مختلف از جمله شرکت کیان پاک تهران به ارائه خدمات مبلشویی سعادت آباد می پردازد، با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

    کارکنان ما دقیقا در همان روز و زمانی که شما پیشنهاد کرده اید در محل حضور می یابند. لازم به ذکر است چنانچه شما از کار و یا نحوه برخورد کارکنان ما راضی نبودید، می توانید در لحظه با ما تماس بگیرید و شکایات خود را ثبت کنید ما کارکنان دیگری را برای شما اعزام می کنیم.

    تصور ما در کیان پاک این است که مشتری ولی نعمت ماست. با مشتری باید همچون یک فرد ارزشمند و مهم برخورد کرد. چرا که اگر مشتری نبود ما نیز وجود نداشتیم. این حمایت مشتری از ماست که باعث شده تا ما به این میزان پیشرفت کنیم. به طوریکه اکنون در قله شرکت های نظافتی و خدماتی قرار گرفته ایم.

    الویت شما کدام است؟ هزینه مبلشویی در سعادت آباد یا کیفیت مبلشویی در سعادت آباد

    همان طور که گفتیم عوامل زیادی بر روی هزینه مبلشویی در سعادت آباد تاثیر گذار است. شرکت های مختلفی به ارائه خدمات مبلشویی سعادت آباد می پردازند و هر کدام میزان مختلفی هزینه در نظر گرفته اند.

    بخوانید!
    معرفی بهترین شرکت مبلشویی در تهران

    همچنین هر شرکتی از یک نوع دستگاه برای مبلشویی سعادت آباد استفاده می کند و کارکنان مخصوص به خودش را دارد.

    شرکت کیان پاک تهران از بهترین دستگاه ها برای مبلشویی در منزل سعادت آباد استفاده می کنند و بهترین کارکنان را به استخدام خودش در می آورد.

    همچنین می توانید قیمت مبلشویی در سعادت آباد را در شرکت ما مشاهده کنید. کیان پاک تهران هر چند وقت یک بار تخفیف های ۱۰ درصدی تا ۲۰ درصدی در نظر می گیرد. کافیست شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال کنید تا در جریان این تخفیفات ویژه و فصلی ما قرار گیرید.

    ارزان ترین مبل شویی در تهران

    بسیاری از افراد به دنبال خدمات ارزان قیمت هستند و ما شاهد جستجو افراد به دنبال شرکت هایی با کمترین هزینه مبلشویی در سعادت آباد هستیم. توصیه می کنیم که هیچ گاه در دریافت خدمات شستشوی مبل به هیچ عنوان به دنبال خدمات ارزان نباشید.

    به این علت که این کار می تواند به قیمت مبل شما تمام شود و ما اصلا پیشنهاد نمی کنیم. البته شما می توانید شرکت هایی را انتخاب کنید که با نازلترین قیمت خدمات را به شما ارائه دهند و از درخواست خدمات مبلشویی سعادت آباد با قیمت های بسیار پایین و نا متعارف به شدت خودداری کنید.

    مبلشویی در منزل سعادت آباد

    چطور بهترین مبل شویی را پیدا کنیم؟

    امروزه فضای مجازی و بستر شبکه های اجتماعی به انسان ها این کمک را کرد تا تنها در چند ثانیه با بهترین ها در هر حوزه ای آشنا شوند.

    خوشبختانه می توانیم امروزه ادعا کنیم که تمامی کسب و کارهای حرفه ای و خفن که خدمات با کیفیت ارائه می دهند، یک بستر آنلاین برای معرفی خود به دیگران ایجاد کرده اند و در شبکه های مجازی نیز فعالیت دارند.

    شما می توانید نمونه کارهای کیان پاک را در سایت و یا دیگر صفحات اجتماعی ما هم چون اینستاگرام و تلگرام و توییتر و… مشاهده کنید.

    همچنین لازم است که دوباره یاد آوری کنیم پیوستن به شبکه های اجتماعی کیان پاک خالی از لطف نیست. چرا که ما برای دنبال کنندگان خود در هر هفته تخفیف های ۱۰ تا ۳۰ درصدی در نظر می گیریم.

    شستشوی مبل حدودا چقدر زمان می برد؟

    یک سرویس خشکشویی مبلمان درست که تمامی لکه ها را از بین ببرد و تمامی قسمت های مبلمان را پاکیزه کند، بیش از ۱۰ ساعت به طول می انجامد. اما شرکت کیان پاک تهران با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های شستشوی مبلمان موجود در حال حاضر در صنعت مبل شویی، مبلمان شما را در کمتر از ۳ ساعت مثل روز اول به شما تحویل می دهد.

    قیمت مبلشویی در سعادت آباد

    همانطور که ذکر شد عوامل زیادی در قیمت مبلشویی در سعادت آباد موثر می باشند. شما می توانید با ارتباط گرفتن با پشتیبانان ما، خدمات مبلشویی سعادت آباد را دریافت کنید و هزینه مبلشویی در سعادت آباد در محل بپردازید. مبلشویی در منزل سعادت آباد تخصص ماست و سعی داریم تا هر روز بهتر از روز قبل در این عرصه بدرخشیم. خدمات مبلشویی سعادت آباد را از ما بخواهید.
    کیان پاک ارائه دهنده انواع خدمات مبل شویی، باغبانی، سرایداری، نظافت منزل، نظافت شرکت ها، ضدعفونی امکان ، سم پاشی سوسک و ساس و پشه و… برای چندمین سال متوالی در قله بهترین شرکت خدماتی و نظافتی قرار گرفت.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481